Ga je schamen!quote:
De buurman was er dit weekend wel en normaal zit ie op zee.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ga je schamen!![]()
Bij carnaval kun je niet blunderen, er is altijd wel een vrouw van een buurman die even hard genomen wil worden.![]()
De buuv aan de overkant of de buuv aan de andere kant.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef Breetai het volgende:
[..]
De buurman was er dit weekend wel en normaal zit ie op zee.
Carnaval voorbij?? Welk werelddeel kom jij vandaan? Pfff!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat is dit nou? Carnaval is voorbij en niemand heeft geblunderd? Dat kan toch niet waar zijn
Die komen beiden uit polen en vieren geen karnaval.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
De buuv aan de overkant of de buuv aan de andere kant.![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef Speher het volgende:
NSA Amsterdam
Dit is nou typisch carnaval en waarom wij in het noorden geen reden en excuus nodig hebben ons lam te zuipen EN rare acties uit te halen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Die komen beiden uit polen en vieren geen karnaval.
Ik kwam nog wel een Noorse dame tegen die een grote bek op ging zetten. Bietsen om bier en geld. Echt ongelovelijk wat een hoer ze speelde.
Daarna stak ze d'r tong uit om heel irritant te doen.
Haar tong had echt de lengte van ongeveer de helft zo lang als die gozer van Kiss.
Dus ik maar van: "Als je dat nog een keer doet krijg je er spijt van." Met als logisch gevolg dat ze zich graag wilde bewijzen.
Jammer genoeg kon ze nog net bij me wegkomen toen ze daarmee doorging en ik d'r ff demonstratief op d'r bek wilde pakken.
Naderhand bleef ze me heel geinterresseerd aankijken maar ik had al wat leukers gevonden.
Waar hebben jullie geen excuus nodig???quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dit is nou typisch carnaval en waarom wij in het noorden geen reden en excuus nodig hebben ons lam te zuipen EN rare acties uit te halen.![]()
Een weekje vrij en feesten mag van mij wel meerdere keren per jaar. Vooral omdat het meestal nog zo godsklere koud is tijdens karnaval . En als de dames na 4 dagen eindelijk goed los komen en makkelijker doen verwelkom ik dat ook.quote:Ik ben 2,3 keer naar 'Carnaval' in zuidelijke steden geweest, wat een sneue bende. Net zo sneu als de 'kermissen' hier in het noorden. Het is gewoon een reden voor provinciaals Nederland zich lam te zuipen en een week niet te werken. Afschaffen die handel.![]()
Karnaval, Salou, Lowlands en andere neuk vakanties. Van mij mag het vaker of iedereen moet het hele jaar gewoon z'n eigen ik naar boven laten komen ipv zo keurig te doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het een beetje een trieste zooi, één week in het jaar van het hele zuiden 1 groot orgie maken met de nodige alcoholvergiftigingen. En dat allemaal onder het mom van carnaval en vergezeld door verschrikkelijke kutmuziek al is dat natuurlijk subjectief. Sneu noem ik dat.![]()
Ik ga er niet van uit dat ik alles kan en mag. Ik doe wel een hoop maar echt extreem vind ik het ook niet. Daarbij een paar avonden op laag bij de grondse muziek meebrullen met z'n allen vind ik ook wel eens lekker. Na eenpaar dagen heb ik het ook wel weer gehad.quote:De Brabanders die ik ken vonden het zelf ook sneu, maar ja het was zo gezellig. (lees: ze kregen ook een keer de kans om zich te buiten te gaan aan van alles en nog wat). Het doet me altijd denken aan toeristen in Amsterdam, die denken dat omdat ze in Amsterdam zijn, alles mag.![]()
Lowlands een neukvakantie? Ik ga toch echt voor de muziek hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef Breetai het volgende:
[..]
Karnaval, Salou, Lowlands en andere neuk vakanties. Van mij mag het vaker of iedereen moet het hele jaar gewoon z'n eigen ik naar boven laten komen ipv zo keurig te doen.
[..]
Ik ga er niet van uit dat ik alles kan en mag. Ik doe wel een hoop maar echt extreem vind ik het ook niet. Daarbij een paar avonden op laag bij de grondse muziek meebrullen met z'n allen vind ik ook wel eens lekker. Na eenpaar dagen heb ik het ook wel weer gehad.
Afgelopen jaar uitstekend gecombineerd hoor!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Lowlands een neukvakantie? Ik ga toch echt voor de muziek hoor.
Ik doorgaans ook maar er word voldoende geneukt op Lowlands naar mijn idee. Anders zou de 24-uurs tent falliet gaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Lowlands een neukvakantie? Ik ga toch echt voor de muziek hoor.
Enige blunder die ik kan melden is me laten afschrikken door een vriendin van een meisje waar ik oogcontact mee had en wel willing leek.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat is dit nou? Carnaval is voorbij en niemand heeft geblunderd? Dat kan toch niet waar zijn
Mijn scouting uniform blijft gewoon perfect. Netjes kisten, korte broek, uniform (volgenaaid met badges zodat je wat te lezen hebt) en een authoritaire baret. Kick butt. gewoon en blijft lekker koel in zo'n hete tent.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Zjakkie het volgende:
En daarnaast had ik een pruik op en een sombrero wat mij een bepaald aantal "hij is wel eng"-en op leverde.
Een scoutingnichtquote:Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Mijn scouting uniform blijft gewoon perfect. Netjes kisten, korte broek, uniform (volgenaaid met badges zodat je wat te lezen hebt) en een authoritaire baret. Kick butt. gewoon en blijft lekker koel in zo'n hete tent.
Voor de rest met voldoende dames ff gedanst.
Tenminste 1 eikel minder die me als concurrentie ziet.quote:
Alsof daar niet versiert wordt. Heus wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:
Je bent ervan op de hoogte was NSA voor vereniging is?!
Zou ook wel sneu zijn als ie de humor er niet van in kon zien!quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef DuranK het volgende:
Ja, dat is dus die vriend, maar je hebt geluk. Hij ziet er de humor wel van in
Dit suckt hardquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Sport_Life het volgende:
gisteren wel een goede van een (voor een vrouw vrij lange) vrouw gehoord;
- Jongen die een kop kleiner is dan haar stapt op haar af en zegt: "ik val op lange vrouwen!"
- die meid: "en ik op lange jongens.." en ze liep weg.
Vond em wel mooi !.
Ik stel een zer0-tolerance beleid voor, voor dit soort gecocktease.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef koston het volgende:
Anyway, drie uur-half vier gaan de lichten aan en wij staan nog wat te praten. Buigt ze zich naar me toe en zegt: "Wil jij mijn zevende kaboutertje zijn?"
Dus ik denk: 'Als dat geen hint is, weet ik het ook niet meer.' Dus ik doe een (bezopen) poging haar te kussen, draait ze weg.
Dat was wel ff zo'n 'wtf?'-moment. De rest van carnaval geen andere blunders meegemaakt.
make that "het stramme zevende kaboutertje"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stel voor dat die gast haar niet probeert te zoenen TOT ze zegt dat het zevende kaboutertje ook daadwerkelijk naar buiten mag komen.
herkenbaar!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Een grote versierblunder is het niet, maar wel een redelijke van "dat je die hint niet doorhad"
Loop afgelopen donderdag met een leuke meid van school door de stad en het sneeuwde. Zegt ze opeens van "heel gek, maar ik heb best wel trek in ijs" (en op dat moment liepen we net langs een ijssalon) en wat zeg ik "nou, ik niet. Daar is het veels te koud voor, het sneeuwt niets voor niets..." en opeens keek ze een stuk minder vrolijk.![]()
gevalletje van negatieve aandacht is ook aandacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Breetai het volgende:
[..]
Die komen beiden uit polen en vieren geen karnaval.
Ik kwam nog wel een Noorse dame tegen die een grote bek op ging zetten. Bietsen om bier en geld. Echt ongelovelijk wat een hoer ze speelde.
Daarna stak ze d'r tong uit om heel irritant te doen.
Haar tong had echt de lengte van ongeveer de helft zo lang als die gozer van Kiss.
Dus ik maar van: "Als je dat nog een keer doet krijg je er spijt van." Met als logisch gevolg dat ze zich graag wilde bewijzen.
Jammer genoeg kon ze nog net bij me wegkomen toen ze daarmee doorging en ik d'r ff demonstratief op d'r bek wilde pakken.
Naderhand bleef ze me heel geinterresseerd aankijken maar ik had al wat leukers gevonden.
is dat een versierblunder?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.
Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'
ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
Zie profiel of FBquote:Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hij denkt dat ie werd versierd door die arabier, heaumeau
Mmzz, gezien jouw reactie zal het er wel eentje van het vrouwelijke geslacht zijn. Dus dan zijn er 2 opties:quote:
Mmzzz, tja. Als ik er zo over nadenk he, dan zeg ik eigenlijk ook alleen 'hoi' tegen mooie meisjes en niet tegen lelijkerds dus misschien zit er wel een kern van waarheid in...Maar als ze dan 'hoi' terugzeggen, is je versierpoging dan gelukt?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef W1ZZ het volgende:
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
Ik ook hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen
ik had al ergens een tvp geloof ikquote:Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebbenDus het is een zeeeer verkapte tvp
Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef Twinky het volgende:
[..]
ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:
sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.![]()
Je snapt het verkeerd.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
Verkeerde nummers krijgen haat ik ook echt, is mij ook wel eens overkomen, maar dat kwam laterna wel nog goedquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
Oh jij had die Turk wel even keihard willen nemen of niet dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.
Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'
ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
Dit is niet alleen onwijs en troebel, dit heeft met 'versierpogingen' ook geen zak te maken. Of jij hebt ene heel andere kijk op versieren (en het gewenste resultaat) dan al de meest onontwikkelde kleuter.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:
Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??
Zij: Nee... Wat dan?
Nou, waarom draag je dan een bh...
Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.![]()
Geniaalquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:
Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??
Zij: Nee... Wat dan?
Nou, waarom draag je dan een bh...
Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Geniaal
Maar ff OT he, ik vrijdag meisje gepakt he. Ik voor de tijd ff vragem hoe oud ze is, zegt ze 16. Nou, ik denk dus zo van oke dan. Dit keer geen meisje van 14Blijkt later dat ze verdomme ook 14 is. Waarom moet meisjes nou over hun leeftijd liegen
Ojah, ff voor the record. Ik ben zelf 18
zal die vriendin van je leuk vinden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Forcefuzz het volgende:
Hopelijk gaat ik zaterdag weer is scoren. De zus van een vriendin van me, die er kei goed uitziet, en die ik ook wel leuk vind heeft namelijk geen vriend meer
. Dus hopen dat ze zaterdag uitgaat
Geen slechte tvp toch
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zienquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef GlennDesign het volgende:
[..]
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?
Wat zei je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft
hoe kansloos
Ja! M'n beste vriend heeft met haarquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
zal die vriendin van je leuk vinden.
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofiliequote:Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef fraubitch het volgende:
[..]
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zien![]()
Doen ze toch nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef GlennDesign het volgende:
[..]
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofilie![]()
Haha zeker kansloos!quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft
hoe kansloos
Ze had iets op een papiertje geschreven en in mijn achterzak gestopt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellen
Je hebt er goed aan gedaan hoor, eerst drank en dan het meisje en niet andersom.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef Zjakkie het volgende:
Ik herinner me nog een carnavalsblunder. Had net een biertje gehaald en stond dus met en vol glas in dat cafétje. Komt er een meisje tegen me aan staan dansen, waardoor ze tegen mn arm stoot en er bier gemorst wordt. Dus ik duw dr weg en zeg: Hee pas op joh! Heb haar de rest van de avond niet meer gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |