quote:Heej Memphisto!
Op vrijdag 17 januari 2003 21:17 schreef memphisto het volgende:
Heej Doopey, gekke trekpop,gade gij wok jong, das toevallig!!
Toevallig ook rond week 30 tot week 32???
quote:Ben er vorige jaar geweest... zeer okey!!!!
Op vrijdag 17 januari 2003 14:10 schreef Doopey het volgende:
Ik ga dit jaar weer 's naar Rhodos op vakantie. 2 jr. geleden geweest en goed bevallen.
Wie van de Fokkers gaan er allemaal nog meer naar Rhodos?
Iemand ervaring met dit hotel?
Van het weekend geboekt
verder ben ik nog niet op Rhodos geweest maar is wel te doen daar dus?
quote:Uitgaan viel mij enigszins tegen. Niet 1 goede discotheek en alles om 4 uur al dicht!
Op maandag 3 februari 2003 15:42 schreef Likkebeesie het volgende:
http://olympicpalacehotel.comIemand ervaring met dit hotel?
Van het weekend geboektverder ben ik nog niet op Rhodos geweest maar is wel te doen daar dus?
quote:Maar is dat niet een beetje saai om weer terug tegaan net zoals vorig jaar? Dit is niet lullig bedoelt ofzo, ik ben vorig jaar ook op Rhodos geweest en is me uitstekend bevallen maar om nou meteen hetzelfde jaar terug te gaan....nou nee... ik wil best nog wel eens terug maar niet dit jaar
Op vrijdag 17 januari 2003 20:35 schreef Tempest het volgende:
jep me to, vorig jaar geweest en nu weer terug, zelfde tijd/hotel/kamer dus word weer lache.
quote:Ondanks dat is het wel de moeite waard...ben er vorig jaar geweest (ook in faliraki) tsjah ik heb me er niet echt aan gestoord het viel wel mee, maar er stond op fok! wel een aantal artikelen over Britten die zich misdroegen op Rhodos, maar ik heb me er niet echt aan gestoord.....ik heb nog wel een aantal grappige gesprekken mee gevoerd...
Op maandag 3 maart 2003 20:52 schreef nozem het volgende:
Ik zit er over te denken om komende zomer naar Rhodos te gaan met wat vrienden.Faliraki leek me wel wat, maar nou hoor en lees ik allemaal opgeblazen verhalen over bezopen engelsen die zich misdragen etc. Wat is hier van waar, en is Faliraki de moeite?
Groet
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20124
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=20157
Wel leuk daaaro....!
quote:Hmzz, iemand anders ervaring mee?
Op dinsdag 4 februari 2003 12:27 schreef Babelicious het volgende:[..]
Uitgaan viel mij enigszins tegen. Niet 1 goede discotheek en alles om 4 uur al dicht!
quote:Er is 1 redelijke discotheek in Rhodos stad, wel teringduur. De andere discotheken in Rhodos stad waren vooral leeg en saai.
Op maandag 7 april 2003 15:11 schreef Likkebeesie het volgende:[..]
Hmzz, iemand anders ervaring mee?
quote:ik vondt het wel leuk daaro, ben alleen niet veel gewend dus niet veel referentiemateriaal
Op maandag 7 april 2003 15:11 schreef Likkebeesie het volgende:[..]
Hmzz, iemand anders ervaring mee?
quote:neej gaat goed bevallen ook al beweren sommige dat dat niet zo zal zijn, maar we kennen er veel mensen van cafe's en die zweedse meiden he :-)
Op dinsdag 4 februari 2003 12:56 schreef Slasher het volgende:[..]
Maar is dat niet een beetje saai om weer terug tegaan net zoals vorig jaar? Dit is niet lullig bedoelt ofzo, ik ben vorig jaar ook op Rhodos geweest en is me uitstekend bevallen maar om nou meteen hetzelfde jaar terug te gaan....nou nee... ik wil best nog wel eens terug maar niet dit jaar
quote:Ja, ik in September 2002. Best OK hotel, maar er is niet echt veel te doen daar. Er zijn wel een aantal kroegen op loopafstand, maar qua nachtleven is er niet veel te doen, er is maar 1 nachtclub, zo'n 2 km van het hotel.
Op zaterdag 7 juni 2003 14:44 schreef TheFrankey het volgende:
is er iemand wel eens op Sun Beach I en II geweest op rhodos??
Het restaurant wat zowat naast het hotel ligt, kan ik aanbevelen (niet richting de stad, maar de andere kant op, aan dezelfde kant van de weg als het hotel).
-edit- Restaurant Splash (overigens ook coctailbar, en het zwembad is open voor iedereen) kan ik afraden. De mixed grill is erg teleurstellend, 3e rangs vlees met veel vet en een hamburgertje waar ze volgens mij vlees waren vergeten in te stoppen en een lammekoteletje waar een microscopisch beetje vlees aan zat. Bovendien was niet al het vlees gaar (we hadden overigens 4 mixed grill besteld, en alle 4 waren ronduit slecht, dus niet echt een toevalstreffer bij eentje ofzo)
[Dit bericht is gewijzigd door Fogel op 08-06-2003 01:36]
quote:Nog aanraders voor op het eiland. Ik ga samen met mijn vriendin dus een heftig nachtleven is ook geen vereiste.
Op zondag 8 juni 2003 01:24 schreef Fogel het volgende:[..]
*KNIP*
quote:Ik kan me eerlijk gezegd nu al niet meer herinneren wat ik daar allemaal gedaan heb... ik vond het eiland niet super-indrukwekkend en dan ben ik gauw geneigd het een en ander snel te vergeten.
Op maandag 9 juni 2003 20:35 schreef TheFrankey het volgende:
Nog aanraders voor op het eiland. Ik ga samen met mijn vriendin dus een heftig nachtleven is ook geen vereiste.
In ieder geval moet je de oude binnenstad van Rhodos-stad bekijken, da's mooi (maar het is wel een stuk warmer in de stad als bij het hotel -- ik hou niet van warmte).
Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan natuurlijk een auto (of scooter ofzo) huren en een beetje het eiland overscheuren. Of, je neemt gewoon de taxi, kan je nog een biertje pakken ook.
Naja, ik zal het eens bij mijn vriendin navragen wat we daar nou eigenlijk gedaan hebben. Donderdag krijg je een beter antwoord, ze is nu bij haar ouders op bezoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |