Mmzz, gezien jouw reactie zal het er wel eentje van het vrouwelijke geslacht zijn. Dus dan zijn er 2 opties:quote:
Mmzzz, tja. Als ik er zo over nadenk he, dan zeg ik eigenlijk ook alleen 'hoi' tegen mooie meisjes en niet tegen lelijkerds dus misschien zit er wel een kern van waarheid in...Maar als ze dan 'hoi' terugzeggen, is je versierpoging dan gelukt?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef W1ZZ het volgende:
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
Ik ook hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen
ik had al ergens een tvp geloof ikquote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebbenDus het is een zeeeer verkapte tvp
Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:
sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.![]()
Je snapt het verkeerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
Verkeerde nummers krijgen haat ik ook echt, is mij ook wel eens overkomen, maar dat kwam laterna wel nog goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
Oh jij had die Turk wel even keihard willen nemen of niet dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.
Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'
ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
Dit is niet alleen onwijs en troebel, dit heeft met 'versierpogingen' ook geen zak te maken. Of jij hebt ene heel andere kijk op versieren (en het gewenste resultaat) dan al de meest onontwikkelde kleuter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:
Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??
Zij: Nee... Wat dan?
Nou, waarom draag je dan een bh...
Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.![]()
Geniaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:
Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??
Zij: Nee... Wat dan?
Nou, waarom draag je dan een bh...
Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Geniaal
Maar ff OT he, ik vrijdag meisje gepakt he. Ik voor de tijd ff vragem hoe oud ze is, zegt ze 16. Nou, ik denk dus zo van oke dan. Dit keer geen meisje van 14Blijkt later dat ze verdomme ook 14 is. Waarom moet meisjes nou over hun leeftijd liegen
Ojah, ff voor the record. Ik ben zelf 18
zal die vriendin van je leuk vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Forcefuzz het volgende:
Hopelijk gaat ik zaterdag weer is scoren. De zus van een vriendin van me, die er kei goed uitziet, en die ik ook wel leuk vind heeft namelijk geen vriend meer
. Dus hopen dat ze zaterdag uitgaat
Geen slechte tvp toch
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef GlennDesign het volgende:
[..]
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft
hoe kansloos
Ja! M'n beste vriend heeft met haarquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zal die vriendin van je leuk vinden.
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofiliequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zien![]()
Doen ze toch nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef GlennDesign het volgende:
[..]
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofilie![]()
Haha zeker kansloos!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft
hoe kansloos
Ze had iets op een papiertje geschreven en in mijn achterzak gestopt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellen
Je hebt er goed aan gedaan hoor, eerst drank en dan het meisje en niet andersom.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef Zjakkie het volgende:
Ik herinner me nog een carnavalsblunder. Had net een biertje gehaald en stond dus met en vol glas in dat cafétje. Komt er een meisje tegen me aan staan dansen, waardoor ze tegen mn arm stoot en er bier gemorst wordt. Dus ik duw dr weg en zeg: Hee pas op joh! Heb haar de rest van de avond niet meer gezien.
ik heb gewoon exact hetzelfde gehad deze carnavalquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
hoe kansloos
Toch jammer dat de succesratio van deze vent niet zo hoog ligt blijkbaar.quote:Op zondag 12 maart 2006 21:30 schreef W1ZZ het volgende:
Die gast denkt ook. 20 kroegen, 5 barmeisjes per kroeg. Zijn er vast wel een paar dames bij die het wel doen. Zo regelde een vriend van me vroeger ook. Gewoon 100x proberen, vast wel ééntje tussen die ja zegt.
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:21 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb gewoon exact hetzelfde gehad deze carnaval
misschien wel dezelfde gast
Tegen mooie meisjes zeg je toch hopelijk altijd 'hoi' als ze dat ook tegen jou zeggen? Zo niet, dan kun je beter inpakkenquote:Op maandag 13 maart 2006 02:20 schreef Reflex het volgende:
Mja, laatst in de trein, sjans met een leuk ogend vrouwelijk persoon. Nagoed, verder niets mee gedaan, laffe haas als ik ben.
Dus ik sta 3 dagen later op een roltrap, komt dat meisje van de andere kant aanzetten. Ik herkende haar in eerste instantie niet, maar wist wel dat er 'iets' met haar was... Dus zij vrolijk "hoiii" ik:? En toen ik me realiseerde wie het was, was het alweer te laat
nice
quote:Op maandag 13 maart 2006 02:20 schreef Reflex het volgende:
Mja, laatst in de trein, sjans met een leuk ogend vrouwelijk persoon. Nagoed, verder niets mee gedaan, laffe haas als ik ben.
Dus ik sta 3 dagen later op een roltrap, komt dat meisje van de andere kant aanzetten. Ik herkende haar in eerste instantie niet, maar wist wel dat er 'iets' met haar was... Dus zij vrolijk "hoiii" ik:? En toen ik me realiseerde wie het was, was het alweer te laat
nice
PYAO pimpin' your ass of Oftewel een verkapte kijk-mij-player-zijn-postquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef THE.DUKE het volgende:
mooi verhaal... vorig jaar eerste weekend herfst vakantie... versier ik zondag mooi meisje... lekker mee gezoend... woont eindje van me vandaan... beetje smssen.... msnnen.... ze was best druk in de vakantie... die aankomende zaterdag... ikke uit in eigen stad....( die zondag was in een boeren dorpje)... kom ik super mooi meisje tegen... ikke versieren natuurlijk woont eindje van me vandaan... lekker mee dansen zoenen... je weet toch...ook nog andere meisje versiert maar verder niks mee gedaan...
die week wel veel met die meisjes zitten smssen... msnnen... dan is het weer zaterdag... weer uit... heb ik met een van die meisjes gezoend, die ik vorige week heb gezoend... allemaal lief een aardig... maar ik ben nu nog steeds vrijgezel....
Bij mooie dames zit 'hoi' hier sowieso in het basispakket, daar hoeven ze weinig verder voor te zeggen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Tegen mooie meisjes zeg je toch hopelijk altijd 'hoi' als ze dat ook tegen jou zeggen? Zo niet, dan kun je beter inpakken![]()
dat is waar natuurlijk, maar als hij al niet eens hoi zegt tegen mooie meisjes die hoi tegen hem zeggen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Bij mooie dames zit 'hoi' hier sowieso in het basispakket, daar hoeven ze weinig verder voor te zeggen.![]()
Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
dat is waar natuurlijk, maar als hij al niet eens hoi zegt tegen mooie meisjes die hoi tegen hem zeggen...![]()
whahahah wat een blunders hoor! echt humorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:06 schreef THE.DUKE het volgende:
mooi verhaal... vorig jaar eerste weekend herfst vakantie... versier ik zondag mooi meisje... lekker mee gezoend... woont eindje van me vandaan... beetje smssen.... msnnen.... ze was best druk in de vakantie... die aankomende zaterdag... ikke uit in eigen stad....( die zondag was in een boeren dorpje)... kom ik super mooi meisje tegen... ikke versieren natuurlijk woont eindje van me vandaan... lekker mee dansen zoenen... je weet toch...ook nog andere meisje versiert maar verder niks mee gedaan...
die week wel veel met die meisjes zitten smssen... msnnen... dan is het weer zaterdag... weer uit... heb ik met een van die meisjes gezoend, die ik vorige week heb gezoend... allemaal lief een aardig... maar ik ben nu nog steeds vrijgezel....
Ja duh, maar we hebben het nu toch over dat ene meisjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef Extend het volgende:
[..]
Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..
Dat zou moeten ja, maar ik ga niet elke willekeurige zwakstroom ideeen geven over mij als prins te paard. Zeker niet als dat niet nodig is, een vriendelijke knikje volstaat in zo'n situatie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:29 schreef Extend het volgende:
[..]
Waarom zou je wel hoi zeggen? Alleen omdat ze knap is? Je zou gewoon iedereen moeten teruggroeten imho..
haha ik heb het net andersom. Ik ben 22 en zie er jonger uit. Dat is nog veel erger johquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:22 schreef Allochtoon het volgende:
De jongere meisjes denken dat ik te oud ben, de ouderen komen erachter dat ik te jong ben
Je bent gewoon te lelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef Platina het volgende:
Ik tegen random meisje terwijl ik penning in haar hand douw: als je me een pils haalt mag je met me kussen.
Zij: haalt pils voor me, maar wilt niet omdat ze al een vriend heeft.
true story
Whehequote:Op donderdag 16 maart 2006 01:17 schreef Aurelium het volgende:Die mensen hier die niet ingaan op een vage glimlach van een onbekend persoon al als versierblunder opvatten
Waarschijnlijk glimlachte ze omdat ze je puisten probeerde te tellen.
Of je maakt gewoon zelf nooit iets mee, dat kan ook nog ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:46 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik heb toch een beetje het idee dat alleen puberts hier posten.. sorry![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:33 schreef Platina het volgende:
Zij: haalt pils voor me, maar wilt niet omdat ze al een vriend heeft.
Ik vind het meer een blunder van jou om eerlijk te zijn, wat maakt het nu ene fuck uit?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:14 schreef _Nouky_ het volgende:
Ik heb nog wel een blunder. Is niet van mij, maar van die jongen:
Zit met carnaval (ja daar doe ik ook aan) een jaar of 9 geleden aan de kant van een café omdat ik even mijn benen wilde laten rusten. Komt er een jongen naar me toe die zegt: "Jij bent toch de zus van ... ?" Ik zeg "Ja". Een tijdje met hem zitten praten. Hij zag er eigenlijk best goed uit. Vraag ik op den duur: "Waar ken je mijn broer eigenlijk van?" Zegt hij: "Die ken ik niet. Ik vroeg net aan die gasten wie jij was en die zeiden dat je de zus van ... was"![]()
Heb hem recht in zijn gezicht uitgelachen en ben weggelopen.![]()
Inderdaad, en met carnaval nog welquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik vind het meer een blunder van jou om eerlijk te zijn, wat maakt het nu ene fuck uit?![]()
Schopje --> PUB dan maar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:46 schreef Takemenow het volgende:
[..]
Whehe![]()
Ik heb toch een beetje het idee dat alleen puberts hier posten.. sorry![]()
Goed gedaan van die gozer!quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:14 schreef _Nouky_ het volgende:
[...]
Lol, whaha, das gewoon zelf blunderen. Pfoeij ...quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:14 schreef _Nouky_ het volgende:
Zit met carnaval (ja daar doe ik ook aan) een jaar of 9 geleden aan de kant van een café omdat ik even mijn benen wilde laten rusten. Komt er een jongen naar me toe die zegt: "Jij bent toch de zus van ... ?" Ik zeg "Ja". Een tijdje met hem zitten praten. Hij zag er eigenlijk best goed uit. Vraag ik op den duur: "Waar ken je mijn broer eigenlijk van?" Zegt hij: "Die ken ik niet. Ik vroeg net aan die gasten wie jij was en die zeiden dat je de zus van ... was"![]()
HAHAHHA WAT EEN HELDquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:14 schreef _Nouky_ het volgende:
Meesterlijke actie van die gozerquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:14 schreef _Nouky_ het volgende:
Uiterlijk zag er inderdaad goed uit, maar door zo'n domme actie knap ik toch af hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Meesterlijke actie van die gozerDe blunder hier is van jouw, omdat je hem duidelijk wel interessant vond maar omdat zijn actie hem je niet aanstond heb je hem uitgelachen. Dan denk ik direct dat jij zon mokkel bent die iemand afkeurt omdat de versierpoging niet 'origineel' genoeg is.
Het feit dat ie aan verschillende mensen vraagt wie jij bent en dan ook nog op je afstapt is toch al compliment genoeg of niet?
Dat vindt ik dus niet. Maar dat is mijn mening. Ieder zijn eigen mening toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Madski het volgende:
Nee je kunt er beter naartoe lopen en uit het niets een gesprek aanknopen. Dat voelt me vervelend naar mijn mening.
Liever gewoon een verhaal dan dat iemand je voor de gek zit te houden. Als het dan klikt dan gaat het gesprek vanzelf wel ergens over.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:33 schreef Madski het volgende:
Inderdaad ieder z'n mening. Probeer de denkwijze alleen ff te begrijpen.
Stel jij zit aan de bar en ik kom aanlopen en begin uit het niets een verhaal aan te knopen. Zou je dat waarderen of zo nee: is het beter dan een verhaal ophangen zoals die jongen waar je het over had.
tja.. misschien zag je er te onbenaderbaar uit?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:28 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
Dat vindt ik dus niet. Maar dat is mijn mening. Ieder zijn eigen mening toch?![]()
Waar staat dan dat hij jou voor de gek heeft gehouden?quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:36 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
Liever gewoon een verhaal dan dat iemand je voor de gek zit te houden. Als het dan klikt dan gaat het gesprek vanzelf wel ergens over.
lol so true, goede actie van die kerel. Die zal wel gedacht hebben dat er bij die meid wat steekjes los zitten toen ze zo hard ging lachenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef paparia het volgende:
[..]
Waar staat dan dat hij jou voor de gek heeft gehouden?
Hji vroeg alleen of je de zus was van...... Dat jij er dan vanuit gaat dat hij je broertje kent is jou probleem.
Vond het wel een mooie smoes om met een leuke meid te praten. Wat maakt het dan uit of hij je broertje nu wel of niet kent. Dom van die jongen was het zeker niet.
Lijkt mij geen onredelijke aanname als hij de naam van je broer zegt en over zijn voetbalteam begint te praten.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:55 schreef paparia het volgende:
[..]
Waar staat dan dat hij jou voor de gek heeft gehouden?
Hji vroeg alleen of je de zus was van...... Dat jij er dan vanuit gaat dat hij je broertje kent is jou probleem.
Ik vond van wel. De openingszin op zich niet. Maar het feit dat hij deed alsof hij mijn broer kende wel. Maar sommige mannen vinden " Wat zit je haar leuk.... Neuken?" al een originele openingszin. Dus daar zijn de meningen over verdeeld zoals ik al eerder heb gezegd.quote:Vond het wel een mooie smoes om met een leuke meid te praten. Wat maakt het dan uit of hij je broertje nu wel of niet kent. Dom van die jongen was het zeker niet.
Hij werd heel rood en werd keihard uitgelachen door zijn vrienden. Dus denk niet dat dat het geval was hoor.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
lol so true, goede actie van die kerel. Die zal wel gedacht hebben dat er bij die meid wat steekjes los zitten toen ze zo hard ging lachen![]()
![]()
Dat wat je nu zegt had je eerder nog niet vermeld. Als je het zo stelt is het wel een ander verhaal.quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef _Nouky_ het volgende:
[..]
Lijkt mij geen onredelijke aanname als hij de naam van je broer zegt en over zijn voetbalteam begint te praten.
[..]
Ik vond van wel. De openingszin op zich niet. Maar het feit dat hij deed alsof hij mijn broer kende wel.
Een gesprek over heel iets anders had mij niets uitgemaakt, maar gewoon het feit dat hij deed alsof hij mijn broer kende en dan na 5 minuten zei dat dat helemaal niet waar was vond ik dom.
Mijn mening.
Vind ik niet, net alsof die gozer opeens heel anders is omdat hij jouw broer niet kentquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:23 schreef paparia het volgende:
[..]
Dat wat je nu zegt had je eerder nog niet vermeld. Als je het zo stelt is het wel een ander verhaal.
Wel als hij haar voorliegt haar broer wel te kennen. Dan is een gozer wel anders. Lekkere binnenkomer, voor er iets is gebeurt al gaan liegenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:57 schreef Extend het volgende:
[..]
Vind ik niet, net alsof die gozer opeens heel anders is omdat hij jouw broer niet kent![]()
Hij zei toch niet dat hij dr broer kende? Vroeg alleen of zij zn zus wasquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:02 schreef paparia het volgende:
[..]
Wel als hij haar voorliegt haar broer wel te kennen. Dan is een gozer wel anders. Lekkere binnenkomer, voor er iets is gebeurt al gaan liegen
quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Eindewege het volgende:
Hij zei toch niet dat hij dr broer kende? Vroeg alleen of zij zn zus was
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:10 schreef _Nouky_ het volgende:
Lijkt mij geen onredelijke aanname als hij de naam van je broer zegt en over zijn voetbalteam begint te praten.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:35 schreef Copycat het volgende:
Opruimslotje.
En weer open na een zooi off topic gezeik en gezuig te hebben verwijderd.
Normaal weer verder over versierblunders, dus. En nee, dat heeft niets met spelling te maken.
Ik heb weleens een meisje gehad dat in eerste instantie niet wilde zoenen, ze wilde eerst met me praten. Toen heb ik haar verteld dat ik een 23-jarige bouwvakker was en mijn ouders woonden op Mallorca.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:01 schreef Eindewege het volgende:
[..]
Hij zei toch niet dat hij dr broer kende? Vroeg alleen of zij zn zus was
Edit: Mwah ok je hebt gelijk, maar t blijft een storm in een glas water![]()
Ik vind het wel grappig gedaan, je moet toch ergens mee beginnen, eigenlijk elke openingszin is al gauw afgezaagd
Ik vind het wel een goede openingszin inderdaadquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:57 schreef Extend het volgende:
[..]
Vind ik niet, net alsof die gozer opeens heel anders is omdat hij jouw broer niet kent![]()
Ik vond hem wel origineel die openignszinquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef _Nouky_ het volgende:
Valt wel op dat het allemaal mannen zijn die zeggen dat ik geblunderd heb.![]()
Je gaat er vanuit dat je met een vriend van je broer zit te praten, blijkt hij hem helemaal niet te kennen. Het was dus gewoon een stomme openings- / versierzin. Sorry hoor, maar daar knap ik op af. Iets te dom....
ja das wel verrotquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:22 schreef Apocrypha het volgende:
Opzich niet echt een versierblunder maar wel een verhaal wat helaas ook niet uitliep op wat ik had gehoopt. Goed zomer 2005, Bodrum Turkije. Nadat een aantal vrienden en ik vanaf 11 uur sochtends tot 11 uur savonds bla bla bla...
We hebben een P een R een U een T een S een E en een Rquote:Op zondag 19 maart 2006 13:53 schreef Bak_Beest het volgende:
Argh. Ik heb mn kans weer verprutst hoor...
Gisteren naar een verjaardag van een leuke meid geweest, erna met z'n allen uit in een plaatselijk kroegje. Het was erg gezellig, ik had leuke gesprekken met haar en het klikte best. Ook als ze dan weer met andere aan het praten was kwam ze daarna gelijk weer naar mij toe. Maarja, toen kreeg ik weer last van mijn terugkerend probleem
gewoon niet verder gaan
. Toen kwam er beetje aan het einde van de avond een bekende gast van haar even buurten. Ik kende hem nog wel, want een andere avond probeerde hij haar zonder succes een keer te zoenen (ze wende haar hoofd af). Maarja, deze keer was het wel raak
. Ik kon me wel weer voor m'n kop rossen
.
Of ik heb al een hele leuke en lekkere vriendin? Dat kan ook nogquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Of je maakt gewoon zelf nooit iets mee, dat kan ook nog ?
Met andere woorden ze zocht gewoon iemand om mee te kleffen. Ach ja, dat soort volk is dr ookquote:Op zondag 19 maart 2006 13:53 schreef Bak_Beest het volgende:
Gisteren naar een verjaardag van een leuke meid geweest, erna met z'n allen uit in een plaatselijk kroegje. Het was erg gezellig, ik had leuke gesprekken met haar en het klikte best. Ook als ze dan weer met andere aan het praten was kwam ze daarna gelijk weer naar mij toe. Maarja, toen kreeg ik weer last van mijn terugkerend probleem
gewoon niet verder gaan
. Toen kwam er beetje aan het einde van de avond een bekende gast van haar even buurten. Ik kende hem nog wel, want een andere avond probeerde hij haar zonder succes een keer te zoenen (ze wende haar hoofd af). Maarja, deze keer was het wel raak
.
Komt ervan Maas, dat krijg je als je grapjes maakt die in de orde van 'bloemkool' vallen. Dan kom je echt nooit aan neuken toe.quote:Op zondag 19 maart 2006 13:53 schreef Bak_Beest het volgende:
gewoon niet verder gaan
.
quote:Op maandag 20 maart 2006 15:00 schreef Allochtoon het volgende:
[..]
Komt ervan Maas, dat krijg je als je grapjes maakt die in de orde van 'bloemkool' vallen. Dan kom je echt nooit aan neuken toe.
Misschien moet je andere talenten aanspreken.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Bak_Beest het volgende:
[..], nu heb je echt de pijpen aan het dansen! Maar ik kwam met grapjes in de orde van 'plantendag bij de indianen'.
"Wij vieren dierendag hè, maar wist je dat de indianen plantendag vieren?"quote:Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je andere talenten aanspreken.![]()
Misschien moet ie het bij de andere kant zoekenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Misschien moet je andere talenten aanspreken.![]()
De pijpen?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:18 schreef Bak_Beest het volgende:
[..], nu heb je echt de pijpen aan het dansen! Maar ik kwam met grapjes in de orde van 'plantendag bij de indianen'.
Freudiaans versprekinkje denk ik.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef daReaper het volgende:
[..]
De pijpen?Waar ben jij met je hoofd?
Bak_Beest (Maas) belt haar op:quote:Op maandag 20 maart 2006 16:29 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
"Wij vieren dierendag hè, maar wist je dat de indianen plantendag vieren?"
Ik neem trouwens wraak! Ik bel haar deze week wel even voor een afspraak.
Het was een quote van een oudleraar biologie van onsquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:39 schreef daReaper het volgende:
[..]
De pijpen?Waar ben jij met je hoofd?
Ja vertel eens iets ontopics.quote:Op woensdag 22 maart 2006 11:03 schreef Copycat het volgende:
Kunnen we dan nu weer gewoon on topic.
Dank!
Zo jaag je hem weer weg viviquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik had eergisteren voor het eerst mijn nieuwe potentiele vriendje op bezoek, en om de spanning te breken zat ik hem ff wat grappige dingetjes van o.a. Fok! te laten zien, oke so far so good, maar ik weet niet hoe ik ineens op het idee kwam dat Tubgirl daar ook wel onder viel
Gelukkig kwam het toch nog goed![]()
![]()
![]()
Of wacht!!! Zegt dit nu iets raars over hem?!![]()
Je gaat met een toekomstig vriendje Fok!ken i.p.v. een film kijken en lekker tegen hem aankruipen?quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:01 schreef Vivi het volgende:
Oke, ik had eergisteren voor het eerst mijn nieuwe potentiele vriendje op bezoek, en om de spanning te breken zat ik hem ff wat grappige dingetjes van o.a. Fok! te laten zien, oke so far so good, maar ik weet niet hoe ik ineens op het idee kwam dat Tubgirl daar ook wel onder viel
Gelukkig kwam het toch nog goed![]()
![]()
![]()
Of wacht!!! Zegt dit nu iets raars over hem?!![]()
Pijnlijk....quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef BiMeWet het volgende:
Bleek dat twee dagen ervoor haar vriend was overleden aan kanker, auch.
Hope so, ouch!quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pijnlijk....
Ik mag aannemen dat jij je excuses hebt aangeboden?
Of toch een bosje bloemen oid. In ieder geval aangeven dat je het zo niet bedoeld had.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Pijnlijk....
Ik mag aannemen dat jij je excuses hebt aangeboden?
Eh nee, het was toch de computerreparateurquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Zo jaag je hem weer weg vivi
Gelukkig is het toch weer goedgekomen.
Toevallig in CP tegen het lijf gelopen hè
Ja dat hebben we gisteren gedaan, het Tubgirl-debacle was gelukkig vergetenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:24 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Je gaat met een toekomstig vriendje Fok!ken i.p.v. een film kijken en lekker tegen hem aankruipen?
-
Tip: ga nooit naar een meet.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Ga nooit naar een meeting in een restaurant met een leuk serveerstertje als je met fokkers bent. "ja, we kennen elkaar van Internet, en dat is heel leuk enzo! moet je ook eens proberen, heb je al een account".
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Eh nee, het was toch de computerreparateur
Vandaar ook het bezoek gisteren toen je belde, ik werd euhh...nogal afgeleid zeg maar![]()
Kan soms nog best leuk aflopen maar de buitenwereld moet er niet in betrokken wordenquote:
Zeker. Onze relatie hoeft hier niet onder te lijdenquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:36 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]Mijn viefje heeft een ander
Nee hoor, we spreken elkaar snel weer op msn.
Aangezien fok! toch een grote zelfbevlekkende familie is, kun je zelf beter het verhaal vertellen zoals het is en de 'buitenwereld' erin betrekken, voor er onzinroddels op gang komen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Kan soms nog best leuk aflopen maar de buitenwereld moet er niet in betrokken worden.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zeker. Onze relatie hoeft hier niet onder te lijden![]()
![]()
Wie had hier nu het eerst een ander![]()
Je gaat met Yvonne, dan zijn je kansen al bij voorbaat verkekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:23 schreef HeatWave het volgende:
Na een uitgebreide uitleg van Yvonne en Iteejer waar wij elkaar van kenden was die bereidheid een "stukje" minder geworden..
Ik weet nog een goede versierblunder!quote:Op donderdag 23 maart 2006 13:50 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Jij gaat met de computerreparateur![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede versierblunder!
Je spreekt af met de potentiele vrouw van je leven die destijds bijna 3 maanden sexloos was om een weekend aan zee door te brengen en belt vervolgens af wegens een verstopte neus
Ik weet nog niet, ga straks eerst maar de kroeg in, da's ook al weer 3 dagen geledenquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:57 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in. Ik voelde me flink beroerd en wilde heel graag komen, maar ja de computerreparateur heeft niet alleen je computer gemaakt, maar ook je image.
Je zal maar tegen iemand moeten zeggen dat je 3 maanden geen sex hebt gehad zeg. Dat is toch een ramp
Dump hem ik ben beter![]()
![]()
Ik heb nu weer mijn zomercoupe dus je foto's zijn alweer oud. Ben je vanavond op msn of komt hij je 'computer maken'
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |