Nou heb ik nog nóóit langer dan 2 minuten naar Talpa gekeken, maar als er één zender in Nederland met HD-uitzendingen begint, dan zal dat best wel eens Talpa kunnen zijn. Dan moeten ze natuurlijk wel hun eigen digitale kanaal beginnen en niet meer uitzenden op het SD-kanaal van Nickelodeon.quote:Op zondag 5 februari 2006 01:14 schreef SocialDisorder het volgende:
1080p HDTV FTW!!!!!!
TV kijk ik ook zelden, maar ik heb begrepen dat Talpa series als Deadwood en The 4400 (die in HD zijn opgenomen) ook in HD zal door gaan geven.
Fuck niet met Deadwood en 4400!quote:
Goed gelezenquote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Hoorde ik nu wat over HD recording op PS3?
Gerucht. Ik geloof er in ieder geval niks van.quote:Op zondag 5 februari 2006 09:54 schreef Chocobo het volgende:
Hoorde ik nu wat over HD recording op PS3?
4400 is tofquote:
Nu de rest nogquote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, kwaliteitsserie, ook direct het eerste programma dat het waard is te kijken op Talpa.
Er is ook altijd nog voetbal. Al heb ik dat meestal al live gezien op Versatel. Die quiz met Linda de Mol is ook wel okquote:Op zondag 5 februari 2006 14:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Jep, kwaliteitsserie, ook direct het eerste programma dat het waard is te kijken op Talpa.
Ik had het eigenlijk over die andere quiz, met bekende Nederlanders. Maar miljoenenjacht is ook wel geinig, al is dat natuurlijk gewoon een TROS programma.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:06 schreef Retuobak het volgende:
Oeh ja, miljoenenjacht was ik vergeten, altijd lachen wanneer iemand 5 ton ofzo verliest omdat ie te hebberig wordt en superveel risico neemt. En voetbal, tja,
moet je je creditcardnummer opgeven, en als je verliest, wordt er automatisch geld afgeschreven. Commentaar van de Mol: "Ja, je moet ergens je investering in het voetbal terugverdienen."quote:Op zondag 5 februari 2006 17:08 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over die andere quiz, met bekende Nederlanders. Maar miljoenenjacht is ook wel geinig, al is dat natuurlijk gewoon een TROS programma.
Misschien komt er wel een Miljoenenjacht game op de PS3.
Kijkend naar de games die in die lijst staan, zou dit nog wel eens kunnen kloppen (in tegenstelling tot die lijsten waar ook MGS4 en GT5 in stonden die 2006 natuurlijk nóóit kunnen halen!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:54 schreef SToRM81 het volgende:
Of de lijst klopt weet ik niet, maar er staan wel een paar interessante titels tussen zoals bijv. Half-Life2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |