abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35324080
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 13:05 schreef zjroentje het volgende:
Ik denk dat DIGGER het over de Ronaldo van Real heeft.
Ja, het is ook wel heel duidelijk als ie "Flikker ronaldo" , "Cry baby ronaldo" en "SCUM" gebruikt als namen; dat snapt iedereen
pi_35324328
Ik had alleen de tweede gelezen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 21 februari 2006 @ 14:49:06 #153
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35327863
Beelden blijven kut en niemand wens je zo'n enkelbreuk toe, maar ben blij dat als het dan toch iemand moet overkomen, het gebeurt bij Francesco Totti. Netjes van Paolo di Canio dat hij zijn medeleven toont, heeft hij een nieuwe persoonlijke adviseur qua media-optredens?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35329079
Ik denk dat ik de nieuwste column over de commotie rond Totti ga schrijven. Het verschil dat bepalend is in de vraag waarom Italië wél en Nederland geen wereldkampioen zal worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 21 februari 2006 @ 15:23:22 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35329154
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:20 schreef methodmich het volgende:
Ik denk dat ik de nieuwste column over de commotie rond Totti ga schrijven. Het verschil dat bepalend is in de vraag waarom Italië wél en Nederland geen wereldkampioen zal worden.
Francesco Totti zal Italië geen wereldkampioen maken, die gast is overschat en over het paard getild, hij kan zijn land alleen maar benadelen door middel van domme acties.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_35329380
Niet de speler, meer de manier waarop het land dit beleeft.
www.thuisuiteten.nl
pi_35336538
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 15:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Francesco Totti zal Italië geen wereldkampioen maken, die gast is overschat en over het paard getild, hij kan zijn land alleen maar benadelen door middel van domme acties.
Roma met en roma zonder Totti is veel verschil.
Zo zie je toch zijn impact.
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:27:08 #158
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35352398
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 18:16 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Roma met en roma zonder Totti is veel verschil.
Zo zie je toch zijn impact.
AS maakt hij sterker, maar het nationale elftal of een club als Barça, Real Madrid, AC Milan, Juventus niet.
pi_35356954
Daar is hij dan gewoon 1 van de sterkhouders maar dan niet de topper.
pi_35358348
Ik zoek wat statistieken van de Serie A in de jaren 85 tot 89, maar ik kan niks vinden op de Serie A site of op google.
Iemand een goede site met uitslagen en standen ?
  woensdag 22 februari 2006 @ 12:16:40 #161
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35360788

pi_35360923
Opmerkelijk:

Maandagochtend ontdekten ze bij Messina dat de opbrengst van de losse kaart verkoop van Messina - Juve, zo'n 300.000 Euro, gestolen was.
Zondagnacht zijn dieven aan de haal gegaan met de recette, en die dieven wisten dondersgoed waar ze wezen moesten.

Blijft een Sicialiaanse club he
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_35361010
Stond vanochtend in de krant dat Inter idd intresse had in Ronaldo, die van Real Madrid. Er stond ook in dat naast Cruz ook Toldo zijn contract bij Inter heeft verlengd.
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_35361062
Is allebei al wel even bekend, maar klopt wel dat Ronaldo gisteren na de match nogmaals heeft aangegeven dat de kans op vertrek groter is dan dat ie blijft als hij niet gewaardeerd wordt door de fans, en dat Milaan dan een goeie optie is (Inter danwel Milan)
pi_35361310
Hij gaf na zijn overstap al een eens terug te willen...

Ronaldo - Adriano
Als je dan geen kampioen wordt

Toldo bijgetekend ja... hoop weer snel een basisplek voor hem.
pi_35368176
www.thuisuiteten.nl
pi_35375422
Selectie van Inter voor duel tegen Ajax [wijzig]

Doel: 1 Francesco Toldo, 12 Julio Cesar Soares, 22 Paolo Orlandoni;

Verdediging: 2 Ivan Ramiro Cordoba, 3 Nicolas Burdisso, 4 Javier Zanetti, 11 Sinisa Mihajlovic, 16 Giuseppe Favalli, 23 Marco Materazzi, 25 Walter Samuel, 33 Pierre Wome;

Middenveld: 5 Dejan Stankovic, 7 Luis Figo , 8 David Pizarro, 18 Cristian Kily González, 19 Esteban Cambiasso, 21 Santiago Solari, 31 Cesar;

Aanval : 9 Julio Ricardo Cruz, 10 Adriano, 30 Obafemi Martins.

Leuke selectie, lekker veel Italianen en zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35376296
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 15:56 schreef methodmich het volgende:

en tlk: www.gazzetta.it is niets?
Ik kan zo niks vinden van oude standen en uitslagen maar toch bedankt.
pi_35385049
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 12:16 schreef M0NTANA het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Neem een voorbeeld aan je idool Di Canio die gezegd heeft dat hij Totti, het andere simbool van Roma, zal missen en dat een derby zonder hem niet hetzelfde is.

De stad is al in de ban van de derby, mensen wensen me al auguri voor de wedstrijd van zondag als ze mijn roma sjaal zien, overal wordt er over de derby en de blessure van Totti gepraat, beide curve zijn al uitverkocht en zaterdag gaan duizenden Romanisti naar het trainingscomplex.

Misschien zal Roma zonder spits spelen maar waarschijnlijk zal Montella de plaats van Totti innemen.

Op naar de elfde overwinning op rij!
AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
  donderdag 23 februari 2006 @ 09:46:37 #170
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35397080
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef A.Petacchi het volgende:

[..]

Neem een voorbeeld aan je idool Di Canio die gezegd heeft dat hij Totti, het andere simbool van Roma, zal missen en dat een derby zonder hem niet hetzelfde is.
Mijn respect voor Paolo di Canio is door deze uitspraak (die ik eerder ook al meldde in: [CENTRAAL] S.S. Lazio S.p.A. (deel III) alleen maar groter geworden, de derby zónder Francesco Totti is inderdaad anders, maar ik vind het gewoon een misselijke jankerd.
pi_35401121
Totti zal trouwens wel bij de derby aanwezig zijn, hij opperde ook of z'n zoontje niet voor hem in de plek kon spelen

Officieel bekend: Palermo wil Montella.
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:08:26 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_35401197
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:06 schreef DIGGER het volgende:
Totti zal trouwens wel bij de derby aanwezig zijn, hij opperde ook of z'n zoontje niet voor hem in de plek kon spelen

Officieel bekend: Palermo wil Montella.
Vicenzo Montella is voor iedere Serie A-club een nuttige, productieve aanvaller, een Romanista waar ik veel respect voor heb.

pi_35402072
Goede speler ja.
pi_35412178
Misschien wel iets over zijn top heen inmiddels. Maar dan kan je bij een kleiner team nog grote waarde hebben, zie Chiesa bij Siena.
www.thuisuiteten.nl
pi_35415085
- Liverani in de belangstelling van SCUM

- Adriano was voor 2 wedstrijden geschorst (terecht) wegens een ellenboogstoot tegen Livorno afgelopen weekend, maar in hoger beroep volgede vrijspraak, er kon niet bewezen worden dat ie z'n tegenstander in het gezicht geraakt had, met dank aan Grandoni die verklaarde alleen aan de arm geraakt te zijn.

- Piazza, een speler zonder professioneel contract nog bij Milan, speelt zich erg in de picture in het Viareggio jeugdtoernooi, o.a. Arsenal en Chelsea zijn geinteresseerd. (Geloof dat de tribunes daar voor een kwart gevuld zijn met scouts).
  donderdag 23 februari 2006 @ 19:04:26 #176
15600 BB-King
Long live the King!
pi_35415804
Serie A stelt niet zoveel voor als de nr. 4 van Nederland de nr. 2 van Italië bedwingt.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_35415977
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef BB-King het volgende:
Serie A stelt niet zoveel voor als de nr. 4 van Nederland de nr. 2 van Italië bedwingt.
jij hebt vast iets gemist toen Inter stopte met slapen en begon te voetballen.
pi_35416177
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:04 schreef BB-King het volgende:
Nederlands elftal stelt dan zeker ook niet zo veel voor als je van Ieren, waarvan er zat in de Engelse first division, nu championship, spelen verliest?

Zielig (k)neusje, ga toch weg hier als je niks zinnigs te melden hebt over het Italiaanse voetbal.
pi_35429688
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:42 schreef DIGGER het volgende:
- Liverani in de belangstelling van SCUM

- Adriano was voor 2 wedstrijden geschorst (terecht) wegens een ellenboogstoot tegen Livorno afgelopen weekend, maar in hoger beroep volgede vrijspraak, er kon niet bewezen worden dat ie z'n tegenstander in het gezicht geraakt had, met dank aan Grandoni die verklaarde alleen aan de arm geraakt te zijn.

- Piazza, een speler zonder professioneel contract nog bij Milan, speelt zich erg in de picture in het Viareggio jeugdtoernooi, o.a. Arsenal en Chelsea zijn geinteresseerd. (Geloof dat de tribunes daar voor een kwart gevuld zijn met scouts).
WTF is SCUM nou?! .
pi_35429707
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:52 schreef Henkmanz het volgende:

[..]

WTF is SCUM nou?! .
Manchester United.
sig verwijderd door FA
pi_35509211
quote:
Pierpaolo Marino: "Avevo preso Huntelaar"

De Laurentiis aveva stanziato tre milioni di euro per Huntelaar. L’estate scorsa, per la B, ci eravamo mossi su vari fronti per un’ottima formazione. Huntelaar era d’accordo. Avevamo raggiunto l’intesa anche con la sua ex società, l’Heerenveen.

«De Laurentiis aveva stanziato tre milioni di euro per Huntelaar. L’estate scorsa, sperando di poter giocare in B, ci eravamo mossi su vari fronti per varare un’ottima formazione. Huntelaar era d’accordo. Avevamo raggiunto l’intesa anche con la sua ex-società, l’Heerenveen. Ad una condizione: il Napoli avrebbe dovuto giocare in B. Siamo rimasti in C1, poi è arrivato l’Ajax». Marino rivela il retroscena. Con il Napoli «condannato» a giocare in C1, la trattativa svanì e non fu la sola. «Avevamo praticamente ingaggiato anche Balzaretti, che l’ha confermato, Scurto (ho il precontratto firmato a condizione che giocassimo in serie B) e Canini della Sambenedettese», aggiunge il direttore generale che, oggi, è felice nel vedere che gli elementi da lui ingaggiati per il Napoli in B si stanno facendo valere: Huntelaar nell’Ajax, Balzaretti nella Juventus, Canini nel Cagliari (nella prossima stagione quasi certamente giocherà nella Juve) e Scurto nel Chievo
Oftewel, afgelopen zomer was Napoli zo goed als rond met Huntelaar, mits ze maar in de Serie B zouden spelen, zelfde gold voor Balzaretti.
Helaas liep het dus anders tegen Avellino.

Gisteren Fiorentina voor het eerst in 3 maanden weer een uitwedstrijd gewonnen, en dat was dus wel weer eens tijd en ook hoognodig wil de club CL voorronde halen.

Bojinov leek de schlemiel te worden, nadat hands van zijn zijde al snel een pingel opleverde, zeker toen Parma na 19 minuten al op 2-0 kwam na niet al te best optreen van Lobont, maar met 2 goals nog voor de rust, 1 kopgoal en 1 bekeken schuivertje na precies op het juiste moment bij z'n man te zijn weggelopen en op maat bediend te zijn was dat al voor de thee rechtgezet.

Vlak voor en vlak na rust miste Parma 2 dotten van kansen, mede dankzij nu wel goed optreden van Lobont, waarna na een enorme scrimage en 2 geblokte schoten, de 3e poging van Jorgensen wel tegen de touwen ging.

Uiteindelijk werd het nog 2-4 (Jimenex), maar na de 2-3 was de match al gespeeld, Parma kon niet meer.
Opvallend: Bojinov in de basis, en weer goed spelend. Toni weer teleurstellend, kreeg een vrije kopkans vanop een meter of 6 en kopte toch zeer royaal voorbij de 2e paal.
Fiore vanop de bank, pas halverwege de 2e helft ingebracht.
Prandelli, oud Parma trainer, werd met groots gejuich begroet door de fans van Parma.

In de andere match bleef Livorno steken op 1-1 bij Reggina. Livorno kwam direct na rust op 0-1 door een fantastische goal van Morrone, Die vanop een kleine 30 meter verwoestend uithaalde: Met een flinke boog over de keeper, en enorm veel effect van de trap met buitenkant rechts, vloog de bal hard in het zijnet.

Daarna vergat Livorno te veel te voetballen, kwam Reggina op 1-1 en had het eigenlijk nog meer verdiend ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door DIGGER op 26-02-2006 14:25:01 ]
pi_35509399
Ook nog opmerkelijk:

Adriano werd voor 2 wedstrijden geschorst voor het slaan van een tegenstander zaterdag bij Livorno, op basis van TV beelden (nieuw sinds dit seizoen).
Inter ging in beroep en won dat beroep, er was namelijk geen contact tussen de hand van Adriano en het gezicht van Grandoni, maar louter tegen de hand van de Livorno speler. Deze had dat zelf ook nog eens verklaard, dus Adriano z'n schorsing werd teruggedraaid.

Inmiddels echter is de schorsing weer heringetreden, want de Italiaanse voetbalbond stapte naar de CAF, en voerde daar aan dat het wel de intentie van Adriano zou zijn geweest hem in het gezicht te slaan. En daar werd dus bevestigend op geoordeeld, hoewel ik persoonlijk moet zeggen dat ik dat bullshit vind.

Inter is dus weer eens ziedend over een beslissing waardoor het benadeeld wordt, want Adriano mist nu de match tegen Udinese thuis, vanmiddag, en belangrijker, ook de zondagavondmatch volgende week in Olympico tegen Roma, waar het keihard om plek 2 gaat.
pi_35509791

Laatste training van Roma voor de derby van vanavond.

Dik 5000 tifosi aanwezig en het spandoek lijkt me duidelijk.
pi_35509808
Als ze verliezen krijgen ze pakkie van de supporters.
pi_35513608
Inter en Juve staan na een klein uur voor, Milan nog op 0-0 in Palermo.

Emerson en Kovac bogen de 0-1 van Del Vecchio voor Lecce om voor Juve, bij Inter scoorde Cruz twee maal tegen Udinese, één pingel erbij.
www.thuisuiteten.nl
pi_35514253
Inter, Juve en Milan ondertussen allemaal voor.

Inzaghi deed het voor Milan, Juve speelt tegen 10.
sig verwijderd door FA
pi_35515223
Eindstanden van vanmiddag:

Ascoli - Messina 1-0 (Cariello in de 90e minuut)
Cagliari - Chievo 2-2 (Suazo voor 1-0 met zijn 13e, 2 x geel voor Bega van Cagliari, 5 minuten voor tijd maakt Tiribocchi 1-1, waarna beide teams in de extra tijd nog eens scoren. Pellissier zijn 10e voor Chievo, Gobbi voor Cagliari)
Empoli - Treviso 1-1 (Emanuele Filippini voor 0-1, dan rood voor Baseggio en vervolgens Almirón die namens Empoli een pingel mist, de 1-1 valt dan toch via Rigano in, jawel, de 90e minuut)
Internazionale - Udinese 3-1 (Cruz met zijn 9e en 10e goal van het seizoen voor 2-0, de eerste een pingel, dan maakt Martins op het uur 3-0, krijgt Samuel direct rood, benut Iaquinta 7 minuten voor tijd een pingel en krijgt Zapata van Udinese 1 minuut later zijn tweede gele kaart en dus rood)
Juventus - Lecce 3-1 (Del Vecchio snel voor 0-1, maar Emerson en Kovac buigen om naar 2-1, waarna Camorani 2 x geel en dus rood krijgt en Del Piero in de slotfase vanaf 11 meter voor 3-1 zorgt, met zijn 9e dit seizoen)
Palermo - AC Milan 0-2 (late goals door Inzaghi, zijn 8e, en Sheva vanaf de stip, zijn 15e in 20 potjes, waarna Jaap met 2 x geel is rood weg moet)
Siena - Sampdoria 1-0 (ook hier 2 x geel is rood en wel voor Palombo van Samp, waarna Siena via Vergassola de winst grijpt)
www.thuisuiteten.nl
  zondag 26 februari 2006 @ 17:05:48 #188
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35515251
cruz
pi_35515708
7 wedstrijden vanmiddag, 7 keer rood.

Belooft wat voor vanavond.

Napoli 2-0 gewonnen
  Trouwste user 2022 zondag 26 februari 2006 @ 19:14:34 #190
7889 tong80
Spleenheup
pi_35518963
Telefoontje uit Italië van Jaap/SCH. Hij is in het stadion en zit achter het doel tussen de AS Roma Tifosi. De wedstrijd begint pas over anderhalf uur, maar hij klonkt nu al hyper en het stadion is al bijna helemaal vol. Kaartje kostte hem 60 euro maar volgens hem is het het geld al helemaal waard.

SCH

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_35519565
LAZIO!
pi_35519736
SCH tussen de AS Roma tifosi, zal wel meevallen
pi_35522480
Inter
  zondag 26 februari 2006 @ 21:03:50 #194
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_35522668
20:30 32' Lazio 0 : 0 Roma
pi_35522847
1-0 AS Roma.
pi_35522944
wie scoorde ?

Kunnen ze nieuw record pakken
pi_35523004
Mancini zeker?

Taddei dus. Mooi werk.
pi_35523109
Waarom heb ik de tv uit staan als ik de wedstrijd kan zien
  zondag 26 februari 2006 @ 21:15:44 #199
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_35523204
quote:
Op zondag 26 februari 2006 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom heb ik de tv uit staan als ik de wedstrijd kan zien
waar kan jij hem zien?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zondag 26 februari 2006 @ 21:20:40 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_35523432
Dan zit SCH in het goede vak

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')