Ah, ja die was het danquote:Op zondag 5 februari 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Bedoel je niet Sven?. Die vindt haar wel leuk.
kan me niet voorstellen... Sven heeft toch wel íets van smaak?!?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:46 schreef BVO het volgende:
Bedoel je niet Sven?. Die vindt haar wel leuk.
quote:Op zondag 5 februari 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen... Sven heeft toch wel íets van smaak?!?
Jij dus stiekem ook!quote:
Ja, ik moest er toch maar eens voor uitkomenquote:
quote:
De mijne ook... sinds Stefano zijn eerste patatje bij haar besteldequote:Op zondag 5 februari 2006 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daantje is altijd een favoriet van me geweest
WTF! IK LIJK ECHT NIET OP DIE GOZERquote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef Zhenar het volgende:
Die man uit de Citycredit reclame is een soort oudere Dizer![]()
Ja dat was echt zooo geweldig. Nog altijd snap ik de reactie van Stefano niet alsof hij haar ergens van herkendequote:Op zondag 5 februari 2006 19:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
De mijne ook... sinds Stefano zijn eerste patatje bij haar bestelde.
[afbeelding]
Welquote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF! IK LIJK ECHT NIET OP DIE GOZER
http://www.citycredit.nl/commercial/index.asp
Laat het los...quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet populair bij me zo
Hey, je vader!quote:Op zondag 5 februari 2006 20:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF! IK LIJK ECHT NIET OP DIE GOZER
http://www.citycredit.nl/commercial/index.asp
Nog nooit gezien; maar nu wel!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je maakt jezelf niet populair bij me zo
Ik ik ook!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dada op 05-02-2006 21:18:38 (stoel) ]"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
alles goedquote:
Oke vind je het gezellig hierquote:Op zondag 5 februari 2006 21:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Yeps,
Ik ben nooit blijquote:Op zondag 5 februari 2006 21:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Maar die blije lach heb jij ook!
![]()
Verder lijkt het niet echt nee :\')
quote:
Ik ookquote:Op zondag 5 februari 2006 21:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik ik ook!
Wat voel ik me verbonden met je!![]()
quote:Op dinsdag 9 april 2002 10:41 schreef Duiveltja het volgende:
Erg matige film die alles behalve grappig en of origineel is.
quote:
Over Shallow Hal? Tja, het is een film met een hart. Zoet als een suikerspin, daar moet je maar net van houden. Ik vind het in ieder geval een hele leuke filmquote:Op zondag 5 februari 2006 21:40 schreef Bupatih het volgende:
Heb je geen Shouf Shouf gezien?quote:Op zondag 5 februari 2006 21:52 schreef Dada het volgende:
[..]
Over Shallow Hal? Tja, het is een film met een hart. Zoet als een suikerspin, daar moet je maar net van houden. Ik vind het in ieder geval een hele leuke film
Het is de zoveelste zoete romantische comedy :') ? Weet ik het. Maar mij kan Duiveltja's mening echt niet boeien. Ik vind het een leuke film. Klaar, punt, uitquote:Op zondag 5 februari 2006 21:52 schreef Bupatih het volgende:
En waarom zou Shallow Hal niet origineel zijn?
Moet het nog zienquote:Op zondag 5 februari 2006 21:54 schreef Svensational het volgende:
Heb je geen Shouf Shouf gezien?
Ja, oké. Maar ik doelde meer op het onderwerp van de film. Dat lijkt me toch bést origineel. :\')quote:Op zondag 5 februari 2006 21:55 schreef Dada het volgende:
[..]
Het is de zoveelste zoete romantische comedy :\\\') ? Weet ik het. Maar mij kan Duiveltja\\\'s mening echt niet boeien. Ik vind het een leuke film. Klaar, punt, uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |