Het was meerquote:Op maandag 6 februari 2006 20:35 schreef babette21 het volgende:
ga nou niet zeggen dat het grappig is
ik ben nl nét - voor ze zoveelste keer - gestopt met kijken
Klopt.quote:
Maar het blijft - in alle opzichten - een zaadloos lijntje.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:28 schreef Neuralnet het volgende:
Het was natuurlijk in scene gezet en het zou niet moeten verbazen als dat bij het plan van Charlie hoorde.
Enige voordeel is dat we bijna zeker weten (tenzij Nick toch weer kinderen kan maken) dat we geen wel-niet-wel-niet-wel zwanger/abortus verhaallijn krijgen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:11 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar het blijft - in alle opzichten - een zaadloos lijntje.![]()
Hij zei: kijk eens aan, wat een verrassing. Ga zitten, neem wat te drinken.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Het klopt natuurlijk niet meer als Hans of Muti dat hadden gedaan.
Ik weet nog goed dat je frits ziet reageren van ''hallo schatje''
En ''Dat mag niet'' Lijk me niet als je dat zegt bij je eigen moeder of tweelingbroer![]()
DIan is altijd de eerste die zoiets merkt, net zoals bij Pete toentertijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:08 schreef Dizer het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel krijgt alsof Dian een spelletje aan het spelen is met Frits/Hans? En dat ze hem helemaal niet vertrouwt?
Het zou leuk zijn als Dian dat ontdekt en niet Jackquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef BVO het volgende:
[..]
DIan is altijd de eerste die zoiets merkt, net zoals bij Pete toentertijd.
Je zit naakt in bad en je moeder of tweelingbroer komt binnen ,quote:Op maandag 6 februari 2006 22:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Hij zei: kijk eens aan, wat een verrassing. Ga zitten, neem wat te drinken.
Dus dat kan prima![]()
De tweelingbroer is nooit in beeld geweest. Je zou daarom kunnen denken dat Frits hem al ontzettend lang niet meer gezien had. Komt zo iemand dan plotseling binnen, dan is het inderdaad een verrassing. Plothole? Dat kan best, maar ze hebben voor een oplossing gekozen die het minst onwaarschijnlijk is. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen dat Frits het overleeft had. Dat zou helemaal nep geweest zijn.quote:Je zit naakt in bad en je moeder of tweelingbroer komt binnen ,
En dan zou jij zeggen : Kijk eens aan wat een verrasing ga zitten neem wat te drinken
Figuranten.quote:Wat een kansloze mensen op het eind: zeg ja!
wat ik gehoord hebquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:23 schreef BVO het volgende:
[..]
DIan is altijd de eerste die zoiets merkt, net zoals bij Pete toentertijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is the road
Now and forever
Wonderful journey
Richard Marx & Donna Lewis - At The Beginning
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als Dian dat ontdekt en niet Jack
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Kan iemand me vertellen wat er in die laatste scene gebeurde?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:39 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
wat ik gehoord hebDat klinkt nog al eeuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:25 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist het gewoon! Ik had al mijn vermoede
Friends don't let friends remain beardless...
Wat hyperongeloofwaardig, bovendien: bemoei je met je eigen zaken. Beetje pushen om iemand te laten trouwen, dat is pas asociaal.quote:Op maandag 6 februari 2006 20:33 schreef Zhenar het volgende:Die cafégangers!!! Vooral die eerste "Zeg ja!"
![]()
Hoe suf.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:25 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Frits was besneden en Hans niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:03 schreef Shirley het volgende:
Ik denk dat ze iets van een moedervlek ofzo ontdekt bij Hans die Frits niet had. Of dat ze zegt: ''Maar Frits! Vroeger was je veel groter geschapen!"
haha dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of Frits was besneden en Hans niet.![]()
Die optie is er ook nog ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:24 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Of Frits was besneden en Hans niet.![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef JohnDDD het volgende:
hahaha dat is briljant natuurlijk
dat zou erg leuk zijn!ian doet broek naar beneden van Hans*
Dian fronst zwaar: "Maar Frits, hoe kom jij aan die voorhuid?"
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat loopje van Hans doet me denken aan Herr Flick.![]()
Eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:15 schreef Socratestikel het volgende:
Ik vind Laura echt vervelend worden.Ze speelt altijd een kloterol.
had ze allangquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:18 schreef mrcool het volgende:
Begint Daantje nou een baard te krijgen of ben ik scheel?
Ze speelt altijd een neuroot.quote:
Nee, idd!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef pberends het volgende:
Opeens heel opvallend een kamermeisje in de Rozenboom, normaal zie je ze nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |