Daar ging de mijne over vorig jaar, mooi onderwerpquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef H1TM4N_NL het volgende:
Encryptie
je sigquote:Op donderdag 2 februari 2006 21:31 schreef rubenrtv2 het volgende:
Invoering van Anders Betalen voor Mobiliteit in Nederland (oftewel voornamelijk de kiilometerheffing).
Goed voor gekregen.
daar heb ik ooit nog werkstuk over gemaakt voor geschiedenis, wat een bout onderwerp was dat zegquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:01 schreef Simmertje het volgende:
Economische gevolgen van het Marshallplan in Nederland :') :') :') :') :') :') :')
Lekker motiverend voor de anderquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:52 schreef The_S het volgende:
[..]
daar heb ik ooit nog werkstuk over gemaakt voor geschiedenis, wat een bout onderwerp was dat zeg
mn complimenten..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:43 schreef bolletje_25 het volgende:
Moest hem vrijdag inleveren.. Vier dagen lang maar 3 uur geslapen, maar hij was af
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:47 schreef Ayaxola het volgende:
Waarom moet iedereen em zo snel inleveren?
Ik pas over een maand ofzo.
Er zijn dus mensen die er 80 uur (SLU?) aan gewerkt hebbenquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Vorig jaar over het eetgedrag van kinderen gedaan. DIe 80 uur zat ook daadwerkelijk in het onderzoek, kreeg er een lullig G-tje voor. Ach, heb me vermaakt.
Ik ook, waarschijnlijk nog wel meerquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef fallrite het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die er 80 uur (SLU?) aan gewerkt hebben![]()
Nah, zullen er wel meer zijn geweest. Heb uiteindelijk zo'n 150 enquêtes met 30 vragen per stuk uitgewerkt, en daarna de gegevens bewerkt, vergeleken ed. Dat duurt wel ff.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:53 schreef fallrite het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die er 80 uur (SLU?) aan gewerkt hebben![]()
Havo hequote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ha, ik moest er 40 uur aan besteden en heb er wss nog geen 10 uur aan besteed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |