Laura is langzaam maar zeker aan het wegrottenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Je ziet er slecht uit, Laura.
wat zeg je nou?!??!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Dizer het volgende:
Jongens. Janine en Fos gaan nog zoenen! Echt waar! Nu Janine zo doet
Damn, had ik zijn rol maar
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Je ziet er al 15 jaar slecht uit, Laura.
Dat kamer meisje is wel een lekkerwijfquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kamermeisje verdient de doodstraf.
En waarom doen Nina en Florien zo lomp tegen Sjors![]()
omdat ze daar leuker door worden..... duhquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En waarom doen Nina en Florien zo lomp tegen Sjors![]()
We zijn het daar weer eens over oneensquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ze daar leuker door worden..... duh
Je hebt te veel wijn opquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zeg je nou?!??!Wil jij met Fos zoenen?!?!?!?
edit: of je hebt geëdit, of ik las 't verkeerd.. dacht dat er "zo'n rol" stond![]()
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat okéquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
We zijn het daar weer eens over oneens![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat oké
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat oké
Hey, blijf af van Nina he! Nina is mijn rolmodel voor mijn toekomstige dochterquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef Radegast het volgende:
Nina, ga eens dood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |