abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35775004
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Zie profiel of FB
Mmzz, gezien jouw reactie zal het er wel eentje van het vrouwelijke geslacht zijn. Dus dan zijn er 2 opties:

1. Het is een zeeeeer verkapte tvp
2*. Ze is zo lelijk dat ze dit al als een versierpoging zag

*Ik check zo haar FB om hier antwoord op te geven
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35775247
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebben Dus het is een zeeeer verkapte tvp
pi_35775262
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_35775600
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef W1ZZ het volgende:
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
Mmzzz, tja. Als ik er zo over nadenk he, dan zeg ik eigenlijk ook alleen 'hoi' tegen mooie meisjes en niet tegen lelijkerds dus misschien zit er wel een kern van waarheid in...Maar als ze dan 'hoi' terugzeggen, is je versierpoging dan gelukt?
pi_35775656
Als ze een condoom uit haar handtasje pakt ->
pi_35775699
Ohja... ik had dr nog eentje op wintersport.
Op een avond hadden we een flauwe grap met een paar vrienden dat we een jongensband zouden beginnen en vroegen aan een aantal chicks wat ze ervan vonden. Vet om gelachen toen enzo, maar de volgende avond komt een van die chicks naar mij toe en zegt dat ze het niet geloofd van die jongensband (like duhh ), maar goed vervolgens pakte ze me al helemaal vast begon overal te voelen (ze was ontzettend zat en dom, beter kun je het niet hebben dacht ik ) en zegt zo tegen me: zo maar jij bent dus een soort reisleider? *wrijft over kont heen* (ik had een trui aan met een Husk logo omdat ik in de wintersport comissie zat)
Nou goed, ik zeggen van nouja, een sorot van reisleider Vervolgens 10 minuten zitten ouwehoeren met dat wijf, werd het al snel zat, ze vroeg de hele tijd hetzelfde omdat ze al weer vergeten was dat ze het gevraagd had, dus ik denk van nou hup, pakken die slet of anders weg ermee. Nouja dat werd dus weg ermee want ze draaide telkens dr hoofd weg en begon daarna weer verder te sletten.
ben ik maar vertrokken, bleek later dat ze een vriend thuis had zitten

Achja...
Jupiler is goed
pi_35775717
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen

[edit]Dit dus nog als reactie op W1zzz[/edit]
pi_35776220
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen
Ik ook hoor
pi_35776450
Dan sta ik er gelukkig niet alleen in
pi_35776610
Zullen we een praatgroepje beginnen?
pi_35776860
Zulks een lijpe pimpshizzle, wat een goed plan 14.gif
  maandag 6 maart 2006 @ 21:00:08 #162
92409 Twinky
Little star.
pi_35788273
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebben Dus het is een zeeeer verkapte tvp
ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:

sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.
pi_35788908
Jij zou toch nog steeds de eerste Nederlander/-se zijn die ik in een shoarmatent zag werken. Afgaande daarop en op je foto's zou ik 't ook gedacht hebben hoor.
pi_35790589
ik snap het nog steeds niet en het is ook helemaal niet leuk enzo
pi_35791307
Ik snap het wel. Zij werd voor Turk aan gezien en dat vond ze niet leuk Joh
pi_35791659
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:

sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.
Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
pi_35800566
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
Je snapt het verkeerd.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_35802575
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
pi_35802663
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
Verkeerde nummers krijgen haat ik ook echt, is mij ook wel eens overkomen, maar dat kwam laterna wel nog goed
pi_35803046
ja idd verrot.. maar iemand zei laats dat ze 16 was.. dus nu vind ik het niet meer erg
pi_35808350
16 jaar is toch lekker Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud jij bent
pi_35811558
21..
pi_35811674
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.

Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'

ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
Oh jij had die Turk wel even keihard willen nemen of niet dan?

Ik ga vrijdag weer op wintersport en dan zullen er ongetwijfeld wel weer verhalen bijkomen .
pi_35827454
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:34:01 #175
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_35840851
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:

Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??

Zij: Nee... Wat dan?

Nou, waarom draag je dan een bh...

Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:55:36 #176
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35841474
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:

Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
Dit is niet alleen onwijs en troebel, dit heeft met 'versierpogingen' ook geen zak te maken. Of jij hebt ene heel andere kijk op versieren (en het gewenste resultaat) dan al de meest onontwikkelde kleuter.
Over het algemeen is het doel van een versierpoging immers toenadering terwijl de actie die door jou wordt beschreven toch eerder een verwijdering teweegbrengt.
pi_35843106
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellen
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:21:48 #178
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_35844406
@ Polen het ging dus ook om de mooie vriendin, en als er nog eentje naast staat praat je meestal ook met die....

Mits ze elkaar kennen ofcourse
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_35844765
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:

Geniaal

Maar ff OT he, ik vrijdag meisje gepakt he. Ik voor de tijd ff vragem hoe oud ze is, zegt ze 16. Nou, ik denk dus zo van oke dan. Dit keer geen meisje van 14 Blijkt later dat ze verdomme ook 14 is. Waarom moet meisjes nou over hun leeftijd liegen Ojah, ff voor the record. Ik ben zelf 18
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:48:56 #180
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35845383
Hopelijk gaat ik zaterdag weer is scoren . De zus van een vriendin van me, die er kei goed uitziet, en die ik ook wel leuk vind heeft namelijk geen vriend meer . Dus hopen dat ze zaterdag uitgaat

Geen slechte tvp toch
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35846035
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Geniaal

Maar ff OT he, ik vrijdag meisje gepakt he. Ik voor de tijd ff vragem hoe oud ze is, zegt ze 16. Nou, ik denk dus zo van oke dan. Dit keer geen meisje van 14 Blijkt later dat ze verdomme ook 14 is. Waarom moet meisjes nou over hun leeftijd liegen Ojah, ff voor the record. Ik ben zelf 18
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?
pi_35846092
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Forcefuzz het volgende:
Hopelijk gaat ik zaterdag weer is scoren . De zus van een vriendin van me, die er kei goed uitziet, en die ik ook wel leuk vind heeft namelijk geen vriend meer . Dus hopen dat ze zaterdag uitgaat

Geen slechte tvp toch
zal die vriendin van je leuk vinden.
  FOK!fotograaf woensdag 8 maart 2006 @ 15:38:04 #183
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35846879
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft

hoe kansloos
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf woensdag 8 maart 2006 @ 15:40:35 #184
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35846929
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef GlennDesign het volgende:

[..]

ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zien
pi_35846990
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft

hoe kansloos
Wat zei je? .

Dat soort dingen heb ik nou niet meegemaakt tijdens tappen! .
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:14:48 #186
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35848076
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

zal die vriendin van je leuk vinden.
Ja! M'n beste vriend heeft met haar kunnen we double daten
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35849284
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef fraubitch het volgende:

[..]

hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zien
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofilie
pi_35851660
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef GlennDesign het volgende:

[..]

weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofilie
Doen ze toch niet alhoewel je hebt wel van die breezah-dozen...
pi_35852106
you never know
pi_35862933
Geen versierblunder, maar wel iets doms .

was met een vriendin op MSN en het ging een beetje over sex enzo. Vroeg ik op een gegeven moment hoe de ideale sex eruit ziet voor haar. Geeft ze een beetje ontwijkend antwoord zovan dat gaat te ver. Ik dacht al van huh maar oke zal wel. Even later meld ze dat op het moment van die vraag haar moeder net achter dr stond
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:34:12 #191
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35925584
Gister in een redelijk lege tent, ik was met een stuk of 15 mensen een beetje aan het dansen & drinken (de dubbel D).
En 1 meisje dat niet bij ons hoorde had al een aantal keer naar mij/mijn richting lopen kijken.
Op een gegeven moment danst zij achter mij, ze tikt me op mijn schouder en zegt: "You got the groove". Needless to say; hij werkte min of meer lachwekkend.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_35938330
Dus je hebt haar uitgelachen of toch maar gewoon geneukt?
pi_35938629
Ja, en wiens versierblunder is 't nou?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:13:08 #194
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35939535
van haar
pi_35939714
Nou, als 't een leuk meisje was zou ik echt niet afknappen op zo'n zin ofzo hoor. Dus of ze was toch al niet leuk of jij was te verlegen er een leuk antwoord op te verzinnen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:47:21 #196
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35940313
Ze was om zacht uit te drukken niet mijn type.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:29:28 #197
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_35946082
quote:

hoe kansloos
Haha zeker kansloos! Wie bestelt er nou maar één bier?

Ik heb zelf trouwens niet geblunderd onlangs.
pi_35967560
Ik herinner me nog een carnavalsblunder. Had net een biertje gehaald en stond dus met en vol glas in dat cafétje. Komt er een meisje tegen me aan staan dansen, waardoor ze tegen mn arm stoot en er bier gemorst wordt. Dus ik duw dr weg en zeg: Hee pas op joh! Heb haar de rest van de avond niet meer gezien.
pi_35967954
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellen
Ze had iets op een papiertje geschreven en in mijn achterzak gestopt.
pi_35968033
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef Zjakkie het volgende:
Ik herinner me nog een carnavalsblunder. Had net een biertje gehaald en stond dus met en vol glas in dat cafétje. Komt er een meisje tegen me aan staan dansen, waardoor ze tegen mn arm stoot en er bier gemorst wordt. Dus ik duw dr weg en zeg: Hee pas op joh! Heb haar de rest van de avond niet meer gezien.
Je hebt er goed aan gedaan hoor, eerst drank en dan het meisje en niet andersom.

zondag 12 maart 2006 @ 21:21:08 #201
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_35972807
quote:

hoe kansloos
ik heb gewoon exact hetzelfde gehad deze carnaval
misschien wel dezelfde gast
an urge to help mankind overcomes me
pi_35973134
Die gast denkt ook. 20 kroegen, 5 barmeisjes per kroeg. Zijn er vast wel een paar dames bij die het wel doen. Zo regelde een vriend van me vroeger ook. Gewoon 100x proberen, vast wel ééntje tussen die ja zegt.
pi_35973411
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef W1ZZ het volgende:
Die gast denkt ook. 20 kroegen, 5 barmeisjes per kroeg. Zijn er vast wel een paar dames bij die het wel doen. Zo regelde een vriend van me vroeger ook. Gewoon 100x proberen, vast wel ééntje tussen die ja zegt.
Toch jammer dat de succesratio van deze vent niet zo hoog ligt blijkbaar.

Nog meer slachtoffers van dit heerschap in de zaal?
  FOK!fotograaf zondag 12 maart 2006 @ 21:37:00 #204
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35973413
quote:
Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef saaw het volgende:

[..]

ik heb gewoon exact hetzelfde gehad deze carnaval
misschien wel dezelfde gast
pi_35975467
hints niet doorhebben ook hier erg herkenbaar
pi_35980968
Mja, laatst in de trein, sjans met een leuk ogend vrouwelijk persoon. Nagoed, verder niets mee gedaan, laffe haas als ik ben.
Dus ik sta 3 dagen later op een roltrap, komt dat meisje van de andere kant aanzetten. Ik herkende haar in eerste instantie niet, maar wist wel dat er 'iets' met haar was... Dus zij vrolijk "hoiii" ik: ? En toen ik me realiseerde wie het was, was het alweer te laat nice
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
  dinsdag 14 maart 2006 @ 15:06:53 #207
134381 THE.DUKE
Francis T. Woolridge
pi_36023754
mooi verhaal... vorig jaar eerste weekend herfst vakantie... versier ik zondag mooi meisje... lekker mee gezoend... woont eindje van me vandaan... beetje smssen.... msnnen.... ze was best druk in de vakantie... die aankomende zaterdag... ikke uit in eigen stad....( die zondag was in een boeren dorpje)... kom ik super mooi meisje tegen... ikke versieren natuurlijk woont eindje van me vandaan... lekker mee dansen zoenen... je weet toch... ook nog andere meisje versiert maar verder niks mee gedaan...
die week wel veel met die meisjes zitten smssen... msnnen... dan is het weer zaterdag... weer uit... heb ik met een van die meisjes gezoend, die ik vorige week heb gezoend... allemaal lief een aardig... maar ik ben nu nog steeds vrijgezel....
you like bananas????
got one right down my pants....
DID you like the banana??? To bad, it;s a straightbanana
pi_36024407
quote:
Op maandag 13 maart 2006 02:20 schreef Reflex het volgende:
Mja, laatst in de trein, sjans met een leuk ogend vrouwelijk persoon. Nagoed, verder niets mee gedaan, laffe haas als ik ben.
Dus ik sta 3 dagen later op een roltrap, komt dat meisje van de andere kant aanzetten. Ik herkende haar in eerste instantie niet, maar wist wel dat er 'iets' met haar was... Dus zij vrolijk "hoiii" ik: ? En toen ik me realiseerde wie het was, was het alweer te laat nice
Tegen mooie meisjes zeg je toch hopelijk altijd 'hoi' als ze dat ook tegen jou zeggen? Zo niet, dan kun je beter inpakken
pi_36024434
quote:
Op maandag 13 maart 2006 02:20 schreef Reflex het volgende:
pi_36024478
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef THE.DUKE het volgende:
mooi verhaal... vorig jaar eerste weekend herfst vakantie... versier ik zondag mooi meisje... lekker mee gezoend... woont eindje van me vandaan... beetje smssen.... msnnen.... ze was best druk in de vakantie... die aankomende zaterdag... ikke uit in eigen stad....( die zondag was in een boeren dorpje)... kom ik super mooi meisje tegen... ikke versieren natuurlijk woont eindje van me vandaan... lekker mee dansen zoenen... je weet toch... ook nog andere meisje versiert maar verder niks mee gedaan...
die week wel veel met die meisjes zitten smssen... msnnen... dan is het weer zaterdag... weer uit... heb ik met een van die meisjes gezoend, die ik vorige week heb gezoend... allemaal lief een aardig... maar ik ben nu nog steeds vrijgezel....
PYAO pimpin' your ass of Oftewel een verkapte kijk-mij-player-zijn-post
pi_36025001
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Tegen mooie meisjes zeg je toch hopelijk altijd 'hoi' als ze dat ook tegen jou zeggen? Zo niet, dan kun je beter inpakken
Bij mooie dames zit 'hoi' hier sowieso in het basispakket, daar hoeven ze weinig verder voor te zeggen.
pi_36026255
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Bij mooie dames zit 'hoi' hier sowieso in het basispakket, daar hoeven ze weinig verder voor te zeggen.
dat is waar natuurlijk, maar als hij al niet eens hoi zegt tegen mooie meisjes die hoi tegen hem zeggen...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:29:06 #213
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36026562
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

dat is waar natuurlijk, maar als hij al niet eens hoi zegt tegen mooie meisjes die hoi tegen hem zeggen...
Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:29:59 #214
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36026590
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef THE.DUKE het volgende:
whahahah wat een blunders hoor! echt humor

ja ik weet

wow, vet stoer verhaal
pi_36026625
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef Extend het volgende:

[..]

Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..
Ja duh, maar we hebben het nu toch over dat ene meisje Ik groet ook heus wel iedereen terug die hoi tegen me zegt, behalve als ik muziek in heb en niet zeker weet of ze het tegen mij hebben
pi_36028989
Ik was er gewoon even helemaal niet mee bezig. Was met een huisgenoot in conversatie Anders had ik heus wel wat terug gezegd heur
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_36029902
Eerst naar verjaardag geweest, was er laat dus dronk in korte tijd veel bier, had er wel zin in zeg maar. Daarna naar een toko gegaan, - als ik zeg Rdam en studentenscoorplek dan weet men wel wat ik bedoel - haal wat te drinken voor personen en zie opeens een vriendinnenkoppel waarbij de een mee te dansen wordt getrokken, ze stond er toen een beetje bij op de dansvloer zeg maar, en ze was best aantrekkelijk.
We raken wat in gesprek, of ik ergens lid was, studentenhuis woonde, etc. Wat later gaan we tegen elkaar aan dansen, ik kreeg me daar toch een harde plasser van. Opeens zei ze, hoe oud ben je eigenlijk? Ze gokte mijn leeftjid op 25, (ik zie er wel ouder oud inderdaad ben 21, maar ik was ook met volk van rond de 25). Ze bleek al afgestudeerd te zijn. Ze bood me wat te drinken aan en voor ik het wist zat ik te bekken als een 12jarige aan de bar. Toen weer met 'r gaan dansen.
(ik had bijna tunnelzicht dankzij de drank dus het is nog een wonder dat ik het nog enigzins kan reconstrueren)
Op een gegeven moment moest ik pissen, daar aangekomen stond er nogal een lange rij dus het duurde onverwacht lang.

Ik loop terug van de dansvloer en ze liep op een afstand langs me heen, dus ik wil wat roepen, maar ik had haar naam nooit gevraagd

En tja, "hey oude fiets waar ga je heen" won't do it for most of 'em

De jongere meisjes denken dat ik te oud ben, de ouderen komen erachter dat ik te jong ben
pi_36032876
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef Extend het volgende:

[..]

Dat zou moeten ja, maar ik ga niet elke willekeurige zwakstroom ideeen geven over mij als prins te paard. Zeker niet als dat niet nodig is, een vriendelijke knikje volstaat in zo'n situatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Tranceptor op 14-03-2006 20:05:53 ]
pi_36048296
gedecentraliseerd: Zie => Decentralisatie van de vaste reeksen.
♥ K, N, R en F ♥
pi_36065780
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef Allochtoon het volgende:

De jongere meisjes denken dat ik te oud ben, de ouderen komen erachter dat ik te jong ben
haha ik heb het net andersom. Ik ben 22 en zie er jonger uit. Dat is nog veel erger joh
Life is a witch and then u fly
pi_36069431
Toch altijd weer eens leuk om de blunders te lezen. Ik ga morgenavond weer eens stappen in Breda, en daar zullen vast wel weer eens blunders uitkomen. Hoewel ik van de week natuurlijk alweer eens een hintje heb gemist in de trein...
Leuke meid zat wel beetje naar me te kijken vanaf dordrecht naar breda (stoptrein vanwege de vertraging afgelopen week). Maar eindelijk in Breda pak ik mijn fiets, staat haar fiets naast die van mij. Ze glimlacht en ik loop zomaar weg OHH*!!!
Partyagenda;
Outdated....
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:33:55 #222
66083 Platina
78th Element
pi_36071383
Ik tegen random meisje terwijl ik penning in haar hand douw: als je me een pils haalt mag je met me kussen.
Zij: haalt pils voor me, maar wilt niet omdat ze al een vriend heeft.

true story
pi_36072814
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef Platina het volgende:
Ik tegen random meisje terwijl ik penning in haar hand douw: als je me een pils haalt mag je met me kussen.

true story
Je bent gewoon te lelijk
Neem volgende keer een doosje tupperware mee met beschuit met muisjes er in.

"Wil je met mij een beschuitje eten?"
pi_36075517
Die mensen hier die niet ingaan op een vage glimlach van een onbekend persoon al als versierblunder opvatten Waarschijnlijk glimlachte ze omdat ze je puisten probeerde te tellen.
Jupiler is goed
  donderdag 16 maart 2006 @ 08:46:44 #225
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_36077362
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 01:17 schreef Aurelium het volgende:
Die mensen hier die niet ingaan op een vage glimlach van een onbekend persoon al als versierblunder opvatten Waarschijnlijk glimlachte ze omdat ze je puisten probeerde te tellen.
Whehe
Ik heb toch een beetje het idee dat alleen puberts hier posten.. sorry
pi_36077512
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:46 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Whehe
Of je maakt gewoon zelf nooit iets mee, dat kan ook nog ?
pi_36077522
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef Platina het volgende:
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:14:47 #228
116266 _Nouky_
I did it all for the nouky
pi_36077777
Ik heb nog wel een blunder. Is niet van mij, maar van die jongen:

Zit met carnaval (ja daar doe ik ook aan) een jaar of 9 geleden aan de kant van een café omdat ik even mijn benen wilde laten rusten. Komt er een jongen naar me toe die zegt: "Jij bent toch de zus van ... ?" Ik zeg "Ja". Een tijdje met hem zitten praten. Hij zag er eigenlijk best goed uit. Vraag ik op den duur: "Waar ken je mijn broer eigenlijk van?" Zegt hij: "Die ken ik niet. Ik vroeg net aan die gasten wie jij was en die zeiden dat je de zus van ... was"
Heb hem recht in zijn gezicht uitgelachen en ben weggelopen.
Niks moet, niksen mag.
pi_36078018
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:14 schreef _Nouky_ het volgende:

Zit met carnaval (ja daar doe ik ook aan) een jaar of 9 geleden aan de kant van een café omdat ik even mijn benen wilde laten rusten. Komt er een jongen naar me toe die zegt: "Jij bent toch de zus van ... ?" Ik zeg "Ja". Een tijdje met hem zitten praten. Hij zag er eigenlijk best goed uit. Vraag ik op den duur: "Waar ken je mijn broer eigenlijk van?" Zegt hij: "Die ken ik niet. Ik vroeg net aan die gasten wie jij was en die zeiden dat je de zus van ... was"
Ik vind het meer een blunder van jou om eerlijk te zijn, wat maakt het nu ene fuck uit?
pi_36079595
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:28 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik vind het meer een blunder van jou om eerlijk te zijn, wat maakt het nu ene fuck uit?
Inderdaad, en met carnaval nog wel
pi_36081741
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:46 schreef Takemenow het volgende:

[..]

Whehe
Schopje --> PUB dan maar?
quote:

[...]

Goed gedaan van die gozer!
Blunder van jou. Flauw hoor...
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_36082993
quote:

Lol, whaha, das gewoon zelf blunderen. Pfoeij ...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_36083181
quote:

HAHAHHA WAT EEN HELD

serieus ... jammer dat je bent weggelopen
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:54:21 #234
116266 _Nouky_
pi_36085117
Valt wel op dat het allemaal mannen zijn die zeggen dat ik geblunderd heb.

Je gaat er vanuit dat je met een vriend van je broer zit te praten, blijkt hij hem helemaal niet te kennen. Het was dus gewoon een stomme openings- / versierzin. Sorry hoor, maar daar knap ik op af. Iets te dom....
Niks moet, niksen mag.
  Moderator donderdag 16 maart 2006 @ 13:59:17 #235
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36085265
quote:

Meesterlijke actie van die gozer De blunder hier is van jouw, omdat je hem duidelijk wel interessant vond maar omdat zijn actie hem je niet aanstond heb je hem uitgelachen. Dan denk ik direct dat jij zon mokkel bent die iemand afkeurt omdat de versierpoging niet 'origineel' genoeg is.

Het feit dat ie aan verschillende mensen vraagt wie jij bent en dan ook nog op je afstapt is toch al compliment genoeg of niet?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:06:06 #236
116266 _Nouky_
pi_36085452
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Meesterlijke actie van die gozer De blunder hier is van jouw, omdat je hem duidelijk wel interessant vond maar omdat zijn actie hem je niet aanstond heb je hem uitgelachen. Dan denk ik direct dat jij zon mokkel bent die iemand afkeurt omdat de versierpoging niet 'origineel' genoeg is.

Het feit dat ie aan verschillende mensen vraagt wie jij bent en dan ook nog op je afstapt is toch al compliment genoeg of niet?
Uiterlijk zag er inderdaad goed uit, maar door zo'n domme actie knap ik toch af hoor.
En als je goed gelezen hebt stond er dat dit 9 jaar geleden gebeurt is. Toen was ik 14. Maar als jij uit 1 post van iemand al kan zien wat voor "mokkel" ik ben, vindt ik dat best knap.

[ Bericht 14% gewijzigd door _Nouky_ op 16-03-2006 14:19:32 ]
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:23:34 #237
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36085906
Nee je kunt er beter naartoe lopen en uit het niets een gesprek aanknopen. Dat voelt me vervelend naar mijn mening.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:28:06 #238
116266 _Nouky_
pi_36086045
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Madski het volgende:
Nee je kunt er beter naartoe lopen en uit het niets een gesprek aanknopen. Dat voelt me vervelend naar mijn mening.
Dat vindt ik dus niet. Maar dat is mijn mening. Ieder zijn eigen mening toch?
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:33:42 #239
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36086218
Inderdaad ieder z'n mening. Probeer de denkwijze alleen ff te begrijpen.

Stel jij zit aan de bar en ik kom aanlopen en begin uit het niets een verhaal aan te knopen. Zou je dat waarderen of zo nee: is het beter dan een verhaal ophangen zoals die jongen waar je het over had.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:36:51 #240
116266 _Nouky_
pi_36086297
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef Madski het volgende:
Inderdaad ieder z'n mening. Probeer de denkwijze alleen ff te begrijpen.

Stel jij zit aan de bar en ik kom aanlopen en begin uit het niets een verhaal aan te knopen. Zou je dat waarderen of zo nee: is het beter dan een verhaal ophangen zoals die jongen waar je het over had.
Liever gewoon een verhaal dan dat iemand je voor de gek zit te houden. Als het dan klikt dan gaat het gesprek vanzelf wel ergens over.
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:46:45 #241
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_36086535
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef _Nouky_ het volgende:

[..]

Dat vindt ik dus niet. Maar dat is mijn mening. Ieder zijn eigen mening toch?
tja.. misschien zag je er te onbenaderbaar uit?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:55:54 #242
26118 paparia
Zit ook in een complot.....
pi_36086788
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
Liever gewoon een verhaal dan dat iemand je voor de gek zit te houden. Als het dan klikt dan gaat het gesprek vanzelf wel ergens over.
Waar staat dan dat hij jou voor de gek heeft gehouden?
Hji vroeg alleen of je de zus was van...... Dat jij er dan vanuit gaat dat hij je broertje kent is jou probleem.
Vond het wel een mooie smoes om met een leuke meid te praten. Wat maakt het dan uit of hij je broertje nu wel of niet kent. Dom van die jongen was het zeker niet.
pi_36087134
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef paparia het volgende:

[..]

Hji vroeg alleen of je de zus was van...... Dat jij er dan vanuit gaat dat hij je broertje kent is jou probleem.
Vond het wel een mooie smoes om met een leuke meid te praten. Wat maakt het dan uit of hij je broertje nu wel of niet kent. Dom van die jongen was het zeker niet.
lol so true, goede actie van die kerel. Die zal wel gedacht hebben dat er bij die meid wat steekjes los zitten toen ze zo hard ging lachen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:10:47 #244
116266 _Nouky_
pi_36087208
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef paparia het volgende:

[..]

Lijkt mij geen onredelijke aanname als hij de naam van je broer zegt en over zijn voetbalteam begint te praten.
quote:
Ik vond van wel. De openingszin op zich niet. Maar het feit dat hij deed alsof hij mijn broer kende wel. Maar sommige mannen vinden " Wat zit je haar leuk.... Neuken?" al een originele openingszin. Dus daar zijn de meningen over verdeeld zoals ik al eerder heb gezegd.

Een gesprek over heel iets anders had mij niets uitgemaakt, maar gewoon het feit dat hij deed alsof hij mijn broer kende en dan na 5 minuten zei dat dat helemaal niet waar was vond ik dom.
Mijn mening.
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:14:07 #245
116266 _Nouky_
pi_36087299
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

lol so true, goede actie van die kerel. Die zal wel gedacht hebben dat er bij die meid wat steekjes los zitten toen ze zo hard ging lachen
Hij werd heel rood en werd keihard uitgelachen door zijn vrienden. Dus denk niet dat dat het geval was hoor.
Maar bedankt voor het compliment.
Niks moet, niksen mag.
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:22:43 #246
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36087545
Ach had een tijdje geleden wel dat ik met een vriendin zat te praten in de kroeg en zag dat de string van een meisje gewoon direct in zicht was (te lage broek zag maar). Na een tijdje genoeg dr van gekregen en gezegt dat dr string boven haar broek uitstak. Kreeg de bekende middelvinger en haar vriendin begon te lachen.
Uiteindelijk 3 kwartier met die vriendin staan praten die gewoon 10x mooier was dan. Was wel grappig, na een tijdje weggelopen toch toen ze naar dr wc ging omdat de gesprekken alleen maar over haar gingen en geen diepgang hadden Ze had me daarna nog wel zien staan aan de bar en ik haar, maar verder niks.
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:23:51 #247
26118 paparia
pi_36087569
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
Lijkt mij geen onredelijke aanname als hij de naam van je broer zegt en over zijn voetbalteam begint te praten.
[..]
Ik vond van wel. De openingszin op zich niet. Maar het feit dat hij deed alsof hij mijn broer kende wel.
Een gesprek over heel iets anders had mij niets uitgemaakt, maar gewoon het feit dat hij deed alsof hij mijn broer kende en dan na 5 minuten zei dat dat helemaal niet waar was vond ik dom.
Mijn mening.
Dat wat je nu zegt had je eerder nog niet vermeld. Als je het zo stelt is het wel een ander verhaal.
  donderdag 16 maart 2006 @ 17:35:58 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36091494
Opruimslotje .

En weer open na een zooi off topic gezeik en gezuig te hebben verwijderd.
Normaal weer verder over versierblunders, dus. En nee, dat heeft niets met spelling te maken.

[ Bericht 51% gewijzigd door Copycat op 16-03-2006 17:41:17 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:57:17 #249
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_36097351
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef paparia het volgende:

[..]

Dat wat je nu zegt had je eerder nog niet vermeld. Als je het zo stelt is het wel een ander verhaal.
Vind ik niet, net alsof die gozer opeens heel anders is omdat hij jouw broer niet kent
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:02:06 #250
26118 paparia
pi_36097498
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:57 schreef Extend het volgende:
[..]
Vind ik niet, net alsof die gozer opeens heel anders is omdat hij jouw broer niet kent
Wel als hij haar voorliegt haar broer wel te kennen. Dan is een gozer wel anders. Lekkere binnenkomer, voor er iets is gebeurt al gaan liegen
pi_36099239
oHKE, Ahier gaat het fout
pi_36099548
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef paparia het volgende:

[..]

Wel als hij haar voorliegt haar broer wel te kennen. Dan is een gozer wel anders. Lekkere binnenkomer, voor er iets is gebeurt al gaan liegen
Hij zei toch niet dat hij dr broer kende? Vroeg alleen of zij zn zus was
Edit: Mwah ok je hebt gelijk, maar t blijft een storm in een glas water

Ik vind het wel grappig gedaan, je moet toch ergens mee beginnen, eigenlijk elke openingszin is al gauw afgezaagd

[ Bericht 11% gewijzigd door Eindewege op 16-03-2006 23:02:11 ]
Te huur, per minuut of voor een uur.
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:43:51 #253
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36100992
Hm is wel erg opgeruimt hier. Maargoed.

Vind dat je goed gehandeld hebt nouky
  donderdag 16 maart 2006 @ 22:51:21 #254
26118 paparia
pi_36101283
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Eindewege het volgende:
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef _Nouky_ het volgende:

[ Bericht 37% gewijzigd door paparia op 16-03-2006 22:52:22 (2 quotes van gebouwd, nutteloos om zelf tekst te t) ]
  vrijdag 17 maart 2006 @ 03:22:12 #255
62014 Apocrypha
Beautiful Emptyness
pi_36106393
Opzich niet echt een versierblunder maar wel een verhaal wat helaas ook niet uitliep op wat ik had gehoopt . Goed zomer 2005, Bodrum Turkije. Nadat een aantal vrienden en ik vanaf 11 uur sochtends tot 11 uur savonds genoten hadden van ons gratis All inclusive pils besloten we maar even om ons naar de stad te begeven om daar het vrouwelijk schoon te bewonderen. In de eerste de beste discotheek raakte ik in gesprek met een leuk uitziende meid en het klikte aardig. Eerst beetje ouwehoeren, intiem dansen enz je kent het wel. op een gegeven moment nam ze me mee naar een hoekje in de discotheek waarna we begonnen te zoenen. Toen dat ook weer gebeurd was vroeg ik haar of ze zin had om naar m'n appartement te gaan en dat zag ze wel zitten. Dus ik voel in m'n broekzak of ik de sleutel nog wel had. Je raad het al, geen sleutel... Dus ik loop ff naar m'n vrienden toe om te zeggen dat ik de sleutel van het appartement verloren was. Dat werd dus niet bepaald positief opgevat. Dus de rest van de avond hadden we naar de sleutel lopen zoeken daar in die discotheek en toen we eenmaal tot de conclusie kwamen dat dat ding echt weg was zat er niks anders op zat dan terug te gaan naar het hotel om daar een nieuwe sleutel te regelen. Toen dit eenmaal voor elkaar was en ik weer terug was in de discotheek was die meid helaas weg en was de avond achteraf gezien best kut
pi_36110046
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 17:35 schreef Copycat het volgende:
Opruimslotje .

En weer open na een zooi off topic gezeik en gezuig te hebben verwijderd.
Normaal weer verder over versierblunders, dus. En nee, dat heeft niets met spelling te maken.

Liev.
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Eindewege het volgende:

[..]

Edit: Mwah ok je hebt gelijk, maar t blijft een storm in een glas water

Ik vind het wel grappig gedaan, je moet toch ergens mee beginnen, eigenlijk elke openingszin is al gauw afgezaagd
Ik heb weleens een meisje gehad dat in eerste instantie niet wilde zoenen, ze wilde eerst met me praten. Toen heb ik haar verteld dat ik een 23-jarige bouwvakker was en mijn ouders woonden op Mallorca.

Ik zie niet echt wat het uitmaakt als het toch voor een avond is, iemand kan sowieso alles lopen vertellen.
pi_36118386
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:57 schreef Extend het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goede openingszin inderdaad
pi_36166648
Argh . Ik heb mn kans weer verprutst hoor...
Gisteren naar een verjaardag van een leuke meid geweest, erna met z'n allen uit in een plaatselijk kroegje. Het was erg gezellig, ik had leuke gesprekken met haar en het klikte best. Ook als ze dan weer met andere aan het praten was kwam ze daarna gelijk weer naar mij toe . Maarja, toen kreeg ik weer last van mijn terugkerend probleem gewoon niet verder gaan . Toen kwam er beetje aan het einde van de avond een bekende gast van haar even buurten. Ik kende hem nog wel, want een andere avond probeerde hij haar zonder succes een keer te zoenen (ze wende haar hoofd af). Maarja, deze keer was het wel raak . Ik kon me wel weer voor m'n kop rossen .
pi_36167758
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef _Nouky_ het volgende:
Valt wel op dat het allemaal mannen zijn die zeggen dat ik geblunderd heb.

Je gaat er vanuit dat je met een vriend van je broer zit te praten, blijkt hij hem helemaal niet te kennen. Het was dus gewoon een stomme openings- / versierzin. Sorry hoor, maar daar knap ik op af. Iets te dom....
Ik vond hem wel origineel die openignszin .
pi_36175032
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 03:22 schreef Apocrypha het volgende:
Opzich niet echt een versierblunder maar wel een verhaal wat helaas ook niet uitliep op wat ik had gehoopt . Goed zomer 2005, Bodrum Turkije. Nadat een aantal vrienden en ik vanaf 11 uur sochtends tot 11 uur savonds bla bla bla...
ja das wel verrot had je niet beter kunnen vragen of het niet bij haar appartement kon ?
pi_36175151
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:53 schreef Bak_Beest het volgende:
Gisteren naar een verjaardag van een leuke meid geweest, erna met z'n allen uit in een plaatselijk kroegje. Het was erg gezellig, ik had leuke gesprekken met haar en het klikte best. Ook als ze dan weer met andere aan het praten was kwam ze daarna gelijk weer naar mij toe . Maarja, toen kreeg ik weer last van mijn terugkerend probleem gewoon niet verder gaan . Toen kwam er beetje aan het einde van de avond een bekende gast van haar even buurten. Ik kende hem nog wel, want een andere avond probeerde hij haar zonder succes een keer te zoenen (ze wende haar hoofd af). Maarja, deze keer was het wel raak . Ik kon me wel weer voor m'n kop rossen .
We hebben een P een R een U een T een S een E en een R PRUTSER
  maandag 20 maart 2006 @ 10:25:36 #262
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_36193277
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Of je maakt gewoon zelf nooit iets mee, dat kan ook nog ?
Of ik heb al een hele leuke en lekkere vriendin? Dat kan ook nog
  maandag 20 maart 2006 @ 11:37:39 #263
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36195031
quote:
Met andere woorden ze zocht gewoon iemand om mee te kleffen. Ach ja, dat soort volk is dr ook
pi_36200789
Haha... not.

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 21-03-2006 12:21:28 ]
pi_36200832
quote:
Komt ervan Maas, dat krijg je als je grapjes maakt die in de orde van 'bloemkool' vallen. Dan kom je echt nooit aan neuken toe.
pi_36203299
quote:
Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef Allochtoon het volgende:

[..]

Komt ervan Maas, dat krijg je als je grapjes maakt die in de orde van 'bloemkool' vallen. Dan kom je echt nooit aan neuken toe.
, nu heb je echt de pijpen aan het dansen! Maar ik kwam met grapjes in de orde van 'plantendag bij de indianen'.
pi_36203344
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

, nu heb je echt de pijpen aan het dansen! Maar ik kwam met grapjes in de orde van 'plantendag bij de indianen'.
Misschien moet je andere talenten aanspreken.
pi_36203624
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

"Wij vieren dierendag hè, maar wist je dat de indianen plantendag vieren?"

Ik neem trouwens wraak! Ik bel haar deze week wel even voor een afspraak .
pi_36204199
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Misschien moet ie het bij de andere kant zoeken
  dinsdag 21 maart 2006 @ 09:40:15 #270
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_36223565
Reactie op edit.

Rest van deze non-discussie is weg.

[ Bericht 88% gewijzigd door Copycat op 21-03-2006 12:21:58 ]
pi_36228489
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

De pijpen? Waar ben jij met je hoofd?
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_36228674
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef daReaper het volgende:

[..]

Freudiaans versprekinkje denk ik.
pi_36235889
quote:
Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

"Wij vieren dierendag hè, maar wist je dat de indianen plantendag vieren?"

Ik neem trouwens wraak! Ik bel haar deze week wel even voor een afspraak .
Bak_Beest (Maas) belt haar op:

Maas: Ja eh hoi [wijf_dat_maas_wil_muilen] ik dacht ik bel je even...

[wijf_dat_maas_wil_muilen] Met wie spreek ik?

Maas: Nou met Maas, je weet wel die jongen die nu ontzettend jaloers is omdat ik met je wou zoenen afgelopen keer op die verjaardag

pi_36237239
Je bent wel op dreef van Daalen . Helaas voor jou ging het gesprek anders .
pi_36257096
Waar gaat dit over?!
the shore
pi_36257508
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef daReaper het volgende:

[..]

Het was een quote van een oudleraar biologie van ons .
  woensdag 22 maart 2006 @ 11:03:30 #277
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_36257875
Kunnen we dan nu weer gewoon on topic.
Dank!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_36263946
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we dan nu weer gewoon on topic.
Dank!
Ja vertel eens iets ontopics.

IK heb niet geblunderd nog dit jaar, maar mijn moment komt allicht en dan zal ik daar hier uitgebreid verslag van doen.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:01:00 #279
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36290859
Oke, ik had eergisteren voor het eerst mijn nieuwe potentiele vriendje op bezoek, en om de spanning te breken zat ik hem ff wat grappige dingetjes van o.a. Fok! te laten zien, oke so far so good, maar ik weet niet hoe ik ineens op het idee kwam dat Tubgirl daar ook wel onder viel

Gelukkig kwam het toch nog goed

Of wacht!!! Zegt dit nu iets raars over hem?!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:17:15 #280
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36291298
Of over jezelf. GADVERDAMME!

pi_36291368
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik had eergisteren voor het eerst mijn nieuwe potentiele vriendje op bezoek, en om de spanning te breken zat ik hem ff wat grappige dingetjes van o.a. Fok! te laten zien, oke so far so good, maar ik weet niet hoe ik ineens op het idee kwam dat Tubgirl daar ook wel onder viel

Zo jaag je hem weer weg vivi
Gelukkig is het toch weer goedgekomen.
Toevallig in CP tegen het lijf gelopen hè
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:23:23 #282
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36291454
Over blunders met fokkers erbij gesproken.

Ga nooit naar een meeting in een restaurant met een leuk serveerstertje als je met fokkers bent. Toen ze nog van niets wist kon ik er nog wel een tijd uitkrijgen waarop ze klaar was met werken, en misschien zou ze nog wel mee gaan om iets te drinken.

Na een uitgebreide uitleg van Yvonne en Iteejer waar wij elkaar van kenden was die bereidheid een "stukje" minder geworden..

"ja, we kennen elkaar van Internet, en dat is heel leuk enzo! moet je ook eens proberen, heb je al een account" .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_36291474
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef Vivi het volgende:

Je gaat met een toekomstig vriendje Fok!ken i.p.v. een film kijken en lekker tegen hem aankruipen?

. Dat is al een blunder op zich. Laat stáán tubgirl. Wat moet die gozer niet gedacht hebben , 'iew, fetisj, bah'

Ik heb trouwens geblunderd op mn werk afgelopen week. . En het kutte is, dat ik vandaag weer met diezelfde collega moet gaan werken.

Ze is 22, ik 17, dus bij voorbaat al kanschloosch, maargoed... ik sta er om bekend af en toe seksueel getinte opmerkingen te maken, kunnen mensen om lachen, en ik ben niet het type pervert die mensen ermee lastig valt ofzo... Ze lachen er vaak zelf ook met een brede grijns om.

Ze was aan het vegen, met haar kont naar achteren, en ze loopt zo met haar kont tegen mijn 'ding' aan, , en schrikt daar natuurlijk van.

Ik maak de opmerking; 'ach komop, eergisteren deed je ook niet zo flauw', wat op de werkvloer met luid gelach werd ontvangen.
Bleek dat twee dagen ervoor haar vriend was overleden aan kanker, auch.
Kutkloon.
pi_36291596
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef BiMeWet het volgende:

Bleek dat twee dagen ervoor haar vriend was overleden aan kanker, auch.
Pijnlijk....

Ik mag aannemen dat jij je excuses hebt aangeboden?
pi_36291807
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Pijnlijk....

Hope so, ouch!
pi_36292183
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Pijnlijk....

Of toch een bosje bloemen oid. In ieder geval aangeven dat je het zo niet bedoeld had.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:38:40 #287
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36293365
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Zo jaag je hem weer weg vivi
Gelukkig is het toch weer goedgekomen.
Toevallig in CP tegen het lijf gelopen hè
Eh nee, het was toch de computerreparateur

Vandaar ook het bezoek gisteren toen je belde, ik werd euhh...nogal afgeleid zeg maar

donderdag 23 maart 2006 @ 12:40:48 #288
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36293428
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Je gaat met een toekomstig vriendje Fok!ken i.p.v. een film kijken en lekker tegen hem aankruipen?
-
Ja dat hebben we gisteren gedaan, het Tubgirl-debacle was gelukkig vergeten
pi_36293830
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ga nooit naar een meeting in een restaurant met een leuk serveerstertje als je met fokkers bent. "ja, we kennen elkaar van Internet, en dat is heel leuk enzo! moet je ook eens proberen, heb je al een account" .
Tip: ga nooit naar een meet.

pi_36294936
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Eh nee, het was toch de computerreparateur

Vandaar ook het bezoek gisteren toen je belde, ik werd euhh...nogal afgeleid zeg maar

Mijn viefje heeft een ander

Nee hoor, we spreken elkaar snel weer op msn.
♥ K, N, R en F ♥
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:38:34 #291
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_36294998
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:56 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Tip: ga nooit naar een meet.

Kan soms nog best leuk aflopen maar de buitenwereld moet er niet in betrokken worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:39:29 #292
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36295029
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Mijn viefje heeft een ander

Nee hoor, we spreken elkaar snel weer op msn.
Zeker. Onze relatie hoeft hier niet onder te lijden

Wie had hier nu het eerst een ander
pi_36295357
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HeatWave het volgende:

Kan soms nog best leuk aflopen maar de buitenwereld moet er niet in betrokken worden .
Aangezien fok! toch een grote zelfbevlekkende familie is, kun je zelf beter het verhaal vertellen zoals het is en de 'buitenwereld' erin betrekken, voor er onzinroddels op gang komen.

Voor sommige mensen zijn meets alleen zo'n beetje de enige manier om aan een vriendin te komen. Voor die personen is het dan toch wel vervelend dat er aan tafel zo'n opmerking wordt gemaakt.

Niet dat ik daarmee jou bedoel, HW

Maar goed genoeg over meetings, versierblunders weer.
pi_36295360
Whahahaha, ik heb laatst ook aan een voormalig scharrel die tubgirl laten zien, hij zag de humor er wel van in.
pi_36295380
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zeker. Onze relatie hoeft hier niet onder te lijden

Wie had hier nu het eerst een ander

Jij gaat met de computerreparateur
♥ K, N, R en F ♥
pi_36295598
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:

Na een uitgebreide uitleg van Yvonne en Iteejer waar wij elkaar van kenden was die bereidheid een "stukje" minder geworden..
Je gaat met Yvonne, dan zijn je kansen al bij voorbaat verkeken
  donderdag 23 maart 2006 @ 14:11:24 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36296071
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Jij gaat met de computerreparateur
Ik weet nog een goede versierblunder!

Je spreekt af met de potentiele vrouw van je leven die destijds bijna 3 maanden sexloos was om een weekend aan zee door te brengen en belt vervolgens af wegens een verstopte neus

[ Bericht 4% gewijzigd door Vivi op 23-03-2006 14:42:41 ]
pi_36297569
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik weet nog een goede versierblunder!

Je spreekt af met de potentiele vrouw van je leven die destijds bijna 3 maanden sexloos was om een weekend aan zee door te brengen en belt vervolgens af wegens een verstopte neus

Wrijf het er maar in. Ik voelde me flink beroerd en wilde heel graag komen, maar ja de computerreparateur heeft niet alleen je computer gemaakt, maar ook je image.
Je zal maar tegen iemand moeten zeggen dat je 3 maanden geen sex hebt gehad zeg. Dat is toch een ramp

Dump hem ik ben beter

Ik heb nu weer mijn zomercoupe dus je foto's zijn alweer oud . Ben je vanavond op msn of komt hij je 'computer maken'
♥ K, N, R en F ♥
pi_36298806
SC van een Modje

SCorpion
the shore
  donderdag 23 maart 2006 @ 16:33:46 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_36300708
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in. Ik voelde me flink beroerd en wilde heel graag komen, maar ja de computerreparateur heeft niet alleen je computer gemaakt, maar ook je image.
Je zal maar tegen iemand moeten zeggen dat je 3 maanden geen sex hebt gehad zeg. Dat is toch een ramp

Dump hem ik ben beter

Ik heb nu weer mijn zomercoupe dus je foto's zijn alweer oud . Ben je vanavond op msn of komt hij je 'computer maken'
Ik weet nog niet, ga straks eerst maar de kroeg in, da's ook al weer 3 dagen geleden

Krulletjes weg???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')