Melanie heeft een iPod..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:58 schreef iDex het volgende:
mgoed kunnen we niet voor vanavond een vlaaringersmeeting houwe?
supermuffin?
iDex?
Tijn?
nog meer mensen?
Ikke? :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Geqxon het volgende:
Je liegt!
Dat heeft ze gesmst.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Als je iBook écht kapot was, dan had je dit niet eens kunnen typen.
Verkapte-haha-je-exif-haha-weet-ik-veel-reply.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer heb jij een Nikon D70s? En waarom duurde het 16 minuten voordat die foto hier gepost werd?
Bewijs maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Verkapte-haha-je-exif-haha-weet-ik-veel-reply.
Ja ik heb een D70s, en die heb ik al sinds November 2005.
Newbie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:15 schreef Furious het volgende:
Die EXIF/bewijs-\\\'grap\\\' is nog vervelender dan dat eindeloze kankerkachel gedoe.
Jep, die bezit ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Helaas wel ja.
Zeg zie ik daar nou een M-Robe in je avatar? Vet ding
Ja, ik nog 2 weken langerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Respect. En nu kappen met al die mooie plaatjes, ik moet tot eind van de maand wachten.![]()
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14" is) en dezelfde monitorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Oh ja, ik zal de volgende keer even aan de witbalans denken.
Jouw UI was ook weg blijkbaar?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik nog 2 weken langer
Hoewel ik dan ernstig hoop dat m\'n iBook weer terug in m\'n bezit is.
mijn klokje tikt nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Furious het volgende:
Fok! heeft m\\\'n aap gemold, daarom heb ik een humeur.
Nu moet ik overschakelen op een andere aap.
Whehe, jij weet het verschil niet tussen een iBook en een PowerBook.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14\" is) en dezelfde monitor
Dit is een 12\" PowerBook.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14\\\" is) en dezelfde monitor
ok, gezien.. ziet eruit als een iBookquote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Whehe, jij weet het verschil niet tussen een iBook en een PowerBook.
PowerBook inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ok, gezien.. ziet eruit als een iBook
Fix je dan ook eens die vervelende spaces in het topiclijst-gedeelte van de nieuwe layout onder Safari?quote:
De nieuwe layoutquote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Fix je dan ook eens die vervelende spaces in het topiclijst-gedeelte van de nieuwe layout onder Safari?
Ik heb hier geen goed scherm en geen tools. Ik kan zo niet werken.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon wat lichterblauw, is niet zo moelijk toch?
Ik heb een MyAT-knop in m'n bookmarkbarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder een myAT knop onderaan de bladzijde.
Ik wilde hem ook kopen, totdat ik met iTunes gespeeld hadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jep, die bezit ik.Vond \'m toen wat leuker dan de iPod mini die iedereen al had. Ik ben overigens wel van plan een keer een Nano aan te schaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |