Ik dank u en Chaosquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wellicht Audacity? http://audacity.sourceforge.net/about/
Any old UTP kabel of een speciale kabel? Ik heb nog wel wat kabels over uit de Pre-Airport tijd.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:55 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat kan. Gewoon een UTP kabel eraan hangen en het moet werken.
Walter, had jij nou laatst EarthDesk aanstaan?quote:Op zondag 5 februari 2006 10:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Any old UTP kabel of een speciale kabel? Ik heb nog wel wat kabels over uit de Pre-Airport tijd.
Als het goed is switched je netwerk kaart vanzelf dus een gewone UTP kabel voldoet hier.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:07 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Any old UTP kabel of een speciale kabel? Ik heb nog wel wat kabels over uit de Pre-Airport tijd.
Mooi...ga ik zo gelijk ff proberen dan! Thxquote:Op zondag 5 februari 2006 10:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als het goed is switched je netwerk kaart vanzelf dus een gewone UTP kabel voldoet hier.
Yup. Evenals Hugster trouwens.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:08 schreef Furious het volgende:
[..]
Walter, had jij nou laatst EarthDesk aanstaan?
Neemt dat programma bij jou ook zoveel geheugen in beslag? Ik had de demo-versie laatst even draaien, 120MB.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup. Evenals Hugster trouwens.
Geen idee; ik heb het op de iMac staan maar ik werk nu op de PB. Zal deze week wel ff checken.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:19 schreef Furious het volgende:
[..]
Neemt dat programma bij jou ook zoveel geheugen in beslag? Ik had de demo-versie laatst even draaien, 120MB.
Dat is niet niets op slechts 512MB geheugen.
Bedankt.quote:Op zondag 5 februari 2006 10:21 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Geen idee; ik heb het op de iMac staan maar ik werk nu op de PB. Zal deze week wel ff checken.
Dat was thuiskomen....quote:Op zondag 5 februari 2006 04:57 schreef iDex het volgende:
net wakker? of nog steeds wakker?
Heb je niet gewoon garantie op de reparatie, van de eerste keer dat je moederbord defect was? En volgens mij is de wettelijke garantie wel wat langer dan 1 jaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:00 schreef Vork het volgende:
1,5 jaar oud is dat ding, na een half jaar begaf het moederbord het, een paar maanden later de harde schijf en nu, buiten de garantietermijn heeft het moederbord het weer begeven. Een iBook moederbord kost los (hou je vast) 700 euro excl. btw.
Wellicht kun je er iets meequote:Garantie
Met een garantie staat de verkoper ervoor in dat het product gedurende een bepaalde periode geen mankementen vertoont. De koper heeft in die tijd meestal recht op reparatie, vervanging of vergoeding. Van echte garantie is pas sprake als de verkoper extra verplichtingen aangaat boven zijn normale verplichtingen.
Verkopers mogen geen voorwaarden hanteren die ten nadele van de consument afwijken. Dikwijls denkt de koper extra garantie bovenop zijn bestaande wettelijke rechten te krijgen, maar in de praktijk houden garanties vaak juist een inperking van consumentenrechten in. Als een verkoper een garantie van één jaar geeft, dan wil dat nog niet zeggen dat je als koper na dat jaar geen rechten meer zou hebben. Ook na de garantieperiode heb je recht op reparatie van een defect product als je mocht verwachten dat het langer dan een jaar mee zou gaan.
In de EKKO ook een 12" PB gesignaleerd.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:55 schreef PowerBook15 het volgende:
Vannacht in de Winkel van Sinkel werd er gedraaid met een PowerBook 15 erbij[afbeelding]
[afbeelding]
als er echt gepresteerd moet worden is er maar één juiste keuzequote:Op zondag 5 februari 2006 14:38 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
In de EKKO ook een 12\" PB gesignaleerd.
zomaar? Of bij pagina's met filmpjes?quote:
Zomaar.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
zomaar? Of bij pagina\'s met filmpjes?
Bij mij verslikt hij zich soms even een een site met asp erin. Maar dan crashed hij niet, even strandballetje, en met 5-10 seconde gaat hij weer verder.
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef PowerBook15 het volgende:
Het werkt wel heel mooi hoor dat final scratch![]()
Audiointerface ertussen waar je turntable\\\'s op aansluit met een speciale timecode plaat erop en dan kan je met je macje zo de songs inladen met Traktor Final Scratch voor elke tafel, en het mixen en scratchen en noem maar op doe je gewoon op de ouderwetse manier met een echte plaat![]()
ASP is serverside dus daar kan Safari zich in principe niet in vergissen.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:10 schreef PowerBook15 het volgende:
[..]
zomaar? Of bij pagina\'s met filmpjes?
Bij mij verslikt hij zich soms even een een site met asp erin. Maar dan crashed hij niet, even strandballetje, en met 5-10 seconde gaat hij weer verder.
Nou altijd als ik deze freezes heb zie ik weer in m'n url een asp of aspx pagina staan, dus misschien heeft hij wat moeite met sommige functies oid?quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Slarioux het volgende:
[..]
ASP is serverside dus daar kan Safari zich in principe niet in vergissen.
Mijn iPod heeft firewirequote:Op zondag 5 februari 2006 16:52 schreef Geqxon het volgende:
Waar kun je die iPod dan op aansluiten? De firewire aansluiting?
als je die aan je Mac hangt zie je die ook weer gewoon staan in FSquote:Op zondag 5 februari 2006 17:04 schreef Geqxon het volgende:
Ik duidde meer op het feit dat hij dus niet overweg kan met nieuwerwetse iPods
Die interface hang je met firewire aan je *Book, en dan kan je een firewire iPod aansluiten op de interface, of een USB 2.0 iPod direct aan je *Book.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:09 schreef Geqxon het volgende:
Ook via Firewire??
Dat is inderdaad een verschrikkelijke kutsite.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik om te huilen vind is dat de site van de Universiteit Utrecht het niet fatsoendelijk doet in o.a. Firefox.
de permissies mocht niets helpen. Herstarten wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:29 schreef super-muffin het volgende:
Heb ik al gedaan, na het posten van dat berichtje.
Het lijkt er wel op dat het werkt.
RevB dus zonder de officiele FrontRow maar heb die wel werkend.quote:Op zondag 5 februari 2006 19:13 schreef Geqxon het volgende:
iMac G5? Met frontrow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |