nee het zijn wat minder bekende karakters... hebben het volgens mij ook niet zo lang uitgehouden...quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laura en Robert hadden in het begin een paars hius
Wat ik kan bedenken:quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:56 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
nee het zijn wat minder bekende karakters... hebben het volgens mij ook niet zo lang uitgehouden...
volgens mij had het paartje ook geldproblemen en was die man een beetje gewelddadig...
maar dat is allemaal gissen
I'm sorry, but the correct term is "unibrow"quote:
Kun je daar wat meer over vertellen? In mn geheugen had die gast blond haar, een beetje boer-achtig vond ik hemquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik kan bedenken:
Jan van Ede en Petra van Ede, die hadden vaak mot en speelde de eerste weken van seizoen 1 mee, maar die man was niet geweldadig.
Jan Henk en Trixquote:Op donderdag 9 februari 2006 11:25 schreef LuNaTiC het volgende:
Even een oldschoolvraagje aan de diehards
vorige week had ik een feestje en op een gegeven moment (vraag me niet hoe) ging het over GTSTIk volg het echt al jaaaaren niet meer maar het is te beschamend hoe de meeste feitjes, personages en verhaallijnen blijven hangen
Nu kregen we een ding niet meer boven tafel, maar ik zit zo in elkaar dat ik het dat MOET weten
dus de enige vage omschrijving waar we op kwamen: die gast woonde met zn vriendin in een (zalm?)roze huis, en ze hadden eeng root aquarium (tenminste dat zei een vriend van me).
Volgens mij hadden ze aardig wat mot. Wie o wie waren dat
http://en.wikipedia.org/wiki/Unibrowquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
I'm sorry, but the correct term is "unibrow"
volgens mij waren die te oud.quote:
Emile Bezemer (quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:09 schreef LuNaTiC het volgende:
volgens mij waren die te oud.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/oudinwoners.xml
ik zie ze hier niet bij staan, maar het kan ook zijn dat mn geheugen me flink in de steek laat
die van dat filmpje van Wup?!?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Emile Bezemer () en zijn moeder Viola Bezemer hadden vaak ruzie.
Florien en Nina worden toch de nieuwe Charlie en Isabella?!?!quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Sjors of Florien ik zou het wel weten![]()
was 't een beetje een nerd??quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:21 schreef LuNaTiC het volgende:
shit zeg, wat irritant. Hey was er ook niet zo'n _echte_ boer die aan mijn omschrijving voldoet? Die ook echt op de tractor zat enzo?
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
Florien en Nina worden toch de nieuwe Charlie en Isabella?!?!
las ik ergens
ach welnee, Ludo denkt: kut, Frits komt z'n drie ton claimen...quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Haha Ludo denkt nu dat Janinne wat heeft met Hans![]()
ik vond d'r best overtuigendquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:27 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Florien kan niet huilen minpuntje![]()
Denk je dat die nog eens gaan rellen onderling?quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:26 schreef T1andonly het volgende:
Ludo vs. Frits!
Ik niet .quote:
Sjaals van 2 meter 5quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:30 schreef babette21 het volgende:
door welke sjaalenfirma wordt gtst eigenlijk gesponsord?!??!?
Leek mij gevangenisdecor.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef babette21 het volgende:
waar is Sjors nou weer???!?!?
dat decor heb ik vaker gezien
goed fout, zul je bedoelenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:32 schreef T1andonly het volgende:
Als het maar goed gaat met sjors!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |