Doe niet zo blij mongool.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Dan zit je in het verkeerde topic
quote:
Alleen de Champions League is belangrijk voor Ajax. Ook de Nederlandse competitie ... een net-niet prijsquote:Op zondag 5 februari 2006 13:45 schreef c20h25n30 het volgende:
[..]
UEFA cup ja, das net zoiets als de knvb-beker.
Een net-niet prijs..
was die wedstrijd tegen Auxerre ook n de CL vorig seizoen?quote:
Maarja, daarvoor CLquote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef borisz het volgende:
ajax deed vorig jaar wel mee in de uefa cup alleen Auxerre was net iets te veel gevraagd
Het moge duidelijk zijn dat Blind niet echt wat aan 'het probleem' doet.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef hiburg het volgende:
Blind wegsturen heeft geen zin, het probleem zit veel dieper ...
Denk niet dat een andere trainer de oplossing is.
Hij is iig wel rapquote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
En straks nog Babel erin...
Omdat die andere ploeg gewoon wat beter is op het moment. Simpel hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik snap niet dat als je goed start het dan zo aan het weg geven gaat.
Ja, die scoort er nog wel 7.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef _moder8or_ het volgende:
En straks nog Babel erin...
Jullie deden het inderdaad stukken beter. Net zoals dit jaar trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef borisz het volgende:
ajax deed vorig jaar wel mee in de uefa cup alleen Auxerre was net iets te veel gevraagd
Nee, maar we speelden CL.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was die wedstrijd tegen Auxerre ook n de CL vorig seizoen?
Wat kan hij daaraan doen dan ?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het moge duidelijk zijn dat Blind niet echt wat aan \'het probleem\' doet.
Ik vind het kampioenschap wel degelijk een prijs.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alleen de Champions League is belangrijk voor Ajax. Ook de Nederlandse competitie ... een net-niet prijs![]()
Weet ik veel, ik lul ook maar wat.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Wat kan hij daaraan doen dan ?
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Lacht hij wel eens ? Of zo:quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik Blind steeds zo zie, word ik ook spontaan depressief.
dat ben ik al een aantal wedstrijdenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Ja, en als je niet in staat bent dit ook maar iets te verbeteren in 1 jaar tijd moet je je conclusies trekken.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
Er zijn gewoon geen betere spelers en de spelers die het wel kunnen draaien niet goed genoeg.
Al koop je nog 3 spitsen, men moet eerst aan de opbouw werken, dus verdediging en middenveld.
Het plekje van Blind wordt steeds kalerquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Asskicker14 het volgende:
3-1 bijna 60 minutenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel staat het, in welke minuut zijn we?
Niet elke week de tacktiek veranderen, zorgen dat het team meer vetrouwen krijgt enzv enzvquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
nog een klein half uurtjequote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef Oksel het volgende:
Hoeveel staat het, in welke minuut zijn we?
Blijkbaar krijgt hij gewoon niet meer datgene uit de groep wat je nodig hebt om te winnen.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef hiburg het volgende:
[..]
1x gezien toen hij bij "de wedstrijden" wasquote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan gaan ze zeggen dat ie niet moet lachen.
(hij lacht overigens wel eens, ja)
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal over Blind? Wat willen jullie dan? Dat hij lachend in de dug-out zit?
ZE STAAN 3-1 ACHTER TEGEN DE KAKKERLAKKEN, DAN HOOR JE NIET TE LACHEN
:')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Wat zeuren jullie nou allemaal over Blind? Wat willen jullie dan? Dat hij lachend in de dug-out zit?
Spelers horen voor een partij als deze sowieso gemotiveerd te zijnquote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Ajax is zo verschirkkelijk zwak en futloos... Goed gemotiveerd Blind.
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef marsu het volgende:
Alsof motivatie een probleem zou moeten zijn in dit soort wedstrijden.quote:
Er zijn een paar goede spelers maar er zijn er zat die individueel wel goed zijn maar op de een of andere manier werken ze niet goed samen. Na Koeman, Blind, ik zou het niet weten wie dat nu nog kan oplossen. Ik denk dat het het beste is om de schade dit seizoen zoveel mogelijk te beperken en volgend seizoen gewoon helemaal opnieuw beginnen ...quote:Op zondag 5 februari 2006 13:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet elke week de tacktiek veranderen, zorgen dat het team meer vetrouwen krijgt enzv enzv
Idd, als je je spelers hiervoor moet motiveren is het eind zoek.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Alsof motivatie een probleem zou moeten zijn in dit soort wedstrijden.
Gewoon altijd. Het lijkt alsof ze al snel bij een tegenslag denken, nou dat was het dan weer. Laat maar zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Spelers horen voor een partij als deze sowieso gemotiveerd te zijn
Idd, hij moet langs de kant staan en ze naar voren schreeuwenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet eens iets doen, en NIET GODVERDOMME ipas in de 70ste minuut wisselen kneus!
Iets eerder, hij trekt zich de je kritiek wel aan!quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Blind moet eens iets doen, en NIET GODVERDOMME ipas in de 70ste minuut wisselen kneus!
ja, belachelijk, na de 3-1 had hij wel wat moeten doen lijkt me.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:50 schreef HeatWave het volgende:
Inderdaad, Ajax zelf is het probleem, iedereen mislukt daar de laatste tijd en dat ligt dus ook aan andere zaken. Ik zou zelf als ik topvoetballer zou zijn, niet meer voor Ajax kiezen. Ik snap die Perez dan ook niet. En verder denk ik dat Stam al helemaal niet bij de club Ajax past.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, als je je spelers hiervoor moet motiveren is het eind zoek.
Sowieso als iemand de winnende maakt aan het eind van de wedstrijdquote:Op zondag 5 februari 2006 13:52 schreef DeTolk het volgende:
Als ie de winnende maakt in de 93e minuut koop ik iets van Feyenoord
Volgens mij is deze groep zelfs niet meer te motiveren voor een CL finale.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Idd, als je je spelers hiervoor moet motiveren is het eind zoek.
Wat wil je zonder monitor.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef OssieMan het volgende:
\"de bal eindigt uhhh bij de uhhhh assistent uhhhh scheids uhhh rechter aan de uhhh andere kant uhhhh\"
Wat een verslaggeving..
Hahahahahaha, nog meer grapjes in petto?quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
89\' [3-2] Rosenberg
90 + 2\' [3-3] Huntelaar
Opletten![]()
![]()
Right. :').quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
89\' [3-2] Rosenberg
90 + 2\' [3-3] Huntelaar
Opletten![]()
![]()
Ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hahahahahaha, nog meer grapjes in petto?
dat doen wequote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
89\' [3-2] Rosenberg
90 + 2\' [3-3] Huntelaar
Opletten![]()
![]()
Ik ben geen ajaciedquote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Hahahahahaha, nog meer grapjes in petto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |