Ben benieuwd!!!
[Dit bericht is gewijzigd door hiphop op 19-01-2004 14:57]
quote:Wij wilden ook chersonissos, maar dit bleek veelal vol, en hadden een optie op Rhodos. Uiteindelijk was er toch nog iets vrij op chersonissos. Heir schijnt net iets meer te doen te zijn dan op Rhodos. Ik heb gehoord dat 15 dagen Rhodos te lang is.
Op maandag 19 januari 2004 14:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Tis wel grappig.. maar een stuk minder dan Kreta, aldus het reisburo toen wij gingen informeren...
quote:Dat hoorde ik ook, al ga ik naar Platanes, niet zo ver van Rethymnon, iets minder druk...
Op maandag 19 januari 2004 14:55 schreef alkaholic63 het volgende:[..]
Wij wilden ook chersonissos, maar dit bleek veelal vol, en hadden een optie op Rhodos. Uiteindelijk was er toch nog iets vrij op chersonissos. Heir schijnt net iets meer te doen te zijn dan op Rhodos. Ik heb gehoord dat 15 dagen Rhodos te lang is.
Rhodos: gezellige stad, veel winkels, restaurants etc., paar fijne clubs, perfect voor 20+
Kreta (Chersonissos): geen gezellige stad, wel veel winkels & restaurantjes, echter van mindere kwaliteit dan op Rhodos, wel veel clubs & barretjes, maar ook veel lallende buitenlanders, massale vechtpartijen. Leuk voor als de 20-ers
quote:Het oude centrum van Rhodos is cultureel verantwoord.
Op vrijdag 30 januari 2004 09:21 schreef robbedoes het volgende:
Ik ga ook naar Rhodos deze zomer (15juli-?) Nu las ik hier dat mensen vinden dat 15 dagen net iets te lang is. Wat voor cultureel verantwoorde uitstapjes kun je zoal op Rhodos maken?
quote:Hier is wel wat te vinden denk ik zo: http://rhodos.pagina.nl/
Op zaterdag 31 januari 2004 12:18 schreef robbedoes het volgende:
Heeft iemand nog een tip wat betreft een website waarop veel te vinden is over Rhodos?
Die vlindervallei stelt erg weinig voor, heb amper een vlinder gezien toen ik er een paar jaar geleden was. Verder is Rhodos stad een mooie stad.
Ja! Ik ben er een week geweest deze zomer (tijdens de EK-finale...gekkenhuisquote:Op maandag 19 januari 2004 18:57 schreef Henk1056 het volgende:
deze zomer aanwezig op rhodosvandaag geboekt! Appartement Continental. iemand ervaring met dit app. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |