abonnement Unibet Coolblue
pi_35016501
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:13 schreef seto het volgende:

[..]

Als Alliance wel ja
Klopt
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_35016552
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:12 schreef Platina het volgende:
Hehe oke dan, Nightslayer is 20 agi en 15 stam?
Bracers of Eclipse: 10 agi, 9 stam, 24 attackpower.

Dan heb ik die 2de liever ^^ (scheelt ook weer 300g )
300g? die braclets van Nightslayer staan bij ons rond de 700-900g

Ik heb ze alleen niet gekocht gelukkig
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 12 februari 2006 @ 22:17:26 #203
66083 Platina
78th Element
pi_35017753
Jup, kunt nu ook bij ons bij een enkele guild MC items kopen, 350 for set items en 450 voor weapons. Laat ik nu net 1000g rond hebben slingeren en 0,0 kans om MC te doen. Tsja zal ik toch ffkes 2keer achter me oren moeten krabben.
pi_35017842
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:17 schreef Platina het volgende:
Jup, kunt nu ook bij ons bij een enkele guild MC items kopen, 350 for set items en 450 voor weapons. Laat ik nu net 1000g rond hebben slingeren en 0,0 kans om MC te doen. Tsja zal ik toch ffkes 2keer achter me oren moeten krabben.
Ai... Ik heb veel kans om MC te doen en ik heb er de dkp-punten voor
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_35018348
Yay, Ragnaros down.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 13 februari 2006 @ 08:43:09 #206
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_35026602
quote:
Op zondag 12 februari 2006 17:17 schreef McGilles het volgende:

[..]

Heb een:
60 rogue
48 hunter
40 warrior
38 priest
38 mage
36 shaman

Die al vanaf eind september stil staan omdat het saai is
Rond dat level haken de meeste van mijn alts ook af
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 13 februari 2006 @ 10:20:55 #207
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35028274
Bij mij haken ze tussen de 10 en de 20 al af .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_35028716
quote:
Op maandag 13 februari 2006 10:20 schreef Appellenflappen het volgende:
Bij mij haken ze tussen de 10 en de 20 al af .
Idem.
pi_35030577
Het is dan ook niet echt leuk om zovel tijd in je alt te stoppen als je al een lvl 60 hebt imo. Maybe met de andere faction, maar ja. Moet je naar een andere server. Of je moet 2 accounts hebben. Wat dan opzich wel weer lachen is lijkt me
Mijn Warrior is nu lvl 36, maar heb al een week niet gespeeld, anders was die nu al wel rond de 45. Werkt heel fijn met 1-2 alts van guildies spelen en af en toe een lvl 60 die helpt. Zeker als Warrior zijnde. Vind ik toch niet zo snel levelen. M'n 46 Rogue (die nog ergens op Bloodscalp ronddwaalt) zat toch redelijk snel op dat level zonder ook maar een instance gedaan te hebben.
Maar goed, als m'n meatshield 60 is, wat toch wel snel moet lukken kan ik 'm mooi in MC-AQ20-ZG gear uitdossen wat toch wel de moeite waard is.

EDIT:
Ik heb volgens mij nu echt de leukste guild van de server. Afgelopen week zijn er een stel Zweden naar Nederland gevlogen en is er een meet geweest van Donderdag t/m Zondag. Helaas niet bij kunnen zijn ivm feest, school etc. Maar wel al verhalen gehoord en 't was dus echt ontiegelijk cool.
Plan is om in Juni/Juli ergens naar Zweden te gaan.
En dan ga ik dus wel mee he! Blonde Zweedse vrouwen

[ Bericht 52% gewijzigd door Migwi op 13-02-2006 11:52:17 ]
pi_35031078
quote:
Op zondag 12 februari 2006 22:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay, Ragnaros down.
Als ik zag hoe makkelijk en snel dat nu ging dan heb ik een vermoeden dat we dat al veel eerder gekund hebben, misschien met iets meer doden.
maar 39% voordat de sons komen, en dan uiteindelijk raggie dood en bij ons iets van 2 slachtoffers ofzo (ik was er 1).
shceelt wel dat ik nog al me potions en buffs nog over heb voor volgende week
WoW: Noctus, <Wowrush Dashers>, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
pi_35031240
Waarschijnlijk wel Cyn

Ben nu toch wel redelijk pissed op de guild, omdat ze Nelya (voor sommigen hier wel bekend) als class leader hadden aangewezen...90%+ is hier tegen. Ik snap het ook gewoon niet, gisteren was de eerste dag dat hij dus ff alles moest doen. Ony, voor hoe ver het te regelen valt, ging nog wel. Maar ZG... Wat een baggerzooi zeg. Heb ik, hoewel ik het me voorgenomen had niet te doen zodat hij grandioos op z'n bek gaat, toch maar weer de verantwoordelijkheid op me genomen alles te regelen, want anders werd het gewoon niks...
Zeg je, "Use CoT on <bla>, because it will give melee more time to interrupt the heal if one gets dodged" (Thekal-priest die healed), krijg je als antwoord "CoT?". Zelfs een hunter wist wat ik hier bedoelde... Nou ja, vlug maar afgekapt met 'Blah, never mind, I got it.', maar dit wordt niks dus... Hoop serieus dat ze het veranderen, want zo gaat de fun ook wel weg eigenlijk..
pi_35031459
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:01 schreef Typhon het volgende:

[..]

Als ik zag hoe makkelijk en snel dat nu ging dan heb ik een vermoeden dat we dat al veel eerder gekund hebben, misschien met iets meer doden.
maar 39% voordat de sons komen, en dan uiteindelijk raggie dood en bij ons iets van 2 slachtoffers ofzo (ik was er 1).
shceelt wel dat ik nog al me potions en buffs nog over heb voor volgende week
Zeker, hij had voor de winter break al kunnen vallen als we toen al buffs en pots mee hadden genomen, maar goed, dit is ook goed, en nu kunnen we eindelijk naar BWL.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_35032811
Ragnaros staat toch los van BWL
Of is 't zo dat jullie eerst perse Ragnaros neer willen hebben en dan pas aan BWL willen beginnen?
Kan natuurlijk.

En lol@Recca
Anders kom je ook naar IL
pi_35034716
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef DjNivek het volgende:
Waarschijnlijk wel Cyn

Ben nu toch wel redelijk pissed op de guild, omdat ze Nelya (voor sommigen hier wel bekend) als class leader hadden aangewezen...90%+ is hier tegen. Ik snap het ook gewoon niet, gisteren was de eerste dag dat hij dus ff alles moest doen. Ony, voor hoe ver het te regelen valt, ging nog wel. Maar ZG... Wat een baggerzooi zeg. Heb ik, hoewel ik het me voorgenomen had niet te doen zodat hij grandioos op z'n bek gaat, toch maar weer de verantwoordelijkheid op me genomen alles te regelen, want anders werd het gewoon niks...
Zeg je, "Use CoT on <bla>, because it will give melee more time to interrupt the heal if one gets dodged" (Thekal-priest die healed), krijg je als antwoord "CoT?". Zelfs een hunter wist wat ik hier bedoelde... Nou ja, vlug maar afgekapt met 'Blah, never mind, I got it.', maar dit wordt niks dus... Hoop serieus dat ze het veranderen, want zo gaat de fun ook wel weg eigenlijk..
DoT weet ik wel, maar wat is CoT dan?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35034893
Curse of TOTALWTFPWNAGEBBQ!!!!111!11oneone
ofzo
  maandag 13 februari 2006 @ 14:50:33 #216
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35036896
Tongues .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_35038881
quote:
Op maandag 13 februari 2006 08:43 schreef Rahl het volgende:

[..]

Rond dat level haken de meeste van mijn alts ook af
Maar na level 40 gaat het levellen ook zo ongelofelijk langzaam. Voor quest krijg je dan ook relatief veel minder xp. Als je echt een beetje snel wilt gaan zul je echt meer instances moeten gaan doen, maar het nadeel daarvan is dat je weer afhankelijk bent van andere spelers. Het vinden van een (geschikte) groep kost mij soms meer dan een uur
En als je dan eenmaal in de instance zit, voor ongeveer 20 minuten, dan krijg je te horen dat de helft van de groep al weer moet gaan

Trouwens, welke classes levellen eigenlijk het snelste (en welke het langzaamst).
Ik hoorde dat de hunter best snel is en de druid vrij traag....
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 13 februari 2006 @ 15:54:44 #218
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35039599
Nou, dat is niet helemaal waar. Er is een gast die in 9 dagen zijn rogue had gelevelled. Hij heeft juist géén instances gedaan of alleen met mensen die hij goed kende (en dus de boel ook snel uitspeelde). Je kunt prima levellen vanaf de 40, ik heb daar ook weinig problemen mee gehad. Wat je moet doen is pas naar een gebied gaan als je nog maar 2 levels onder de hoogste mobs zit. Dan rond je alle quests in sneltempo af (daar zit veel xp in) plus de mobs zijn vrij makkelijk. Tegen de tijd dat je de laatste quests gaat doen ben je alweer gelevelled.

Goed voorbeeld is STV, je kunt er al naartoe vanaf level 30 maar als je nu wacht totdat je de 36/38 hebt bereikt dan gaat alles veel sneller. Bijkomend voordeel is dat je iets minder snel wordt gepakt door de andere partij omdat je standaard iets hoger bent.
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  maandag 13 februari 2006 @ 16:10:28 #219
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_35040295
Ik ben dus bezig met al die valentijn shit, en heb zo'n gift collection van orgrimmar in elkaar geflanst. Nu nog van 2 andere steden.. Maar als ik klaar ben, wat krijg ik er dan voor?
Nee jij bent lekker. =X
  maandag 13 februari 2006 @ 16:40:34 #220
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_35041576
quote:
Op maandag 13 februari 2006 15:54 schreef Appellenflappen het volgende:
Nou, dat is niet helemaal waar. Er is een gast die in 9 dagen zijn rogue had gelevelled. Hij heeft juist géén instances gedaan of alleen met mensen die hij goed kende (en dus de boel ook snel uitspeelde). Je kunt prima levellen vanaf de 40, ik heb daar ook weinig problemen mee gehad. Wat je moet doen is pas naar een gebied gaan als je nog maar 2 levels onder de hoogste mobs zit. Dan rond je alle quests in sneltempo af (daar zit veel xp in) plus de mobs zijn vrij makkelijk. Tegen de tijd dat je de laatste quests gaat doen ben je alweer gelevelled.

Goed voorbeeld is STV, je kunt er al naartoe vanaf level 30 maar als je nu wacht totdat je de 36/38 hebt bereikt dan gaat alles veel sneller. Bijkomend voordeel is dat je iets minder snel wordt gepakt door de andere partij omdat je standaard iets hoger bent.
Gouden tip inderdaad. Ik zie veel mensen roepen om parties voor quests met mobs 5 levels hoger. Dat schiet totaal niet op. Wat ik heb gedaan is op een gegeven moment (Vanaf level 45 ongeveer) een hele tijd in Zul Farrak gezeten en toen ik eenmaal een vrij hoog level was wat lagere gebieden afgerond. Zo bleef ik steeds een paar levels boven het gebied zitten en ben ik vrij snel naar 60 gegaan. Ungoro is ook zo'n voorbeeld. Je kunt er heen met level 50 maar als je er bijvoorbeeld op 54 a 55 heengaat dan rush je er doorheen en heb je zo 1 a 2 levels.

Als je solo'ed kun je namelijk sowieso al veel beter groene mobs killen, want het gaat gewoon veel sneller en geeft nog steeds vrij veel xp. Als je daar dan nog een shitload aan quests bijoptelt
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_35044628
quote:
Op maandag 13 februari 2006 16:40 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Gouden tip inderdaad. Ik zie veel mensen roepen om parties voor quests met mobs 5 levels hoger. Dat schiet totaal niet op. Wat ik heb gedaan is op een gegeven moment (Vanaf level 45 ongeveer) een hele tijd in Zul Farrak gezeten en toen ik eenmaal een vrij hoog level was wat lagere gebieden afgerond. Zo bleef ik steeds een paar levels boven het gebied zitten en ben ik vrij snel naar 60 gegaan. Ungoro is ook zo'n voorbeeld. Je kunt er heen met level 50 maar als je er bijvoorbeeld op 54 a 55 heengaat dan rush je er doorheen en heb je zo 1 a 2 levels.

Als je solo'ed kun je namelijk sowieso al veel beter groene mobs killen, want het gaat gewoon veel sneller en geeft nog steeds vrij veel xp. Als je daar dan nog een shitload aan quests bijoptelt
Misschien moet ik dat dan ook maar eens proberen. Toen ik level 40/41 was ging ik direct rondhangen in Feralas (40-50) en Tanaris (40-50), de quests die ik daar deed waren inderdaad best pittig (level 43-level 46).
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_35044926
Ligt aan je class.
Hunter kan makkelijk en snel quests en gebieden boven z'n eigen lvl doen.
Hunter en Rogue zijn volgens mij toch wel de classes die 't snelst levelen. BM Hunter nog sneller. Handig, zo'n tank die er gewoon altijd voor je is en redelijke dmg doet
Wou dat ik de huidige BM had toen ik m'n Hunter levelde...hmm, alweer een jaar geleden ongeveer, dan was 't allemaal nog makkelijker geweest
  maandag 13 februari 2006 @ 18:39:05 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_35046158
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef DjNivek het volgende:
Waarschijnlijk wel Cyn

Ben nu toch wel redelijk pissed op de guild, omdat ze Nelya (voor sommigen hier wel bekend) als class leader hadden aangewezen...90%+ is hier tegen. Ik snap het ook gewoon niet, gisteren was de eerste dag dat hij dus ff alles moest doen. Ony, voor hoe ver het te regelen valt, ging nog wel. Maar ZG... Wat een baggerzooi zeg. Heb ik, hoewel ik het me voorgenomen had niet te doen zodat hij grandioos op z'n bek gaat, toch maar weer de verantwoordelijkheid op me genomen alles te regelen, want anders werd het gewoon niks...
Zeg je, "Use CoT on <bla>, because it will give melee more time to interrupt the heal if one gets dodged" (Thekal-priest die healed), krijg je als antwoord "CoT?". Zelfs een hunter wist wat ik hier bedoelde... Nou ja, vlug maar afgekapt met 'Blah, never mind, I got it.', maar dit wordt niks dus... Hoop serieus dat ze het veranderen, want zo gaat de fun ook wel weg eigenlijk..
Whaha, ik ben zelf Warlock officer (en dus ook class leader) maar ik wist helemaal niet dat je Curse of tongues in raid instances kon gebruiken op eindbazen. Meeste bazen zijn hier nl. immuun voor.. Thanks voor de tip!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_35046294
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker, hij had voor de winter break al kunnen vallen als we toen al buffs en pots mee hadden genomen, maar goed, dit is ook goed, en nu kunnen we eindelijk naar BWL.
Ragnaros lijkt bij patch 1.9 wel wat generfd te zijn...
pi_35046934
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Whaha, ik ben zelf Warlock officer (en dus ook class leader) maar ik wist helemaal niet dat je Curse of tongues in raid instances kon gebruiken op eindbazen. Meeste bazen zijn hier nl. immuun voor.. Thanks voor de tip!
Meeste zijn het ook wel, maar Lor'khan is zo'n deel van de baas die zichzelf en anderen wel eens wilt healen. Ik ben altijd een beetje aan het testen wat werkt en wat niet, dus zodoende kwam ik erachter dat ik de melee wel even kon helpen hiermee
  maandag 13 februari 2006 @ 18:58:23 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_35046990
quote:
Op maandag 13 februari 2006 18:41 schreef mooiegek het volgende:

[..]

Ragnaros lijkt bij patch 1.9 wel wat generfd te zijn...
Nee, curse of the elements heeft een grote buff gekregen . Mages doen 10% meer damage tegen ragnaros sinds 1.9.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_35047571
Heb gister de code gekregen voor de murloc pet die ik heb gewonnen. Gelukkig "wist me broer nog wel waar de persoon was waar je hem in kon leveren"..... (half uur gezocht en gevraagd). Uiteindelijk kwam ik uit bij een orc in orgrimar bij valley of the brave. Ik heb het tigh keer geprobeerd maar die code werkte niet!

Enig idee waarom die niet werkt ik heb hem gewoon getypt en ook een keer geplakt niets hielp; zonder en met streepjes niks!
PSN id: Puddled_nl
  maandag 13 februari 2006 @ 19:26:44 #228
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_35048285
quote:
Op maandag 13 februari 2006 12:06 schreef DjNivek het volgende:
Waarschijnlijk wel Cyn

Ben nu toch wel redelijk pissed op de guild, omdat ze Nelya (voor sommigen hier wel bekend) als class leader hadden aangewezen...90%+ is hier tegen. Ik snap het ook gewoon niet, gisteren was de eerste dag dat hij dus ff alles moest doen. Ony, voor hoe ver het te regelen valt, ging nog wel. Maar ZG... Wat een baggerzooi zeg. Heb ik, hoewel ik het me voorgenomen had niet te doen zodat hij grandioos op z'n bek gaat, toch maar weer de verantwoordelijkheid op me genomen alles te regelen, want anders werd het gewoon niks...
Zeg je, "Use CoT on <bla>, because it will give melee more time to interrupt the heal if one gets dodged" (Thekal-priest die healed), krijg je als antwoord "CoT?". Zelfs een hunter wist wat ik hier bedoelde... Nou ja, vlug maar afgekapt met 'Blah, never mind, I got it.', maar dit wordt niks dus... Hoop serieus dat ze het veranderen, want zo gaat de fun ook wel weg eigenlijk..
"DUDE that lowers MY DPS! U NOOB!"

/zucht.
pi_35051797
lol
pi_35062884
Waarschijnlijk heeft SIl hier wel gelijk in. PuG mage laatst in joost-mag-weten-waar.

"I won't sheep because that hurts my standing on the dmg meters". (Uiteraard vertaald naar relatief fatsoenlijk Engels.). Conclusie, meneer staat ongeveer 3 keer lager dan ik sta, heeft 4 % total dmg done. (10 man-ish.) en wordt zelfs door een rogue die halverwege binnenkwam nog outdamaged.

Niet goed voor je ego.

Die CoT tip zal ik eens doorspelen btw.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_35063018
Die DMG meters zullen me mijn aars roesten, als ik bij de bazen maar goed dik DPS doe
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_35064915
quote:
Op maandag 13 februari 2006 19:12 schreef Renzokuken het volgende:
Heb gister de code gekregen voor de murloc pet die ik heb gewonnen. Gelukkig "wist me broer nog wel waar de persoon was waar je hem in kon leveren"..... (half uur gezocht en gevraagd). Uiteindelijk kwam ik uit bij een orc in orgrimar bij valley of the brave. Ik heb het tigh keer geprobeerd maar die code werkte niet!

Enig idee waarom die niet werkt ik heb hem gewoon getypt en ook een keer geplakt niets hielp; zonder en met streepjes niks!
Zonder en met streepje? Hmmm, volgens mij ben je http://www.worldofwarcraft.com/misc/pet-redemption.html vergeten te doen...

Deze site poept de ingame code uit die je bij die Orc op de bruggetje in moet leveren. Zou een code van 25/30 cijfers moeten zijn zonder streepjes of iets.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_35065421
Hehe, net UBRS run gedaan. Eye of Rend en Shadowcraft belt gewonnen, twee keer een roll gewonnen tegen een andere rogue. Die begon toen ik SC belt won, nadat ik Eye of Rend al had gewonnen, te zeggen dat hij hem 'toch echt' nodig had. Ik ook zei ik. En dan kan het zomaar gebeuren dat iemand je in een vreemde taal begint uit te schelden. Heel apart
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 14 februari 2006 @ 08:20:05 #234
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35066089
Haha jij ninja! WTS Loaded Die! .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_35066470
Altijd fijn, ga ik gisteren ff ZF doen voor de grap, binnen no time zit de lvl 48 dwarf warrior mij water te geven. uhm, hallo, wat denk je dat ik in het begin aan doen was van de instance toen je liep te zeuren om sheep, brood maken >_<
En het wordt nog erger, de party pullt alles wat los en vast zit, ze openen graves zonder ff door te geven, de warlock in de party valt de witchdoctor aan terwijl ik op half-mana zit, na deze slachtpartij, waarbij iedereen op de hunter het leven laat vraagt onze briljante dwarf of de hunter kan ressen. Dude, je bent lvl 48, wat heb je gedaan de afgelopen 150 uur >_< Naja, we stormen dus weer de instance binnen, terug bij de graves, komt de lock aanlopen met 4 mobs op zijn hielen. Zucht, naja, korte slachtpartij, dwarf weer dood, en ipv dat die lock wacht totdat de dwarf is geresst (op dit moment is de hunter zojuist gestopt met spelen) gaat ie de overgebleven zombies te lijf. GVD, moet ik die gast weer redden van een paar zombies, dus nadat dat is gebeurd wordt de dwarf geresst. Maar terwijl de priest daarmee bezig is gaat de lock richting de scarabs voor zijn quest, in zijn eentje. Dus reddingsoperatie nummer zoveel >_<

Waarom kom ik toch in een party met een arrogante n00b die denkt dat ie geweldig is omdat ie party leader is en een n00b lock die nog nooit in ZF is geweest en absoluut niet luistert of nadenkt.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:20:49 #236
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35066838
Ehm een Hunter kan ressen hoor.... Goblin Jumper Cables FTW!! .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_35066917
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 08:54 schreef Morthill het volgende:
Altijd fijn, ga ik gisteren ff ZF doen voor de grap, binnen no time zit de lvl 48 dwarf warrior mij water te geven. uhm, hallo, wat denk je dat ik in het begin aan doen was van de instance toen je liep te zeuren om sheep, brood maken >_<
En het wordt nog erger, de party pullt alles wat los en vast zit, ze openen graves zonder ff door te geven, de warlock in de party valt de witchdoctor aan terwijl ik op half-mana zit, na deze slachtpartij, waarbij iedereen op de hunter het leven laat vraagt onze briljante dwarf of de hunter kan ressen. Dude, je bent lvl 48, wat heb je gedaan de afgelopen 150 uur >_< Naja, we stormen dus weer de instance binnen, terug bij de graves, komt de lock aanlopen met 4 mobs op zijn hielen. Zucht, naja, korte slachtpartij, dwarf weer dood, en ipv dat die lock wacht totdat de dwarf is geresst (op dit moment is de hunter zojuist gestopt met spelen) gaat ie de overgebleven zombies te lijf. GVD, moet ik die gast weer redden van een paar zombies, dus nadat dat is gebeurd wordt de dwarf geresst. Maar terwijl de priest daarmee bezig is gaat de lock richting de scarabs voor zijn quest, in zijn eentje. Dus reddingsoperatie nummer zoveel >_<

Waarom kom ik toch in een party met een arrogante n00b die denkt dat ie geweldig is omdat ie party leader is en een n00b lock die nog nooit in ZF is geweest en absoluut niet luistert of nadenkt.
Baron Geddon in MC is ook erg leuk als iemand die de bom is te dichtbij de maintank loopt als ie ontploft en daardoor het doodvonnis van 40 man heeft getekend
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35066954
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:20 schreef Appellenflappen het volgende:
Ehm een Hunter kan ressen hoor.... Goblin Jumper Cables FTW!! .
Ja, true, en hoeveel hunters hebben die bij zich >_< 1 op de 1.000?
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_35067154
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 09:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, true, en hoeveel hunters hebben die bij zich >_< 1 op de 1.000?
Mijn ervaring is bijna allemaal
  dinsdag 14 februari 2006 @ 09:43:04 #240
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35067243
Precies en sommige rogues snappen het nu ook . *vanish, wacht op wipe en res priest/shammy/pally).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
  dinsdag 14 februari 2006 @ 12:23:10 #241
68334 V-Unit
Nadat de 'G' was doo
pi_35071428
Wat een onzin! Wat kan je doen als je excalted bent dan? Op hun rug rijden?

Kwou met me troll excalted worden bij de horde, maar kdenk dat ik dat niet meer kan worden voor lvl 40 want kan niet meer heavy leather inleveren voor die Ahn Quraj war! En copper bar is zoo tering traag! Dus denk dat ik maar moet wachten tot ik 60 ben....

(Of is het stiekum wel mogelijk om excalted te worden als lvl 40 zijnde?)
The problem is I can't trust most of what I see. So fuck it, all the problems of life must be me!
pi_35073379
As a matter of fact....ja, dan kun je op hun rug rijden ja.
Op de rug van Nightsaber Mounts om heel precies te zijn.
Exalted bij geeft je de mogelijkheid om bij andere Races hun Mount Riding skill te leren. Nee, niet alle Races kunnen alle Mounts berijden, maar iedereen kan Nigthsaber Riding leren (jammergenoeg).

En op lvl 40 exalted worden bij een ander Race?
Hmz, volgens mij kan dat niet. Er zijn Rune Cloth turn in quests en in ieder geval aan Alliance side is er een repeatable quest om reputation te krijgen bij Darnassus, maar die kun je niet op lvl 40 doen as far as I know.

En exalted bij The Horde?
Dan ben je wel ff bezig hoor, ook op lvl 60. Zou je niet gewoon exalted worden bij 1 Race alleen?

EDIT:
Vraag me nog steeds af wat Taurens, Humans en Night Elves dan extra hebben wat Gnomes, Dwarves, Undeads, Trolls en Orcs niet hebben.
Laatstgenoemde kunnen namelijk alle Mounts die beschikbaar zijn voor hun Faction leren te berijden, maar eerstgenoemde niet.
Niet dat ik mezelf op een Meccanostrider of ook maar iets anders dan een Nightsaber zie rijden, maar toch.
Hmz, of 't moet die Zulian Raptor Mount zijn. Die is wel cool (liever de Tiger natuurlijk. Bummer, voor zover ik weet is de enige Alliance die die Tiger heeft een GNOME, en 't ziet er echt gewoon retarded uit)

[ Bericht 11% gewijzigd door Migwi op 14-02-2006 13:26:34 ]
  dinsdag 14 februari 2006 @ 13:24:20 #243
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35073458
Wat is er mis met de raptor? .
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_35073855
De tijgers zijn lelijk, ram is tof
pi_35075204
Het is heel simpel, Cyn. Jullie stomme Night Elves zijn veel te zwaar voor de tere Mechanostriders. Als jullie er op gaan zitten lig je na 2 seconden op de grond in een hoopje puin. Het past gewoon niet. Punt uit.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 14:41:27 #246
134690 Appellenflappen
Lekkere warme flappen
pi_35075595
Tsk ding is mechanish, jij kan toch ook gewoon op je fietsje blijven zitten. De gnomes zouden juist niet op tijgers/paarden mogen rijden, door die te korte beentjes flikkeren ze er steeds vanaf (en terecht).
De vraag 'met of zonder appel' wordt niet beantwoord....
pi_35077749
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 14:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Het is heel simpel, Cyn. Jullie stomme Night Elves zijn veel te zwaar voor de tere Mechanostriders. Als jullie er op gaan zitten lig je na 2 seconden op de grond in een hoopje puin. Het past gewoon niet. Punt uit.
True, maar ooit een kleuter op een volgroeid paard zien rijden?
Nee, en waarom niet? Omdat ze er af flikkeren.
Dus Gnomes zouden hoogstens nog op een Ram kunnen rijden, maar zelfs dat al niet eigenlijk.


EDIT:
Kut blizzard!
Neem ik een gamecard mee, aangezien ik geen zin heb in dat automatische incasso gezeik. Kan ik daar m'n account ook niet mee activeren. Stelletje noobs!

[ Bericht 15% gewijzigd door Migwi op 14-02-2006 15:53:07 ]
pi_35077988
Hehe, we moeten met onze guild nog beginnen aan MC, maar heb net in silithus al een quest gekregen om de Broodlord Lashlayer in BWL om te leggen. Denk dat ik daar dan nog maar ff mee wacht
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_35078854
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 15:55 schreef Richardfun het volgende:
Hehe, we moeten met onze guild nog beginnen aan MC, maar heb net in silithus al een quest gekregen om de Broodlord Lashlayer in BWL om te leggen. Denk dat ik daar dan nog maar ff mee wacht
Wij hebben laatst wat raidbosses in Silithus gesummoned, de eerste deed blast waves van 1.5k dmg, maar omdat we dicht bij de GY waren konden we m toch vrij makkelijk aan.

Elemental Focus Band dropte.

Toen weer eentje, die op Golemagg leek, echt super-simpel, en die dropte een epic schild, Earthen Defender ofzo.

De 3e bleek een stuk moeilijker, die had een venomspit die echt enorm veel dmg deed, die hebben we uiteindelijk ook niet om kunnen leggen.

Was toch wel leuk !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_35079769
*zucht*
Net Blizzard gebeld (ongelovelijk wat een slechte telefoonverbinding, kon d'r amper horen).
Krijg je zo'n belmiep aan de lijn.
Verhaal uitgelegd.
Moet ik verdomme m'n account unlocken met een credit card, die ik niet heb.
Ja, maar je hebt je account toch aangemaakt met een creditcard?
Ja, nou, niet helemaal. Dat heeft iemand van Fok! toen voor me gedaan
Dus, kut. Nu maar bij m'n ma, die een hekel heeft aan WoW (in haar visie behoor je geen games te spelen als 22 jarige..wtf) proberen die card los te krijgen anders ben ik royally screwed
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')