Ik heb de hele week geen 1 aflevering gezien :') Wat is het verhaal van Daantje?quote:
Daantje is een muts.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de hele week geen 1 aflevering gezien :\') Wat is het verhaal van Daantje?
:') Augusta :')quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de hele week geen 1 aflevering gezien :\') Wat is het verhaal van Daantje?
Ik vroeg om wat er is gebeurd, niet om jouw mening over Daantjequote:Op zondag 5 februari 2006 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Daantje is een muts.
Toen ging Laura er zich mee bemoeien en zei Dennis dat ze haar moeder niet is..
Jezus, wat een teringbagger verhaallijnen weer met die Muts erin.
WAT????????????????quote:
Oh, oooops :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
WAT????????????????.
Ik heb dat kind altijd gehaat, suffe doos dat het is![]()
.
Ah, ja die was het danquote:Op zondag 5 februari 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Bedoel je niet Sven?. Die vindt haar wel leuk.
kan me niet voorstellen... Sven heeft toch wel íets van smaak?!?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Bedoel je niet Sven?. Die vindt haar wel leuk.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen... Sven heeft toch wel íets van smaak?!?
Jij dus stiekem ook!quote:
Ja, ik moest er toch maar eens voor uitkomenquote:
quote:
De mijne ook... sinds Stefano zijn eerste patatje bij haar besteldequote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daantje is altijd een favoriet van me geweest
WTF! IK LIJK ECHT NIET OP DIE GOZERquote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef Zhenar het volgende:
Die man uit de Citycredit reclame is een soort oudere Dizer![]()
Ja dat was echt zooo geweldig. Nog altijd snap ik de reactie van Stefano niet alsof hij haar ergens van herkendequote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De mijne ook... sinds Stefano zijn eerste patatje bij haar bestelde.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |