quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef daReaper het volgende:
treinspringers zijn egoïsten. Gelukkig heb je maar 1x per hun leven last van ze.
niet als ze het overleven en ze het daarna weer proberen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:08 schreef daReaper het volgende:
treinspringers zijn egoïsten. Gelukkig heb je maar 1x per hun leven last van ze.
Vlak voor vlaardingen west. Kon het spektakel helaas niet zien gebeuren want kwam iets later aanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef DeTolk het volgende:
Waar was dit heuglijke feit gebeurt?
Volgens mij voel je er nauwelijks meer iets van wanneer je in hooguit enkele seconden in een aantal stukjes wordt gereden.. De methode zou echter ook niet mijn voorkeur hebben.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef Charizma het volgende:
Ik snap niet waarom iemand voor een trein springt als zelfmoord poging.. Kan me toch wel een iets minder pijnlijke manier bedenken...
Ja, 't getuigt niet echt van een creatieve geest om het zo maar te bestempelen...Is 't wellicht een aversie jegens de maatschappij of een deel ervan dat hun drijft tot deze, toch enigszins destructieve actie tegen het kapitalisme...?..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:12 schreef Charizma het volgende:
Ik snap niet waarom iemand voor een trein springt als zelfmoord poging.. Kan me toch wel een iets minder pijnlijke manier bedenken...
Ik heb al een paar keer gehoord dat het mis was gegaan...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Volgens mij voel je er nauwelijks meer iets van wanneer je in hooguit enkele seconden in een aantal stukjes wordt gereden.. De methode zou echter ook niet mijn voorkeur hebben.
Of dat die paar uurtjes vertraging het ernstigste gevolg is er van..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:16 schreef longinus het volgende:
Alsof die zelfmoordenaar rekening gaat houden met al die loosers in de trein.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:10 schreef 2609 het volgende:
[..]
niet als ze het overleven en ze het daarna weer proberen!
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehoord dat het mis was gegaan...
Ook een keertje bij Delft-Z, daar wou een vrouw zelfmoord plegen...
Ging alleen even niet helemaal goed, overleefde het alleen moet ze nu haar benen missen...
dat mogen ze niet zeggen. Ze zeiden dat de treinen niet reden vanwege een versperring tussen maassluis en vlaardingen westquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef fallrite het volgende:
Oja, ik zag het staan op de borden bij Utrecht CS - dat er geen treinen reden ofzo, niet wat er was gebeurd
mwao de wielen van je wagentje zouden weleens tussen de rails kunnen blijven steken.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.
Wegens een zelfmoordpoging van (volledige naam) rijden er vandaag geen treinen richting ....quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:17 schreef fallrite het volgende:
Oja, ik zag het staan op de borden bij Utrecht CS - dat er geen treinen reden ofzo, niet wat er was gebeurd
Als je je hoofd zo legt dat je trein precies over je nek rijdt kan er toch weinig fout gaan lijkt mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zou dus al een van de redenen zijn om niet voor een trein te kiezen wanneer het er op aan zou komen. Zonder benen wordt het een stuk lastiger om het nog een keer te proberen.
Het is neit onmogelijk, maar wel een stuk lastiger. Lastiger is denk ik dat je na een mislukte poging een beetje in de gaten gehouden wordt door je omgeving. Zelfmoord is tenslotte geen populaire daad..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwao de wielen van je wagentje zouden weleens tussen de rails kunnen blijven steken.
Nee hoor, gewoon bij een overgang op de rails blijven staan..quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Je kunt ook eerst door de klap een stuk verderop terecht komen. Zou zomaar mogelijk zijn. Iets als jezelf vergiftigen is wat dat betreft effectiever.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als je je hoofd zo legt dat je trein precies over je nek rijdt kan er toch weinig fout gaan lijkt mij
ook iets pijnlijker.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Je kunt ook eerst door de klap een stuk verderop terecht komen. Zou zomaar mogelijk zijn. Iets als jezelf vergiftigen is wat dat betreft effectiever.
zag je de dader nog weghollen met een arm minder?quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:22 schreef Locusta het volgende:
Had ik een poosje terug ook. Kwam terug van de Kamasutrabeurs.... onderweg naar huis. Sprint er iemand bij 't Harde voor de trein (gewilde hotspot).... Met als gevolg: laatste aansluiting gemist in Zwolle
Sta je daar dan..... In Deventer was ons verzekerd dat er vanalles geregeld was, niet dus....
![]()
Uiteindelijk een conducteur aangeklampt, meegenomen naar het NS steunpunt op station Zwolle en daar hebben ze een taxi voor ons geregeld: op kosten van de NS!!![]()
Blijkt dus dat als je je laatste aansluiting mist door vertraging en niet meer thuis kan komen, NS je alternatief vervoer aan moet bieden....![]()
Nou, lekker dus met de taxi naar huis gebracht.... geluk bij een ongeluk, zo gezegd/t.....![]()
Ja precies daar zat ik dus ook aan te denken.... Ik zie veel potentiele mogelijkheden voor een pijnlijke mislukking bij een trein...quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vraag ik me af. Je kunt ook eerst door de klap een stuk verderop terecht komen. Zou zomaar mogelijk zijn. Iets als jezelf vergiftigen is wat dat betreft effectiever.
Idd, van een hoog flatgebouw ofzo. Als het dan toch moet gebeuren, zorg dan dat je zeker niet het overleeft, met alle gevolgen van dien.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Charizma het volgende:
Als je het doet doe het dan goed !
Dat lijkt me niet hoor. Zo`n ding gaat niet 50km/uur. Denk dat het licht gelijk uit is als de trein je raakt.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk dat er best kans is dat het verkeerd gaat. Gezien risico's te elimineren zijn, en een methode waarbij je lichaam heel is ook weer net wat vriendelijker is voor nabestaanden zou ik daar eerder voor opteren.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet hoor. Zo`n ding gaat niet 50km/uur. Denk dat het licht gelijk uit is als de trein je raakt.
die gast had zelfmoord gepleegd vlak voor het station waar de trein al was afgeremd maar hij was wel dood , die heeft het dus goed gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet hoor. Zo`n ding gaat niet 50km/uur. Denk dat het licht gelijk uit is als de trein je raakt.
Je desintegreert ter plekke. Als zo'n trein een beetje hard rijdt dan is de slagingskans 100%.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:26 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Voor nabestaanden wel natuurlijk.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:28 schreef Adieu het volgende:
vaak zen die mense die zoiets doen wel nutteloos of anders gewoon
lomp dus agteraf ist zo erg nog nie dazze dr eige dan zelfdoden......
klinkt bot he maar ja zo zie ik het hoor
Het lullige is dat je daar niet echt mee kunt oefenen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:30 schreef Charizma het volgende:
Het hangt natuurlijk ook van je eigen voor de trein spring kwaliteiten af....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |