Ik dacht dat Stam wel een beetje verstand had van voetbal.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:54 schreef marsu het volgende:
Danny een toptrainer
ja grootse rellenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Laat me raden. Nieuws om 4 uur?
Ook om 2 uur.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef _moder8or_ het volgende:
Laat me raden. Nieuws om 4 uur?
Als coach heeft Blind niets bereikt, wat maakt hem dan zo top?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:54 schreef marsu het volgende:
De enige reden dat Jaap Stam naar Ajax is gekomen, is dat hij wil werken met Danny Blind.
In een interview in de VI zegt hij dat hij Danny een toptrainer vindt en met hem de eindzege wil behalen.
Whehe, dumb fuck.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:56 schreef -jos- het volgende:
eerste!
ik zeg nietsquote:
Niet janken, winnen is winnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Jasza het volgende:
Feyenoord countert alleen maar, in de ArenA ook
Ik bedoelde dat dit het eerste topic was :')quote:
Het dusterteam moest eraan te pas komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef dronkeykong het volgende:
GVD 3 topics....
Werkt toch? EN Ajax stelt er echt HELEMAAL niets tegenover hoor..quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Jasza het volgende:
Hoe viezer, hoe leuker. Twee buitenspelgoals?quote:
Als je via counterspel elke wedstrijd 3/4 goals weet te scoren en met het 'aanvallend' spel van Ajax nauwelijks 1 goal weet te scoren. Dan weet ik wel wat ik zou kiezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Jasza het volgende:
Was ik mooi toch ff de snelstequote:Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het dusterteam moest eraan te pas komen.
2de goal van f'noord was niet buitenspel.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe viezer, hoe leuker. Twee buitenspelgoals?! Onverdiend winnen?
! Smerige overtredingen en onsportief spel?
!
Bullshit, Ajax is gewoon zo zwak, f'noord speelt dit op zijn sloffen uit..quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef marsu het volgende:
Ja, anders winnen de Kakkerlakken nooit wat, als ze het eerlijk moeten doen.
Als Heerenveen wint jah.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Na vandaag staat Ajax 8ste?
Als SCH wintquote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Na vandaag staat Ajax 8ste?
Dat zijn neukers die zijn uitgekeken op Boutjesquote:
En dat slaat echt nergens opquote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef marsu het volgende:
Ja, anders winnen de Kakkerlakken nooit wat, als ze het eerlijk moeten doen.
Jammer.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
2de goal van f\'noord was niet buitenspel.
idd, Ajax is naar de klotequote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bullshit, Ajax is gewoon zo zwak, f\'noord speelt dit op zijn sloffen uit..
Zie ik vanavond wel op TV.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
2de goal van f\'noord was niet buitenspel.
Verder is het gewoon verdiend, hoe pijnlijk het ook is om het toe te geven.
Ik erger me alleen mateloos aan het gedrag van sommige medesupporters hier..
Ik heb geen radio. Ik heb i-net.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Met de radio gewoon iets rond de 93.x
En ja, even partijdig :\')
Eerlijk is eerlijk, en dit is wel waar..quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
En dat slaat echt nergens op![]()
Je bent gewoon jaloers dat wij goed kunnen counteren![]()
Waarom kan jij wel redelijk leuk reageren.quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
En toch blijf ik trots op m\'n clubje, Ajax blijft Ajax wat er ook gebeurd.
Internet loopt hopeloos achter.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb geen radio. Ik heb i-net.
En de wissel van Blind is ook weer vaag hoor, wat gaat een 17 jarige nou nog voor verschil maken??quote:
'k Ben me nergens van bewust.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Waarom kan jij wel redelijk leuk reageren.
idd, ik snap er geen hol meer vanquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de wissel van Blind is ook weer vaag hoor, wat gaat een 17 jarige nou nog voor verschil maken??
Hij heeft het al opgegeven..quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de wissel van Blind is ook weer vaag hoor, wat gaat een 17 jarige nou nog voor verschil maken??
Zal wel pas als (ena)laatste komen :')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Is er nog iets op TV om 19:00 vanavond?
Shouf shouf de seriequote:Op zondag 5 februari 2006 14:02 schreef Mr.Mills het volgende:
Is er nog iets op TV om 19:00 vanavond?
Ik wel, Blind snapt er niets van, opbokken met die slappe hap.quote:
Ik dacht dat jij iets tegen de :'). smiley had. :').quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
\'k Ben me nergens van bewust. [afbeelding]
Blind hoopt dat ie scoort en het dan als een meesterzet van hem wordt beschouwdquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net zo zuinig met kansen als de rest van de pot?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Suijk het volgende:
Joods kwartiertje. :\')
Inderdaad. Sarpong is geen Rooney of Cristiano Ronaldo. En zelfs geen Aissati.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Willem II woensdagquote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Ayaxola het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Suijk het volgende:
Joods kwartiertje. :\')
Altijd lastigquote:
quote:
Nee, dan geven ze hem namelijk NOG een kans met nieuwe spelers in de selectie... :'(.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef TC03 het volgende:
Het opstappen van Blind heeft nu ook geen nut denk ik. Als ik het Eedjeks bestuur was zou ik hem aan het eind van dit seizoen eruit gooien. Nieuw seizoen, nieuwe trainert, Perez, Stam, dan moet het wel goed komen zou je denken.
Voortaan maar hier kijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Ayaxola het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |