Laat dat Deense shirt maar thuisquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:30 schreef du_ke het volgende:
Weet je ik word een beetje moe van al dat gezeur met en over moslims.
Ik ga ze volgende week in het echt bekijken. En hun bouwwerken die de westerlingen pas 400 jaar later snapten.
Bluf dat je vraagt wie de muurschilderingen heeft uitgevondenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:30 schreef du_ke het volgende:
Weet je ik word een beetje moe van al dat gezeur met en over moslims.
Ik ga ze volgende week in het echt bekijken. En hun bouwwerken die de westerlingen pas 400 jaar later snapten.
Hij liet bij mij zien dat er wel een pagina 6 was waar ik op gereageerd zou hebben maar als ik datvervoglens aanklikte was er nietsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Waar baseer je dat op?
Ze hadden wel een zeer vernuftig watersysteem bedacht in Grenada.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Bluf dat je vraagt wie de muurschilderingen heeft uitgevonden
Er zijn nu nog paden in Nederland die door de Romeinen zijn aangelegd. Waar hebben we het over?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:34 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hadden wel een zeer vernuftig watersysteem bedacht in Grenada.
Ah.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij liet bij mij zien dat er wel een pagina 6 was waar ik op gereageerd zou hebben maar als ik datvervoglens aanklikte was er niets.
Ik heb hem van pberends gekregen, dat kun je dus beter aan hem vragen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef du_ke het volgende:
Eey waskracht heb jij je vlag een beetje te heet gewassen? Hij ziet wat bleek.
Nee een systeem om diverse fontijnen enzo aan de praat te houden. En de domme christenen die daarna kwamen snapten er geen reet van.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef MrX1982 het volgende:
Aquaducten?
Hitler heeft de kinderbijslag hier ingevoerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:35 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Er zijn nu nog paden in Nederland die door de Romeinen zijn aangelegd. Waar hebben we het over?
en Bill MSNquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hitler heeft de kinderbijslag hier ingevoerd.
Ze zagen er gewoon het nut niet van in.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:36 schreef du_ke het volgende:
Nee een systeem om diverse fontijnen enzo aan de praat te houden. En de domme christenen die daarna kwamen snapten er geen reet van.
En het ziekenfonds. Zo zie je maar.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:37 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hitler heeft de kinderbijslag hier ingevoerd.
Ja ze sloopten een indrukwekkende moskee in de vorm van een grote hal met veel pilaren half om er een kerk in te plempen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze zagen er gewoon het nut niet van in.
Fonteinen.
quote:Fonteinen werden al in het oude Griekenland en het oude Rome gebruikt ter decoratie, bijvoorbeeld in villatuinen, stadshuizen en heiligdommen.
pssst, dat was Dreesquote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
En het ziekenfonds. Zo zie je maar.
Dat is al ouder de Duitsers hebben het alleen wat gestandaardiseerd.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zo zie je wat?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Klopt maar de christenen hebben zo ontzettend veel kennis verloren laten gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |