quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo vaag? Ik zit net die site te lezen van mellow moods en ik noem even een paar namen die daar club gedraaid hebben,
hoop blabla
club muziek vind je bagger?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
ik ken er geen naam van. alleen die lownoise omdat ik er ook een album van heb.
verder is het ruk muzieken daar blijf ik bij
![]()
Latere versies hebben een Caterpillar gasturbine gekregen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh en er zit een Detroit Diesel inDie klinken zóóóóóóóó geil
club unplugged is mooiquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
club muziek vind je bagger?
* ook_gek heeft alle albums van charly lownoise![]()
Fwnk Draait: Q-Base 2004 - Charly Lownoise Live-09-18-2004 @ 192kbps (2928/3882)quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
club muziek vind je bagger?
* ook_gek heeft alle albums van charly lownoise![]()
toevallig ff aangezet zekerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:58 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Fwnk Draait: Q-Base 2004 - Charly Lownoise Live-09-18-2004 @ 192kbps (2928/3882)
Toevallig
Haalt het niet bij het geluid van een Detroit Dieselquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef M5 het volgende:
[..]
Latere versies hebben een Caterpillar gasturbine gekregen.
Nee, hij staat al een half uur ofzo aanquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
toevallig ff aangezet zeker![]()
dan is het toevallig ja..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:02 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Nee, hij staat al een half uur ofzo aan
heb je toevallig een linkje naar dat filmpje?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
dan is het toevallig ja..
ik luister nu al een uur naar dat F40 LM filmpje denk ik :\')
al 3x gepost in de SC... maar ik zal het nog een keer doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:12 schreef vlad het volgende:
[..]
heb je toevallig een linkje naar dat filmpje?![]()
n00bquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef BazzoS het volgende:
ik luister naar het geluid van mn eigen auto
dankquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:13 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
al 3x gepost in de SC... maar ik zal het nog een keer doen
http://video.google.com/videoplay?docid=8851199070825595194&q
dat starten
Met de laptop in de auto, auto staat in de garage, slang van de uitlaat door de ruit heen, en een R&P topic geopend met de titel "Vaarwel wereld" ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:15 schreef BazzoS het volgende:
ik luister naar het geluid van mn eigen auto
doodverwensing door een mod?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de laptop in de auto, auto staat in de garage, slang van de uitlaat door de ruit heen, en een R&P topic geopend met de titel \"Vaarwel wereld\" ?
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Met de laptop in de auto, auto staat in de garage, slang van de uitlaat door de ruit heen, en een R&P topic geopend met de titel \"Vaarwel wereld\" ?
quote:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]drie keer hertypt om er geen doodsverwensingachtig iets bvan te maken, krijg je dit :\')
Bas is tof, die wens je niet dood
Ik vraag me af op welke manier je naar je auto luistert
kouwe motor :'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:24 schreef BazzoS het volgende:
[..]
http://www.haaima.com/fokforumzooi/basauto.wmv
zo doe ik dat.
Ja man :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:38 schreef Jimmeh het volgende:
Fwnk wanneer komt je Delta is, kan echt niet dat je bij rover zit te kwijlen natuurlijk he![]()
~2500 euro tot 7000 voor een goede HF turboquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:53 schreef M5 het volgende:
Zoveel kost een Delta HPE nu ook weer niet.
ik mag hopen dat je toch wel minimaal 2500 eu hebt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
~2500 euro tot 7000 voor een goede HF turbo
Maar dat heb ik niet
Dat heb ik zelfsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik mag hopen dat je toch wel minimaal 2500 eu hebt?
Ik moet zeggen dat ik wel mn spaargeld op heb moeten maken toen ik een uitkering aanvroegquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ja dat zou toch ook geen groot probleem moeten zijn voor 18+ jarige lijkt me :\\\')
Ik wil ook een 1.6quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:57 schreef Jimmeh het volgende:
Een HF Turbo lijkt me ook niet verstandig als eerste auto als je als krap bij kas zit
Een 1.6 bijv, kost geen drol en zal in onderhoud en benzine stoken nog redelijk mee vallen?
anders is er nog karboquote:
ja ik heb het ontdekt hoorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ben je ook aan het video google\'en?!
uit je mouw schudden zeg ik ook niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:08 schreef Fwnk het volgende:
Nee ik betaal me opleiding niet maar is het zo raar dan dat ik niet effe 2500 euro uit me mouw schud?
karbo isquote:
mooi hè.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef Zonda_F het volgende:
[..]
ja ik heb het ontdekt hoor![]()
Ik keek een tijdje terug en toen was er echt amper content en dat beeld was bij me blijven hangen, maar de boel is goed volgelopen daar![]()
zie je hem nog dan :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:12 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je ga me toch niet vertellen dat ik mijn te gekke avatar kwijt ben hè?
:')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee
maar ik neem aan dat ze bij fok slim genoeg zijn om backups te maken
ik heb geen host ruimte :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Zonda_F het volgende:
welke pauper gaat dan ook z\'n avatar bij fok laten hosten
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Zonda_F het volgende:
welke pauper gaat dan ook z\'n avatar bij fok laten hosten en hem niet op de eigen harde schijf bewaren
Vergis je niet he hoe goedkoop de ikea kan zijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wat als je straks het huis uit ga, kan je niet eens een bed kopen![]()
broek omhoogquote:
Schieweg nogwat, Station Delft Zuid is het dichtste bij. De lokale citroenenverkoper handelt nu ook in Lada's. Adres en telefoon nummer staan onderaan de deurquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar staat ie in Delft? Dara moet ik naar teo? Welke buslijn!
KLopt, maar ik heb wel een spaarrekening maar daar staat (nog) niets op, stond altijd wel veel op maar daar heb ik toen ik jonger was een keer wat van gekocht, weet niet meer precies wat...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
uit je mouw schudden zeg ik ook niet.
maar als je 20 bent zou je dat toch wel gespaart kunnen hebben denk ik..
wat als je straks het huis uit ga, kan je niet eens een bed kopen![]()
Ik vraag het in juni nog eensquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:20 schreef lipje het volgende:
[..]
Schieweg nogwat, Station Delft Zuid is het dichtste bij. De lokale citroenenverkoper handelt nu ook in Lada\'s. Adres en telefoon nummer staan onderaan de deur
Tis bij mij om de hoek![]()
heb een troep van hier tot tokio op me pc en om het te zoeken ben ik wel 3 uur mee bezigquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:16 schreef Zonda_F het volgende:
welke pauper gaat dan ook z\'n avatar bij fok laten hosten
wat moet d'r op komen?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
wil iemand voor mij ff een avatar maken? :\')
want op mijn laptop heb ik geen foto editing shissel
had je tijdens de downtime van Fok mooi de tijd om de boel op te ruimenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb een troep van hier tot tokio op me pc en om het te zoeken ben ik wel 3 uur mee bezig![]()
Het zelfde als dat ik me elke maand weer af vraagt waarom mijn tel rekening zo hoog is.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kun je nu iets kopen van een paar duizend euro en vergeten wat het is?
Tommy Toyota vragen wat er op moet komen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:25 schreef M5 het volgende:
[..]
wat moet d\'r op komen?ik wil wel ff wat in elkaar flansen
niet?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zelfde als dat ik me elke maand weer af vraagt waarom mijn tel rekening zo hoog is.
En waarom mijn salaris zo snel op is. Ik begrijp echt niet hoe dat kan![]()
Dan zal ik mijn creative kant eens aanzwengelenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
mijn oude
[afbeelding]
maar als je creatief wil zijn, ga je gang!
Dat is ook dom ja :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zelfde als dat ik me elke maand weer af vraagt waarom mijn tel rekening zo hoog is.
ik denk dat ik die kloon maar eens ga registeren :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Tommy Toyota vragen wat er op moet komen :\')
Om te beginnen lever je mobiele telefoon maar eens in. Dan houd jij geld over elke maandquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:27 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet?
is niet zo moeilijk hoor
moet ik een week voor vrij nemen om het op te ruimen.....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:26 schreef lipje het volgende:
[..]
had je tijdens de downtime van Fok mooi de tijd om de boel op te ruimen![]()
Er stond geen "paar duizend" euro opquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Hoe kun je nu iets kopen van een paar duizend euro en vergeten wat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |