Komt omdat Bing es effe goed alle hoeken van een kamer heeft laten zien.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kamermeisje zag er niet slecht uit![]()
ik zie het probleem ook niet zoquote:
Wat zeg jij nou?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:41 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
ik zie het probleem ook niet zo
als ik een zusje had dat me wilde...
Ik heb de spetterende kletterseks tussen die twee gemist dan.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:40 schreef JohnDDD het volgende:
Ludo: "Waarom heb jij met mijn vrouw geneukt?"
Jef: "Dat is het punt nu juist, Ludóóóóó, Janine is niet meer jouw vrouw, het is nu mijn vrouw."
Ludo: "Wat? Dat zal ik je godverdomme betaald zetten."
Jef: "Wat wil je doen dan? Wil je al mijn geld afpakken? Dat heb ik niet. Of wil je me soms doodmaken? Nou, je doet maar."
Ludo: "Nee. Nee ik zal het je nog sterker vertellen. Ik ben met Dorothea naar bed geweest. En ze is in verwachting van mijn kind."
Jef: *open mond*
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Joh, tis GTSTquote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Dat kamermeisje zag er niet slecht uit![]()
dan zou ik er neukenquote:
Zal ik jou even een dieptepunt bezorgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef Marvellous het volgende:
Pluspunt?? Eerder een zwaar dieptepunt![]()
Ga je gang...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal ik jou even een dieptepunt bezorgen
quote:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die heb ik je al bezorgd. Je hebt een aflevering GTST gekeken vandaagKijk... zo doe je het
![]()
jaaaaaa naar zuster Vincenzaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
Dat gehuil van Sjors moet eens afgelopen zijn. Ze gaat maar het klooster in ofzo.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:16 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in
Bedankt he![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:11 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat loopje van Hans doet me denken aan Herr Flick.![]()
Eenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:12 schreef pberends het volgende:
Het was weer bagger, alleen Augusta en Jack zijn lachen.
Dat gehuil van Sjors moet eens afgelopen zijn. Ze gaat maar het klooster in ofzo.
Daantje en Dennis samen de sauna in, Laura komt ze uit elkaar halen met een kut smoes!quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:04 schreef Beach het volgende:
Ik heb het gister gemist![]()
Wil iemand even vertellen wat er gebeurd is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 17:11 schreef Frey het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Friends don't let friends remain beardless...
Tjah, ik zou me ook ergeren als ik mijn zoon en mijn stiefdochter met elkaar het bed zie induikenquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:12 schreef Beach het volgende:
Dank je![]()
Maar wel stom dat Laura zich overal mee bemoeitik erger me er kapot aan.
Film van maken en verspreidne op het netquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, ik zou me ook ergeren als ik mijn zoon en mijn stiefdochter met elkaar het bed zie induiken
Mwah een zoon en een stiefdochter hoeven nog geen familie van elkaar te zijn, maar in dit geval heb je gelijkquote:Op woensdag 8 februari 2006 17:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, ik zou me ook ergeren als ik mijn zoon en mijn stiefdochter met elkaar het bed zie induiken
Idd, ben benieuwd hoe gek hij wordt als hij erachter komt!quote:
Arme Harmsen.quote:De dochter van een rijke weduwe verdwijnt spoorloos. Een ontvoering wordt gevreesd.
Adrienne is actrice Iwan1976quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Adrienne Kleiweg (Louise Kappers) is morgenavond te zien in een aflevering van 'Spoorloos Verdwenen' (NED2, 21:30-22:35u).
[..]
Arme Harmsen.
quote:
Ach, het haalt het niet bij het "Linda is een robot"-spektakel.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ach, het haalt het niet bij het "Linda is een robot"-spektakel.![]()
Dat was zo tof!!!quote:
Dat moet toch wel lukken met die Wanadoo Familie Boxquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Kan ie het niet online luisteren ofzo?
Wat is Morris toch een ongelooflijk onaangenaam persoonquote:Op woensdag 8 februari 2006 20:07 schreef pberends het volgende:
Fos die niet eens een radio heeft. Kan ie het niet online luisteren ofzo? Of heeft z'n mp3 spelertje geen radio zoals velen tegenwoordig?. Fos, de techneut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |