Niet janken, winnen is winnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Jasza het volgende:
Feyenoord countert alleen maar, in de ArenA ook
Ik bedoelde dat dit het eerste topic was :')quote:
Het dusterteam moest eraan te pas komen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef dronkeykong het volgende:
GVD 3 topics....
Werkt toch? EN Ajax stelt er echt HELEMAAL niets tegenover hoor..quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Jasza het volgende:
Hoe viezer, hoe leuker. Twee buitenspelgoals?quote:
Als je via counterspel elke wedstrijd 3/4 goals weet te scoren en met het 'aanvallend' spel van Ajax nauwelijks 1 goal weet te scoren. Dan weet ik wel wat ik zou kiezen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:57 schreef Jasza het volgende:
Was ik mooi toch ff de snelstequote:Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het dusterteam moest eraan te pas komen.
2de goal van f'noord was niet buitenspel.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe viezer, hoe leuker. Twee buitenspelgoals?! Onverdiend winnen?
! Smerige overtredingen en onsportief spel?
!
Bullshit, Ajax is gewoon zo zwak, f'noord speelt dit op zijn sloffen uit..quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef marsu het volgende:
Ja, anders winnen de Kakkerlakken nooit wat, als ze het eerlijk moeten doen.
Als Heerenveen wint jah.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Na vandaag staat Ajax 8ste?
Als SCH wintquote:Op zondag 5 februari 2006 13:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Na vandaag staat Ajax 8ste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |