quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ach, het haalt het niet bij het "Linda is een robot"-spektakel.![]()
Dat was zo tof!!!quote:
Dat moet toch wel lukken met die Wanadoo Familie Boxquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Kan ie het niet online luisteren ofzo?
Wat is Morris toch een ongelooflijk onaangenaam persoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Fos die niet eens een radio heeft. Kan ie het niet online luisteren ofzo? Of heeft z'n mp3 spelertje geen radio zoals velen tegenwoordig?. Fos, de techneut.
Laura is langzaam maar zeker aan het wegrottenquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Je ziet er slecht uit, Laura.
wat zeg je nou?!??!quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:15 schreef Dizer het volgende:
Jongens. Janine en Fos gaan nog zoenen! Echt waar! Nu Janine zo doet
Damn, had ik zijn rol maar
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef pberends het volgende:
Je ziet er al 15 jaar slecht uit, Laura.
Dat kamer meisje is wel een lekkerwijfquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kamermeisje verdient de doodstraf.
En waarom doen Nina en Florien zo lomp tegen Sjors![]()
omdat ze daar leuker door worden..... duhquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En waarom doen Nina en Florien zo lomp tegen Sjors![]()
We zijn het daar weer eens over oneensquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
omdat ze daar leuker door worden..... duh
Je hebt te veel wijn opquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wat zeg je nou?!??!Wil jij met Fos zoenen?!?!?!?
edit: of je hebt geëdit, of ik las 't verkeerd.. dacht dat er "zo'n rol" stond![]()
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat okéquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
We zijn het daar weer eens over oneens![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat oké
quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
iedereen die Sjors afzeikt is bij voorbaat oké
Hey, blijf af van Nina he! Nina is mijn rolmodel voor mijn toekomstige dochterquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:33 schreef Radegast het volgende:
Nina, ga eens dood!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |