Okay!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef Pearly het volgende:
uhhh Halloo,
Beetje meer respect voor eerste probeersels als het kan!!
Wat ik eigelijk met m'n reactie wilde zeggen is dat je weinig hebt aan alleen positieve kritiek, omdat je dan zelf niet het idee hebt dat je jezelf moet gaan verbeteren, iets wat toch wel prettig is om het te leren. Nou zit met fotografie iedereen natuurlijk in een leerproces, maargoed.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef RonaldV het volgende:
Blijkbaar kunnen sommigen het niet laten. Probeer de FOT-FAQ eens te lezen voor je post.![]()
Edit: En weer open. Je links of commentaar op foto\'s (mits specifiek) kunnen hieronder.
Hey een ex-achternaam genoot! Familie?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:
http://www.gizzah.net
Is wel al een beetje verouderd, ben bijvoorbeeld geen 19 meer
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
www.pdehoog.nl
veel intressanter![]()
Ik niet. Maar mijn Opa wel toen hij met gezin van Katwijk naar de Veluwe is verhuisd.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Gizz het volgende:
Heb je je naam laten veranderen?
We zullen verre familie zijn misschien, maar dan is weer de vraag hoe ver?
en dat is precies wat ik bedoelde (en zei), dat zie je er duidelijk aan af. niet bedoelt om je de grond in te stampen, maar het voegt echt niets toe boven normale vakantiefoto's (en dat zijn het dus ookquote:Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef NMZ het volgende:
Bedankt voor de postivieve reacties, erg leuk.
De meeste foto\'s heb ik gemaakt op vakanties met een canon S50 en er nooit bij nagedacht en gewoon stom weg foto \'s gemaakt.
Maar nadat ik in New York was geweest en iemand mijn foto \'s had laten zien en diegene mijn foto\'s erg goed vond ben ik me gaan realiseren dat ik het eigenlijk heel leuk vind om foto \'s te maken.
Ik heb pasgeleden een canon eos350d gekocht en ik ben nu van plan me meer te gaan verdiepen in fotografie. Vond het gewoon leuk om een website te leren maken en daar mijn foto \'s op te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |