Ik wel, Blind snapt er niets van, opbokken met die slappe hap.quote:
Ik dacht dat jij iets tegen de :'). smiley had. :').quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
\'k Ben me nergens van bewust. [afbeelding]
Blind hoopt dat ie scoort en het dan als een meesterzet van hem wordt beschouwdquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de wissel van Blind is ook weer vaag hoor, wat gaat een 17 jarige nou nog voor verschil maken??
net zo zuinig met kansen als de rest van de pot?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Suijk het volgende:
Joods kwartiertje. :\')
Inderdaad. Sarpong is geen Rooney of Cristiano Ronaldo. En zelfs geen Aissati.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En de wissel van Blind is ook weer vaag hoor, wat gaat een 17 jarige nou nog voor verschil maken??
Willem II woensdagquote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Ayaxola het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Suijk het volgende:
Joods kwartiertje. :\')
Altijd lastigquote:
quote:
Nee, dan geven ze hem namelijk NOG een kans met nieuwe spelers in de selectie... :'(.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef TC03 het volgende:
Het opstappen van Blind heeft nu ook geen nut denk ik. Als ik het Eedjeks bestuur was zou ik hem aan het eind van dit seizoen eruit gooien. Nieuw seizoen, nieuwe trainert, Perez, Stam, dan moet het wel goed komen zou je denken.
Voortaan maar hier kijkenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:03 schreef Ayaxola het volgende:
Tegen wie moet Ajax volgende week?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |