quote:
Op woensdag 8 februari 2006 23:19 schreef Meki het volgende:Ik heb wat aan me meningen aan gedaan zodat ze niet meer echt eenzijdig meer zijn. Ik volg alleen mijn mening. en ik herhaal het niet.
Goed ff bezig geweest met wat knip en plakwerk van reeks #18 t/m #23
quote:
#23 Denemarken krijgt alsmaar een slechte naam
ik de acherlijke cultuur die graag beledigt nog steeds mensen aan het kwesten ??
Denemarken gaat nu ook holocaust ontkennen
spotprenten maken heeft nog niks met ontkenning te maken
Diegene die zielig zijn . zijn mensen die het goedkeuren van beledigen . Mensen die mensen beledigen in hun waarde zijn pas zielig. Mensen die onnodig mensen kwetsen die zijn pas zielig en dat ambassades in fik steken zijn de gevolgen ervan
Moslims hechten zich veel aan hun geloof en dat zijn de waardes van de Moslims
Moslims geloven streng in de Islaam . respect uiten is het enige wat je kan doen in plaats van het constant maar beledigen
dat was eerst beledigen . Het kwetsen van mensen is fout en verkeerd maar sinds deze week is het goed
dat het nu toegestaan is . je mag iedereen kwetsen in hun geloof en waarden .
Ze zijn boos op Europa omdat Europa constant bezig is met beledigen . en daarom gaan ze vreedzaam protesteren. Soms kan het uit de hand lopen. ik vind dit goed omdat ze protesteren tegen de baldadigheid van Europe
omdat ze protesteren tegen Europa baldadigheid
ze zijn woedend op Europa en daarom protesteren ze
Nee Europa die laat het toe dat Islaam wordt beledigd maar als er iets over holocaust wordt gezegd dan laten ze dat niet toe
Of ze laten iedereen beledigen of helemaal niemand
Als Europa nou afstand nam van beledigen hoefden we niet over de holocaust te hebben
nu denkt iedereeen dat we elkaar mogen beledigen
Zeer triest waarom maken ze geen wet voor het beledigen van religies
Maar nu lokken ze het weer uit door het goedkeuren van beledigen van een religie waar een miljard mensen aan gelooft . Ik had beter gezien dat iedereen hier afstand nam . nu gaan we elkaar beledigen en dat lokt juist racisme uit . Als we elkaar gaan beledigen lokken wij de racisme
Ambassades in de fik steken zijn gevolgen ervan
Omdat iedereen nu denkt dat je iedereen mag beledigen in zijn waarde
dus daarom gaan mensen ook joden beledigen omdat het nu toegestaan is
dat weten de mensen niet . En ik vind jammer dat holocaust wordt erbij gehaald dat hoefde niet ? maar omdat Europa dom bezig is en beledigen van mensen goed keurt gaan men dit toch bijhalen
Ik had liever dat we niemand mochten beledigen in hun waarde maar dat kan niet meer
Dat weten de mensen nu niet . iedereen denkt dat je iedereen mag beledigen . en dat heeft erg gevolgen voor later
Het is ook een zwaktebod wat Europa doet massaal beledigen van een geloof
De overheid moet het gaan oplossen zoals het verbod opstellen van beledigen een bepaalde bevolkingsgroep in hun waarde
mensen die zo denken zijn voorstander van beledigen mensen in hun waarde
dat is anders dan mensen beledigen in hun waarde
ik wil enkel alleen dat mensen elkaar niet gaan beledigen
Jammer maar dat is de schuld van Europa omdat ze niet afstand nemen van beledigen
Juist Denemarken wat er daarna komt zijn gevolgen
Nee Denemarken wou bewust gaan provoceren ze houden toch daarvan
en nu moeten zij eronder gaan lijden .
Europa heeft ons deze week laten zien dat je iedereen mag beledigen . dat is juist een slechte stap nu krijgen wij voor niemand respect
Willen jullie nou dat ik andere mensen nu ook moet gaan beledigen zoals wat AEL en Europa deed
moet ik hetzelfde doen ??moet ik dan ook naar de niveau gaan ?
Maar vind jij dat Beledigen van mensen in hun waarde kan ?? dus voor Europa en AEL
dat is niet gebeurd maar van Denemarken is wel gebeurd
humor vindt jij
alle Moslims vinden dit schandalig en daarom protesteren ze hier tegen
en als Denemarken dat mag doen mag Iran ook
Jep - zoals in Europa het belegen tegenwoordig gelijk aan vrijheid van meningsuiting staat
dat zijn protesten die uit de hand lopen dankzij Europa. Vele Moslimlanden hebben dat veroordeeld het laffe protesten . Nou moet Denemarken en andere landen zijn excuces aanbieden
Nou hebben ze een aanleiding om dat te gaan doen
en de aanleiding is Denemarken
Als het na Denemarken is gebeurt dan is het vrijheid van meningsuiting
dat is een reactie van de grove beledigingen van Europa richting Moslims en dat had Denemarken kunnen weten
Nee vanaf deze week mag je iedereen beledigen in Europa
Zoals in Europa een hele groep mag je dood beledigen
het enige wat ik vraag is om niemand te beledigen in hun waarde
wat denk je ? ik heb vrijheid van beledigen en meningsuiting
respect komt nu van Europa kant al helemaal niet daar komt belediging vandaan
de Deense krant is ook een terroristische krant want die zaait onrust en wie onrust zaait is een terorrist
jij ook jij vindt beledigen toegestaan en daarmee zaai je onrust dan ben jij ook een terrorist
jawel ook met woorden ben je een terrorist
jawel hij vindt beledigen goed en daarbij is hij een extremist
Nee want ik beledig niemand in zijn waarde
Europa heeft juist een groot imagepobleem omdat ze geen afstand nemen van beledigen.
dat mag vanaf deze week
om zo aan de mensen zien aan wie deze haatprenten zijn gericht dat ze tegen haatprenten zijn en geen mensen willen kwetsen in hun waarde
Sinds deze week is Beledigen goedgekeurd door Europa
daarom steun ik ook de AEL met hun spotprenten
Zo triest dat het zover moest komen dat we zelf de holocaust erbij moesten halen maar dat is volgens EUROPA geen beeldiging meer dus mogen we ermee spotten
sorry dit is vrijheid van meningsuiting
sinds deze week mag je iedereen beledigen dus ook joden
dat ziet Europa wel zitten en daarom is het ook vrijheid van beledigen hier in Europa
dat is heel anders dan massaal goedkeuren van kwetsen van mensen
Tel het aantal keer dat je Denemarken de schuld geeft...of Europa de schuld dat mensen in hun waarde gelaten moeten worden. En dat deze week alles mag. Alles onder de noemer van vrije meningsuiting toch ?
Het aantal keren dat ik de haatzaaiende imam tegenkwam was 0 keer.
Dat die prenten eerder op de Arabische top zijn besproken was ook 0 keer.
Dat de rellen georganiseerd zijn is ook niet echt belicht.
quote:
Alleen vind ik dat mensen die hierover klagen zelf persoonlijke aanvallen uitvoeren etc. zij zijn verkeerd bezig . ik volg gewoon de discussie alleen vind ik jammer dat ik daarop word aangesproken, terwijl ze niet erg zijn
Mwah mwah... ik denk dat de meeste mensen bovengenoemde postings al zovaak hebben gezien dat ze er geen acht meer opslaan. Ze gaan omgekeerd liggen te vervelen of op de man spelen. Het geeft niet echt een genuanceerd plaatje van het hele gebeuren. Hoe ik ook mijn best doe. Het is herhaling op herhaling. Vaak 2 of 3 x dezelfde posts in hetzelfde topic met een iets andere woordkeuze. Maar geen verdieping van de stelling waar je achterstaat.
Tja.. met one-liners valt het ook moeilijk discussie te voeren. Omdat elke keer dezelfde of een iets aangepaste stelling voorbij komt.
De nieuwslinks die je post zijn wel goed.. Maar ze zijn meestal ook eenzijdig belicht.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drugshond op 09-02-2006 01:10:27 ]