Vond het wel meevallen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:36 schreef Khadgar het volgende:
[..]
GAD-VER-DAM-ME die zijn echt niet lekker dus he?
Ow? Heeft hij geen aandacht dan :')?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:00 schreef philipnorth het volgende:
Omdat MMaRsu te weinig gewaardeerd wordt door iedereen!
OUENDAAAAAANquote:Op zaterdag 4 februari 2006 22:16 schreef philipnorth het volgende:
kijk, dat zijn verhalen
en nieuwe avatar
Toch niet de gouden wok he, dat is voor plebejers.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er pas bij één geweest, vandaag. Heb echt zooo lekker gegeten :\') Beetje zelf je ingredienten uitkiezen en die geven aan de wokker. Binnen een paar minuten klaar en dan smullen maar![]()
Maandag, dinsdag en woensdag kost het 15 euro ipv 18 p/p.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:20 schreef capibar het volgende:
[..]
Toch niet de gouden wok he, dat is voor plebejers.![]()
Geen idee, ik heb er nooit gegeten, maar ik heb gehoort dat het voor plebs is, dus roep ik het maar.quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maandag, dinsdag en woensdag kost het 15 euro ipv 18 p/p.![]()
en :'( doet het ook niet :')quote:Op zondag 5 februari 2006 00:30 schreef MMaRsu het volgende:
Maarrem,,waarom doet :\') het nou niet meer?
Capibarquote:Op zondag 5 februari 2006 00:39 schreef capibar het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er nooit gegeten, maar ik heb gehoort dat het voor plebs is, dus roep ik het maar.
Vanwaar dat?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:53 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad. MMaRsu
Binnenkort heb ik en mijn crew een klein feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |