Gedaan.quote:
quote:
Ik al helemaal hopen op het sexfilmpje van Colin Farell :')quote:Op zondag 5 februari 2006 17:24 schreef Dada het volgende:
[..]niets speciaals hoor. Oh jee nou zal ik je teleurstellen
Die heb je nou toch wel een keer gezien hequote:Op zondag 5 februari 2006 17:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik al helemaal hopen op het sexfilmpje van Colin Farell :\')
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die heb je nou toch wel een keer gezien he.
Jup. Alleen staat hij niet meer onder de link, maar nog wel op die site als het goed is. Of helemaal niet meer natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:40 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nee.
Oh, awtb had een tracker oid gemaild om het te downen![]()
:\\\')
NOU NIET DUS!!!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Jup. Alleen staat hij niet meer onder de link, maar nog wel op die site als het goed is. Of helemaal niet meer natuurlijk.
Moet je ook niet zo lang mee wachten dan.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
NOU NIET DUS!!!(((
rrrr!1!!!!11!!11
Als Colin 'em gewoon meteen zelf naar mij gemaild had, was dit allemaal niet nodig geweest!quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Moet je ook niet zo lang mee wachten dan.[afbeelding]
Zal vast nog wel ergens staan.
Iewl, ik moest vroeger altijd kotsen als ik die vent van AFHV zag...quote:Op zondag 5 februari 2006 16:20 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Vooravond Talpa wordt een steeds groter succes.
Bob Sagetquote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iewl, ik moest vroeger altijd kotsen als ik die vent van AFHV zag...
Dit wordt gepresenteerd door iemand anders geloof ik...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Iewl, ik moest vroeger altijd kotsen als ik die vent van AFHV zag...
Ik heb de hele week geen 1 aflevering gezien :') Wat is het verhaal van Daantje?quote:
Daantje is een muts.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de hele week geen 1 aflevering gezien :\') Wat is het verhaal van Daantje?
:') Augusta :')quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb de hele week geen 1 aflevering gezien :\') Wat is het verhaal van Daantje?
Ik vroeg om wat er is gebeurd, niet om jouw mening over Daantjequote:Op zondag 5 februari 2006 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Daantje is een muts.
Toen ging Laura er zich mee bemoeien en zei Dennis dat ze haar moeder niet is..
Jezus, wat een teringbagger verhaallijnen weer met die Muts erin.
WAT????????????????quote:
Oh, oooops :')quote:Op zondag 5 februari 2006 18:44 schreef BVO het volgende:
[..]
WAT????????????????.
Ik heb dat kind altijd gehaat, suffe doos dat het is![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |