abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35493932
De gemiddelde puber loopt er ook bij alsof ze meer ervaring op het gebied van sex heeft dan prins Bernhard .
  zaterdag 25 februari 2006 @ 23:03:15 #102
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_35494036
En ik ben nog van de oude stempel (opa vertelt ) dus ik ga er vanuit dat meiden met meer ervaring ook minstens jaar of 17 zijn ipv 14. Erg lullig als je dan inderdaad van die situaties krijgt dat een meid bij een bar om ID wordt gevraagd en 14 blijkt te zijn.

Gelukkig was er die keer geen vader bij om me uit te kafferen.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_35577969
Wat is dit nou? Carnaval is voorbij en niemand heeft geblunderd? Dat kan toch niet waar zijn
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35578054
Ik had gisteren weer eens sjans bij de vleet. Geheel in stijl heb ik er totaal niks mee gedaan, ik was immers veel te druk met het bespelen van de grote trom.

Ja, ik was carnaval aan het vieren.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_35582957
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:11 schreef nozem het volgende:

Ja, ik was carnaval aan het vieren.
Ga je schamen!

Bij carnaval kun je niet blunderen, er is altijd wel een vrouw van een buurman die even hard genomen wil worden.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:45:42 #106
22944 Breetai
....Relax....
pi_35583430
Ik heb gewoon continu geblunderd met karnaval. Dat blunderen mislukte ook 1 maal Daarna maar weer eens verder gelopen.

Hopelijk zie ik d'r buiten karnaval nog een keer terug en blijft een normaal gesprek ook nog tot de mogelijkheden.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:46:10 #107
22944 Breetai
....Relax....
pi_35583445
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:33 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ga je schamen!

Bij carnaval kun je niet blunderen, er is altijd wel een vrouw van een buurman die even hard genomen wil worden.
De buurman was er dit weekend wel en normaal zit ie op zee.
pi_35583524
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef Breetai het volgende:

[..]

De buurman was er dit weekend wel en normaal zit ie op zee.
De buuv aan de overkant of de buuv aan de andere kant.
pi_35583988
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Wat is dit nou? Carnaval is voorbij en niemand heeft geblunderd? Dat kan toch niet waar zijn
Carnaval voorbij?? Welk werelddeel kom jij vandaan? Pfff!!

En met carnaval kun je inderdaad niet blunderen. Enkel scoren
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:59:15 #110
22944 Breetai
....Relax....
pi_35583992
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:48 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

De buuv aan de overkant of de buuv aan de andere kant.
Die komen beiden uit polen en vieren geen karnaval.
Ik kwam nog wel een Noorse dame tegen die een grote bek op ging zetten. Bietsen om bier en geld. Echt ongelovelijk wat een hoer ze speelde.
Daarna stak ze d'r tong uit om heel irritant te doen.
Haar tong had echt de lengte van ongeveer de helft zo lang als die gozer van Kiss.

Dus ik maar van: "Als je dat nog een keer doet krijg je er spijt van." Met als logisch gevolg dat ze zich graag wilde bewijzen.
Jammer genoeg kon ze nog net bij me wegkomen toen ze daarmee doorging en ik d'r ff demonstratief op d'r bek wilde pakken.

Naderhand bleef ze me heel geinterresseerd aankijken maar ik had al wat leukers gevonden.
pi_35584008
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:27 schreef Speher het volgende:
NSA Amsterdam

Je bent ervan op de hoogte was NSA voor vereniging is? !
pi_35584126
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Breetai het volgende:

[..]

Ik kwam nog wel een Noorse dame tegen die een grote bek op ging zetten. Bietsen om bier en geld. Echt ongelovelijk wat een hoer ze speelde.
Haar tong had echt de lengte van ongeveer de helft zo lang als die gozer van Kiss.

Dus ik maar van: "Als je dat nog een keer doet krijg je er spijt van." Met als logisch gevolg dat ze zich graag wilde bewijzen.
Jammer genoeg kon ze nog net bij me wegkomen toen ze daarmee doorging en ik d'r ff demonstratief op d'r bek wilde pakken.

Naderhand bleef ze me heel geinterresseerd aankijken maar ik had al wat leukers gevonden.
Dit is nou typisch carnaval en waarom wij in het noorden geen reden en excuus nodig hebben ons lam te zuipen EN rare acties uit te halen.

Ik ben 2,3 keer naar 'Carnaval' in zuidelijke steden geweest, wat een sneue bende. Net zo sneu als de 'kermissen' hier in het noorden. Het is gewoon een reden voor provinciaals Nederland zich lam te zuipen en een week niet te werken. Afschaffen die handel.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:25:22 #113
22944 Breetai
....Relax....
pi_35585053
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Dit is nou typisch carnaval en waarom wij in het noorden geen reden en excuus nodig hebben ons lam te zuipen EN rare acties uit te halen.
Waar hebben jullie geen excuus nodig???

Ik loop nuchter rond als ik ga stappen en doe soort dingen ook gerust normaal. 80% van alle gozers konden vanwege de drank nog net op hun poten staan. Dus ik weet niet wie er anders nog gekke dingen uit ging halen.
quote:
Ik ben 2,3 keer naar 'Carnaval' in zuidelijke steden geweest, wat een sneue bende. Net zo sneu als de 'kermissen' hier in het noorden. Het is gewoon een reden voor provinciaals Nederland zich lam te zuipen en een week niet te werken. Afschaffen die handel.
Een weekje vrij en feesten mag van mij wel meerdere keren per jaar. Vooral omdat het meestal nog zo godsklere koud is tijdens karnaval . En als de dames na 4 dagen eindelijk goed los komen en makkelijker doen verwelkom ik dat ook.
pi_35585179
Ik vind het een beetje een trieste zooi, één week in het jaar van het hele zuiden 1 groot orgie maken met de nodige alcoholvergiftigingen. En dat allemaal onder het mom van carnaval en vergezeld door verschrikkelijke kutmuziek al is dat natuurlijk subjectief. Sneu noem ik dat.

De Brabanders die ik ken vonden het zelf ook sneu, maar ja het was zo gezellig. (lees: ze kregen ook een keer de kans om zich te buiten te gaan aan van alles en nog wat). Het doet me altijd denken aan toeristen in Amsterdam, die denken dat omdat ze in Amsterdam zijn, alles mag.
pi_35585331
Met carnaval ben ik meestal weg om te skiën
  dinsdag 28 februari 2006 @ 20:37:10 #116
22944 Breetai
....Relax....
pi_35585490
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:28 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het een beetje een trieste zooi, één week in het jaar van het hele zuiden 1 groot orgie maken met de nodige alcoholvergiftigingen. En dat allemaal onder het mom van carnaval en vergezeld door verschrikkelijke kutmuziek al is dat natuurlijk subjectief. Sneu noem ik dat.
Karnaval, Salou, Lowlands en andere neuk vakanties. Van mij mag het vaker of iedereen moet het hele jaar gewoon z'n eigen ik naar boven laten komen ipv zo keurig te doen.
quote:
De Brabanders die ik ken vonden het zelf ook sneu, maar ja het was zo gezellig. (lees: ze kregen ook een keer de kans om zich te buiten te gaan aan van alles en nog wat). Het doet me altijd denken aan toeristen in Amsterdam, die denken dat omdat ze in Amsterdam zijn, alles mag.
Ik ga er niet van uit dat ik alles kan en mag. Ik doe wel een hoop maar echt extreem vind ik het ook niet. Daarbij een paar avonden op laag bij de grondse muziek meebrullen met z'n allen vind ik ook wel eens lekker. Na eenpaar dagen heb ik het ook wel weer gehad.
pi_35586401
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 20:37 schreef Breetai het volgende:

[..]

Karnaval, Salou, Lowlands en andere neuk vakanties. Van mij mag het vaker of iedereen moet het hele jaar gewoon z'n eigen ik naar boven laten komen ipv zo keurig te doen.
[..]

Ik ga er niet van uit dat ik alles kan en mag. Ik doe wel een hoop maar echt extreem vind ik het ook niet. Daarbij een paar avonden op laag bij de grondse muziek meebrullen met z'n allen vind ik ook wel eens lekker. Na eenpaar dagen heb ik het ook wel weer gehad.
Lowlands een neukvakantie? Ik ga toch echt voor de muziek hoor.
pi_35586562
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Afgelopen jaar uitstekend gecombineerd hoor!
  dinsdag 28 februari 2006 @ 21:09:43 #119
22944 Breetai
....Relax....
pi_35586586
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 21:03 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik doorgaans ook maar er word voldoende geneukt op Lowlands naar mijn idee. Anders zou de 24-uurs tent falliet gaan.
pi_35586879
tvp
пусть всегда будет солнце
pi_35589111
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Enige blunder die ik kan melden is me laten afschrikken door een vriendin van een meisje waar ik oogcontact mee had en wel willing leek.

En daarnaast had ik een pruik op en een sombrero wat mij een bepaald aantal "hij is wel eng"-en op leverde.

Tot slot heb ik nog een hele goeie daad verricht door een meisje wat aandacht te schenken die er wel heel alleen bij stond. Daar heb ik wat mee staan dansen meer ook niet. Ik zag haar vandaag nog in het nuchter, toen zag ze er nog minder leuk uit. (Maar dat was dan weer geen versierblunder).
  dinsdag 28 februari 2006 @ 23:59:23 #122
22944 Breetai
....Relax....
pi_35593092
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:14 schreef Zjakkie het volgende:
En daarnaast had ik een pruik op en een sombrero wat mij een bepaald aantal "hij is wel eng"-en op leverde.
Mijn scouting uniform blijft gewoon perfect. Netjes kisten, korte broek, uniform (volgenaaid met badges zodat je wat te lezen hebt) en een authoritaire baret. Kick butt. gewoon en blijft lekker koel in zo'n hete tent.

Voor de rest met voldoende dames ff gedanst.
pi_35598172
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:59 schreef Breetai het volgende:

[..]

Mijn scouting uniform blijft gewoon perfect. Netjes kisten, korte broek, uniform (volgenaaid met badges zodat je wat te lezen hebt) en een authoritaire baret. Kick butt. gewoon en blijft lekker koel in zo'n hete tent.

Voor de rest met voldoende dames ff gedanst.
Een scoutingnicht
  woensdag 1 maart 2006 @ 13:38:13 #124
22944 Breetai
....Relax....
pi_35604188
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:12 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Een scoutingnicht
Tenminste 1 eikel minder die me als concurrentie ziet.

Werkt perfect.
pi_35605931
vriend van mij valt op Milf niks voor mij, maar goed, ieder z'n ding.

Dus hij in de disco achter zo'n vrouwtje aan, hij dacht: die's een jaar of 30, 35? (hij is zelf 21). Kreeg hij het nog voor elkaar ook, om dr te versieren, vraagt ie op een gegeven moment: hoe oud ben je eigenlijk?

Was ze 48 Ze had kinderen (die er overigens ook waren), die ouder waren dan die jongen en die vrouw was ouder dan zijn moeder Toen was ie wel weer even milf-af... Voor een weekje of 2.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_35606328
Nah ik was maandag met carnaval met men nichtje en een maat van me uit. Op een gegeven moment kwam ik een lekker ding tegen dus ik zo tegen hun, oeh kiek daar, jammie Nah ja, bleef beetje zo kijken. Opeens kwam ik de ex van men zus tegen. Ff mee zitten buurten, was wel lachen. Zie ik dat meidje weer, dus ik tegen men maat weer van, oeh daar is het lekkere piraatje weer Hij dus tegen die ex van mijn zus: doe er es wat aan, hij zit hele tijd op da meidje te geilen. Dus die gast loopt er heen en ik schreeuwend van, nee niet doen . 10 seconden later komt die terug.
Ex zus:Zie jij die hele lange gast daar?
Ik: Ja die zie ik
Ex zus:Ja, dat is dus die vriend, maar je hebt geluk. Hij ziet er de humor wel van in
Ik:
pi_35606716
Piraatje.
pi_35606842
Ze was verkleed als piraat
pi_35611573
Wat is dat toch met piraatjes

Gisteren... nouja vanochtend om een uur of 4:00 kwam een piraatje naar me toe, heel blij verkondigde ze dat ze jarig was vandaag.
Heel blij roep ik terug dat ik ook jarig ben vandaag! Ze geloofde me ook nog niet eens
pi_35625627
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Roellio het volgende:

Je bent ervan op de hoogte was NSA voor vereniging is? !
Alsof daar niet versiert wordt. Heus wel.
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_35648176
Pff, ik moet nog 3 pagina's inhalen
pi_35649267
gisteren wel een goede van een (voor een vrouw vrij lange) vrouw gehoord;
- Jongen die een kop kleiner is dan haar stapt op haar af en zegt: "ik val op lange vrouwen!"
- die meid: "en ik op lange jongens.." en ze liep weg.

Vond em wel mooi ! .
pi_35650238
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 14:41 schreef DuranK het volgende:
Ja, dat is dus die vriend, maar je hebt geluk. Hij ziet er de humor wel van in
Zou ook wel sneu zijn als ie de humor er niet van in kon zien!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_35660623
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:47 schreef Sport_Life het volgende:
gisteren wel een goede van een (voor een vrouw vrij lange) vrouw gehoord;
- Jongen die een kop kleiner is dan haar stapt op haar af en zegt: "ik val op lange vrouwen!"
- die meid: "en ik op lange jongens.." en ze liep weg.

Vond em wel mooi ! .
Dit suckt hard
Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_35662372
Aangezien ikzelf al een gelukkige relatie van 6 jaar hebt volgt hier het relaas van een vriend van me, afgelopen maandag met carnaval.

Wij staan zo op straat wat te hossen, zingen en bier te drinken, terwijl hij het geheel opluistert met zijn trompet. Op een gegeven moment komen er twee héél leuk verklede meiden bij ons staan (verpleegster en weetnietmeer.)

"Hoi mogen wij ook even op je trompet spelen?" "tuurlijk" zegt die vriend van me en geeft z'n trompet aan een van die meiden, eentje begint te spelen terwijl de ander een gesprek met hem probeert aan te knopen. Ik zat al zo'n beetje te seinen van "Joh kijk nou! Tietuh! doe d'r wat mee!"
Vervolgens neemt dame nr 2 de trompet ter hand en gaat de ander het gesprek met hem. resultaat: Meneer durft er niks mee te doen, en de twee appetijtelijke dames zijn er weer van door.

Voor straf moest hij een blad bier tracteren, had ie verdient vond ie zelf.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 01:24:38 #136
45089 koston
CTRL + W
pi_35666006
Afgelopen zondag carnaval in mijn hometown. Mijn nichtje was ook in de kroeg met een aantal lekkere vriendinnen. Eentje daarvan ken ik al langer en kan ik het ook wel goed mee vinden. Ook afgelopen zaterdag ging het wel goed, lekker gedanst en gezopen. Ze was verkleed als Sneeuwwitje, kort zijden rokje, sexy netpanty en hoge hakken.
Heerlijk .

Anyway, drie uur-half vier gaan de lichten aan en wij staan nog wat te praten. Buigt ze zich naar me toe en zegt: "Wil jij mijn zevende kaboutertje zijn?"

Dus ik denk: 'Als dat geen hint is, weet ik het ook niet meer.' Dus ik doe een (bezopen) poging haar te kussen, draait ze weg .

Dat was wel ff zo'n 'wtf?'-moment. De rest van carnaval geen andere blunders meegemaakt .
"The smoking of powerful hashish should be saved until after yr. return from the drive, when nerve-ends are crazy & raw."
Hunter S. Thompson
pi_35715791
Dus als ik het goed begrijp had ze zich voordat ze het aan jou vroeg van dat 7de kaboutertje al door 6 andere 'kabouters' laten neuqen. Dan is het logisch dat ze wegdraait als je haar probeert te zoenen want voorspel heeft ze dan al genoeg gehad. Je had haar meteen moeten nemen enzo
pi_35717733
Een grote versierblunder is het niet, maar wel een redelijke van "dat je die hint niet doorhad"

Loop afgelopen donderdag met een leuke meid van school door de stad en het sneeuwde. Zegt ze opeens van "heel gek, maar ik heb best wel trek in ijs" (en op dat moment liepen we net langs een ijssalon) en wat zeg ik "nou, ik niet. Daar is het veels te koud voor, het sneeuwt niets voor niets..." en opeens keek ze een stuk minder vrolijk.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_35717908
Wat is daar nu hint aan dan? Je liep toch al met haar door de stad, kan toch serieus geweest zijn? Of moet ik een Freudiaanse link tussen ijs likken en seks erin zien?
pi_35718293
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 01:24 schreef koston het volgende:
Anyway, drie uur-half vier gaan de lichten aan en wij staan nog wat te praten. Buigt ze zich naar me toe en zegt: "Wil jij mijn zevende kaboutertje zijn?"
Dus ik denk: 'Als dat geen hint is, weet ik het ook niet meer.' Dus ik doe een (bezopen) poging haar te kussen, draait ze weg .
Dat was wel ff zo'n 'wtf?'-moment. De rest van carnaval geen andere blunders meegemaakt .
Ik stel een zer0-tolerance beleid voor, voor dit soort gecocktease.
don't be shy, learn to fly.
pi_35718366
Ik stel voor dat die gast haar niet probeert te zoenen TOT ze zegt dat het zevende kaboutertje ook daadwerkelijk naar buiten mag komen.
pi_35718447
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik stel voor dat die gast haar niet probeert te zoenen TOT ze zegt dat het zevende kaboutertje ook daadwerkelijk naar buiten mag komen.
make that "het stramme zevende kaboutertje"
don't be shy, learn to fly.
pi_35725144
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 19:13 schreef Jay_Snake het volgende:
Een grote versierblunder is het niet, maar wel een redelijke van "dat je die hint niet doorhad"

Loop afgelopen donderdag met een leuke meid van school door de stad en het sneeuwde. Zegt ze opeens van "heel gek, maar ik heb best wel trek in ijs" (en op dat moment liepen we net langs een ijssalon) en wat zeg ik "nou, ik niet. Daar is het veels te koud voor, het sneeuwt niets voor niets..." en opeens keek ze een stuk minder vrolijk.
herkenbaar!
pi_35732849
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef Breetai het volgende:

[..]

gevalletje van negatieve aandacht is ook aandacht waarschijnlijk
Would you fuck me?... I'd fuck me... I'd fuck me hard...
  maandag 6 maart 2006 @ 13:39:38 #145
92409 Twinky
Little star.
pi_35772332
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.

Gozer: 'wat zeggen ze nou?' (alsof dat boeiend is!)
ik: 'ik zou het niet weten'
hij: 'hoezo, staat het geluid te zacht'

ik had 'm bijna met een mes op z'n hoofd getimmerd. Sukkel.
  maandag 6 maart 2006 @ 13:45:51 #146
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_35772527
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:
ik werk in een pizzeria/shoarma/doner tent van een stel allochtonen. Ik ben een gewone Nederlander, maar heb wel donker haar enzo. In de zaak staat vaak Arabische muziek aan, en laatst Arabisch voetbal.

is dat een versierblunder?
an urge to help mankind overcomes me
pi_35772553
Ja, wat een sukkel dattie denkt dat iemand die in een dönertent werkt en donker is arabisch is. En Waarom post je dit in versierblunders?
pi_35773644
Hij denkt dat ie werd versierd door die arabier, heaumeau
  maandag 6 maart 2006 @ 14:25:04 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_35773723
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_35774123
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
Hij denkt dat ie werd versierd door die arabier, heaumeau
Zie profiel of FB
To err is human, but to really foul things up requires a computer.
pi_35775004
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:38 schreef Scorpionsworld het volgende:

[..]

Zie profiel of FB
Mmzz, gezien jouw reactie zal het er wel eentje van het vrouwelijke geslacht zijn. Dus dan zijn er 2 opties:

1. Het is een zeeeeer verkapte tvp
2*. Ze is zo lelijk dat ze dit al als een versierpoging zag

*Ik check zo haar FB om hier antwoord op te geven
pi_35775247
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebben Dus het is een zeeeer verkapte tvp
pi_35775262
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
pi_35775600
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef W1ZZ het volgende:
Ik wil nog wel als tegenwicht brengen dat vrouwen een simpel 'hoi' tegenwoordig al als versierpoging zien.
Mmzzz, tja. Als ik er zo over nadenk he, dan zeg ik eigenlijk ook alleen 'hoi' tegen mooie meisjes en niet tegen lelijkerds dus misschien zit er wel een kern van waarheid in...Maar als ze dan 'hoi' terugzeggen, is je versierpoging dan gelukt?
pi_35775656
Als ze een condoom uit haar handtasje pakt ->
pi_35775699
Ohja... ik had dr nog eentje op wintersport.
Op een avond hadden we een flauwe grap met een paar vrienden dat we een jongensband zouden beginnen en vroegen aan een aantal chicks wat ze ervan vonden. Vet om gelachen toen enzo, maar de volgende avond komt een van die chicks naar mij toe en zegt dat ze het niet geloofd van die jongensband (like duhh ), maar goed vervolgens pakte ze me al helemaal vast begon overal te voelen (ze was ontzettend zat en dom, beter kun je het niet hebben dacht ik ) en zegt zo tegen me: zo maar jij bent dus een soort reisleider? *wrijft over kont heen* (ik had een trui aan met een Husk logo omdat ik in de wintersport comissie zat)
Nou goed, ik zeggen van nouja, een sorot van reisleider Vervolgens 10 minuten zitten ouwehoeren met dat wijf, werd het al snel zat, ze vroeg de hele tijd hetzelfde omdat ze al weer vergeten was dat ze het gevraagd had, dus ik denk van nou hup, pakken die slet of anders weg ermee. Nouja dat werd dus weg ermee want ze draaide telkens dr hoofd weg en begon daarna weer verder te sletten.
ben ik maar vertrokken, bleek later dat ze een vriend thuis had zitten

Achja...
Jupiler is goed
pi_35775717
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen

[edit]Dit dus nog als reactie op W1zzz[/edit]
pi_35776220
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:27 schreef YellowLedbetter het volgende:
Oh kut, dan ben ik wel erg vaak afgewezen
Ik ook hoor
pi_35776450
Dan sta ik er gelukkig niet alleen in
pi_35776610
Zullen we een praatgroepje beginnen?
pi_35776860
Zulks een lijpe pimpshizzle, wat een goed plan 14.gif
  maandag 6 maart 2006 @ 21:00:08 #162
92409 Twinky
Little star.
pi_35788273
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:13 schreef YellowLedbetter het volgende:
Terugkomende op mijn 2de punt uit mijn vorige posts. Ik moet naar alle eerlijkheid zeggen dat het daar niet aan gelegen zal hebben Dus het is een zeeeer verkapte tvp
ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:

sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.
pi_35788908
Jij zou toch nog steeds de eerste Nederlander/-se zijn die ik in een shoarmatent zag werken. Afgaande daarop en op je foto's zou ik 't ook gedacht hebben hoor.
pi_35790589
ik snap het nog steeds niet en het is ook helemaal niet leuk enzo
pi_35791307
Ik snap het wel. Zij werd voor Turk aan gezien en dat vond ze niet leuk Joh
pi_35791659
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:00 schreef Twinky het volgende:

[..]

ik had al ergens een tvp geloof ik
als ik het zo overlees is het ook niet erg grappig. Maar van zijn kant was het erg dom..
even proberen:

sta ik daar in de shoarmatent te wachten, staat daar zo'n chick de pizza's in te pakken. als ze niks te doen heeft, kijkt ze naar de tv, waar een voetbalwedstrijd op te zien is. Het is in het Arabisch dus ik vraag wat die vertel meneer zegt. zegt zij dat ze dat niet weet. vraag ik of het geluid te zacht staat, blijkt die chick gewoon nederlands te zijn.
Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
pi_35800566
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:13 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Probeer je ook vrouwen te versieren dan? Of snap ik het verkeerd?
Je snapt het verkeerd.
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_35802575
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
pi_35802663
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Met carnaval.. het was afglopen, ff met knap grietje staan praten.. ze zei al niet veel.. nah boeiend verder lullen gewoon... buiten nog ff staan praten, nummer gevraagd. Denk beters ! kom ik thuis lig in bed wel wil ff sms'en.. kom ik achter dat het er maar 9 cijfers zijn.. k^t !!!
Verkeerde nummers krijgen haat ik ook echt, is mij ook wel eens overkomen, maar dat kwam laterna wel nog goed
pi_35803046
ja idd verrot.. maar iemand zei laats dat ze 16 was.. dus nu vind ik het niet meer erg
pi_35808350
16 jaar is toch lekker Ligt er natuurlijk wel aan hoe oud jij bent
pi_35811558
21..
pi_35811674
quote:
Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef Twinky het volgende:

Oh jij had die Turk wel even keihard willen nemen of niet dan?

Ik ga vrijdag weer op wintersport en dan zullen er ongetwijfeld wel weer verhalen bijkomen .
pi_35827454
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:10 schreef GlennDesign het volgende:
Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:34:01 #175
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_35840851
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:

Als je geen voeten had zou je dan schoenen dragen??

Zij: Nee... Wat dan?

Nou, waarom draag je dan een bh...

Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  woensdag 8 maart 2006 @ 12:55:36 #176
142236 Polen
Bessen-appel
pi_35841474
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:
Met je ontzettend dronke kop aan de beste (leijke) vriendin van een ongelovelijk mooie dame vragen:

Ik weet hij is vast al langs gekomen maar toch niet een van mijn meest wijze en heldere momenten...
Dit is niet alleen onwijs en troebel, dit heeft met 'versierpogingen' ook geen zak te maken. Of jij hebt ene heel andere kijk op versieren (en het gewenste resultaat) dan al de meest onontwikkelde kleuter.
Over het algemeen is het doel van een versierpoging immers toenadering terwijl de actie die door jou wordt beschreven toch eerder een verwijdering teweegbrengt.
pi_35843106
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik ken het, ik heb ook weleens 8 cijfers gehad of een pincode.
Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellen
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:21:48 #178
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_35844406
@ Polen het ging dus ook om de mooie vriendin, en als er nog eentje naast staat praat je meestal ook met die....

Mits ze elkaar kennen ofcourse
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_35844765
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 12:34 schreef Belsezar het volgende:

Geniaal

Maar ff OT he, ik vrijdag meisje gepakt he. Ik voor de tijd ff vragem hoe oud ze is, zegt ze 16. Nou, ik denk dus zo van oke dan. Dit keer geen meisje van 14 Blijkt later dat ze verdomme ook 14 is. Waarom moet meisjes nou over hun leeftijd liegen Ojah, ff voor the record. Ik ben zelf 18
  woensdag 8 maart 2006 @ 14:48:56 #180
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35845383
Hopelijk gaat ik zaterdag weer is scoren . De zus van een vriendin van me, die er kei goed uitziet, en die ik ook wel leuk vind heeft namelijk geen vriend meer . Dus hopen dat ze zaterdag uitgaat

Geen slechte tvp toch
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35846035
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:32 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Geniaal

Maar ff OT he, ik vrijdag meisje gepakt he. Ik voor de tijd ff vragem hoe oud ze is, zegt ze 16. Nou, ik denk dus zo van oke dan. Dit keer geen meisje van 14 Blijkt later dat ze verdomme ook 14 is. Waarom moet meisjes nou over hun leeftijd liegen Ojah, ff voor the record. Ik ben zelf 18
ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?
pi_35846092
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef Forcefuzz het volgende:
Hopelijk gaat ik zaterdag weer is scoren . De zus van een vriendin van me, die er kei goed uitziet, en die ik ook wel leuk vind heeft namelijk geen vriend meer . Dus hopen dat ze zaterdag uitgaat

Geen slechte tvp toch
zal die vriendin van je leuk vinden.
  FOK!fotograaf woensdag 8 maart 2006 @ 15:38:04 #183
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35846879
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft

hoe kansloos
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  FOK!fotograaf woensdag 8 maart 2006 @ 15:40:35 #184
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_35846929
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:05 schreef GlennDesign het volgende:

[..]

ID vragen... ze moeten het vanaf 14 jaar officieel bij zich hebben toch ?
hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zien
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_35846990
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:
met carnaval moest ik achter de bar werken. Komt wer zo'n bezopen ventje naar me toe, een pils en je telefoonnummer alstublieft

hoe kansloos
Wat zei je? .

Dat soort dingen heb ik nou niet meegemaakt tijdens tappen! .
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:14:48 #186
138590 Forcefuzz
Hard truth soldier
pi_35848076
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

zal die vriendin van je leuk vinden.
Ja! M'n beste vriend heeft met haar kunnen we double daten
De enige echte 40.000.000e reply :)
Don't stop te movement!
pi_35849284
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:40 schreef fraubitch het volgende:

[..]

hey ik wil je neuken, maar mag ik jou ID even zien
weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofilie
pi_35851660
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef GlennDesign het volgende:

[..]

weetje dadelijk zeker dat je niet aangeklaagd word wegens pedofilie
Doen ze toch niet alhoewel je hebt wel van die breezah-dozen...
pi_35852106
you never know
pi_35862933
Geen versierblunder, maar wel iets doms .

was met een vriendin op MSN en het ging een beetje over sex enzo. Vroeg ik op een gegeven moment hoe de ideale sex eruit ziet voor haar. Geeft ze een beetje ontwijkend antwoord zovan dat gaat te ver. Ik dacht al van huh maar oke zal wel. Even later meld ze dat op het moment van die vraag haar moeder net achter dr stond
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:34:12 #191
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35925584
Gister in een redelijk lege tent, ik was met een stuk of 15 mensen een beetje aan het dansen & drinken (de dubbel D).
En 1 meisje dat niet bij ons hoorde had al een aantal keer naar mij/mijn richting lopen kijken.
Op een gegeven moment danst zij achter mij, ze tikt me op mijn schouder en zegt: "You got the groove". Needless to say; hij werkte min of meer lachwekkend.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_35938330
Dus je hebt haar uitgelachen of toch maar gewoon geneukt?
pi_35938629
Ja, en wiens versierblunder is 't nou?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:13:08 #194
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35939535
van haar
pi_35939714
Nou, als 't een leuk meisje was zou ik echt niet afknappen op zo'n zin ofzo hoor. Dus of ze was toch al niet leuk of jij was te verlegen er een leuk antwoord op te verzinnen.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:47:21 #196
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_35940313
Ze was om zacht uit te drukken niet mijn type.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 18:29:28 #197
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_35946082
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 15:38 schreef fraubitch het volgende:

hoe kansloos
Haha zeker kansloos! Wie bestelt er nou maar één bier?

Ik heb zelf trouwens niet geblunderd onlangs.
pi_35967560
Ik herinner me nog een carnavalsblunder. Had net een biertje gehaald en stond dus met en vol glas in dat cafétje. Komt er een meisje tegen me aan staan dansen, waardoor ze tegen mn arm stoot en er bier gemorst wordt. Dus ik duw dr weg en zeg: Hee pas op joh! Heb haar de rest van de avond niet meer gezien.
pi_35967954
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:45 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Als je een pincode aanziet voor een telefoonnummer dan ben je wel heel slecht in tellen
Ze had iets op een papiertje geschreven en in mijn achterzak gestopt.
pi_35968033
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:04 schreef Zjakkie het volgende:
Ik herinner me nog een carnavalsblunder. Had net een biertje gehaald en stond dus met en vol glas in dat cafétje. Komt er een meisje tegen me aan staan dansen, waardoor ze tegen mn arm stoot en er bier gemorst wordt. Dus ik duw dr weg en zeg: Hee pas op joh! Heb haar de rest van de avond niet meer gezien.
Je hebt er goed aan gedaan hoor, eerst drank en dan het meisje en niet andersom.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')