Komt omdat Bing es effe goed alle hoeken van een kamer heeft laten zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kamermeisje zag er niet slecht uit![]()
ik zie het probleem ook niet zoquote:
Wat zeg jij nou?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik zie het probleem ook niet zo
als ik een zusje had dat me wilde...
Ik heb de spetterende kletterseks tussen die twee gemist dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:40 schreef JohnDDD het volgende:
Ludo: "Waarom heb jij met mijn vrouw geneukt?"
Jef: "Dat is het punt nu juist, Ludóóóóó, Janine is niet meer jouw vrouw, het is nu mijn vrouw."
Ludo: "Wat? Dat zal ik je godverdomme betaald zetten."
Jef: "Wat wil je doen dan? Wil je al mijn geld afpakken? Dat heb ik niet. Of wil je me soms doodmaken? Nou, je doet maar."
Ludo: "Nee. Nee ik zal het je nog sterker vertellen. Ik ben met Dorothea naar bed geweest. En ze is in verwachting van mijn kind."
Jef: *open mond*
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Joh, tis GTSTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kamermeisje zag er niet slecht uit![]()
dan zou ik er neukenquote:
Zal ik jou even een dieptepunt bezorgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef Marvellous het volgende:
Pluspunt?? Eerder een zwaar dieptepunt![]()
Ga je gang...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal ik jou even een dieptepunt bezorgen
quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik je al bezorgd. Je hebt een aflevering GTST gekeken vandaagKijk... zo doe je het
![]()
jaaaaaa naar zuster Vincenzaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
Dat gehuil van Sjors moet eens afgelopen zijn. Ze gaat maar het klooster in ofzo.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
Bedankt he![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat loopje van Hans doet me denken aan Herr Flick.![]()
Eenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
Het was weer bagger, alleen Augusta en Jack zijn lachen.
Dat gehuil van Sjors moet eens afgelopen zijn. Ze gaat maar het klooster in ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |