ik roep niet op tot oorlog, ik zeg alleen dat men niet moet onderschatten dat de rest van de europese samenleving die moslimterreur na een tijdje zat is.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:29 schreef Drugshond het volgende:
1ofthefew.. je opmerkingen , en oproepen dat je liever een oorlog hebt kunnen niet door de beugel.. Ik gaf eerder aan dat je op en over het randje aan het posten was. En toch zet je door.
Welnu ik zet ook door en ik ga wat notes verzamelen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:17 schreef 1ofthefew het volgende:
wat ik me trouwens wel afvraag is of dit het begin is van een ontzettende ecalatie/burgeroorlog.
westerlingen zijn het nu zat en de vraag is of ze nog maar iets pikken van moslims en hun haat jegens het westen
ik roep nergens op tot oorlog of een gewapende aanval op moslims.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:20 schreef 1ofthefew het volgende:
[..]
ik denk dat veel mensen, ook hier op fok, het geweld en intolerantie van moslims zat zijn. ze komen zelf naar de westerse maatschappij maar hebben kritiek op onze samenleving en willen dit vaak met geweld duidelijk maken.
ja, op een gegeven moment ben je het zat en heb je liever een massale oorlog om er vanaf te zijn.
discussieren kan er schijbaar toch niet met die gasten ...
BSB is heel berucht als het gaat over aantal bans en aantal notes die daaraan vooraf gingen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:37 schreef 1ofthefew het volgende:
Ga je ook notes verzamelen van je vriendje BSB die keer op keer suggestieve opmerkingen omtrend de holocaust maakt?
ja zag hetquote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef Oversight het volgende:
En nou niet meer zeuren om die link in de index,....
Die komt er wel, al kost het me de hele nacht!
Grrr... hij stond even in [NWS] omdat ik dacht dat je de TO was..quote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef McCarthy het volgende:
No time for losers; harde maatregelen voor kenniseconomie.
kan iemand hem terug kapen
hij stond oorspronkelijk in NWS
je laat je topic toch niet kapen door zo'n opgevoerde wasmachine
Anders negeer je het even.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:31 schreef NorthernStar het volgende:
Centraal Ophef over 'EU' Spotprenten #12
Kun je hier geen normale OP van maken?
(diepe) zucht... ,omdat ik zowel voor als achter de schermen solo aan het werk ben.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:08 schreef NorthernStar het volgende:
Anders negeer je het even.
Mjah gewoon wat basic info? Een linkje naar de bewuste spotprenten bijvoorbeeld. Of een tijdlijn met wat links naar nieuwsberichten.quote:Op maandag 6 februari 2006 04:26 schreef Drugshond het volgende:
Ik zit te denken aan een samenvatting. Maar omgekeerd wil ik de discussie niet opblazen tot buiten de (denkkaders) van het 8-uur journaal e.d.
2 doden wat gebouwen in brand... Nou in Irak zetten ze daar een handtekening onder. Zonder shockerende posts.
Naast het actuele nieuws(feitjes) is een zekere spiegeling aan de realiteit wel gewenst.
Het raakt de essentie van het verhaal... waar begint vrijheid van meningsuiting.. en wat is de kostprijs van vrije meningsuiting.quote:Zwijgen maakt medeplichtig" schrijfsel er niet in. Hou het een beetje objectief.......
Zet je ze op de Fok!server.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:07 schreef Drugshond het volgende:
De link naar de bewuste spotprenten staat in de OP...... zie site G.W.
Ja je vroeg om ideeën voor een OP.quote:Een chronologische volgorde (of tijdslijn) is net iets te veel eer (uche) voor een topic wat niet gaat over (bom)aanslagen e.d. op Europees grondgebied.
In Europa zijn er vooralsnog demonstraties... qua statements niet altijd gelukkig gekozen (zelfs verre van). Maar het is geen \"killing in the name off.\"
Ook wakkerquote:Op maandag 6 februari 2006 05:12 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zet je ze op de Fok!server.
[..]
Ja je vroeg om ideeën voor een OP.
Mijn vraag of die onzin als dat gedicht en bepaalde pics eruit konden. In zo\'n reeks is (was het iig) gebruikelijk om de OP voor achtergrondinfo te gebruiken, niet om een bepaalde mening te promoten.
Dat heb ik betracht, tijdens #1 t/m #5 om alles in Fok!Wiki te plaatsen. Maar het nieuws/reakties verloopt soms/vaak sneller. Dan de content/c.q. samenvatting van de OP.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:12 schreef NorthernStar het volgende:
Zet je ze op de Fok!server.
Que mening ?!... hit me !! ...quote:Niet om een bepaalde mening te promoten.
Bullshit. Het is gewoon een dramatisch aangezette mening. Ik kan ook zo'n gedicht maken maar dan met hele andere dingen erin. Een Irving die al maanden in de cel zit omdat hij niet in de gaskamers gelooft, een Cindy Sheehan die gearresteerd wordt vanwege een T-shirt, dezelfde cartoonist van die Deense krant die een spotprent over Sharon 'racistisch' noemt, over hoe hypocriet die zogenaamde "vrijheid van meningsuiting" is enz.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:07 schreef Drugshond het volgende:
Het raakt de essentie van het verhaal... waar begint vrijheid van meningsuiting.. en wat is de kostprijs van vrije meningsuiting.
Vrijheid heeft een kostprijs. Als je daar over door gaat denken. En die bijdrage vanuit een fylosofische belichting hoort daar in thuis..
Dan zet je er links in naar artikelen die de ontwikkelingen weergeven. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 6 februari 2006 05:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ook wakker![]()
Nou ik zit ook niet te wachten op 12 pics van een demonstratie zonder een vorm van een kop-start techniek in de OP. Het is en blijft een ordinaire rel.
Dramatisch of niet... het stukje proza laat meer dan duidelijk zien hoe middels een salami-techniek een volk / groep mensen letterlijk afgesneden kan worden door de buitenwereld zonder kritiek te mogen uiten.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:19 schreef NorthernStar het volgende:
Bullshit. Het is gewoon een dramatisch aangezette mening. Ik kan ook zo'n gedicht maken maar dan met hele andere dingen erin. Een Irving die al maanden in de cel zit omdat hij niet in de gaskamers gelooft, een Cindy Sheehan die gearresteerd wordt vanwege een T-shirt, dezelfde cartoonist van die Deense krant die een spotprent over Sharon 'racistisch' noemt, over hoe hypocriet die zogenaamde "vrijheid van meningsuiting" is enz.
Omdat het aansluit bij jouw mening is het nog geen filosofische belichting.
Thx.. die neem ik wel mee.quote:Op maandag 6 februari 2006 05:35 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dan zet je er links in naar artikelen die de ontwikkelingen weergeven. Zo moeilijk is dat toch niet?
EU in Gaza belaagd vanwege cartoons
Bezorgdheid bij Annan over spotprenten
Denen en Noren verlaten Syrië
Deense ambassade in Beiroet in brand
Minister Libanon treedt af na rellen
Comments from political leaders around the world
In pictures: Beirut protests
Bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |