1337 Power-Up filmpje van de Outlandsquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:02 schreef Egamer het volgende:
Ik ben verslaafd aan WoW.
Zuupschuur fanclubquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:04 schreef capibar het volgende:
Boh, gek.
SMOESJES!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
MMaRsu .... (8) Ik Trek Je String Uit Als Snoeppapier, Met Mn Tanden (8)
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:17 schreef MMaRsu het volgende:
MMaRsu .... (8) Ik Stop Net Een Piano In M'n Hol (8)
Is "ik stop net een piano..." ook van een nummer? Ook "opgeduveld - zonder handen" ?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Is van een nummer, ik trek je strings uit als snoeppapier met mn tanden, kijk mama zonder handen..
opgeduveld - zonder handen
Maar dat verklaard nog dat plaatje wat ik heb gepost niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Is van een nummer, ik trek je strings uit als snoeppapier met mn tanden, kijk mama zonder handen..
opgeduveld - zonder handen
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:29 schreef MMaRsu het volgende:
Die bestaat niet.
Dat was ikquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
Iemand riep om nieuwe foto\'s in mijn fotoboek?
Dat is al beter. Nu nog van de voorkant. :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ik zie geen holquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:38 schreef Chanty87 het volgende:
Krijg je niet. Mij in bikini krijg je ZEKER niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:39 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat is al beter. Nu nog van de voorkant. :\\\')
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Krijg je niet. Mij in bikini krijg je ZEKER niet.
Nog eisen stellen ook zeg, pssht.![]()
Stitchquote:
Afgelopen herfstvakantiequote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:47 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Stitch.
Wanneer ben je daar geweest?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:50 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Afgelopen herfstvakantieDit jaar weer
Mijne waren dan ook al 3 jaar oudquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:51 schreef mordradead het volgende:
mijn converse schoenen zijn mooier
http://gonintendo.com/?p=704quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:07 schreef Roi het volgende:
[[url=http://www.sens.buffalo.edu/infrastructure/labs/furnas1019/Jigglypuff.png]afbeelding][/url]:\')
Jij mag me niet na-apen, maar als mijn understudy heb ik een ander voor je gevonden.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:12 schreef Roi het volgende:
idd
Nee, het was Hullie.quote:
Slechte grapquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:42 schreef philipnorth het volgende:
Tomasso, ik geef je 50¤ voor je iBook
Dat zei ik niet. Ik bedoelde gewoon, een foto waarop wel je gezicht staat, maar niet een close-up van alleen je neus.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dus nog langzamer dan dat t soms al was?quote:Reken erop dat het de komende dagen wat minder prettig FOK!ken is, omdat we niet volledig terug zijn in de situatie van voor de crash
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:01 schreef Roi het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik ga leger groene halenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:51 schreef mordradead het volgende:
mijn converse schoenen zijn mooier
DAT KAN IK OOKquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef capibar het volgende:
Ik kan online bankieren.
Ben ik nu stoer?
Maak maar 10 euro over, ik boek het wel terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DAT KAN IK OOK
LATEN WE GELD NAAR ELKAAR OVVERMAKEN
jij eerst
Heeft niemand een backup van :')???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:06 schreef peristilius het volgende:
Jezus, al die kutavatars zijn verwarrend. :\') (en ik baal ervan dat :\') weg is)
Vast wel, zal het over een tijdje vast wel weer gewoon doen.quote:
Ik wou ook een nieuwe, maar ik zou niet weten welke ik moet doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef capibar het volgende:
Kut, ik heb mijn extreem heersende usericon niet meer![]()
Kan iemand mij er eentje geven?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef capibar het volgende:
Ja, ik heb er alweer een.
Apple fanboy, heheheheh![]()
Weet ik maar ik ben je gewoon voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik bedoelde gewoon, een foto waarop wel je gezicht staat, maar niet een close-up van alleen je neus.
Ofzo.
Sorry hoor.
Apple!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef capibar het volgende:
Ja, ik heb er alweer een.
Apple fanboy, heheheheh![]()
en ik.. soep.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb een in saus van rose/boullion/sjalotjes gedrenkt kipfiletje gevuld met roomkaas en omringd door ham op .. in combinatie met krieltjes en een Franse groente roerbakmix. En dat helemaal zelf gemaakt.. en dat was erg lekker!
![]()
![]()
meestal maakt mijn moeder zelf soep met veel ballenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Soep ..![]()
Alleen erwtensoep en oma\'s tomatensoep is lekker![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
ik ben een kloonvan mmarsu
quote:Gronnaephos - zaterdag 4 februari 2006 @ 19:25
Ik vermoedde al zoiets
Erwtensoepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Soep ..![]()
Alleen erwtensoep en oma\'s tomatensoep is lekker![]()
GAD-VER-DAM-ME die zijn echt niet lekker dus he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zweedse gehaktballetjes met euhm een of ander sausje. Vanochtend een kg zak gehaald bij de Ikea.
Vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Khadgar het volgende:
[..]
GAD-VER-DAM-ME die zijn echt niet lekker dus he?
Ow? Heeft hij geen aandacht dan :')?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef philipnorth het volgende:
Omdat MMaRsu te weinig gewaardeerd wordt door iedereen!
OUENDAAAAAANquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef philipnorth het volgende:
kijk, dat zijn verhalen
en nieuwe avatar
Toch niet de gouden wok he, dat is voor plebejers.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er pas bij één geweest, vandaag. Heb echt zooo lekker gegeten :\') Beetje zelf je ingredienten uitkiezen en die geven aan de wokker. Binnen een paar minuten klaar en dan smullen maar![]()
Maandag, dinsdag en woensdag kost het 15 euro ipv 18 p/p.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef capibar het volgende:
[..]
Toch niet de gouden wok he, dat is voor plebejers.![]()
Geen idee, ik heb er nooit gegeten, maar ik heb gehoort dat het voor plebs is, dus roep ik het maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag en woensdag kost het 15 euro ipv 18 p/p.![]()
en :'( doet het ook niet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Maarrem,,waarom doet :\') het nou niet meer?
Capibarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef capibar het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nooit gegeten, maar ik heb gehoort dat het voor plebs is, dus roep ik het maar.
Vanwaar dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. MMaRsu
Binnenkort heb ik en mijn crew een klein feestje
Mooi toch, de eerste 100quote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef philipnorth het volgende:
Tsja, je moet ergens een feestje voor hebben he
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:15 schreef MMaRsu het volgende:
Fok! is weer aan het kutten, lekker is dat [afbeelding]
Verder lezen!quote:De opvolger van Mario & Luigi: Superstar Saga ligt inmiddels al ongeveer een week in de winkels. Ik pikte hem op de release op en heb er nu een behoorlijk aantal uurtjes in zitten. Één ding kan ik inmiddels wel concluderen; deze game is tof.
Ga je weg?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:56 schreef philipnorth het volgende:
Nogmaals morgen en alvast middag allemaal
Nee, hier werkt alles.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Thomper het volgende:
Is MSN bij iedereen kapot? En Google Talk ook? En een bergje Amerikaanse sites?
Hier doet MSN het perfect hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Thomper het volgende:
Blijf er dan ook vanafquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Thomper het volgende:
Er zitten zes draadjes in de modem, ik durf er niet aan te komen.
Nee, nee en nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Thomper het volgende:
Nintendo.com, GA-Forum.com, CNN.com, eigenlijk zowat alle grote Amerikaanse sites die ik wel eens bezoek.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:20 schreef philipnorth het volgende:
zet m anders gewoon eens uit en weer aan
(maar wel vaag dat sites t niet doen, heb je voorbeelden?) MSN doet t hier iig ook wel gewoon
Hoezoquote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen FOK!games al gelezen vandaag
Kabouter is crew, ik ben bang voor de gevolgen op IRC.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vertel?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste 3 sites doen het gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendo.com, GA-Forum.com, CNN.com, eigenlijk zowat alle grote Amerikaanse sites die ik wel eens bezoek.
Je mooie project?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat hoor ik ook al op het DSG forum van anderen. Maar bij mij dus niet, en Google Talk ook niet, en MSN8 ook niet. Whatpulse dan weer wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eerste 3 sites doen het gewoon.
Doen alleen NL sites het bij jou?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook al op het DSG forum van anderen. Maar bij mij dus niet, en Google Talk ook niet, en MSN8 ook niet. Whatpulse dan weer wel.
Wat doe ik dan precies met mijn PC? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef philipnorth het volgende:
doe eens Start- Run - CMD en dan invullen ipconfig /flushdns <enter>
Jep, snap er ook niks van.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doen alleen NL sites het bij jou?
Dank je, je had het idd al geraden, maar die vraag heb ik netjes ontweken nietwaar?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Je mooie project?
Ik zei toch dat t een case mod was
* philipnorth had gelijk
Maar t s een leuk stuk geworden
Dan flushed ie z\'n interne DNS cache, wat er voor kan zorgen als je sommige dingen op naam niet kan benaderen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat doe ik dan precies met mijn PC? :\\\')
Idd, ga je er nou ook nog iets op (laten) airbrushen?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je, je had het idd al geraden, maar die vraag heb ik netjes ontweken nietwaar?
Dan zou ik de bovenkant nog een keer moeten doen, er zit namelijk een kleine scheur in doordat ik teveel verf op een plek had zitten :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Idd, ga je er nou ook nog iets op (laten) airbrushen?
Gedaan, werkt nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:30 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dan flushed ie z\\\'n interne DNS cache, wat er voor kan zorgen als je sommige dingen op naam niet kan benaderen.
hmmm interessant, als ik cnn.com en nintendo.com ping, krijg ik idd ook meldingen, maar ik kan z wel benaderen
krijg dan dus: request timed out e.d.
Ja, maar ik ken zo weinig toffe NL sites.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef philipnorth het volgende:
Altijd goed zo\'n provider
CHello paar jaar terug, gehoord an vriend van me:
\"mijn internet doet t niet\"
\"Oh, we hebben een analyse tool daarvoor op onze site, als u daar heengaat en die download....\"
Maar t probleem is duidelijk, gewoon alleen NL sites bezoeken dus
Ik speel Animal Crossing.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:51 schreef philipnorth het volgende:
Blergh, werken
Ga gewoon gamen anders ofzo
Dannijs! Vette avatar heb je.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
Muisje!
www.radio1.nlquote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter. Wil ik eens radio Rijnmond luisteren ligt die &^$%&^#@ server eruitHoe de fok moet ik dan Feyenoord volgen
(neen mijn stereo is gaar en heeft geen radio verbinding blaat)
Vergeef het je.quote:Op zondag 5 februari 2006 13:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dannijs! Vette avatar heb je.
Sorry dat ik trouwens gister niet op MSN kwam, mijn broer had de enige goede pc (met MSN) gekaapt.
http://www.nederland.fm/quote:Op zondag 5 februari 2006 13:08 schreef Chanty87 het volgende:
Gofter. Wil ik eens radio Rijnmond luisteren ligt die &^$%&^#@ server eruitHoe de fok moet ik dan Feyenoord volgen
(neen mijn stereo is gaar en heeft geen radio verbinding blaat)
nee :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:25 schreef mordradead het volgende:
dat is een amsterdammert toch?
Jewel gek!quote:
Ajax :')quote:Op zondag 5 februari 2006 13:43 schreef mordradead het volgende:
Roy, als ik jou was zou ik voor Ajax zijn![]()
Hij komt van PSV natuurlijk, daar heeft ie leren keepenquote:Op zondag 5 februari 2006 13:48 schreef mordradead het volgende:
Lodewijks is goed he
Ex groningen natuurlijk
quote:
quote:Meeste titels
1. Ajax : 29
2. PSV: 18
3. Feyenoord: 14
4. HVV: 8
5. Sparta: 6
6. Go Ahead: 4
7. Willem II, HBS: 3
8. RAP, RCH, ADO, Heracles: 2
9. 14 clubs met 1 titel
quote:Europa Cup voor landskampioenen / Champions League (4 maal)
1971 (Panathinaikos 2-0), 1972 (Internazionale 2-0), 1973 (Juventus 1-0), 1995 (AC Milan 1-0)
Europa Cup voor bekerwinnaars (1 maal)
1987 (Lokomotive Leipzig 1-0)
UEFA Cup (1 maal)
1992 (finale: Torino-Ajax 2-2, Ajax-Torino 0-0, Ajax winnaar op basis van gescoorde uit-doelpunten)
Europese Supercup (3 maal)
1972 (Glasgow Rangers 3-1, 3-2), 1973 (AC Milan 0-1, 6-0), 1995 (Real Zaragoza 1-1, 4-0)
Wereldbeker (2 maal)
1972 (Independiente 1-1, 3-0), 1995 (Grêmio, 0-0, 4-3 na strafschoppen)
Dat leven in het verleden :') Net als Fnoord trouwensquote:
Kuijt ownt heel Ajax bij elkaar manquote:Op zondag 5 februari 2006 13:38 schreef Roi het volgende:
KANKUYT :R
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef mordradead het volgende:
o wacht dat is al meer dan 10 jaar geleden
Ik hoop zooo dat het nog meer wordtquote:Op zondag 5 februari 2006 13:53 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Kuijt ownt heel Ajax bij elkaar man![]()
![]()
3-1![]()
![]()
quote:Op zondag 5 februari 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoop zooo dat het nog meer wordtAjax
*petsquote:
Royquote:Op zondag 5 februari 2006 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets
Does normaal gekke Ajacied
Toffe filmquote:Op zondag 5 februari 2006 14:01 schreef capibar het volgende:
Boh gek, ik heb gister Saw gezien.
Vage film.
In de play-offs zien we wel weerquote:Op zondag 5 februari 2006 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
3-2Prima uitslag, Ajax, schrijft U maar vast in voor de Intertoto
Die play offs zijn niet eens in handbereik... daarvoor moet je wel 5e kunnen wordenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:43 schreef Xrenity het volgende:
[..]
In de play-offs zien we wel weer![]()
En anders volgend jaar met
[afbeelding]
![]()
Nee nietquote:Op zondag 5 februari 2006 14:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die play offs zijn niet eens in handbereik... daarvoor moet je wel 5e kunnen wordenEn Japie... Tja, hij zal geen verschil kunnen maken
![]()
"Heel grote"quote:Op zondag 5 februari 2006 15:03 schreef Chanty87 het volgende:
Dus daarom zei hij in dat interview dat er een heel grote kans is dat hij wil blijven
Interviews niet gezien dus van Zlatan, Chivu ?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef Chanty87 het volgende:
Kuijt blijft nog wel even hoorInterview met TV Rijnmond niet gezien?
Zo hoort het hoorquote:
Kuijt is geen Zlatan of Chivuquote:Op zondag 5 februari 2006 15:09 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Interviews niet gezien dus van Zlatan, Chivu ?
Hang nog maar een poster op nu het nog kanquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hang nog maar een poster op nu het nog kan
hahaquote:Op zondag 5 februari 2006 15:02 schreef Chanty87 het volgende:
Kuijt blijft nog wel even hoorInterview met TV Rijnmond niet gezien?
Dus waarom zou hij weggaan/wegmoeten?quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tuurlijk issie blij met F\'noord. Tis een fantastische club om te spelen in deze fase van zn carriere. Zeker nu Pierre er weer is, kan ie nog veel van leren
quote:
Weet ik ook wel hoor, maar zeg dan "Als het aan mij ligt blijf ik bij mijn kutclub", of "100% zeker dat ik nog een seizoentje doorga met het paupervoetballen"quote:Op zondag 5 februari 2006 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo hoort het hoorHeel hoort namelijk bij grote. Dus Heel Grote. Het is niet een hele grote kans, dat staat tegenover halve grote kans.
Omdat hij ook gewoon naar een grotere club wiltquote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dus waarom zou hij weggaan/wegmoeten?
Ja gezellig hè, 4 tegen 1quote:Op zondag 5 februari 2006 15:20 schreef peristilius het volgende:
Whehehe, flamew0rz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |