Ik wou ook een nieuwe, maar ik zou niet weten welke ik moet doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef capibar het volgende:
Kut, ik heb mijn extreem heersende usericon niet meer![]()
Kan iemand mij er eentje geven?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef capibar het volgende:
Ja, ik heb er alweer een.
Apple fanboy, heheheheh![]()
Weet ik maar ik ben je gewoon voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik bedoelde gewoon, een foto waarop wel je gezicht staat, maar niet een close-up van alleen je neus.
Ofzo.
Sorry hoor.
Apple!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef capibar het volgende:
Ja, ik heb er alweer een.
Apple fanboy, heheheheh![]()
en ik.. soep.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb een in saus van rose/boullion/sjalotjes gedrenkt kipfiletje gevuld met roomkaas en omringd door ham op .. in combinatie met krieltjes en een Franse groente roerbakmix. En dat helemaal zelf gemaakt.. en dat was erg lekker!
![]()
![]()
meestal maakt mijn moeder zelf soep met veel ballenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Soep ..![]()
Alleen erwtensoep en oma\'s tomatensoep is lekker![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
ik ben een kloonvan mmarsu
quote:Gronnaephos - zaterdag 4 februari 2006 @ 19:25
Ik vermoedde al zoiets
Erwtensoepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Soep ..![]()
Alleen erwtensoep en oma\'s tomatensoep is lekker![]()
GAD-VER-DAM-ME die zijn echt niet lekker dus he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zweedse gehaktballetjes met euhm een of ander sausje. Vanochtend een kg zak gehaald bij de Ikea.
Vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Khadgar het volgende:
[..]
GAD-VER-DAM-ME die zijn echt niet lekker dus he?
Ow? Heeft hij geen aandacht dan :')?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef philipnorth het volgende:
Omdat MMaRsu te weinig gewaardeerd wordt door iedereen!
OUENDAAAAAANquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef philipnorth het volgende:
kijk, dat zijn verhalen
en nieuwe avatar
Toch niet de gouden wok he, dat is voor plebejers.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er pas bij één geweest, vandaag. Heb echt zooo lekker gegeten :\') Beetje zelf je ingredienten uitkiezen en die geven aan de wokker. Binnen een paar minuten klaar en dan smullen maar![]()
Maandag, dinsdag en woensdag kost het 15 euro ipv 18 p/p.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef capibar het volgende:
[..]
Toch niet de gouden wok he, dat is voor plebejers.![]()
Geen idee, ik heb er nooit gegeten, maar ik heb gehoort dat het voor plebs is, dus roep ik het maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag en woensdag kost het 15 euro ipv 18 p/p.![]()
en :'( doet het ook niet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Maarrem,,waarom doet :\') het nou niet meer?
Capibarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef capibar het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nooit gegeten, maar ik heb gehoort dat het voor plebs is, dus roep ik het maar.
Vanwaar dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. MMaRsu
Binnenkort heb ik en mijn crew een klein feestje
Mooi toch, de eerste 100quote:Op zondag 5 februari 2006 01:08 schreef philipnorth het volgende:
Tsja, je moet ergens een feestje voor hebben he
quote:Op zondag 5 februari 2006 03:15 schreef MMaRsu het volgende:
Fok! is weer aan het kutten, lekker is dat [afbeelding]
Verder lezen!quote:De opvolger van Mario & Luigi: Superstar Saga ligt inmiddels al ongeveer een week in de winkels. Ik pikte hem op de release op en heb er nu een behoorlijk aantal uurtjes in zitten. Één ding kan ik inmiddels wel concluderen; deze game is tof.
Ga je weg?quote:Op zondag 5 februari 2006 11:56 schreef philipnorth het volgende:
Nogmaals morgen en alvast middag allemaal
Nee, hier werkt alles.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Thomper het volgende:
Is MSN bij iedereen kapot? En Google Talk ook? En een bergje Amerikaanse sites?
Hier doet MSN het perfect hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Thomper het volgende:
Blijf er dan ook vanafquote:Op zondag 5 februari 2006 12:14 schreef Thomper het volgende:
Er zitten zes draadjes in de modem, ik durf er niet aan te komen.
Nee, nee en nee.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:09 schreef Thomper het volgende:
Nintendo.com, GA-Forum.com, CNN.com, eigenlijk zowat alle grote Amerikaanse sites die ik wel eens bezoek.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:20 schreef philipnorth het volgende:
zet m anders gewoon eens uit en weer aan
(maar wel vaag dat sites t niet doen, heb je voorbeelden?) MSN doet t hier iig ook wel gewoon
Hoezoquote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Heeft iedereen FOK!games al gelezen vandaag
Kabouter is crew, ik ben bang voor de gevolgen op IRC.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vertel?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eerste 3 sites doen het gewoon.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:21 schreef Thomper het volgende:
[..]
Nintendo.com, GA-Forum.com, CNN.com, eigenlijk zowat alle grote Amerikaanse sites die ik wel eens bezoek.
Je mooie project?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dat hoor ik ook al op het DSG forum van anderen. Maar bij mij dus niet, en Google Talk ook niet, en MSN8 ook niet. Whatpulse dan weer wel.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Eerste 3 sites doen het gewoon.
Doen alleen NL sites het bij jou?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik ook al op het DSG forum van anderen. Maar bij mij dus niet, en Google Talk ook niet, en MSN8 ook niet. Whatpulse dan weer wel.
Wat doe ik dan precies met mijn PC? :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef philipnorth het volgende:
doe eens Start- Run - CMD en dan invullen ipconfig /flushdns <enter>
Jep, snap er ook niks van.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Doen alleen NL sites het bij jou?
Dank je, je had het idd al geraden, maar die vraag heb ik netjes ontweken nietwaar?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:24 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Je mooie project?
Ik zei toch dat t een case mod was
* philipnorth had gelijk
Maar t s een leuk stuk geworden
Dan flushed ie z\'n interne DNS cache, wat er voor kan zorgen als je sommige dingen op naam niet kan benaderen.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:28 schreef Thomper het volgende:
[..]
Wat doe ik dan precies met mijn PC? :\\\')
Idd, ga je er nou ook nog iets op (laten) airbrushen?quote:Op zondag 5 februari 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dank je, je had het idd al geraden, maar die vraag heb ik netjes ontweken nietwaar?
Dan zou ik de bovenkant nog een keer moeten doen, er zit namelijk een kleine scheur in doordat ik teveel verf op een plek had zitten :')quote:Op zondag 5 februari 2006 12:31 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Idd, ga je er nou ook nog iets op (laten) airbrushen?
Gedaan, werkt nog niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:30 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Dan flushed ie z\\\'n interne DNS cache, wat er voor kan zorgen als je sommige dingen op naam niet kan benaderen.
hmmm interessant, als ik cnn.com en nintendo.com ping, krijg ik idd ook meldingen, maar ik kan z wel benaderen
krijg dan dus: request timed out e.d.
Ja, maar ik ken zo weinig toffe NL sites.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:47 schreef philipnorth het volgende:
Altijd goed zo\'n provider
CHello paar jaar terug, gehoord an vriend van me:
\"mijn internet doet t niet\"
\"Oh, we hebben een analyse tool daarvoor op onze site, als u daar heengaat en die download....\"
Maar t probleem is duidelijk, gewoon alleen NL sites bezoeken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |