quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef daReaper het volgende:
treinspringers zijn egoïsten. Gelukkig heb je maar 1x per hun leven last van ze.
niet als ze het overleven en ze het daarna weer proberen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef daReaper het volgende:
treinspringers zijn egoïsten. Gelukkig heb je maar 1x per hun leven last van ze.
Vlak voor vlaardingen west. Kon het spektakel helaas niet zien gebeuren want kwam iets later aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef DeTolk het volgende:
Waar was dit heuglijke feit gebeurt?
Volgens mij voel je er nauwelijks meer iets van wanneer je in hooguit enkele seconden in een aantal stukjes wordt gereden.. De methode zou echter ook niet mijn voorkeur hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef Charizma het volgende:
Ik snap niet waarom iemand voor een trein springt als zelfmoord poging.. Kan me toch wel een iets minder pijnlijke manier bedenken...
Ja, 't getuigt niet echt van een creatieve geest om het zo maar te bestempelen...Is 't wellicht een aversie jegens de maatschappij of een deel ervan dat hun drijft tot deze, toch enigszins destructieve actie tegen het kapitalisme...?..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef Charizma het volgende:
Ik snap niet waarom iemand voor een trein springt als zelfmoord poging.. Kan me toch wel een iets minder pijnlijke manier bedenken...
Ik heb al een paar keer gehoord dat het mis was gegaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij voel je er nauwelijks meer iets van wanneer je in hooguit enkele seconden in een aantal stukjes wordt gereden.. De methode zou echter ook niet mijn voorkeur hebben.
Of dat die paar uurtjes vertraging het ernstigste gevolg is er van..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef longinus het volgende:
Alsof die zelfmoordenaar rekening gaat houden met al die loosers in de trein.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
niet als ze het overleven en ze het daarna weer proberen!
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehoord dat het mis was gegaan...
Ook een keertje bij Delft-Z, daar wou een vrouw zelfmoord plegen...
Ging alleen even niet helemaal goed, overleefde het alleen moet ze nu haar benen missen...
dat mogen ze niet zeggen. Ze zeiden dat de treinen niet reden vanwege een versperring tussen maassluis en vlaardingen westquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef fallrite het volgende:
Oja, ik zag het staan op de borden bij Utrecht CS - dat er geen treinen reden ofzo, niet wat er was gebeurd
mwao de wielen van je wagentje zouden weleens tussen de rails kunnen blijven steken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.
Wegens een zelfmoordpoging van (volledige naam) rijden er vandaag geen treinen richting ....quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef fallrite het volgende:
Oja, ik zag het staan op de borden bij Utrecht CS - dat er geen treinen reden ofzo, niet wat er was gebeurd
Als je je hoofd zo legt dat je trein precies over je nek rijdt kan er toch weinig fout gaan lijkt mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.
Het is neit onmogelijk, maar wel een stuk lastiger. Lastiger is denk ik dat je na een mislukte poging een beetje in de gaten gehouden wordt door je omgeving. Zelfmoord is tenslotte geen populaire daad..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwao de wielen van je wagentje zouden weleens tussen de rails kunnen blijven steken.
Nee hoor, gewoon bij een overgang op de rails blijven staan..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Je kunt ook eerst door de klap een stuk verderop terecht komen. Zou zomaar mogelijk zijn. Iets als jezelf vergiftigen is wat dat betreft effectiever.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je je hoofd zo legt dat je trein precies over je nek rijdt kan er toch weinig fout gaan lijkt mij
ook iets pijnlijker.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Je kunt ook eerst door de klap een stuk verderop terecht komen. Zou zomaar mogelijk zijn. Iets als jezelf vergiftigen is wat dat betreft effectiever.
zag je de dader nog weghollen met een arm minder?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Locusta het volgende:
Had ik een poosje terug ook. Kwam terug van de Kamasutrabeurs.... onderweg naar huis. Sprint er iemand bij 't Harde voor de trein (gewilde hotspot).... Met als gevolg: laatste aansluiting gemist in Zwolle
Sta je daar dan..... In Deventer was ons verzekerd dat er vanalles geregeld was, niet dus....
![]()
Uiteindelijk een conducteur aangeklampt, meegenomen naar het NS steunpunt op station Zwolle en daar hebben ze een taxi voor ons geregeld: op kosten van de NS!!![]()
Blijkt dus dat als je je laatste aansluiting mist door vertraging en niet meer thuis kan komen, NS je alternatief vervoer aan moet bieden....![]()
Nou, lekker dus met de taxi naar huis gebracht.... geluk bij een ongeluk, zo gezegd/t.....![]()
Ja precies daar zat ik dus ook aan te denken.... Ik zie veel potentiele mogelijkheden voor een pijnlijke mislukking bij een trein...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Je kunt ook eerst door de klap een stuk verderop terecht komen. Zou zomaar mogelijk zijn. Iets als jezelf vergiftigen is wat dat betreft effectiever.
Idd, van een hoog flatgebouw ofzo. Als het dan toch moet gebeuren, zorg dan dat je zeker niet het overleeft, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Charizma het volgende:
Als je het doet doe het dan goed !
Dat lijkt me niet hoor. Zo`n ding gaat niet 50km/uur. Denk dat het licht gelijk uit is als de trein je raakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat er best kans is dat het verkeerd gaat. Gezien risico's te elimineren zijn, en een methode waarbij je lichaam heel is ook weer net wat vriendelijker is voor nabestaanden zou ik daar eerder voor opteren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet hoor. Zo`n ding gaat niet 50km/uur. Denk dat het licht gelijk uit is als de trein je raakt.
die gast had zelfmoord gepleegd vlak voor het station waar de trein al was afgeremd maar hij was wel dood , die heeft het dus goed gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet hoor. Zo`n ding gaat niet 50km/uur. Denk dat het licht gelijk uit is als de trein je raakt.
Je desintegreert ter plekke. Als zo'n trein een beetje hard rijdt dan is de slagingskans 100%.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Voor nabestaanden wel natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef Adieu het volgende:
vaak zen die mense die zoiets doen wel nutteloos of anders gewoon
lomp dus agteraf ist zo erg nog nie dazze dr eige dan zelfdoden......
klinkt bot he maar ja zo zie ik het hoor
Het lullige is dat je daar niet echt mee kunt oefenen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef Charizma het volgende:
Het hangt natuurlijk ook van je eigen voor de trein spring kwaliteiten af....
Dat jij het kan vertalen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor nabestaanden wel natuurlijk.
Probeer het eerst voor een fiets, dan scooter, dan auto, dan bus en vervolgens trein.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lullige is dat je daar niet echt mee kunt oefenen.
Spring jij maar eens voor een auto op de snelweg...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Probeer het eerst voor een fiets, dan scooter, dan auto, dan bus en vervolgens trein.
De eerste vier zul je overleven met een beetje geluk.
Ik heb het dan ook over vervoersmiddelen binnen de bebouwde kom. Het heet ook oefenen he, wat jij nu zegt is een zelfmoordpoging an sichquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spring jij maar eens voor een auto op de snelweg...
Ik denk dat ze je van het asfast kunnen schrapen...![]()
Maar allicht beland je dan wel weer op de IC.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Probeer het eerst voor een fiets, dan scooter, dan auto, dan bus en vervolgens trein.
Nee, maar ik zag wel iemand zonder hoofd...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
zag je de dader nog weghollen met een arm minder?
jah man dat had iemand hier eerst ook gedaan stond in de krant! maar zn moeder zei dat het geen zelfmoord was maar dat hij gedwongen was dan is het natuurlijk geen zelfmoordquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Spring jij maar eens voor een auto op de snelweg...
Ik denk dat ze je van het asfast kunnen schrapen...![]()
Eerst oefenen met schaalmodellenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:33 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
hehehehehequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:44 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Eerst oefenen met schaalmodellen.
Dan weet je dat je een geoefend springer bent, en kun je dus door voor het echte werk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar allicht beland je dan wel weer op de IC.
Dat is zelfmoord waarbij hij geholpen is.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:42 schreef 2609 het volgende:
[..]
jah man dat had iemand hier eerst ook gedaan stond in de krant! maar zn moeder zei dat het geen zelfmoord was maar dat hij gedwongen was dan is het natuurlijk geen zelfmoord
maar hij was wel overleden![]()
Hendig sjiek opgemerkt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof ze echt alles moeten stilleggen als iemand ervoor gesprongen is :/ gaat nergens over alsof ze niet kunnen doorrijden, de gast die zelfmoord pleegde was toch nutteloos dus kunnen ze ook doorrijden
Nee, dat is lekker...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
Alsof ze echt alles moeten stilleggen als iemand ervoor gesprongen is :/ gaat nergens over alsof ze niet kunnen doorrijden, de gast die zelfmoord pleegde was toch nutteloos dus kunnen ze ook doorrijden
Als je ooit weer over straat kunt lopen wel ja.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:47 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een geoefend springer bent, en kun je dus door voor het echte werk.
Dat lijkt mij ook iets om je wat drukker over te maken dan over die vertraging.quote:Voor de nabestaanden is het dubbel zo erg, zeker als het onverwachts komt. En ja, voor sommigen kan het echt onverwachts komen.
Er zijn er ook die jarenlang in trajecten zitten, en daarmee voor hun gevoel niet verder komen.. Maar inderdaad, vaak zoekt iemand geen hulp..quote:Dat ze hulp moeten zoeken is een tweede, maar dat willen sommigen gewoonweg niet.
Weetje wat ze dan moeten doen ? een soort tunnel om het spoor heenmaken van een meter of 40, de trein remt een beetje af en dan word hij schoongespotenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, dat is lekker...
Met een rode trein het volgende station binnenrijden...
Armpje wat nog ergens aan bungelt...
Jum...
Misschien voor de volgende reclame van ob's ofzo...
Een rode trein..![]()
Die is wel vet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:55 schreef Relneger18 het volgende:
naast tubgirl hebben we nu ook traingirl
en als jij de pil van drion nou is in je drankje krijgt?quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef electricity het volgende:
om dit soort zaken tegen te gaan ben ik voor het verstrekken van de pil van drion. dan kunnen mensen die daarvoor kiezen op een waardige manier sterven.
Wat heeft de ns er nou weer mee te maken??quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:15 schreef electricity het volgende:
om dit soort zaken tegen te gaan ben ik voor het verstrekken van de pil van drion. dan kunnen mensen die daarvoor kiezen op een waardige manier sterven.
Alsof je geen andere schadelijke stoffen in je drankje kunt krijgen wanneer iemand daar op uit is..quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:16 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
en als jij de pil van drion nou is in je drankje krijgt?
maar zo wordt het wel extreem makkelijk gemaakt als je om een zelfmoordreden al een pilletje krijgtquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Alsof je geen andere schadelijke stoffen in je drankje kunt krijgen wanneer iemand daar op uit is..
Ik neem aan dat als zoiets wordt doorgevoerd dat de procedure wel anders gaat dan even langs je apotheek.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:18 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
maar zo wordt het wel extreem makkelijk gemaakt als je om een zelfmoordreden al een pilletje krijgt
Ik vraag me af of dat zo is. Ook zonder die pil zullen apothekers genoeg meemaken waar ze persoonlijk vraagtekens bij zetten of wel hun eigen gedachten bij hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef RemcoW85 het volgende:
Dan sta je als apotheker raar te kijken als je een verwijzing krijgt van zo`n gast
1x pil van drion 10mg
<handtekening>
Bij bepaalde andere medicatie weet je denk ik ook wel dat iemand niet lang meer te gaan heeft.. Bij sommige andere medicatie weet je als apotheker ook wel dat iemand psychisch wat klappen van de molenwiek heeft gehad..quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef RemcoW85 het volgende:
OK, bij een beetje Prozac zet je ook wel je vraagtekens. Bij een zelfmoordpil echter, weet je zeker dat het wel eens de laatste keer kon zijn dat je diegene gezien hebt. Dat blijft toch wel een enge gedachte; "Ow, die vent die maakt er met een beetje pech vanavond een eind aan".
ja het leven is hard.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:28 schreef RemcoW85 het volgende:
OK, bij een beetje Prozac zet je ook wel je vraagtekens. Bij een zelfmoordpil echter, weet je zeker dat het wel eens de laatste keer kon zijn dat je diegene gezien hebt. Dat blijft toch wel een enge gedachte; "Ow, die vent die maakt er met een beetje pech vanavond een eind aan".
nou.. dat mensen ook wel eens voor de trein springenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat heeft de ns er nou weer mee te maken??
Het is goedkoop. Je hoeft er niet bij na te denken. Het werkt gegarandeerd. En je hebt de garantie dat iedereen meteen weet van je dood, en je ligt niet eerst nog een week in je eigen huis ofzo....quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:09 schreef 2609 het volgende:
waarom moet je het generaliseren dan net alsof elke zelfmoordenaar voor een trein springt
Of met elkaar discussieren waarvoor ze gebruikt zouden worden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:33 schreef RemcoW85 het volgende:
Eigenlijk hebben die mensen maar een apart baantje. Die zien bijvoorbeeld op het oog normale mensen de meest rare pillen komen halen. Ze zullen er dan achter de schermen hartelijk om lachen.
Dat zijn inderdaad ook van die situaties.quote:Net als iemand in het ziekenhuis een donker kindje uit een blanke vrouw met een daarbij horende blanke man ziet komen. Reken maar dat die wat leuks te vertellen heeft op een verjaardag. Maargoed, dat laatste hoort niet in dit topic, maar ik moest er even aan denken.
Doet me denken aan een artikel in een of andere krant, waarin een bepaalde organisatie probeerde om suicidalen weer op de rails te krijgen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef mazaru het volgende:
"Met de zelfmoordlijn, blijft u even hangen?"
In dit geval dus van de rails te schrapenquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doet me denken aan een artikel in een of andere krant, waarin een bepaalde organisatie probeerde om suicidalen weer op de rails te krijgen.
+10 Scherpquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef Alicey het volgende:
[..]
Doet me denken aan een artikel in een of andere krant, waarin een bepaalde organisatie probeerde om suicidalen weer op de rails te krijgen.
zijde gij 'ne broabander of wa?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef Adieu het volgende:
vaak zen die mense die zoiets doen wel nutteloos of anders gewoon
lomp dus agteraf ist zo erg nog nie dazze dr eige dan zelfdoden......
klinkt bot he maar ja zo zie ik het hoor
zelfmoord plegende mensen in nederland zijn van die "ik-vind-mezelf-zielig, oowww ik ben zo depressief"quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:00 schreef Sabsie het volgende:
Mensen die zelfmoord plegen doen dat niet voor nix. Als de maatschapij ervoor zorgt dat suïcidalen op een humane manier er een eind aan maken, hebben de ns en omstanders er ook minder last van.
Verder vind ik het een beetje jammer dat sommige mensen van die respectloze opmerkingen maken hierover, want zo iemand heeft heel wat geleden voordat ie tot zo'n daad komt! Daar klaag ik over!
Het zijn doorgaans juist die mensen die weinig aandacht vragen/trekken met wat hun dwars zit. Je bent allicht in de war met diegenen die er steeds mee "dreigen".quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:05 schreef funkmaster het volgende:
[..]
zelfmoord plegende mensen in nederland zijn van die "ik-vind-mezelf-zielig, oowww ik ben zo depressief"![]()
daar kan je weleens gelijk in hebben, al die mensen die altijd zo van de daken schreeuwen dat ze depressief zijn en op hun 16e al aan de anti-depressiva zittenquote:Op donderdag 2 februari 2006 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zijn doorgaans juist die mensen die weinig aandacht vragen/trekken met wat hun dwars zit. Je bent allicht in de war met diegenen die er steeds mee "dreigen".
Ik denk echter dat het ook per persoon verschilt, en ik denk dat het ook een heel verschil maakt of ellende gedoseerd komt, of allemaal in een keer.. In veel gevallen is het echter zo dat een eerste stap om uit depressiviteit te komen een schop onder je hol is..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:13 schreef funkmaster het volgende:
en dan verdiep je je in die mensen, en die hebben gewoon helemaal niks overdreven ergs meegemaakt.
Ik ken iemand die allebei z'n ouders in 3 jaar aan kanker heeft verloren, en die probeert ook gewoon positief te blijven
ik denk dat sommige mensen zichzelf gewoon nogal snel zielig vinden, en dat anderen gewoon proberen verder te gaan met hun leven.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk echter dat het ook per persoon verschilt, en ik denk dat het ook een heel verschil maakt of ellende gedoseerd komt, of allemaal in een keer.. In veel gevallen is het echter zo dat een eerste stap om uit depressiviteit te komen een schop onder je hol is..
Het zijn ook fases. Jezelf zielig vinden is een eerste fase. Sommigen komen daar niet voorbij..quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik denk dat sommige mensen zichzelf gewoon nogal snel zielig vinden, en dat anderen gewoon proberen verder te gaan met hun leven.
Mensen zijn nou eenmaal allemaal verschillend.quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:16 schreef funkmaster het volgende:
[..]
ik denk dat sommige mensen zichzelf gewoon nogal snel zielig vinden, en dat anderen gewoon proberen verder te gaan met hun leven.
Zou daar een markt in zijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het lullige is dat je daar niet echt mee kunt oefenen.
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:51 schreef De_Handelaar het volgende:
als ik zon figuur betrapt datie voor mijn trein springt, dan maak ik m dood ~ !
Mietje :').quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef buitenbeentje het volgende:
Zelfmoord plegen is wel het laatste dat ik zal doen.![]()
Je zegt het zelf al. Het is een egoistische daad. Op het moment dat iemand uberhaupt aan zelfmoord denkt, doet al het andere er niet meer toe.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:49 schreef demonsdance het volgende:
Zelfmoord plegen kun je niet maken vind ik, vooral niet tegenover de mensen die om je geven of van je houden.
Het is een egoistische daad
Hier ben ik het toch niet mee eens. Er zit nog een heel stuk tussen "er aan denken" en "doen"..quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Het is een egoistische daad. Op het moment dat iemand uberhaupt aan zelfmoord denkt, doet al het andere er niet meer toe.
Natuurlijk, maar op dat moment is er al een stuk egoisme ingeslopen.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hier ben ik het toch niet mee eens. Er zit nog een heel stuk tussen \"er aan denken\" en \"doen\"..
Ieder mens is ALTIJD egoistisch.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:12 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar op dat moment is er al een stuk egoisme ingeslopen.
Gelul, je leeft voor jezelf niet voor anderen. Als jij er geen zin meer in hebt dan moet je zelf weten of je zelfmoord pleegt.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al. Het is een egoistische daad. Op het moment dat iemand uberhaupt aan zelfmoord denkt, doet al het andere er niet meer toe.
Er bestaan geen grotere egoisten dan zij die zelfmoord plegen. Want op het moment dat men zelfmoord pleegt denken ze alleen maar aan het stoppen van de pijn, aan het eindigen van de ellende en het eindigen van hun leven. Men denkt niet aan je familie, vrienden, het doet er niet meer toe. Niets doet er meer toe.
Mensen aanvallen die zich niet kunnen verdedigen is zo not done.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef broodmonkeh het volgende:
doe dat is ergens anders dan ipv van voor de trein![]()
khad godver gewoon 2 uur vertraging is toch niet normaal meer ? :'(
Ik vind het goed zoquote:Op zondag 5 februari 2006 05:26 schreef t0y het volgende:
Life's what you make of it! (als ik het zo goed schrijf)
Kijk dat is nu 't meest egoistische eraan, dat gaat erna niet meer.quote:Op zondag 5 februari 2006 05:45 schreef Wojworshebn het volgende:
Als ze het zelf ook maar weer opruimen he?
Al dat bloed op de trein is niet echt representatief.quote:Op zondag 5 februari 2006 06:03 schreef StefanP het volgende:
Gewoon doorrijden. De vogels en beesten rapen de stukjes wel op en de trein heeft er echt geen last van.
Ja en wie mag de zooi weer opruimen.?quote:Op zondag 5 februari 2006 06:09 schreef t0y het volgende:
[..]
Al dat bloed op de trein is niet echt representatief.
De trein was te laat?quote:Op zondag 5 februari 2006 06:13 schreef Doderok het volgende:
Ken er één, die zat \'s middags in de auto te lunchen met collega, op een afstandje van overweg. Slagbomen gaan naar beneden, collega stapt uit, gaat naar overweg, kijkt effe, en legt zich dan op de sporen.
Toen hij later de baas opbelde kreeg hij als reaktie: verdoe m\'n tijd niet met je idiote grappen...![]()
Dat heeft niet zoveel nut. Ze wilden toch al dood.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:07 schreef KritischBlikje het volgende:
Allemaal direct de doodstraf geven. Dat zal ze leren.
o? toch welquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef buitenbeentje het volgende:
hoezo open deur ?quote:
Mij valt toch wel op dat iedereen die een zelfmoord meemaakt, hier heel anders over denkt en er heel anders mee omgaat.. Uiteraard zullen degenen die een extreme gedachte er op nahouden hier genuanceerder over gaan denken, maar ik denk dat de kern van hoe iemand er over denkt toch wel eens heel erg kan verschillen..quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
hoezo open deur ?
maar OT: ik zie hier hele leuke meningen over mensen die zelfmoord plegen, maar wacht maar tot je in je naaste omgeving meemaakt, dan worden die verhalen opeens anders en een stuk genuanceerder. En ik weet jammer genoeg heel goed waar ik het over heb.
klopt, maar het valt me op dat mensen het heel snel veroordelen als een egoïstische daad, en dan vraag ik me wel eens oprecht af wie dan de egoïst is..quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mij valt toch wel op dat iedereen die een zelfmoord meemaakt, hier heel anders over denkt en er heel anders mee omgaat.. Uiteraard zullen degenen die een extreme gedachte er op nahouden hier genuanceerder over gaan denken, maar ik denk dat de kern van hoe iemand er over denkt toch wel eens heel erg kan verschillen..
Dat heb ik ook. Daarom ook mijn reactie dat iedereen egoistisch is. Heel je leven wordt door egoisme bepaald. Maar bij een begrafenis van iemand die zelfmoord had gepleegd, viel het me toch ook dat in een van de speeches iemand riep "Wat doe je ons aan?"..quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
klopt, maar het valt me op dat mensen het heel snel veroordelen als een egoïstische daad, en dan vraag ik me wel eens oprecht af wie dan de egoïst is..
dat is op zich als eerste reaktie ook niet zo vreemd. Het duurt ook wel een behoorlijke tijd voordat je zo'n gebeurtenis een plaatsje kan geven. Maar als je je later eens realiseert wat voor een traject iemand heeft doorlopen voordat hji/zij daadwerkelijk tot de werkelijke zelfmoord komt, dan ga je er toch anders mee om. Op een moment dat iemand dat namelijk doet, zijn er in dat hoofd al zo ontzettend veel schakelaars omgegaan...quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Daarom ook mijn reactie dat iedereen egoistisch is. Heel je leven wordt door egoisme bepaald. Maar bij een begrafenis van iemand die zelfmoord had gepleegd, viel het me toch ook dat in een van de speeches iemand riep "Wat doe je ons aan?"..
Mijn gedachten zo'n beetje inderdaad.. Iedereen heeft een overlevingsinstinct. Dat faalt niet zomaar..quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:17 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is op zich als eerste reaktie ook niet zo vreemd. Het duurt ook wel een behoorlijke tijd voordat je zo'n gebeurtenis een plaatsje kan geven. Maar als je je later eens realiseert wat voor een traject iemand heeft doorlopen voordat hji/zij daadwerkelijk tot de werkelijke zelfmoord komt, dan ga je er toch anders mee om. Op een moment dat iemand dat namelijk doet, zijn er in dat hoofd al zo ontzettend veel schakelaars omgegaan...
preciesquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mijn gedachten zo'n beetje inderdaad.. Iedereen heeft een overlevingsinstinct. Dat faalt niet zomaar..
Ja... als je het doet wel. ..lijkt me zo.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef buitenbeentje het volgende:
johquote:Op donderdag 9 februari 2006 13:19 schreef Stayin het volgende:
[..]
Ja... als je het doet wel. ..lijkt me zo.
Ja maar als ze het overleven zijn het ook geen zelfmoordenaars, en heeft de TS ook geen last van zequote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
ik word echt ongelovelijk kots en kotsmisselijk van dergelijke postsquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:54 schreef vamos1 het volgende:
de ergste zijn nog wel de zelfmoordenaars die het niet lukt.. en het dan niet.. gewoon NIET nog een keer proberen
ik bedoel.. je kan niks, bent nergens goed voor in deze wereld,
en je kan zelfs niet fatsoenlijk zelfmoord plegen
Ik bedoel,.. geef jezelf een 2e kans! Zoek een betere methode! Probeer het nog eens en je zult zien! Je kan het! Tjakkaaaaaaaa![]()
quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:21 schreef Roolio het volgende:
Ik had ook 1.5 uur vertraging door zo'n treinspringer afgelopen zondag avond (nacht).Het schijnt dat ie het nog had overleefd ook.
(bij Deventer ergens)
Doh, intellect ook van P.Hilton?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
Ga eens met de machinisten praten die op het traject langs Wolfheze reiden. Die pakken er 5 per jaar.quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:13 schreef Roolio het volgende:
Die machinist die even langskwam om te vertellen waarom we vertraging hadden vertelde dat hij in 15 jaar al 5 mensen voor de trein had gehad.
Ja dat geloof je zelf toch niet he?quote:Op donderdag 9 februari 2006 19:21 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ga eens met de machinisten praten die op het traject langs Wolfheze reiden. Die pakken er 5 per jaar.
Ja meerdere malen per jaar door meerde machinisten ja. Misschien dat het daar een stuk drukker is dan 1 in de 3 jaar (wat al boven het gemiddelde scheen te liggen), maar 5 per jaar lijkt me behoorlijk overdreven.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolz, ik woon daar in de buurt, en mijn schoonzus werkt daar. De werknemers van Wolfheze gaan meerdere malen per jaar met vuilniszakken langs de rails lichaamsdelen ruimen.
Triest maar waar.
Gemeente heeft al wel hekken geplaatst daar in de omgeving, maar ja, daar klimmen ze dan gewoon over heen
quote:Jaarlijks plegen180 mensen zelfmoord door voor een trein te springen. ProRail wil dat aantal terugdringen. Samen met de NS en een stichting in zelfmoordpreventie studeert de spoornetbeheerder op maatregelen. Op een aantal trajecten worden daarmee proeven genomen. Die duren tot het tweede kwartaal 2006.
Wolfheze spant de kroon met zelfmoord..quote:Het is vrij algemeen bekend dat dit in de buurt van Den Dolder, Ermelo, Wolfheze en Vught geregeld voorkomt.
zo te zien is lezen niet echt je sterke punt....quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:19 schreef vamos1 het volgende:
vat alles niet zo serieus op
of open er een topic open
Als ik in Vlaardingen west zou wonen zou ik me zelf ook voor de trein willen gooien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:13 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
Vlak voor vlaardingen west. Kon het spektakel helaas niet zien gebeuren want kwam iets later aanmaarja wou hem nog een knal voor z'n bek geven maar je mocht er niet bij
![]()
ja,quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Charizma het volgende:
Als je het doet doe het dan goed !
January 7, Czech Republic - A high-speed train (Pendolino) fataly hit an elderly man while he was trying to cross the tracks at Tynec nad Labem, central Bohemia. The accident was only discovered in Pardubice, 29 km further away after people at the station noticed a body hanging in front of the train.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:47 schreef Maikuuul het volgende:
alsof ze niet kunnen doorrijden, de gast die zelfmoord pleegde was toch nutteloos dus kunnen ze ook doorrijden
Ik woon in de westwijk! Niets mis mee, zolang je maar tegen het centrum aanzit...quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:59 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Als ik in Vlaardingen west zou wonen zou ik me zelf ook voor de trein willen gooien.
Nee, dat doen ze hun collega's niet aan. Of juist welquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:04 schreef Pony-Lover het volgende:
plegen er eigenlijk ook veel machinisten zelfmoord (naar aanleiding van hun trauma)door voor de trein te springen?
Kijk een opvangcentrum voor hopenlozen naast een drukke spoorlijn geeft natuurlijk wel de nodige doorstroming.quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:22 schreef TheThirdMark het volgende:
http://voetbalonline.nl/forum/ecfTopic.asp?CategoryID=100&PostID=2115760&Page=5
[..]
[..]
Wolfheze spant de kroon met zelfmoord..
Ach, het lost zich vanzelf op, is het niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kijk een opvangcentrum voor hopenlozen naast een drukke spoorlijn geeft natuurlijk wel de nodige doorstroming.![]()
Ik vraag me alleen af of 't toeval is?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:13 schreef t0y het volgende:
[..]
Ach, het lost zich vanzelf op, is het niet?
Ze zouden eigenlijk ook nog een spoorlijn dwars door een gevangenis of tbs kliniek moeten aanleggen. Dat zou een hoop belastingcenten schelenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik vraag me alleen af of 't toeval is?
Dan moeten er alleen geen mensen staan die in de trein 't ding rijden.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:17 schreef t0y het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk ook nog een spoorlijn dwars door een gevangenis of tbs kliniek moeten aanleggen. Dat zou een hoop belastingcenten schelen
Ach, dan laten we toch die shuttles van connexxion rijden, die dingen zijn onbemand en remmen toch niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:20 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moeten er alleen geen mensen staan die in de trein 't ding rijden.![]()
Kijk dan is 't geen punt meer verder en kan elke labiele met een gerust hart voor de trein springen.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 03:21 schreef t0y het volgende:
[..]
Ach, dan laten we toch die shuttles van connexxion rijden, die dingen zijn onbemand en remmen toch niet.
Ik woonde vroeger ook vlak bij de west wijkquote:Op vrijdag 10 februari 2006 01:55 schreef t0y het volgende:
[..]
Ik woon in de westwijk! Niets mis mee, zolang je maar tegen het centrum aanzit...
Beter als schiedam of de slechtere wijken van rotterdam.
Edit: nu ik je fotoboek heb gezien vraag ik me af waarom jij niet voor de trein springt...
Voordeel is wel dat er een spoor door West loopt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:12 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger ook vlak bij de west wijk
En heb er ook kranten bezorgd, maar vond het geen fijne buurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |