Huh?! als er prijzen op de kaart staan, dan kost het toch zoveel? kunnen ze moeilijk 20 euro bovenop gooien toch?? Of wel......quote:Op maandag 6 februari 2006 09:13 schreef ruud_fr het volgende:
tip: als je gaat eten in Rhodos-stad vraag eerst wat het gaat kosten, ze laten je zo een fooi van 20 euro betalen
aan de westkust van het eiland zijn alleen kiezelstranden, voor zandstranden moet je naar de oostkustquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:48 schreef The6thgate het volgende:
ik ben er afgelopen zomer 11 dagen geweest en heb me dr prima vermaakt
weet niet of je meer in de richting van stappen of cultureel zoekt?
in elk geval heb je aan de oostkan van de stad de oude stad. helemaal omring met oude stadsmuren enzo, best mooi. kun je ook wel een aardig tijdje rondlopen.
strand is niet ideaal helaas, voornamelijk kiezel. qua restaurants hebben we niet echt noemenswaardige tenten gehad. vaak gewoon een gezellig tentje wat we onderweg tegen kwamen en vraag me ook niet wat die griekse namen waren
de oude stad bekijken was in elk geval het enige culturele wat we gedaan hebben
Oh ja, in Faliraki heb ik ook zowat mijn voetzolen verbrand aan het zandquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:16 schreef The6thgate het volgende:
enige nadeel van die zandstranden aan de oostkant is dat het fucking heet is. heb nog nooit zo hard gerend om de zee te bereiken
tis sowieso al een verschil omdat er aan die kant geen wind staat, en dan ook nog 5 graden warmer.
Toen ik er was in drie weken geloof in 1 wolk gezien!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
Even een keer niets () cultureels verantwoord (
) maar gewoon zon, zee en rust.
hebben wij ook gedaan ja, ideaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
... met een auto over het eiland rijden is ook zeker leuk.
Wij zijn ook nog met de plaatselijke lijnbus naar de vlindervallei geweest, dat was ook een hele ervaring. De chauffeur reed een stuk bergaf zonder handen om een vriend iets duidelijk te makenquote:
die wind was op zich wel lekker alleen onhandig. temperatuur wordt er erg aangenaam door alleen je handoek neerleggen duurt wat langerquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik er was in drie weken geloof in 1 wolk gezien!
Wel apart: windkracht 8 aan het strand onder een strakblauwe hemel bij 29 graden, heel bizar
Toen wij in augustus daar waren zat t helemaal vol. Maar ze zaten allemaal stil op bomen en rotsen enzo... Heb je altijd van die irritante duitsers die dan stenen gaan gooien om ze te laten vliegen voor een fotoquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:17 schreef ruud_fr het volgende:
nog vlinders gezien trouwens?
wij niet (in oktober)
verwacht er dan maar niks van als je het vergelijkt met kreta. heb met kreta zelf geen ervaring, maar weet dat het uitgaan daar veel uitgebreider is. rhodos heeft een barstraat met een aantal gezellige kroegen en 1 echte discotheekquote:Op maandag 15 mei 2006 17:29 schreef H-blast het volgende:
He! ik ga ook naar rhodos, app. Angela. ff checken of het wat is. Vorig jaar naar Kreta geweest.
Ben benieuwd hoe het uitgaan op Rhodos is.. (:? )
Je ziet daar langs de kant van de weg ook zoveel van die mini-altaartjes, opgericht ter ere van overleden weggebruikersquote:Op zaterdag 8 april 2006 11:17 schreef ruud_fr het volgende:
rare grieken in hun auto's en bussen
wij zagen een motorrijder zonder handen rijden
Als je wilt gaan stappen moet je naar Faliraki gaan heb je wel wat discotheken, vorig jaar was Tiesto er nog ..... wel veel engelsen schijnt maar och ja!quote:Op maandag 15 mei 2006 18:55 schreef The6thgate het volgende:
[..]
verwacht er dan maar niks van als je het vergelijkt met kreta. heb met kreta zelf geen ervaring, maar weet dat het uitgaan daar veel uitgebreider is. rhodos heeft een barstraat met een aantal gezellige kroegen en 1 echte discotheek
Schijnt? Het is 1 en al dronken engelsen daar...maar geeft niets...op de scooter erheen en knallen met die hap. En naast de barstreet in Rhodos stad zijn er nog zat andere locaties waar je leuk een biertje kunt happen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:49 schreef kluivie het volgende:
[..]
Als je wilt gaan stappen moet je naar Faliraki gaan heb je wel wat discotheken, vorig jaar was Tiesto er nog ..... wel veel engelsen schijnt maar och ja!
Mijn luchtmatras is jaren geleden op die manier in een cactus belandquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:16 schreef The6thgate het volgende:
[..]
die wind was op zich wel lekker alleen onhandig. temperatuur wordt er erg aangenaam door alleen je handoek neerleggen duurt wat langer![]()
Iddquote:Op maandag 10 april 2006 15:41 schreef kluivie het volgende:
Lindos is ook een topper hoor wel warm maar de moeite waard om is een keer te bekijken, wat wij ooit gedaan hebben is gewoon lekker lui een excursie met de bus gedaan over heel het eiland klinkt saai maar wij zagen de mooiste plekjes!![]()
faliraki was al 5 graden warmer ofzo omdat het windstil was. wil eigenlijk niet weten hoe dat in lindos was danquote:
Ik vond het alleszins verschrikkelijkquote:Op zondag 25 juni 2006 11:13 schreef The6thgate het volgende:
[..]
faliraki was al 5 graden warmer ofzo omdat het windstil was. wil eigenlijk niet weten hoe dat in lindos was dan![]()
Hoe heette dat appartement? bvdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:03 schreef Atreidez het volgende:
Wij zaten aan de rand van de stad in een appartement (buiten de vesting wel) en hadden eigenlijk alleen last van andere mensen in het appartementencomplexMaargoed, tis niet groot, dus je kan overal komen vanaf overal.. en dan is misschien voor de rust een complex buiten een stad wel beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |