120 Serie A goals, maar 2 minder dan Sheva en 6e op de lijst van alle momenteel actieve spelers.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Toch netjes, drie treffers van Filippo Inzaghi. Zou voor veel clubs een versterking zijn!
Roma is al bijna Zuid Italie, Na Roma houd het sowieso op, alles eronder is Zuid en kansloos.quote:Op maandag 13 februari 2006 19:25 schreef methodmich het volgende:
Juventus weer winst, die zijn toch echt erg sterk, al dan niet met arbitrale hulp.
Waarom zouden zij overigens zo vaak geholpen worden door de arbiters, DIGGER? Dan verwacht je toch eerder een club uit de hoofdstad ofzo.
De aanleiding tot die vrije trap, een "overtreding" van Cordoba op de na de wedstrijd van consequent duiken beschuldigde Nedved door vooral Mancini en Figo, heb ik gisteravond in de nabeschouwingen op Rai 2, Italia 1 en Sport Italia tot aan middernacht zeker een keer of 150 gezien, maar waarschijnlijk nog veel vaker.quote:Op zondag 12 februari 2006 22:19 schreef DutchGooner het volgende:
en 1-2
Een geweldige vrije trap van Del Piero
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:00 schreef DIGGER het volgende:
[..]
De aanleiding tot die vrije trap, een "overtreding" van Cordoba op de na de wedstrijd van consequent duiken beschuldigde Nedved door vooral Mancini en Figo, heb ik gisteravond in de nabeschouwingen op Rai 2, Italia 1 en Sport Italia tot aan middernacht zeker een keer of 150 gezien, maar waarschijnlijk nog veel vaker.
Heb je de beelden van die "overtreding" van Iván Cordoba niet toevallig?quote:Op maandag 13 februari 2006 20:07 schreef DIGGER het volgende:
Mooie goals:
1: De Rossi: http://212.162.68.12/test(...)_a_0-1_g_384x288.wmv (Helaas zie je niet de enorme curva waardoor de doelman, ondanks de afstand, toch totaal kansloos is)
2: Del Piero: http://212.162.68.12/test(...)_c_1-2_g_384x288.wmv
En dan nog even de overduidelijk handsbal van Inzaghi bij de 1-1: http://212.162.68.12/test(...)_b_1-1_g_384x288.wmv
Overdrijven is ook een vak zeg...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:17 schreef DIGGER het volgende:
Nog even over Totti: o.a. Capello en Di Canio waren er gisteren als een van de eersten bij om Totti sterkte te wensen, vond ik netjes.
De president van Empoli was intussen druk bezig met Excuses op diverse TV zenders uit Roma en Reggio Emilia om excuses aan te bieden en later op de avond verschenen ook nog de beelden van een huilende Rosella Sensi op de tribunes bij Olympico.
Tja, emo-tv hequote:Op maandag 20 februari 2006 12:33 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg...
Bááh, rillingenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:57 schreef DIGGER het volgende:
Voor iedereen die het niet gezien heeft: zo ging het dus gisteren:
http://www.asromaultras.it/0506romaempoli_totti.mpg
[afbeelding]
Voor de duidelijkheid: Flikker ronaldo is iemand anders dan Cry-baby ronaldo?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Kort nieuws:
- Cruz heeft z'n contract bij Inter verlengd.
- Treviso heeft Cavasin op straat gezet (geen idee wat ze er nog mee denken te bereiken)
- Juve zou achter die flikker Ronaldo aanzitten, SCUM zou bereid zijn te verkopen.
- Inter en Milan zouden graag 'cry baby'Ronaldo
strikken, volgens de Italiaanse kranten is ie al zo goed als op weg naar Milaan.
- Het lot van Ancelotti zal bepaald worden door de nu komende confrontatie met Bayern.
Moet je doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:46 schreef SCH het volgende:
Ik ben nog steeds van plan zondag in een lichtblauw shirt naar AS-Lazio te gaan
Ik vind het wel een beetje ver gaan, 2e in de competitie en dan zeggen dat de trainer het niet goed doet.. Tuurlijk presteert Milan wel een beetje onder de maat, maar Juventus presteert monsterlijk goed... Zou het jammer vinden als Ancelotti weg moest.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Cristiano Ronaldo denk ik.
Ik wist niet dat Anchelotti de laatste tijd zo onder druk stond, maar gezien de laatste weken is het niet erg onlogisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |