Dus jij vind:quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:36 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja okee, maar al is mijn iPod bekrast ik vind hem dan nog mooier dan in een hoesje
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus jij vind:
[afbeelding]
mooier dan:
[afbeelding]
?
Nee Audrey, ik ben bij m\'n ouders in Vlaardingen omdat ik morgenochtend naar Einhoven ga en anders wel erg vroeg had moeten vertrekken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Hee Tijn, zit jij in Hilversum ? Zo ja, zin om wat te drinken ?
Achzo. Kijk wat het is, ik had vanavond met een stel mensen afgesproken in de EKKO. Alleen die gaan eerst nog naar het concert ervoor. Ik niet. En als je nou hier in Hilversum was geweest hadden we even wat kunnen drinken en daarna samen naar de EKKO als je daar zin in had gehad.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee Audrey, ik ben bij m\\\'n ouders in Vlaardingen omdat ik morgenochtend naar Einhoven ga en anders wel erg vroeg had moeten vertrekken.
Maar ik heb eigenlijk wel trek in een biertje. Op zich kan ik wel even naar Utrecht komen, ik heb toch een weekend OV
die nano is wel extreem diep bekrastquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus jij vind:
[afbeelding]
mooier dan:
[afbeelding]
?
Diep in de Groef dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Achzo. Kijk wat het is, ik had vanavond met een stel mensen afgesproken in de EKKO. Alleen die gaan eerst nog naar het concert ervoor. Ik niet. En als je nou hier in Hilversum was geweest hadden we even wat kunnen drinken en daarna samen naar de EKKO als je daar zin in had gehad.
Is wel een heel eind van Vlaardingen hierheen, alleen voor een biertje. Nouja, ik wil wel, het is aan jou.
Ja, het is inderdaad een eindje. Ik heb het volgende week niet zo druk en dan ben ik wel in Hilversum. Laten we dan iets afsprekenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:21 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Achzo. Kijk wat het is, ik had vanavond met een stel mensen afgesproken in de EKKO. Alleen die gaan eerst nog naar het concert ervoor. Ik niet. En als je nou hier in Hilversum was geweest hadden we even wat kunnen drinken en daarna samen naar de EKKO als je daar zin in had gehad.
Is wel een heel eind van Vlaardingen hierheen, alleen voor een biertje. Nouja, ik wil wel, het is aan jou.
Het zou moeten kunnen met AU-lab: http://www.macosxhints.com/article.php?story=20060107160101951&lsrc=osxhquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Nogmaals:
Ik wil een mp3 die ik heb 2 tonen (in pitch) omhoog zetten. Kan dat in Garageband? Of is er een ander freeware progje voor?
Laten we dat doen. Bel je me dan wel ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, het is inderdaad een eindje. Ik heb het volgende week niet zo druk en dan ben ik wel in Hilversum. Laten we dan iets afspreken
Ik bel je.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Laten we dat doen. Bel je me dan wel ?
Wellicht Audacity? http://audacity.sourceforge.net/about/quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Nogmaals:
Ik wil een mp3 die ik heb 2 tonen (in pitch) omhoog zetten. Kan dat in Garageband? Of is er een ander freeware progje voor?
Ja hallo, achteraan aansluitenquote:
Zonder krassen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:14 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dus jij vind:
[afbeelding]
mooier dan:
[afbeelding]
?
Hoe de fuck doe jij datquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zonder krassen!
[[url=http://images.nder.be/cttm/400]afbeelding][/url]
En als je me wilt bellen, nu kan het :\')
In dat lillijke witte hoesje zodra ik hem in mn zak moet doen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe de fuck doe jij dat
Na anderhalve week heb ik al tientallen haardunne krasjes op mijn display, om over de achterkant maar te zwijgen.
28 Februari.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja hallo, achteraan aansluiten
Ik verwacht de mijne op 13 maart pasVoor wanneer staat de jouwe gepland?
Ja dat welquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:34 schreef Geqxon het volgende:
Die heb ik er bijna altijd omheen
Maar je hebt op die foto zeker wel al je vingerafdrukken eraf gepoetst?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:32 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zonder krassen!
[[url=http://images.nder.be/hlfo/400]afbeelding][/url]
En als je me wilt bellen, nu kan het [afbeelding]
Ze vinden mij duidelijk liever. Welke book heb je besteld (1,67 of 1,83)?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Damn, dat is 2 weken eerder dan ikEn ik heb \'em 2 weken geleden al besteld
Voor hoelang is dat AppleCare ook alweer?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:40 schreef Tijn het volgende:
De 1,67 GHz. Met extra adapter en AppleCare.
Vreemd, ik heb ook de 1,67 besteld. (welliswaar met een 100gb 7200rpm schijf en 1gb geheugen) en zonder AppleCare.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:40 schreef Tijn het volgende:
De 1,67 GHz. Met extra adapter en AppleCare.
3 jaarquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor hoelang is dat AppleCare ook alweer?
3 jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Voor hoelang is dat AppleCare ook alweer?
Ja dat is zeker vreemdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb ook de 1,67 besteld. (welliswaar met een 100gb 7200rpm schijf en 1gb geheugen) en zonder AppleCare.
Hij heeft trouwens een iPod. Dus zelfs een Apple meet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vlaardingen, klinkt als ver. Gelukkig heb ik al een kleine meet in Schagen, met een niet nader te noemen Fok! user.
Melanie heeft een iPod..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:58 schreef iDex het volgende:
mgoed kunnen we niet voor vanavond een vlaaringersmeeting houwe?
supermuffin?
iDex?
Tijn?
nog meer mensen?
Ikke? :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Geqxon het volgende:
Je liegt!
Dat heeft ze gesmst.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Als je iBook écht kapot was, dan had je dit niet eens kunnen typen.
Verkapte-haha-je-exif-haha-weet-ik-veel-reply.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer heb jij een Nikon D70s? En waarom duurde het 16 minuten voordat die foto hier gepost werd?
Bewijs maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Verkapte-haha-je-exif-haha-weet-ik-veel-reply.
Ja ik heb een D70s, en die heb ik al sinds November 2005.
Newbie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:15 schreef Furious het volgende:
Die EXIF/bewijs-\\\'grap\\\' is nog vervelender dan dat eindeloze kankerkachel gedoe.
Jep, die bezit ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Helaas wel ja.
Zeg zie ik daar nou een M-Robe in je avatar? Vet ding
Ja, ik nog 2 weken langerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Respect. En nu kappen met al die mooie plaatjes, ik moet tot eind van de maand wachten.![]()
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14" is) en dezelfde monitorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Oh ja, ik zal de volgende keer even aan de witbalans denken.
Jouw UI was ook weg blijkbaar?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik nog 2 weken langer
Hoewel ik dan ernstig hoop dat m\'n iBook weer terug in m\'n bezit is.
mijn klokje tikt nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Furious het volgende:
Fok! heeft m\\\'n aap gemold, daarom heb ik een humeur.
Nu moet ik overschakelen op een andere aap.
Whehe, jij weet het verschil niet tussen een iBook en een PowerBook.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14\" is) en dezelfde monitor
Dit is een 12\" PowerBook.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14\\\" is) en dezelfde monitor
ok, gezien.. ziet eruit als een iBookquote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Whehe, jij weet het verschil niet tussen een iBook en een PowerBook.
PowerBook inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ok, gezien.. ziet eruit als een iBook
Fix je dan ook eens die vervelende spaces in het topiclijst-gedeelte van de nieuwe layout onder Safari?quote:
De nieuwe layoutquote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Fix je dan ook eens die vervelende spaces in het topiclijst-gedeelte van de nieuwe layout onder Safari?
Ik heb hier geen goed scherm en geen tools. Ik kan zo niet werken.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon wat lichterblauw, is niet zo moelijk toch?
Ik heb een MyAT-knop in m'n bookmarkbarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder een myAT knop onderaan de bladzijde.
Ik wilde hem ook kopen, totdat ik met iTunes gespeeld hadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jep, die bezit ik.Vond \'m toen wat leuker dan de iPod mini die iedereen al had. Ik ben overigens wel van plan een keer een Nano aan te schaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |