quote:Op woensdag 1 februari 2006 01:17 schreef Stansfield het volgende:
Max Biaggi traint op Mission Impossible techniek om eindelijk eens van Valentino Rossi te winnen.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 06:54 schreef waterreus23 het volgende:
Huup, Huup, Huup, .... .... Barba Truuk
quote:Op woensdag 1 februari 2006 07:23 schreef Rewimo het volgende:
Sjors! Hoe zat het nou ook alweer met dat opstappen?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Rossi krijgt last van ster-allures; buiten de baan loopt hij naast z'n schoenen, op de baan rijdt hij naast z'n motor
quote:Op woensdag 1 februari 2006 08:59 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Meehangen in de bocht zou de snelheid moeten bevorderen, zeggen ze.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:44 schreef Roeldegekste het volgende:
Wissel tussen Rossi en Schumacher werkt maar één kant op
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:52 schreef Goofup het volgende:
Winnaar bij zijspan-motorrace gediskwalificeerd; De deelnemer had inderdaad zowel een bestuurder als bijrijder, maar de zijspan mistte
quote:Op woensdag 1 februari 2006 09:58 schreef Bjoro het volgende:
heeee Henk, hoe lang moest ik hem ook alweer aanduwen ?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 10:06 schreef AirRaid het volgende:
Zijspan? Welke zijspan?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:03 schreef Mwanatabu het volgende:
Experiment met estafetteraces stuit op praktische bezwaren tijdens de wissel
quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:39 schreef AnthonyZeus het volgende:
DAAR GAAT DIE VERDRAAIDE ACROBAAT WEER!!! EN WAAR IS DIE DIKKE CLOWN?!?!?!?
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:06 schreef mart1976 het volgende:
Jong race-talent blijft met beide benen op de grond
quote:Op woensdag 1 februari 2006 13:46 schreef mista het volgende:
stop direct waar je mee bezig bent.... en ren naar de opel dealer
quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:06 schreef Trancelocator het volgende:
"Vitto" schakelt cruise control in en stapt af voor korte plaspauze.
quote:Op woensdag 1 februari 2006 23:41 schreef montoya_fan het volgende:
Vitto verliest weddenschap met zn motor, motor was sneller
ik neem de inzendingen mee in de lunch, daarna kunnen de dames en heren de uitslag verwachten.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:28 schreef AnthonyZeus het volgende:
Uitslag? (tevens schop)
tevens tvpquote:Op maandag 6 februari 2006 13:34 schreef SocialDisorder het volgende:
1e: AnthonyZeus: Whehe! Die vent heeft dikkere tieten als haar dan zij!
2e!quote:Op maandag 6 februari 2006 17:08 schreef Good-for-nothing het volgende:
[afbeelding]
Jetskiër maakt zich uit de voeten voor naderende tsunami
Jammerlijk 3equote:Op maandag 6 februari 2006 19:52 schreef waterreus23 het volgende:
[afbeelding]
Aanval Geert Wilders op Al Qaida mislukt
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:35 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Ook de Belgen proberen nu op de maan te landen.
Op 2:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:36 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding]
Wegens vervuilde grachten gay parade dit keer over de weg in polonaise
Op 3:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:26 schreef YellowLedbetter het volgende:
[afbeelding]
Man in blauw in wit:' Verdomme smiecht!! Eerst me oog vol spuiten zodat ik verga van de pijn en dan hard wegrennen he!!'
Man met baard: 'Hehehe, Pwned N00b!!'
Allen gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:54 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Ook op latere leeftijd wordt Wicky de Viking gestalkt door fans.
Lezen Bjoro..quote:Op woensdag 8 februari 2006 19:06 schreef armmoetzaaier het volgende:
[afbeelding]
succes morgen avond de uitslag
zo beter
ook buiten mededinging:quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:19 schreef Goofup het volgende:
Henk werd al langer verdacht van alcoholisme, maar toen hij zijn eigen kegel naar de baan meebracht werd hij dan toch officiëel geschorst
(deze dingt niet mee, ik heb al een onderschrift)
komt vast door die voetveegquote:Op maandag 13 februari 2006 08:22 schreef Rewimo het volgende:
Hee scheids, zie je hoe schoon mijn voeten zijn?
Zilver:quote:Op maandag 13 februari 2006 09:48 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
SHIT!! Veel kracht geven en een wit judo-pak, leidt tot eerder uitgesproken woorden en vieze resultaten...
Goud:quote:Op zondag 12 februari 2006 22:48 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe manier van lenzen inzetten, zorgt voor extreme stijging oogoperaties.
quote:Op zondag 12 februari 2006 23:36 schreef Captain_Chaos het volgende:
[afbeelding]
Van der Geest en partner eerste uitvallers bij dancing with the stars
quote:Op maandag 13 februari 2006 18:18 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
10.000 volt zorgt voor veel vermaak tijdens WK schermen.
Ik moet in het vervolg eerst alles beter doorlezen voordat ik zelf iets bedenk.quote:Op maandag 13 februari 2006 23:13 schreef Trancelocator het volgende:
[afbeelding]
Meer spektakel bij Belgisch Kampioenschap Schermen dankzij invoering 1000 Volt op floretten.
kan inderdaad nooit kwaadquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:31 schreef Trancelocator het volgende:
Ik moet in het vervolg eerst alles beter doorlezen voordat ik zelf iets bedenk.
Dennis vd Geest doet aan judo en Dennis vd Ven doet aan Citroenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 08:49 schreef Goofup het volgende:
Citroënverkoper Dennis van der Geest duikt nu ook op het circuit op als klaar-over. De ravage is niet te overzien.
Ik kreeg even de juiste achternaam niet voor de Ven..quote:Op vrijdag 17 februari 2006 15:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Dennis vd Geest doet aan judo en Dennis vd Ven doet aan Citroen
als Captain_Chaos een foto plaatst, dan heb je in ieder geval een kans !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 12:39 schreef waterreus23 het volgende:
Zozo, eerst brons, nu zilver ... ... de volgende stap moet dan goud zijn
Ik wacht en wachtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als Captain_Chaos een foto plaatst, dan heb je in ieder geval een kans !
Ik denk dat er nog wel meer mensen wachtenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:30 schreef Badabingea het volgende:
Jep, ik ook.
Als niemand het er vind plaats ik dan wel de foto, eventjes zoeken!quote:Op maandag 20 februari 2006 09:09 schreef SocialDisorder het volgende:
ondertussen hadden waterreus en badabingea ook al een foto mogen plaatsen.
nou maar hopen dat hij niet tot morgenmiddag wegblijftquote:Op maandag 20 februari 2006 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
mooie plaatjes hè op sporthumor.nl
maw hij werkt niet.
Ik heb de foto voor de tweede keer veranderd, hopelijk is deze niet geweestquote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef SocialDisorder het volgende:
volgens mij is deze wel geweest
Zilver:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:52 schreef dramslag het volgende:
[afbeelding]
Mega Blubber Power Race trekt weer vele deelnemers.
Goud:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:20 schreef AnthonyZeus het volgende:
[afbeelding]
OnderwaterDammen toch lastiger als verwacht...
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Plotselinge hittegolf treft Turijn tijdens de hockeywedstrijd VS-Italië
anders was je eerstequote:Op woensdag 22 februari 2006 12:07 schreef AnthonyZeus het volgende:
Ga maar hoor...Het is onderhand alweer 72 minuten verder...
Iedereen feli!quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:12 schreef SocialDisorder het volgende:
Na overleg, gescheld, en fysieke bedreigingen is de jury tot dit unanieme besluit gekomen;
3e mart1976: "Ik zie een groooote roze wolk"
2e sanger: Gatver trut, je had best een string mogen aantrekken ipv deze tent in je naad te proppen.
1e Bjoro: het regent, het regent, grote korrels fans
ook names mijn andere persoonlijkheden; gefeliciteerd
0,03 seconden slechtsquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:14 schreef sanger het volgende:
Scheelde het veel met de nr. 1 SD???
Jij kende dus nog geen strings toen je jong was?quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:19 schreef SocialDisorder het volgende:
in eerste instantie scheelde het niet veel, maar jeugdsentiment gaf de uiteindelijke doorslag.
Slijmbalquote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:52 schreef waterreus23 het volgende:
Ik wacht met smacht op de Uitslag. Na een bronze en een zilveren plak verlang ik zo naar Goud
Zilverquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:02 schreef Goofup het volgende:
Wim-Lex tijdens de Idols repetities: "Willempie hoor je overal..."
En de zoeker van de nieuwe foto:quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef numero_uno het volgende:
Bij deze presenteer ik de 7e buitenechtelijke dochter van mijn opa!!!!
Gefeliciteerd allen !quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
"Sorry Henk, maar ik droomde vroeger altijd al om een prinsesje te zijn."
buiten mededingingquote:Op zondag 26 februari 2006 18:26 schreef SocialDisorder het volgende:
de sport; schoon aan de haak zwemmen!
Dat is toch mijn onderschrift??quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eervolle vermelding: bjoro: zo en dan spoel ik de zeep eraf en dan kun je weer heerlijk schoonzwemmen !
3e: AnthonyZeus: BEL GREENPEACE!!! ER LIGT EEN WALVIS IN HET ONDIEPE!!!!!!!
2e: armmoetzaaier: als je dit onder de knie hebt, zal ik je leren hoe je een bommetje moet maken
1e: goofup: Zo nu eens kijken of je nog blijft drijven als ik op je ga zitten.
lijkt me welquote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch mijn onderschrift??
moet je hier ook bij juichenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eervolle vermelding: bjoro: zo en dan spoel ik de zeep eraf en dan kun je weer heerlijk schoonzwemmen !
Mejonge, ik weet dat ik een inspirerende aanwezigheid ben maar dat hoef je niet zo duidelijk te laten merkenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mejonge, ik weet dat ik een inspirerende aanwezigheid ben maar dat hoef je niet zo duidelijk te laten merken
Muhaha, die van mij was toch beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:10 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik keek van onderaf toen zag ik de uitslag en daarna 3 onderschriften
zal m veranderen
"Sla bij de gele vlek, linksaf!"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
TomTom voor skiërs nog duidelijk in ontwikkelingsfase
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |