Het plan van de NWO behelst volgens Albert Pike het moreel zo diep uitputten van de mensheid dat zij bereid is om een nieuw antwoord, een nieuwe orde te aanvaarden. Alle ideologiën moeten falen om de mensheid een nieuwe te laten omarmen.quote:
De Eerste Wereldoorlog moet tot stand gebracht worden om de Illuminati gelegenheid te geven de macht van de Tsaren in Rusland te breken en het land om te vormen in een atheïstisch Communistisch bolwerk. De, door de agentur (agenten van de Illuminati) veroorzaakte, conflicten tussen het Britse en het Duitse rijk zullen worden gebruikt om deze oorlog te creëren. Aan het einde van de oorlog zal het Communisme verder opgebouwd worden om andere regeringen te vernietigen en de macht van de godsdiensten te verzwakken.
De Tweede Wereldoorlog moet tot stand gebracht worden door middel van de tegenstellingen tussen de Fascisten en de politieke Zionisten. Het gevolg van deze oorlog moet zijn dat het Nazisme vernietigd wordt en het politiek Zionisme sterk genoeg gemaakt om een soevereine staat Israel in Palestina te formeren. Het Internationaal Communisme moet tijdens de oorlog sterker groeien zodat het een tegenhanger van het Christendom kan zijn, zodat deze ingeperkt en onder controle gehouden kan worden totdat we haar nodig hebben voor de laatste sociale cataclysme.
Kort samengevat, de Derde Wereldoorlog zal het gevolg zijn van het tegen elkaar opzetten van het politiek Zionisme (Israel, maar het Westen) tegen de Islam (de Arabische wereld en Zuidoost Azië), met de vernietiging van het Midden Oosten als uiteindelijk resultaat.quote:
De Derde Wereldoorlog moet tot stand gebracht worden door het uitbuiten door de agentur van de Illuminati van de tegenstellingen tussen het politiek Zionisme en de aanvoerders van de Islamitische wereld.
De oorlog moet op zo een wijze gevoerd worden dat de Islam en het politiek Zionisme elkaar wederzijds vernietigen. De andere naties ondertussen, opnieuw verdeeld over dit conflict, zullen weerhouden worden om te strijden totdat zij fysiek, moreel, spiritueel en economisch uitgeput zijn.
Pas dan zullen we de nihilisten en atheïsten loslaten en een zo enorm sociaal cataclysme provoceren, dat met haar gruwelijkheid de wereld de effecten van absoluut atheïsme zichtbaar zal maken, de oorsprong van barbaarsheid en de meest bloedige conflicten.
Dan zullen overal de burgers, genoodzaakt zichzelf te verdedigen tegen de revolutionaire minderheden in de wereld, deze vernietigers van beschaving uitroeien. En de massa, gedesillusioneerd met het Christendom, wiens sturende krachten dan zonder kompas of richting zullen zijn, angstig zoekend naar een ideaal, maar niet wetende waar hun devotie tot te richten, zullen dan het ware licht door de manifestatie van de doctrine van Lucifer ontvangen, dan eindelijk openlijk getoond. Deze manifestatie zal voortvloeien uit de reactionaire beweging die zal volgen op de vernietiging van het Christendom en atheïsme, beide tegelijk overwonnen en uitgeroeid.
Het boek van Carr is in ieder geval uit 1954. Dat was toch ver voor de ontwikkelingen van de laatste jaren. En als de brief van Pike authentiek is heeft hij al in 1871 de 1e en 2e WO correct voorzegt.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:59 schreef RemcoDelft het volgende:
Tsja, achteraf "voorspellingen" weergeven is nooit zo'n sterk teken.
Ik las dit in [Centraal] Ophef over Eu spotprenten #6quote:In 1871 viel er weinig te zeggen over de huidige moslim-problemen in de wereld. Helaas hebben "wij" zelf het zo lang zo ver laten komen. "De moslims" zitten overal op aarde, door alle landen. Prima, als ze het daar naar hun zin zouden hebben, maar dat hebben ze niet, want ze hebben een grafhekel aan ons en alles wat we doen.
De vraag was hoe je zeker weet of het wel of niet zo is?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:30 schreef RemcoDelft het volgende:
Als ik zou worden "opgestookt" ...
Omdat die stromingen, het communisme, fascisme, nazisme etc., allemaal door de geheime genootschappen zelf werden opgezet en bestuurd?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:48 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me af hoe die Pike aan zijn informatie kwam, aangezien het communistisch manifest uit 1946/47? stamt en de eerste versie van Das Kapital uit 1867. Dat is maar 4 jaar voor de datering van de brieven van Pike en nieuws ging niet zo snel als nu.
dat lijkt me heel erg sterk; het gaat van generatie op generatie en er doen veel mensen aan mee, dan moet er een hoop uitgelekt zijn door de jaren heen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Omdat die stromingen, het communisme, fascisme, nazisme etc., allemaal door de geheime genootschappen zelf werden opgezet en bestuurd?
Dat is het idee erachter een beetje.
Nee hoor. Er hoeft er maar een een zaadje te planten en de rest gaat vanzelf. Men heeft gewoon heeel erg veel inzicht in de menselijke natuur en daar rekent men ook nu nog op. En het werkt perfect.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
dat lijkt me heel erg sterk; het gaat van generatie op generatie en er doen veel mensen aan mee, dan moet er een hoop uitgelekt zijn door de jaren heen.
Zo\'n groot geheim kan nooit verborgen blijven onder zo'n grote groep mensen. Voor mensen is dat een onmogelijke operatie.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor. Er hoeft er maar een een zaadje te planten en de rest gaat vanzelf. Men heeft gewoon heeel erg veel inzicht in de menselijke natuur en daar rekent men ook nu nog op. En het werkt perfect.
Wat hebben die bazen (en hogere baas) eraan dat over honderd(den) jaren een wereldoorlog uitbreekt, met iets wat zij hebben gestart?quote:Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef nokwanda het volgende:
Tuurlijk. Er moet ook bij de bazen een baas zijn. Daar is een hierarchie.
Die hogere macht kan een van de mindere goden de opdracht geven dat zaad te planten in een vruchtbare bodem. Vandaaruit gaat het vanzelf.
Iemand heeft onbeperkte macht en kan wereldoorlogen ontketenen, maar alleen weet niemand dit en die persoon zal het ook niet meer meemaken, aangezien hij dan allang dood is.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:55 schreef nokwanda het volgende:
precies. Daarom plant een ingewijde uit een heel kleine groep het zaad. Niemand van de groep weet verder wie dat doet. Dat geplante zaadje ontkiemt vanzelf. De planter weet verdomd goed in welke bodem het zaad gepland wordt.
Daar hoeven niet veel mensen vanaf te weten. En die NWO kan nooit een grote groep zijn. Dergelijk macht KAN niet gedeeld worden. Als ze die macht konden en wilden delen hadden ze de hele NWO niet op hoeven zetten.
Diverse onderdelen van die NWO hoeven van elkaar niet te weten wie precies wat doen. Juist niet. Men weet dat het gebeurt en dat iemand uit de groep die opdracht heeft gekregen. De resultaten zien ze.
Zo gaat dat in iedere guerillabeweging. Mensen weten van elkaar vaak niet eens dat ze er deel van uitmaken. Behalve als dat relevant is.
In handen van een getraind persoon maakt het niet echt uit wat het wapen is... Een stokje van 20 cm is ook voldoende om jou aan je pols door je autoraampje naar buiten te slepen (bron: SAS, Discoverychannel).quote:Op zondag 5 februari 2006 10:37 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geloof je in 19 kapers met box cutters bijvoorbeeld?
Het is mogelijk om dingen niet perse voor jezelf te doen maar voor een nageslacht/opvolgers. Binnen een selectie van een familie bijvoorbeeld.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Knarf het volgende:
[..]
Wat hebben die bazen (en hogere baas) eraan dat over honderd(den) jaren een wereldoorlog uitbreekt, met iets wat zij hebben gestart?
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:56 schreef Knarf het volgende:
[..]
Iemand heeft onbeperkte macht en kan wereldoorlogen ontketenen, maar alleen weet niemand dit en die persoon zal het ook niet meer meemaken, aangezien hij dan allang dood is.
Vogens mij slaat dit op mij. Ik heb die macht ook, alleen weet niemand dit en niemand zal het merken, maar als er als WO IV uitbreekt, weet je aan wie je dat te danken hebt.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Maar zonder gein.... macht achter de schermen kan veel groter zijn dan die macht die je duidelijk kunt zien.
Ook knap dat ze wisten dat het MO zo belangrijk zou worden. Alsof men toen alwist dat er zoveel olie daar zat en men toen alwist hoe belangrijk dat zou worden. Als er namelijk geen olie in het MO zit, was het palestina/israel probleem veel minder ernstig, want dan het het MO namelijk geen/veel minder macht.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:27 schreef cyber_rebel het volgende:
Tja, ik vind dit soort komplot theorieen meestal nogal voorbijgaand aan het feit dat een grote groep mensen over een lange periode nogal onvoorspelbaar kan reageren. Het gaat er allemaal nogal vanuit dat mensen, organisaties en landen over tientallen jaren heen goed zijn te besturen en controleren. En dat men ook weet hoe dat dan moet. Alsof maatschappijen aan een soort natuurwetten onderhevig zijn.
En al zouden landen zo voorspelbaar en bestuurbaar zijn, dan nog hebben plannen meestal nogal de irritante neiging om anders te lopen dan verwacht.
Om nog niet eens te spreken over het feit dat die \\\"voorspellingen\\\" gepubliceerd zijn NADAT de eerste en tweede wereldoorlog al geweest waren. Als die brief zelf nou gevonden zou worden en aantoonbaar zo oud ziou zijn als beweerd dan zou het tenminste nog iets van geloofwaardigheid krijgen. Maar nu is het niet meer dan een hoop holle beweringen.
mij hoor je niet zeggen dat het te ver gezocht is. Maar als ze bestaan, dan is het een bovennatuurlijk clubje en het enige wat je daar tegen kan doen is bidden.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Over het uitlekken van eventuele plannen:
Die Pike heeft dus gelekt. Maar aangezien daar verder geen bewijs voor is en de weinigen die ermee naar voren zijn gekomen zoals Carr, niet serieus genomen worden.......
Zo gaat dat dus met geheimhouding..
Er zijn veel mensen die dan roepen: het is veel te ver gezocht en het zal niet zon vaart lopen. Maar als je nu kijkt naar de staat waarin de wereld verkeert? Is toch knap klote en redelijk in de beschreven richting.
De officiele ontdekking van olie in Saudi Arabie bijvoorbeeld was in 1938. Maar wie zegt dat er niet een eerdere officieuze ontdekking was? Of dat de ontdekking gewoon goed uitkwam om wat er nu speelt nog iets verder op weg te helpen.
Hoezo klote?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:35 schreef nokwanda het volgende:
Over het uitlekken van eventuele plannen:
Die Pike heeft dus gelekt. Maar aangezien daar verder geen bewijs voor is en de weinigen die ermee naar voren zijn gekomen zoals Carr, niet serieus genomen worden.......
Zo gaat dat dus met geheimhouding..
Er zijn veel mensen die dan roepen: het is veel te ver gezocht en het zal niet zon vaart lopen. Maar als je nu kijkt naar de staat waarin de wereld verkeert? Is toch knap klote en redelijk in de beschreven richting.
Saudi Arabie is voor de westerse mens onbelangrijk. Jammer dat er olie zit, maar dat is over een aantal jaar ook weer afgelopen. Mekka is niet echt van belang, Jeruzalem wel (niet voor mij, maar wel voor de christenen en aangezien de westerse wereld redelijk christelijk is, is Jeruzalem dus ook belangrijk voor mij).quote:De officiele ontdekking van olie in Saudi Arabie bijvoorbeeld was in 1938. Maar wie zegt dat er niet een eerdere officieuze ontdekking was? Of dat de ontdekking gewoon goed uitkwam om wat er nu speelt nog iets verder op weg te helpen.
Naar Allah, Boedda of de christelijke God? Lijkt mij alle drie niet zinvol.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
mij hoor je niet zeggen dat het te ver gezocht is. Maar als ze bestaan, dan is het een bovennatuurlijk clubje en het enige wat je daar tegen kan doen is bidden.
Dat klopt. Er zullen altijd complottheoriën blijven omdat er eenvoudig complotten bestaan.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:13 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ontopic: er zullen altijd complottheorieen blijven, hoe onwaarschijnlijk ook. En: die theorieen zullen ook altijd aanhangers bljiven hebben!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 05:01 schreef space_knarf het volgende:
ik denk dat deze meneer erachter zit
[afbeelding]
Welk verhaal? Dat van Pike lijkt me vrij duidelijk. "Laat je vijanden elkaar afmaken."quote:Op dinsdag 7 februari 2006 06:58 schreef Hallulama het volgende:
Ik mis altijd het "WAAROM?" bij dit soort verhalen.
Zeik toch niet steeds over die paar terroristen die op Cuba gevangen zitten!! Vergeet niet dat het grootste deel van die gevangenen daar zonder problemen jouw keel zou doorsnijden als je toevallig in het vliegtuig zit dat ze willen kapen!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:18 schreef Megumi het volgende:
Het extremisme aan biede kanten zijn de krachten die gaande zijn. Een VS die als standpunt heeft militair ingerijpen waneer wij dat maar willen. En daarbij de nasleep vergeet. En mensen zomaar zonder rechtsspraak op pakt. En aan een kant een kleine groep moslim extremisten die denken dat het normaal is om namens Allah de barmhartige onschuldige burgers te kunnen vermoorden.
Oh ja natuurlijk. Laten we de stereotiepering geloven die men ons voordoet in de media. Schaam je...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:04 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Zeik toch niet steeds over die paar terroristen die op Cuba gevangen zitten!! Vergeet niet dat het grootste deel van die gevangenen daar zonder problemen jouw keel zou doorsnijden als je toevallig in het vliegtuig zit dat ze willen kapen!!
Ik kan niet begrijpen dat mensen die slim genoeg zijn om dergelijke spelletjes in gang te zetten en in stand te houden niet slim genoeg zijn om in te zien dat ze erg kinderachtig of zelfs primitief bezig zijn en dat er betere manieren zijn om tot de hemel op aarde te komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:26 schreef NorthernStar het volgende:
Welk verhaal? Dat van Pike lijkt me vrij duidelijk. "Laat je vijanden elkaar afmaken."
Maar je kunt het ook aan de andere kant beginnen:
Zijn er aanwijzingen dat er 'krachten' bezig zijn om Oost en West tegen elkaar op te zetten?
Zo ja, dan zou je daar misschien iets uit af kunnen leiden over welke groepen dit doen en met welke bedoelingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |