prima, sc neemt het toch wel over. het is belangrijk genoeg. jammer dat je dit uit nieuws weet te houden.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef Drugshond het volgende:
Goed ik heb feedback gekregen van 2 collega\'s achter de schermen. En ze ondersteunen mijn beslissing. Topic blijft tot nader order dicht.
Je avatarquote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef Drugshond het volgende:
Goed ik heb feedback gekregen van 2 collega\'s achter de schermen. En ze ondersteunen mijn beslissing. Topic blijft tot nader order dicht.
Topic drastisch opgeruimd tot de eerste nieuwsberichten (HIZ,MEKI), en alle offtopic zooi eruit gehaald.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef stukovich het volgende:
Deze reactie naar aanleiding van mijn avatar in het topic: priester doodgeschoten.
Dit slaat natuurlijk nergens op, omdat in geen enkele post geweld verheerlijk en ik dusdanig opgeleid ben dat ik weet dat ten alle tijden de wet geldt en niets anders dan de wet
hijs coolquote:
Vergeet het rode puntje in zijn bril niet.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:08 schreef zoalshetis het volgende:
hijs cool
Hij is open.quote:Op zondag 5 februari 2006 18:25 schreef Godslasteraar het volgende:
open dan dat centraal weer.
sorry voor m'n reaktie, kreeg een beetje de pest in van dit onderwerp, en dat roept weer wat minder plezierige trekjes van mij op. Al moet ik bekennen dat ik dat van die spirituele hondsdolheid ook daadwerkelijk meen. Ik ga in ieder geval wat vrolijkers doen, ik ga maar eens aan de slag met m'n privé cursusje photoshopquote:
quote:
Thx dude.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef Oversight het volgende:
kadootje:
http://wiki.fok.nl/index.php/Gebruiker:Drugshond
En nou niet meer zeuren om die link in de index,....
Die komt er wel, al kost het me de hele nacht!
COZ,... helluuup !
quote:Trouwens wat is het probleem van die prenten. spotprenten willen op een spottende manier een probleem onder de aandacht brengen.
enkele feitjes:
-in de afgelopen jaren veel bloedige aanslagen door moslimterroristen.
WTC-in naam allah worden 2 flatgebouwen vernietigd met onschuldige mensen. het blijft een feit dat een heel groot deel van de moslims dit een feestdag vinden en er ook echt een feestje van maakten. de moslims die het afkeurden zijn moeilijk te vinden.
-Westerse (europese) landen krijgen te maken met intolerantie en geweld oor moslims.
denk aan rellen frankrijk, australie, diamantbuurt, engeland, mollesteren homo's eerwraak, straatterreur.
-moslims staan fel tegenover joden in het bijzonder en andere religies en westerse waarden en normen. homo's in iran, vrouwenrechten daar, joden die keer op keer mikpunt van hat zijn (zelfs als een deense krant iets doet worden de joden er door de moslims bij gesleept). kerken die afgefakkelt worden.
En dan is er een deense krant die prenten maakt waarin mohammed in verband word gebracht met moslim geweld en intolerantie en dan zijn wij opeens fout?
wat hadden wij moeten doen dan? moslim manier? dus een paar moskeen in de hens zetten met de moslims er nog in onder luid gejuich door nederlanders die met een blikje bier en een LPF petje naar het schouwspel gaan kijken?
hoe durven moslims westerlingen respectloos te noemen. bestaat er weleens respect in de moslimwereld voor niet moslim culturen?
Min of meer (een luchtige flora met de nodige humor)quote:Op maandag 6 februari 2006 00:28 schreef 1ofthefew het volgende:
drugshond, fok is toch een discussieforum?
Ja en,quote:rest van het verhaal
Tot op zekere hoogte... maar je hoeft er niet op te reageren. Het is geen plicht. Pak voor de aardigheid een andere moslim uit die wel de beoogde discussietechnieken in huis heeft om je discussie en/of thema uit te diepen.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
Maar kennelijk vind je het wel raar dat zoveel mensen zich eraan ergeren en persoonlijk worden.
het ontwijken of achterlijke antwoorden geven kun je toch ook zien als trollerig gedrag?
Staat in [NWS] met een bericht in [FC-POL].quote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef McCarthy het volgende:
No time for losers; harde maatregelen voor kenniseconomie.
kan iemand hem terug kapen
hij stond oorspronkelijk in NWS
je laat je topic toch niet kapen door zo'n opgevoerde wasmachine
quote:Op maandag 6 februari 2006 00:30 schreef McCarthy het volgende:
No time for losers; harde maatregelen voor kenniseconomie.
kan iemand hem terug kapen
hij stond oorspronkelijk in NWS
je laat je topic toch niet kapen door zo'n opgevoerde wasmachine
lol dus fuifduif is de kloon van mccarthyquote:Op maandag 6 februari 2006 00:59 schreef Drugshond het volgende:
Op verzoek van TS -> [NWS]
quote:
Ik zal straks wel kijken... ik heb ff een spoedklusjequote:Op maandag 6 februari 2006 01:29 schreef Oversight het volgende:
Opzetje gemaakt,.... check again....
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |