Daar ging de mijne over vorig jaar, mooi onderwerpquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef H1TM4N_NL het volgende:
Encryptie
je sigquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:31 schreef rubenrtv2 het volgende:
Invoering van Anders Betalen voor Mobiliteit in Nederland (oftewel voornamelijk de kiilometerheffing).
Goed voor gekregen.
daar heb ik ooit nog werkstuk over gemaakt voor geschiedenis, wat een bout onderwerp was dat zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef Simmertje het volgende:
Economische gevolgen van het Marshallplan in Nederland :') :') :') :') :') :') :')
Lekker motiverend voor de anderquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef The_S het volgende:
[..]
daar heb ik ooit nog werkstuk over gemaakt voor geschiedenis, wat een bout onderwerp was dat zeg
mn complimenten..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:43 schreef bolletje_25 het volgende:
Moest hem vrijdag inleveren.. Vier dagen lang maar 3 uur geslapen, maar hij was af
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom moet iedereen em zo snel inleveren?
Ik pas over een maand ofzo.
Er zijn dus mensen die er 80 uur (SLU?) aan gewerkt hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Vorig jaar over het eetgedrag van kinderen gedaan. DIe 80 uur zat ook daadwerkelijk in het onderzoek, kreeg er een lullig G-tje voor. Ach, heb me vermaakt.
Ik ook, waarschijnlijk nog wel meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef fallrite het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die er 80 uur (SLU?) aan gewerkt hebben![]()
Nah, zullen er wel meer zijn geweest. Heb uiteindelijk zo'n 150 enquêtes met 30 vragen per stuk uitgewerkt, en daarna de gegevens bewerkt, vergeleken ed. Dat duurt wel ff.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef fallrite het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die er 80 uur (SLU?) aan gewerkt hebben![]()
Havo hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ha, ik moest er 40 uur aan besteden en heb er wss nog geen 10 uur aan besteed
Logboek een beetje creatief aanpassen noemen we datquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:07 schreef Bob. het volgende:
hoor je met vwo serieus 80 uur te doen? ik dacht 40 joh![]()
Dat word een hoop dingen er bij verzinnen :\')
Fïleprobleem?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:02 schreef Thomas B. het volgende:
Het Fileprobleem
alleen nog een paar puntjes op de i zetten...
lol wij hadden niet eens een logboekquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:36 schreef fallrite het volgende:
[..]
Logboek een beetje creatief aanpassen noemen we dat![]()
ja duf hè :')quote:
Ik denk dat mijn 2 puntjes op de i slecht te zien zijnquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:41 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
ja duf hè :\')
We wilden eerst iets anders gaan doen, nl. een soort van systeem bedenken en programmeren wat met files te maken had, maar dat mocht uiteindelijk nietmaar toen wisten we al wel veel over files
Waarom niet de algemene?quote:Op zondag 5 februari 2006 00:13 schreef Capser het volgende:
speciale relativiteitstheorie
juist :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:26 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn 2 puntjes op de i slecht te zien zijn [afbeelding]
Ik weet het, matige grap [afbeelding]
Supergeleiding op die temperatuur (welke voor supergeleiding vrij hoog is) is een redelijke nieuwe technologie...leuk onderwerpquote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:25 schreef Market_Garden het volgende:
Volgend jaar, ga het waarschijnlijk over supergeleiding doen, maar dan moeten ze op school wel even een doosje vloeibaar stikstof bestellen... Maar met een beetje mazzel lukt dat wel
wij krijgen alleen maar 'goed' of 'niet goed' en klaaj.quote:Op zondag 5 februari 2006 20:55 schreef bier_hier het volgende:
Mijn profielwerkstuk : Bier in Nederland en België , heb er uhm bijna niets aan gedaan maarja, we gaan voor de 5.5 , pws is niet boeiend
quote:PWS is eigenlijk net als PMS. Het is voorbij voor je er erg in hebt, en je omgeving heeft er meer last van dan jijzelf
is het een soort van videodagboek?quote:Op maandag 6 februari 2006 08:17 schreef saaw het volgende:
mijne ging over schizofrenie: Kan een schizofreen goed functioneren in de samenleving?
en ik moet hem vandaag inleveren
en hij is redelijk geniaal geworden
wat flauwquote:Op maandag 6 februari 2006 11:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
is het een soort van videodagboek?
Je zat toch niet toevallig bij mij op school hequote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef NiekieW. het volgende:
Wij hadden:
'De geschiedenis van de toilet'
Best orgineel
Nah, heb het 3 weken ingeleverdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Je zat toch niet toevallig bij mij op school hevorig jaar had iemand het bij ons daar ook over gedaan!
nee iddquote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Nah, heb het 3 weken ingeleverddus lijkt me niet
ik had in groep 6 een spreekbeurt over de WCquote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef NiekieW. het volgende:
Wij hadden:
'De geschiedenis van de toilet'
Best orgineel
haha oja, die kan nu wel wegquote:
"Ik zal 'm even doorgeven"quote:Op maandag 6 februari 2006 16:09 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik had in groep 6 een spreekbeurt over de WC![]()
Ik ook!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:02 schreef Thomas B. het volgende:
Het Fileprobleem
alleen nog een paar puntjes op de i zetten...
ik had ook een bladzijde of 30 geloof ik. maar het gaat om diepgang niet om het aantal bladzijdes.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef cappp het volgende:
Ik ben zojuist klaar, ik kom uit op 30 bladzijdes![]()
Leuk voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 16:09 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
ik had in groep 6 een spreekbeurt over de WC![]()
Hij wordt binnenkort beoordeeld, kijken wat die gast ervan vindtquote:Op maandag 6 februari 2006 19:16 schreef B_BOY het volgende:
[..]
ik had ook een bladzijde of 30 geloof ik. maar het gaat om diepgang niet om het aantal bladzijdes.
Kun je even een samenvattinkje geven wat het inhoud, klinkt bekend maar ik ben ook maar een E&M scholiertjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:48 schreef slindenau het volgende:
Snaartheorie...een nog niet bewezen theorie...dat zou wel gewaagd zijn ja.
Als je even de tijd hebt, kun je deze filmpjes bekijken: The Elegant Universequote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef JosvG het volgende:
[..]
Kun je even een samenvattinkje geven wat het inhoud, klinkt bekend maar ik ben ook maar een E&M scholiertje
Hehe, zelfs ik als natuurkunde student weet het niet eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef JosvG het volgende:
[..]
Kun je even een samenvattinkje geven wat het inhoud, klinkt bekend maar ik ben ook maar een E&M scholiertje
uur / blz. ?quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:02 schreef -ANNUH- het volgende:
wij hebben hem net vandaag afgemaakt.. gaat over forensich onderzoek..
welke opleiding doe je? Ik ben namelijk ook van plan om de natuurkunde in te gaanquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:57 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hehe, zelfs ik als natuurkunde student weet het niet eens.
Maar je kan het op bijvoorbeeld wiki ook nalezen.
Het is geloof ik iets met unificatie van alle natuurkrachten ofzo...
Technische Natuurkunde in Eindhoven (TU).quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:09 schreef Devolution het volgende:
[..]
welke opleiding doe je? Ik ben namelijk ook van plan om de natuurkunde in te gaan
En wie is DE held?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 15:38 schreef Gertjuhh het volgende:
Wij hebben er dit jaar (6 vwo) ook een moeten maken.
Dat van ons ging over helden uit het verleden (Che, Ghandi, ML King, Alexander, Achilles, Jeanne d'arc) en van deze helden hebben we films, boeken en cartoons besproken en we hebben deze helden vergeleken om tot het beeld van DE held te komen. We hebben het inmiddels al terug gekregen en we hebben een goed als beoordeling gekregen.
Oeh, dat wilde eerst ook gaan doen. Maar ik ben van gedachte veranderd en ik ga Elektro doen daar op de TU.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:01 schreef slindenau het volgende:
Technische Natuurkunde in Eindhoven (TU).
Maatschappijleerquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef UnrealMarc het volgende:
Onderwerp: Stanford Prison Experiment
Beoordeling: Goed![]()
vak: maarschappijleer
niveau: vwo
ja ik wil ook die opleiding gaan doen, maar dan een niveautje lager (HBO)quote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:28 schreef vintrax het volgende:
[..]
Oeh, dat wilde eerst ook gaan doen.
We hebben geconcludeerd dat er niet zoiets bestaat als DE held maar dat de meeste grote helden wel veel overeenkomsten hebben.quote:
charisma is denk ik de belangrijkstequote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:23 schreef Gertjuhh het volgende:
[..]
We hebben geconcludeerd dat er niet zoiets bestaat als DE held maar dat de meeste grote helden wel veel overeenkomsten hebben.
Dan wint Che met afstand.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
charisma is denk ik de belangrijkste
Je weet dat je je diploma niet krijgt als je PWS uiteindelijk onvoldoende is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:30 schreef -Beer- het volgende:
ik had het halverwege vwo 5 moeten afhebben, ik doe over 14 weken examen
Ik las ook zoiets in Elsevier of HP/De tijd dat zijn Nederlandse gevangenbewaarders hem best aardig vondenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 21:41 schreef Maisnon het volgende:
als je nu ziet wat een uitstraling saddam hoessein in de rechtbank heeft, met zn baard en in pak, das best ziek
De meeste helden hebben inderdaad een zekere vorm van charisma, ze zijn vaak een symbool voor een groep mensen en strijden ergens voor. Opvallend is ook dat ze vaak vermoord worden en dat na hun dood de verering en roem alleen maar toeneemd. Het omgekeerde kan ook gebeuren, Hitler was tijdens zijn leven voor veel Duitsers een held maar na zijn dood werd hij verafschuwd en werden zijn daden veroordeeld.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:15 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik las ook zoiets in Elsevier of HP/De tijd dat zijn Nederlandse gevangenbewaarders hem best aardig vonden.
En bij de meeste scholen in Februari de PWS voor de Eindejaarsklassen in geleverd moeten zijn:?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 22:09 schreef Devolution het volgende:
[..]
Je weet dat je je diploma niet krijgt als je PWS uiteindelijk onvoldoende is?
Levensverhaal?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:14 schreef martinuhhh het volgende:
Ik doe mn pws over homoseksualiteit. Moest vorige week naar de examencommisie (voor de tweede keer al, in 2 maand) wegens plaggiaat
.
Je weet dat jer er geen cijfer voor krijgt?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 15:32 schreef Pr0-n00b het volgende:
Een lada dealer opzetten, wat een boooring onderwerp, 3 beoordelingsmomenten, al 2 gehad, nu iets totaal 33/50 punten, 3e beoordelingsmoment moeten we er nog min. 27 punten bij (van de 50)
Ga mooi voor een 6'je (5.9 is onvoldoende)
Zitten ook pas op 40/50 van de 80 uur, wordt dus dus weer een creatief logboek ....
Echt te saai zo'n werkstuk :/
je kan beginnen hoor!quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:39 schreef Elocyp het volgende:
Korea oorlog.
moet alleen nog beginnen.
Helemaal nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook, waarschijnlijk nog wel meerEen batterij maken is nog best veel werk
Zoek maar op redoxreactie...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik ook, waarschijnlijk nog wel meerEen batterij maken is nog best veel werk
Ik moest 60 uur maken, terwijl we met z'n 3en het PWS deden.. 60 SLU pp dusquote:Op donderdag 16 februari 2006 22:08 schreef Ewaldus het volgende:
ik bne logboek aan het maken, maar die klopt zoals vele van iedereen niet echt..
hoeveel SLU moet er onder te komen staan als ik het logboek samen met mijn compaan maak en dan geen verschil maak met namen.. 1x60=60 SLU of 2x60=120 SLU?
quote:Op donderdag 16 februari 2006 22:13 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Ik moest 60 uur maken, terwijl we met z'n 3en het PWS deden.. 60 SLU pp dus![]()
Kwam trouwens uit op 24 uur, de rest er bij verzonnen..![]()
Klopt, moeten wij ook , maar ik heb er lak aan, ze keuren het toch wel goed. Ik wou gewoon dat onderwerpquote:Op vrijdag 10 februari 2006 16:46 schreef Nuna het volgende:
[..]
MaatschappijleerWij moeten een vak zitten dat ook daardwerkelijk in je profiel zit, daar hoort maatschappijleer dus niet bij.
Vandaag het resultaat een G !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef kreutel het volgende:
Gisteren ingeleverd.
Slechthorendheid, we zijn langs een hoorwinkel geweest een bedrijf dat hoortoestellen maakt en bij een audiologisch centrum. Ook hebben we een practicum waarbij we bij meer dan 100 mensen het gehoor hebben getest uitgevoerd. Afgelopen weekend echt flink eraan gewerkt. We kwamen aan 55 uur. naja beetje erbij verzonnen en 65 opgeschreven. Hopelijk is het genoeg (we moesten dus 80 uur), maar ben er trots op. Het verslag was 65 pagina's dik
Je hebt er lak aanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Klopt, moeten wij ook , maar ik heb er lak aan, ze keuren het toch wel goed. Ik wou gewoon dat onderwerp
Wij hoeven het gelukkig niet te presenterenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:33 schreef JosvG het volgende:
Vandaag de definitieve versie ingeleverd, onze begeleider is gelukkig een relaxte gast en hij zei dat als het heel snel na zou kijken, en als het niet helemaal goed is dat we nog extra tijd krijgen zonder dat de schoolleiding er van zou wetenNu moet ik alleen nog een hoop doen aan de presentatie, want ik moet nog een netjes PDFje maken van het geheel, en dan nog een powerpoint presentatie.
Dan is het nog tragischerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 19:22 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ey ey, vorig jaar was het nog vwo
Klinkt bekendquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef IFASS het volgende:
[..]
Klinkt bekend![]()
Gozer uit me klas heeft met een maat groep 8 werkstuk gepakt.. en ingeleverd..
enige commentaar: moest nog een logboek bij![]()
!!!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 16:44 schreef IFASS het volgende:
[..]
Klinkt bekend![]()
Gozer uit me klas heeft met een maat groep 8 werkstuk gepakt.. en ingeleverd..
enige commentaar: moest nog een logboek bij![]()
idd.. toen ik het moest maken stelde het (eindproduct) niet veel meer voor als eens standaard werkstuk.. ok, we kregen wel als commentaar dat we het redelijk beperkt gehouden hadden, maar het was gewoon goedquote:Op zondag 26 februari 2006 18:33 schreef fallrite het volgende:
Ach welnee, het is al lang niet meer de kroon op je Tweede Fase leerproces (ofzo, als het dat al ooit is geweest)Zo was het volgens mij oorspronkelijk wel bedoeld: dat je dat dan aan het eind van je Tweede Fase kon laten zien over wat je geleerd had.
Ik heb er ook al een heel uur ingestoken.quote:
Vwo, havo?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:25 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik heb er ook al een heel uur ingestoken.![]()
Wtf, ik vind een opdracht als 'maak een werkstuk van minimaal 4 kantjes' al een hels karwei.quote:Op woensdag 19 april 2006 08:38 schreef -Mzraki- het volgende:
Oh en excl. voorblad/logboek e.d. zat ik rond de 35 pagina's geloof ik.
Interessant onderwerp!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 00:54 schreef IFASS het volgende:
Nog niet eensch af
Onderwerp: Anti-geluid
Nu zo'n 30uur werk in zitten denk ik.. eerste keer dat ik echt wat doe op school![]()
Hier wat photos:
http://data.openfrag.org/IFASS/pws/1.jpg
Computer tekening, dit is de kast met meetopstelling, de binnenwand is bedekt met geludisdempende matten. X = 80 centimeter geworden, vrij forse kast dus nog.
http://data.openfrag.org/IFASS/pws/2.jpg
Hier staat de kast.. de bovenkap met luidsprekers ligt ern og los bovenop
http://data.openfrag.org/IFASS/pws/3.jpg
Hier zie je de gebruikte audio-apparatuur (mic ontbreekt, dit zijn enkel de luidsprekers). Aan elke luidspreker word een pc gehangen met een toongenerator. En ja.. we hebben een 5.1 setje gemold
Meestal ben je met een werkstuk van 4 kantjes ook geen 80 uur bezig.quote:Op woensdag 19 april 2006 11:39 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wtf, ik vind een opdracht als 'maak een werkstuk van minimaal 4 kantjes' al een hels karwei.
ff een PDF'je van gemaaktquote:
Zo dat ziet er best goed uit, zwaar interessant te doen met die 3 laptopsquote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef IFASS het volgende:
[..]
ff een PDF'je van gemaakt
sidenote: ik sta _niet_ op de foto's![]()
download: http://data.openfrag.org/IFASS/Antigeluid-Pws.pdf
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar dit slaat terug op 'het lijkt alsof'.quote:Op woensdag 19 april 2006 23:00 schreef -Mzraki- het volgende:
De formule is Lp = 10 log(I/Io)
Als nou deltaLp = 9 dan is log(I/Io) dus 0,9, dus is delta I = 100.9 aangezien Io constant is.
100.9 is bijna 8 dus dan zou het bijna 8x minder hard zijn.
Of maak ik nou een denkfout?
Oh en in de alinea daaronder moet er nog een 'er' tussen in de derde regel geloof ik.
Dat gevoelsmatige klopt, bij een deltaLp van 3 kom je dus bij een delta I van 10^0,3 = 1,995quote:Op woensdag 19 april 2006 23:11 schreef IFASS het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad gelijk in, maar dit slaat terug op 'het lijkt alsof'.
Onze leraar heeft ons een bron gegeven waaruit bleek dat het voor je gevoel leek alsof 10db minder 2x (hoewel zover ik weet ong. 3dB een gevoelsmatige afname van een helft inhoud.. ) minder hard leek, als ik eerlijk ben, heb ik hier ook flink aan getwijfeld, maar ja, als zij dit zegt vind ik het prima.
Ja ik zie het, dat programma ziet er ook wel zwaar master ingewikkeld uit, daar scoor je punten meequote:Die 3 laptops hadden we nodig voor dat programma (zie screenshots onderaan), het programma kon, ook al staat het er, links en rechts output niet goed scheiden, dus voor de input hadden we al 2 laptops nodig, en om ze te ontlasten hebben we voor de metingen zelf een 3e gebruikt.
Haha, nouja het is een interessant onderwerp, wat is jullie beoordeling?quote:Moet wel zeggen, het pws had beter gekunt, maar de volledige motivatie ontbrak een beetje![]()
Moeten we nog terugkrijgen, ik heb hem gister ingeleverd nmlquote:Op woensdag 19 april 2006 23:21 schreef -Mzraki- het volgende:
Haha, nouja het is een interessant onderwerp, wat is jullie beoordeling?
En wanneer inleveren?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:00 schreef Capser het volgende:
update: ik moet nog beginnen =\
Mooi, ik had nog niks! Bedankt!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:22 schreef IFASS het volgende:
[..]
ff een PDF'je van gemaakt
sidenote: ik sta _niet_ op de foto's![]()
download: http://data.openfrag.org/IFASS/Antigeluid-Pws.pdf
Doe je goed!quote:Op donderdag 20 april 2006 16:20 schreef Capser het volgende:
morgen
Het ligt echt aan je begeleider. Als die een beetje makkelijk is, kun je zelf ook zeer relaxed doen.quote:Op donderdag 20 april 2006 18:45 schreef Devolution het volgende:
Een maat van me die vorig jaar examen deed vertelde dat ie zijn werkstuk in een paar uur gemaakt had
Laat me ff weten wat je hebtquote:
Als ik dat zie moet ik eerder denken aan een self-made bomquote:Op donderdag 20 april 2006 20:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Onze zelfgemaakte batterij een jaar geledenDaar zijn we lang mee bezig geweest en het was nog leuk ook
[afbeelding]
Dat heb ik van meer mensen gehoordquote:Op donderdag 20 april 2006 22:04 schreef IFASS het volgende:
[..]
Als ik dat zie moet ik eerder denken aan een self-made bom![]()
Volgend jaar krijg je ook nog wel zat PO's hoorquote:Op donderdag 20 april 2006 22:16 schreef Smart_ass het volgende:
Hmm ik hoef het gelukkig volgend jaar pas te doen, dit jaar druk genoeg met alle PO's ^^
haha, kej.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dat heb ik van meer mensen gehoord
Maar het is gewoon een batterij die 2 ledjes een paar weken kon laten branden
Lijkt me wel hè... Denk niet dat er hamstertjes in zitten te trappen.quote:Op donderdag 20 april 2006 22:35 schreef IFASS het volgende:
[..]
haha, kej.
Hoe werkte hij eigenlijk? Redox?
En had je hem optijd af?quote:Op donderdag 20 april 2006 16:20 schreef Capser het volgende:
morgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |