quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Krijg je niet. Mij in bikini krijg je ZEKER niet.
Nog eisen stellen ook zeg, pssht.![]()
Ik ga leger groene halenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:51 schreef mordradead het volgende:
mijn converse schoenen zijn mooier
DAT KAN IK OOKquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef capibar het volgende:
Ik kan online bankieren.
Ben ik nu stoer?
Maak maar 10 euro over, ik boek het wel terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
DAT KAN IK OOK
LATEN WE GELD NAAR ELKAAR OVVERMAKEN
jij eerst
Heeft niemand een backup van :')???quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:06 schreef peristilius het volgende:
Jezus, al die kutavatars zijn verwarrend. :\') (en ik baal ervan dat :\') weg is)
Vast wel, zal het over een tijdje vast wel weer gewoon doen.quote:
Ik wou ook een nieuwe, maar ik zou niet weten welke ik moet doenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:17 schreef capibar het volgende:
Kut, ik heb mijn extreem heersende usericon niet meer![]()
Kan iemand mij er eentje geven?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef capibar het volgende:
Ja, ik heb er alweer een.
Apple fanboy, heheheheh![]()
Weet ik maar ik ben je gewoon voorquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:15 schreef Thomper het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Ik bedoelde gewoon, een foto waarop wel je gezicht staat, maar niet een close-up van alleen je neus.
Ofzo.
Sorry hoor.
Apple!!!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef capibar het volgende:
Ja, ik heb er alweer een.
Apple fanboy, heheheheh![]()
en ik.. soep.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:05 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb een in saus van rose/boullion/sjalotjes gedrenkt kipfiletje gevuld met roomkaas en omringd door ham op .. in combinatie met krieltjes en een Franse groente roerbakmix. En dat helemaal zelf gemaakt.. en dat was erg lekker!
![]()
![]()
meestal maakt mijn moeder zelf soep met veel ballenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Soep ..![]()
Alleen erwtensoep en oma\'s tomatensoep is lekker![]()
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef Roi het volgende:
ik ben een kloonvan mmarsu
quote:Gronnaephos - zaterdag 4 februari 2006 @ 19:25
Ik vermoedde al zoiets
Erwtensoepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:06 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Soep ..![]()
Alleen erwtensoep en oma\'s tomatensoep is lekker![]()
GAD-VER-DAM-ME die zijn echt niet lekker dus he?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zweedse gehaktballetjes met euhm een of ander sausje. Vanochtend een kg zak gehaald bij de Ikea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |