Zilverquote:Op donderdag 23 februari 2006 17:02 schreef Goofup het volgende:
Wim-Lex tijdens de Idols repetities: "Willempie hoor je overal..."
En de zoeker van de nieuwe foto:quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:41 schreef numero_uno het volgende:
Bij deze presenteer ik de 7e buitenechtelijke dochter van mijn opa!!!!
Gefeliciteerd allen !quote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef SocialDisorder het volgende:
"Sorry Henk, maar ik droomde vroeger altijd al om een prinsesje te zijn."
buiten mededingingquote:Op zondag 26 februari 2006 18:26 schreef SocialDisorder het volgende:
de sport; schoon aan de haak zwemmen!
Dat is toch mijn onderschrift??quote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eervolle vermelding: bjoro: zo en dan spoel ik de zeep eraf en dan kun je weer heerlijk schoonzwemmen !
3e: AnthonyZeus: BEL GREENPEACE!!! ER LIGT EEN WALVIS IN HET ONDIEPE!!!!!!!
2e: armmoetzaaier: als je dit onder de knie hebt, zal ik je leren hoe je een bommetje moet maken
1e: goofup: Zo nu eens kijken of je nog blijft drijven als ik op je ga zitten.
lijkt me welquote:Op maandag 27 februari 2006 20:35 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Dat is toch mijn onderschrift??
moet je hier ook bij juichenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
eervolle vermelding: bjoro: zo en dan spoel ik de zeep eraf en dan kun je weer heerlijk schoonzwemmen !
Mejonge, ik weet dat ik een inspirerende aanwezigheid ben maar dat hoef je niet zo duidelijk te laten merkenquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Mejonge, ik weet dat ik een inspirerende aanwezigheid ben maar dat hoef je niet zo duidelijk te laten merken
Muhaha, die van mij was toch beterquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:10 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik keek van onderaf toen zag ik de uitslag en daarna 3 onderschriften
zal m veranderen
"Sla bij de gele vlek, linksaf!"quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
TomTom voor skiërs nog duidelijk in ontwikkelingsfase
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |