Volgens mij ben ik altijd al de enige geweest die gelooft in een 2006 release voor Europa!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:39 schreef Retuobak het volgende:
Nu ben jij alleen nog over voor de \'06 posse
Hèhè.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:43 schreef Retuobak het volgende:
De massa heeft altijd gelijk
Heb ik je al verteld over die gekken die dachten dat de aarde rond was?
hahaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:41 schreef P-Style het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik altijd al de enige geweest die gelooft in een 2006 release voor Europa!
...de enige die gelijk heeft!
jij wacht met HDTV tot PS5 uitkomt?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:29 schreef Retuobak het volgende:
Als ie 2x is dan is het voor mij iig (als non-HDTV user totdat HDTV platte schermen net zo goedkoop zijn als breedbeeld CRT nu) een volkomen non-feature. Films kijken wil ik er niet op en als het ook nog eens niet voor games gebruikt gaat worden dan zou ik dus betalen voor iets waar ik nooit wat mee doe :/.
Die Retoubak geeft helemáál niks om kwaliteit of hoge resoluties.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
jij wacht met HDTV tot PS5 uitkomt?
Hoeveel geef jij uit aan je pc dan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:42 schreef Retuobak het volgende:
Retuobak, Retuobak.
En ik geef wel om hoge resoluties en hoge kwaliteit, maar het moet natuurlijk niet teveel kosten. Ik blijf Nederlander he
.
uuhm die lijst klopt nietquote:Op zaterdag 4 februari 2006 12:27 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
http://www.ps3land.com/news/article239.php
wordt dus een lente 2007 voor ons waarschijnlijk, maar wel MGS4 bij launch. Geeft mij nog een jaar om te sparen voor wat extra centimeters op die HDTV
Klopt inderdaad geen hol van die lijst. Ik mag er dan wel vanuit gaan dat de PS3 nog in 2006 in Nederlandse winkels ligt, maar MGS4 verwacht ik niet vóór eind 2007. Misschien pas in 2008 zelfs!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:08 schreef kepler het volgende:
uuhm die lijst klopt niet
Condemned is geannuleerd voor de PS3 en de ontwikkelaars van MGS4 hebben toch gezegd dat ze pas een jaar (minimaal) na launch met MGS4 komen?
:'(quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
maar MGS4 verwacht ik niet vóór eind 2007. Misschien pas in 2008 zelfs!
Das altijd handig als je een succes wil jaquote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:16 schreef P-Style het volgende:
Was nog een item over Blu-Ray vs HD-DVD op RTL-nieuws. Maar daar werd natuurlijk niks verteld wat wij nog niet wisten.
Hoe dan ook wordt de doorsnee consument zo wel een beetje op de hoogte gesteld van het bestáán van die formaten.
Nee. Gelùkkig niet! Wat mij betreft is RTL-nieuws niet in de positie om daarover uitspraken te doen!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:28 schreef Retuobak het volgende:
Das altijd handig als je een succes wil ja
Meldden ze ook nog iets over welke van de 2 de winnaar zou worden volgens hen?
Precies. Om dezelfde argumenten als die Philipswoordvoerder. Ik bedoel... hoeveel mensen hebben er nou Toshiba of NEC apparaten thuis staan?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:36 schreef Retuobak het volgende:
Valt wat tegen, maar inderdaad, blu-ray zal winnen denk ik (iig dat impliceer jij ook).
Je moet wel een HDTV-hebbende filmliefhebber zijn om wat in Blu-Ray te kunnen zien ja. Maar vergis je niet hoor. In 1080p heb je zo'n 50GB schijfje zó gevuld en om nou 50GB te downloaden... pèr film.quote:Desondanks zie ik er helemaal niks in, ik ga liever voor HDD capaciteit (en downloadservices icm daarmee).
Je neemt dus genoegen met 720x480 als film-resolutie. Dat kan.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 20:45 schreef Retuobak het volgende:
1080p vind ik dan ook overkill, ik neem genoegen met zo'n GB per uur film (wel dan met een goede codec als Xvid of H.264), dan heb je echt prima kwaliteit imho.
Hèhè.quote:En ik heb een NEC DVD brander
(en ik heb nog nooit een DVD gebrand)
Nou heb ik nog nóóit langer dan 2 minuten naar Talpa gekeken, maar als er één zender in Nederland met HD-uitzendingen begint, dan zal dat best wel eens Talpa kunnen zijn. Dan moeten ze natuurlijk wel hun eigen digitale kanaal beginnen en niet meer uitzenden op het SD-kanaal van Nickelodeon.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef SocialDisorder het volgende:
1080p HDTV FTW!!!!!!
TV kijk ik ook zelden, maar ik heb begrepen dat Talpa series als Deadwood en The 4400 (die in HD zijn opgenomen) ook in HD zal door gaan geven.
Fuck niet met Deadwood en 4400!quote:
Goed gelezenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Hoorde ik nu wat over HD recording op PS3?
Gerucht. Ik geloof er in ieder geval niks van.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Hoorde ik nu wat over HD recording op PS3?
4400 is tofquote:
Nu de rest nogquote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, kwaliteitsserie, ook direct het eerste programma dat het waard is te kijken op Talpa.
Er is ook altijd nog voetbal. Al heb ik dat meestal al live gezien op Versatel. Die quiz met Linda de Mol is ook wel okquote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, kwaliteitsserie, ook direct het eerste programma dat het waard is te kijken op Talpa.
Ik had het eigenlijk over die andere quiz, met bekende Nederlanders. Maar miljoenenjacht is ook wel geinig, al is dat natuurlijk gewoon een TROS programma.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:06 schreef Retuobak het volgende:
Oeh ja, miljoenenjacht was ik vergeten, altijd lachen wanneer iemand 5 ton ofzo verliest omdat ie te hebberig wordt en superveel risico neemt. En voetbal, tja,
moet je je creditcardnummer opgeven, en als je verliest, wordt er automatisch geld afgeschreven. Commentaar van de Mol: "Ja, je moet ergens je investering in het voetbal terugverdienen."quote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over die andere quiz, met bekende Nederlanders. Maar miljoenenjacht is ook wel geinig, al is dat natuurlijk gewoon een TROS programma.
Misschien komt er wel een Miljoenenjacht game op de PS3.
Kijkend naar de games die in die lijst staan, zou dit nog wel eens kunnen kloppen (in tegenstelling tot die lijsten waar ook MGS4 en GT5 in stonden die 2006 natuurlijk nóóit kunnen halen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:54 schreef SToRM81 het volgende:
Of de lijst klopt weet ik niet, maar er staan wel een paar interessante titels tussen zoals bijv. Half-Life2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |