Ikke? :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:41 schreef Geqxon het volgende:
Je liegt!
Dat heeft ze gesmst.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef Geqxon het volgende:
Als je iBook écht kapot was, dan had je dit niet eens kunnen typen.
Verkapte-haha-je-exif-haha-weet-ik-veel-reply.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Sinds wanneer heb jij een Nikon D70s? En waarom duurde het 16 minuten voordat die foto hier gepost werd?
Bewijs maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:13 schreef Furious het volgende:
[..]
Verkapte-haha-je-exif-haha-weet-ik-veel-reply.
Ja ik heb een D70s, en die heb ik al sinds November 2005.
Newbie.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:15 schreef Furious het volgende:
Die EXIF/bewijs-\\\'grap\\\' is nog vervelender dan dat eindeloze kankerkachel gedoe.
Jep, die bezit ik.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:40 schreef Geqxon het volgende:
Helaas wel ja.
Zeg zie ik daar nou een M-Robe in je avatar? Vet ding
Ja, ik nog 2 weken langerquote:Op zondag 5 februari 2006 00:14 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Respect. En nu kappen met al die mooie plaatjes, ik moet tot eind van de maand wachten.![]()
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14" is) en dezelfde monitorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:38 schreef Furious het volgende:
[afbeelding]
Oh ja, ik zal de volgende keer even aan de witbalans denken.
Jouw UI was ook weg blijkbaar?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, ik nog 2 weken langer
Hoewel ik dan ernstig hoop dat m\'n iBook weer terug in m\'n bezit is.
mijn klokje tikt nogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:22 schreef Furious het volgende:
Fok! heeft m\\\'n aap gemold, daarom heb ik een humeur.
Nu moet ik overschakelen op een andere aap.
Whehe, jij weet het verschil niet tussen een iBook en een PowerBook.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14\" is) en dezelfde monitor
Dit is een 12\" PowerBook.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:17 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het had mijn bureau kunnen zijn, zelfde iBook (ik neem tenminste aan dat dit de 14\\\" is) en dezelfde monitor
ok, gezien.. ziet eruit als een iBookquote:Op zondag 5 februari 2006 00:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Whehe, jij weet het verschil niet tussen een iBook en een PowerBook.
PowerBook inderdaad.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ok, gezien.. ziet eruit als een iBook
Fix je dan ook eens die vervelende spaces in het topiclijst-gedeelte van de nieuwe layout onder Safari?quote:
De nieuwe layoutquote:Op zondag 5 februari 2006 00:21 schreef Furious het volgende:
[..]
Fix je dan ook eens die vervelende spaces in het topiclijst-gedeelte van de nieuwe layout onder Safari?
Ik heb hier geen goed scherm en geen tools. Ik kan zo niet werken.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon wat lichterblauw, is niet zo moelijk toch?
Ik heb een MyAT-knop in m'n bookmarkbarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:24 schreef Furious het volgende:
[..]
Ik kan niet meer zonder een myAT knop onderaan de bladzijde.
Ik wilde hem ook kopen, totdat ik met iTunes gespeeld hadquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jep, die bezit ik.Vond \'m toen wat leuker dan de iPod mini die iedereen al had. Ik ben overigens wel van plan een keer een Nano aan te schaffen.
What's up met de blauwe achtergrond?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:25 schreef skiczukie het volgende:
http://forum.fok.nl/usericons/53086/tijn.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |