Ik lees nog even mee dat doe ik nl altijd voordat ik definitief verdwijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
en tot morgen
![]()
![]()
Ik hoor nog steeds een kraanquote:
Ja hoor Bart ze snappen de hint. Het is prive. Dus is BB weer geen BB en mogen we het niet zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef M-en-A het volgende:
hahahaha bartje vertelt even dat zijn berichtjes op de pc nu prive zijn en wijst met zijn vinger dat de camera omhoog moet![]()
![]()
Is het niet bij jou danquote:
Slaap lekker BONG en FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
En ik ga ook maar eens mijn mandje in
Tis al stik laat en morgen weer bedtijds op dus ik zou zeggen tot ziens!![]()
Slaap lekker bongquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Truste FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen, Bart gaat weer beuken op zijn toetsenbord... dus ik ga slapen... ik wens iedereen alvast een lekker slapen toe![]()
Neequote:
Truste bong slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Niks, was gewoon een foutje.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik lees nog even mee dat doe ik nl altijd voordat ik definitief verdwijn
wat bedoel je daar >>![]()
nou mee????
Doeidoeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben nu echt pleite tot morgen![]()
![]()
das nieuw
je bedoelt dat het in het washok nat was..............quote:
Nope, het is lekkende Bartquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
je bedoelt dat het in het washok nat was..............
Ik zit net te bedenken, misschien hebben ze het niet in de gaten dat ze de wateropvang van de droger ook leeg moeten maken, hahaha
Slaap zequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben nu echt pleite tot morgen![]()
![]()
das nieuw
ow nou sorry voor mijn reactie dan ik dacht heb ik iets verkeerds gezegd ofzo,quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks, was gewoon een foutje.....
Dat doet de schoonmaakster toch altijd?? moeten we dat zelf doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik zit net te bedenken, misschien hebben ze het niet in de gaten dat ze de wateropvang van de droger ook leeg moeten maken, hahaha
Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze een lekkende kraan hoort.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow nou sorry voor mijn reactie dan ik dacht heb ik iets verkeerds gezegd ofzo,
nogmaals sorry en welterusten dag allemaal![]()
![]()
Ja, schitterendquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef M-en-A het volgende:
hahahaha bartje vertelt even dat zijn berichtjes op de pc nu prive zijn en wijst met zijn vinger dat de camera omhoog moet![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat doet de schoonmaakster toch altijd?? moeten we dat zelf doen dan alles zelf doen![]()
Ja, maar ik ben er al achter volgens mij hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze een lekkende kraan hoort.![]()
Ja slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow nou sorry voor mijn reactie dan ik dacht heb ik iets verkeerds gezegd ofzo,
nogmaals sorry en welterusten dag allemaal![]()
![]()
Je moet ook mailen naar viool, die lees ze voor, en bedankt de mensenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoe dan ook, heb goeie mail relatie met talpa opgebouwd, ik blijf mailen ze blijven negeren, heb vanavond gevraagd voor hoeveel poen Bartjedie malle bakkebaarden weg haalt
![]()
Stream 4 net geluisterd, dat klinkt inderdaad als een lekkende kraanquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er al achter volgens mij hoor![]()
Ik heb 1 stream en daar hoor ik dat geluid in de verte op, dus Bart??????? Aan het typen?????
Enlighten me![]()
Ik heb zon stream waar ik Bart zie typen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er al achter volgens mij hoor![]()
Ik heb 1 stream en daar hoor ik dat geluid in de verte op, dus Bart??????? Aan het typen?????
Enlighten me![]()
Anita engquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg alleen dat Viool er gezonder uitziet meer niet eh![]()
Anita is echt eng, qua uiterlijk dan, qua gedrag is Viool echt eng............de Queen, zeg maar![]()
quote:
Moet je zeker wel met iets aardigs jegens fiool beginnen??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je moet ook mailen naar viool, die lees ze voor, en bedankt de mensen
Thank Youquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Stream 4 net geluisterd, dat klinkt inderdaad als een lekkende kraan![]()
Maar is volgens mij echt het getyp van Bart op de achtergrond![]()
Slaap lekker dan, al is het maar van korte duurquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik realiseer me ineens dat voor mij de wekker over minder dan 4 uurtjes weer af loopt.
Ik wens jullie nog veel plezier, voor straks slaap lekker en tot morgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ghe he en dan met je bierpens er naast zitten en zeggen dat ze nog maar 30 keer hoeft op te drukkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anita engDat ze eruit ziet als een twintiger wil niet zeggen dat ze eng is
Ik zou willen dat ik zodra ik een vriendin/vrouw heb die 45 is dat ze er zo uitziet
Echt wel
Sorry blijf dan nog vooral ff, dan was het het andere oogquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik naar bed was gegaan.
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik realiseer me ineens dat voor mij de wekker over minder dan 4 uurtjes weer af loopt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrees van wel. De psychische gesteldheid van Viool laat het niet toe om negativiteit over zichzelf te lezen. Ze raakt daar zo van over haar toeren, dat ze gevaarlijk wordt voor haar omgeving. Moet ze weer worden platgespoten enzo... kunnen ze tijdens HBB niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je zeker wel met iets aardigs jegens fiool beginnen??![]()
Welke bierpensquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ghe he en dan met je bierpens er naast zitten en zeggen dat ze nog maar 30 keer hoeft op te drukken![]()
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anita engDat ze eruit ziet als een twintiger wil niet zeggen dat ze eng is
Ik zou willen dat ik zodra ik een vriendin/vrouw heb die 45 is dat ze er zo uitziet
Echt wel
A-en-M (ofwel gele roosje) is het vrouwtje , M-en-A (rode roos) is het mannetjequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
(M&A was toch het vrouwtje he
)
Ik heb trouwens het geluid maar uitgezet op de streamsdat getik wordt je gek van
Begint een beetje lesbisch te wordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ghe he en dan met je bierpens er naast zitten en zeggen dat ze nog maar 30 keer hoeft op te drukken![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak![]()
Ik vind alleen Ferry lekker in het huis![]()
Maar dan kan die hond er in ipv Fioolquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vrees van wel. De psychische gesteldheid van Viool laat het niet toe om negativiteit over zichzelf te lezen. Ze raakt daar zo van over haar toeren, dat ze gevaarlijk wordt voor haar omgeving. Moet ze weer worden platgespoten enzo... kunnen ze tijdens HBB niet hebben natuurlijk![]()
hahahaha ik ben het vrouwtje, je hebt net mijn mannetje gekustquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
![]()
(M&A was toch het vrouwtje he
)
Ik heb trouwens het geluid maar uitgezet op de streamsdat getik wordt je gek van
Dat wil ik wel, maar dat wil Viool niet.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:58 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar dan kan die hond er in ipv Fiool![]()
Huh jij bent toch mannetje??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Begint een beetje lesbisch te worden![]()
Voor iedereen, die gaat slapen,quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
poep aan fiool , die wil zoveel nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar dat wil Viool niet.![]()
haha het addertje onder het gras he, we hebben de letter van de ander vooraan staanquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
A-en-M (ofwel gele roosje) is het vrouwtje , M-en-A (rode roos) is het mannetje![]()
nope je naam is newsMan dus ga ik uit van een man.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:59 schreef newsman het volgende:
Do I still figure, in your life.
ZIt afentoe ook wel even te denken hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:00 schreef A-en-M het volgende:
[..]
haha het addertje onder het gras he, we hebben de letter van de ander vooraan staan
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vrees van wel. De psychische gesteldheid van Viool laat het niet toe om negativiteit over zichzelf te lezen. Ze raakt daar zo van over haar toeren, dat ze gevaarlijk wordt voor haar omgeving. Moet ze weer worden platgespoten enzo... kunnen ze tijdens HBB niet hebben natuurlijk![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak![]()
Ik vind alleen Ferry lekker in het huis![]()
*aanklopt en wontons meeneemt*quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor iedereen, die gaat slapen,![]()
![]()
en voor alle anderen : Op kamer 696 heb ik zojuist een nieuw vaatje in de Beertender geschoven. Wees welkom en breng wat snacks mee.
Hier geeft Tann je geen gelijk vrees ikquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:59 schreef PC eend het volgende:
Ik kom hier eigenlijk alleen als ik de streams aanheb, maar dat heb ik dus al dagen niet meer![]()
Veel te leuk om te zien hoe tann mij steeds gelijk geeft![]()
* Stereotomy neemt noedels en wat boullion meequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:02 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
*aanklopt en wontons meeneemt*
Ah weet ik dat ook weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
A-en-M (ofwel gele roosje) is het vrouwtje , M-en-A (rode roos) is het mannetje![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahahaha ik ben het vrouwtje, je hebt net mijn mannetje gekust![]()
Ik weet niet hoe jullie hetenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:00 schreef A-en-M het volgende:
[..]
haha het addertje onder het gras he, we hebben de letter van de ander vooraan staan
Had ik toch gelijk, het begint hier een beetje lesbisch te worden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nope je naam is newsMan dus ga ik uit van een man.![]()
Idd ik zal maar eens naar bed gaanquote:
ZOuden ze er geen behoefte aan hebben om haar ergens, heel ver weg, op een universiteit als testcase te gebruiken?quote:
vrouwtje is Maria en mannetje is Alexquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah weet ik dat ook weer
[..]oeps
Die waren iig aan jou bedoelt
[..]
Ik weet niet hoe jullie hetenDus aan die letters zie ik het zeker niet
Neem ik de Walkers crisps mee en de diverse pies, dan kunnen we mixen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy neemt noedels en wat boullion mee
Mixen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd ik zal maar eens naar bed gaanAnders gaat het dalijk net als vandaag
(Wekker op half 11 en tot 2 uur blijven liggen (en ondertussen om de 9 minuten de wekker weer uitslaan
) )
Slaap lekker, DaMookquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:04 schreef DaMook het volgende:
[..]
Idd ik zal maar eens naar bed gaanAnders gaat het dalijk net als vandaag
(Wekker op half 11 en tot 2 uur blijven liggen (en ondertussen om de 9 minuten de wekker weer uitslaan
) )
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:05 schreef A-en-M het volgende:
[..]
vrouwtje is Maria en mannetje is Alex
Ik geloof dat Tann klaar met mij is, aaiquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:05 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Neem ik de Walkers crisps mee en de diverse pies, dan kunnen we mixen.
Ben je klaar met Tan??![]()
Je weet toch dat damook een menneke is???quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Begint een beetje lesbisch te worden![]()
Dat kan je niet maken, Buitenlandse zaken gaat daar zijn handen vol aan hebben. Ik pleit ervoor om die smile van haar gezicht af te meppen, die hond te redden en haar eens stevig aan het werk te zettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZOuden ze er geen behoefte aan hebben om haar ergens, heel ver weg, op een universiteit als testcase te gebruiken?
Dan was ik zeker niet optijd wakker gewordenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:06 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee dat schiet op, zet hem dan helemaal uit, kan dat pokkeding je niet meer storen ook
Sloop wekker DaMook![]()
Weet ik niet zeker. Maar we kunnen haar natuurlijk wel alvast invriezen. Dan kunnen we direct uit voorraad leveren als zich een geintereseerde komt melden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZOuden ze er geen behoefte aan hebben om haar ergens, heel ver weg, op een universiteit als testcase te gebruiken?
Vast nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:04 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kijk lekker in de spiegel en hou je vingers bijelkaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:08 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Je weet toch dat damook een menneke is???
Mocht dat het misverstand zijn
Maar jij nog niet met haar dusquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof dat Tann klaar met mij is, aai![]()
Ik ben echt een menneke hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Kijk lekker in de spiegel en hou je vingers bijelkaar.![]()
Goed planquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan je niet maken, Buitenlandse zaken gaat daar zijn handen vol aan hebben. Ik pleit ervoor om die smile van haar gezicht af te meppen, die hond te redden en haar eens stevig aan het werk te zetten![]()
![]()
Zag laatst een heel intresant stuk op discovery over een plek waar lijken vergaan en waar er studie naar het rottings proces wordt gedaan, heel boeiend en een heel nobel eind doelquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat kan je niet maken, Buitenlandse zaken gaat daar zijn handen vol aan hebben. Ik pleit ervoor om die smile van haar gezicht af te meppen, die hond te redden en haar eens stevig aan het werk te zetten![]()
![]()
Wat heb je nou weer gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ohhh , dus nu moeten we zeggen ... welkom thuisquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Weet ik niet zeker. Maar we kunnen haar natuurlijk wel alvast invriezen. Dan kunnen we direct uit voorraad leveren als zich een geintereseerde komt melden.
Weet verder niet hoe Dizzy lizzy het trekt, maar ik had het dus tegen haarquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben echt een menneke hoorEn aangezien het over mij met bierpens naast soort van anita had is het niet echt lesbisch
rot jij ook eens op, aaiquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was vanmiddag al thuisgekomen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:12 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ohhh , dus nu moeten we zeggen ... welkom thuisgeintje
ben helemaal de weg kwijt met je, kan me vingers niet bijeen houden, tik nou eenmaal met 10 vingersquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:09 schreef newsman het volgende:
[..]
Kijk lekker in de spiegel en hou je vingers bijelkaar.![]()
Heb nog wel een playboy voor jequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ben helemaal de weg kwijt met je, kan me vingers niet bijeen houden, tik nou eenmaal met 10 vingers![]()
Maar zij had het over mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet verder niet hoe Dizzy lizzy het trekt, maar ik had het dus tegen haar![]()
Tot die tijd kunnen we haar misschien 24/7 opsluiten en haar bestuderen, al denk ik niet dat iemand dat vol gaat houdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag laatst een heel intresant stuk op discovery over een plek waar lijken vergaan en waar er studie naar het rottings proces wordt gedaan, heel boeiend en een heel nobel eind doel
nah ik doe niet zoveel lesbos dingen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet verder niet hoe Dizzy lizzy het trekt, maar ik had het dus tegen haar![]()
Dat is op zeker zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jou veel te lang geen knuffel meer gegeven![]()
mooi dan krijg je eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was vanmiddag al thuisgekomen hoor![]()
ff boertje laten sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah ik doe niet zoveel lesbos dingen hoor![]()
Schijnt wel mooi te zijn, Lesbosquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah ik doe niet zoveel lesbos dingen hoor![]()
gelukkig snappen meerderen met mij het niet helemaal,quote:
Volgens mij is er maar 1 die het wel begrijpt zelfs, al betwijfel ik of dat ie het eigenlijk zelf nog begrijptquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
gelukkig snappen meerderen met mij het niet helemaal,Ben niet alleen gek
![]()
![]()
![]()
Have a nice day.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schijnt wel mooi te zijn, Lesbos![]()
Het eiland dan, heh, Newsman![]()
Slaap zequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen, tot morgen![]()
Snappie, kanjer, slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen, tot morgen![]()
M, slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap ze, en ik ga ook mijn mandje in
Oi, dat is zo, nu niet wegzakken hehquote:
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap ze, en ik ga ook mijn mandje in
Doet me denken aan Sonjaquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, dat is zo, nu niet wegzakken heh![]()
Komt goed, echt waarLekker slapen, morgen gezond weer op
![]()
Zie je wel, je hebt je humor al terugquote:
Sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Sorrie ben er weg van!!!!Trusteeeeeeeeeee
![]()
![]()
Ik ben niet anders van je gewendquote:
Wat is het erfstuk ? De rozekrans of de tante ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef newsman het volgende:
Pffffffffff, ik zit met een rozekrans om van me tante, ze is een non 90 jaar oud. Familie erf stuk.
Goeie humorquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is het erfstuk ? De rozekrans of de tante ?
als je dat wilt hoeft niet maar mag wel, ik ken het leven ook inmiddels dan mag je me bellen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
Gaat verder niet om jullie, gaat om de lompe manier, hoe mensen je behandelen. Das het meeste kutte ervan.
kom gewoon ff op me msnquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als je dat wilt hoeft niet maar mag wel, ik ken het leven ook inmiddels dan mag je me bellen.
Moet je me eerst ff terug mailen
ircen is gewoon voor fun de rest is voor de diepere dingen des levensquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heel verstandig, msn is zo oppervlakkig, net als chatten op irc...
Juust!quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Eerste Helmerstraat?
stomme Bartjequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:45 schreef MissHobje het volgende:
hehhe goede instelling Dizzy-Lizzy
Dêm Bart nog steeds wakker,.. ook een internetverslaafde volgens mij
Mawh zo erg is het ook weer nietquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
tof, *wacht nagelbijtend af*![]()
Wie bied daar nu op danquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
stomme BartjeDie is geld binnenhalen voor zijn malle bakkebaarden
![]()
Hallo Henk. Niks echt spanned gebeurt. Leuke Hollandse avond gehad.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:46 schreef henk.jansen het volgende:
En is hier nog wat gebeurt vandaag, om Melke haar woorden maar te gebruiken
Ik heb alles gelezen Oh oh oh
Hallo allemaal en ik ga niet terug zitten![]()
![]()
W8 wel vol spanning op mailquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:47 schreef newsman het volgende:
[..]
Mawh zo erg is het ook weer niet![]()
Ja, hoi ben nu pas toe aan de uitzending van vanavondquote:
En er slapen Gasten echte betalende gasten, vergeet dat niet!!!quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hallo Henk. Niks echt spanned gebeurt. Leuke Hollandse avond gehad.
En Viool is weer stierlijk ongastvrij. Maar dat kun je geen neiuws meer niemen.
Nee zo zou ik het ook niet willen noemenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En Viool is weer stierlijk ongastvrij. Maar dat kun je geen neiuws meer niemen.
Haaiquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja, hoi ben nu pas toe aan de uitzending van vanavond![]()
ja dat was die vrouw waar Bart lang mee heeft zitten kletsenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En er slapen Gasten echte betalende gasten, vergeet dat niet!!!![]()
Bezig met studie, moet dit jaar afstuderen.quote:
Nadat Bart eerst de man van die vrouw had volgegoten met wijn. Hij lag al een uur te ronken in de hotelkamer.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:52 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
ja dat was die vrouw waar Bart lang mee heeft zitten kletsen![]()
Tanja topic zeker >?? das toch heeeeeeeeel andersquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Day het volgende:
[..]
Bezig met studie, moet dit jaar afstuderen.
Maar ik zag net dat er nog een SC-reeks loopt!?
Staat daar dan HBB sc voor ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:56 schreef Day het volgende:
[..]
Bezig met studie, moet dit jaar afstuderen.
Maar ik zag net dat er nog een SC-reeks loopt!?
Slimquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadat Bart eerst de man van die vrouw had volgegoten met wijn. Hij lag al een uur te ronken in de hotelkamer.
Wakker worden, Henk!quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:58 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Staat daar dan HBB sc voor ?![]()
Inderdaad, klassieke truc. Had ook niet verwacht dat hij daarna "de boekhouding" moest bijwerken.quote:
Ik ben echt lief nu hoor, niets verkeerd begrepenquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:00 schreef Day het volgende:
[..]
Wakker worden, Henk!
Er staat eenachter mijn vraag!
![]()
Jamaar dat mag, een topic of 6000 langquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tanja topic zeker >?? das toch heeeeeeeeel andersdat was BB
Van te voren plan maken en dan uitvoeren, Bart is niet gek hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Inderdaad, klassieke truc. Had ook niet verwacht dat hij daarna "de boekhouding" moest bijwerken.![]()
Ik vindt het een beetje moordend topicquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jamaar dat mag, een topic of 6000 lang![]()
Ze zijn van de straat, moet je maar denkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vindt het een beetje moordend topic![]()
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ga ff een tukkie doen, om 11:30 heb ik de wekker. Truste.
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 04:08 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ga ff een tukkie doen, om 11:30 heb ik de wekker. Truste.
Dat is waar en hier is het wat weer rustigerquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zijn van de straat, moet je maar denken![]()
In het topic met de meeste reacties had je misschien wel antwoorden gehad, lees even terug in dezequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:45 schreef ilona-scuderia het volgende:Bart zat net voor z'n beeldscherm maar hij zag dat ie gefilmd werd en toen tikte hij "Je weet het, dit is privé" op z'n beeldscherm, vergrootte de letters en draaide het naar de camera en weg was de camera
Wat zou dat nou toch voor privé's zijn...
Sjetquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:14 schreef Sjet het volgende:
Even bloemetje voor mijn kus-piraatje
[afbeelding]
En en zwaai voor iedereen![]()
Want ik ga naar mijn nest...
![]()
P.S. mooie avatar Dizzy![]()
Slijmerdquote:Op donderdag 2 februari 2006 04:14 schreef Sjet het volgende:
Even bloemetje voor mijn kus-piraatje
[afbeelding]
En en zwaai voor iedereen![]()
Want ik ga naar mijn nest...
![]()
P.S. mooie avatar Dizzy![]()
Eindelijk gezelschap.quote:
Al een tijdje, kijk maar naar al mijn posts achter elkaar.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Zat je hier in je eentje?
Bakkie koffie![]()
![]()
![]()
......ik zag het net. Nou dit is gezelligerquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:42 schreef frizti het volgende:
[..]
Al een tijdje, kijk maar naar al mijn posts achter elkaar.
Lekker koffie...
Voor op de mobiele telefoon, daar hebben wij dus niks aan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:42 schreef cuall het volgende:
Monique is in onderhandeling met KPN om een live-chat te regelen![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Voor op de mobiele telefoon, daar hebben wij dus niks aan.
Dat durfde bij stasi Henkie niemand.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:45 schreef cuall het volgende:
Chiel wil vergaderen, maar iedereen loopt van tafel weg![]()
Neequote:Op donderdag 2 februari 2006 10:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat durfde bij stasi Henkie niemand.
Monique geeft het nu nog een keer aan. Live-chat via je mobiele telefoon dusquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:44 schreef frizti het volgende:
[..]
Voor op de mobiele telefoon, daar hebben wij dus niks aan.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:53 schreef frizti het volgende:
offtopic:
Verkiezingsfolder voor analfabeten
Goh, lang niet gezienquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:48 schreef cuall het volgende:
Zo, ik heb de SV weer wat bijgewerkt.
Ben ik weer![]()
Wat krijg ik nu aan m'n fiets hangen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef cuall het volgende:
Viola had vannacht eigenlijk naakt willen gaan slapen, maar dat heeft ze nu maar niet gedaan omdat Ferri nu op hun kamer is gaan slapen.
.......denk dat Ferri dat ook fijner vindt![]()
Denk dat Ferry dat wel heeeeel fijn vind ja. Zal toch al erg genoeg schrikken als ie wakker wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef cuall het volgende:
Viola had vannacht eigenlijk naakt willen gaan slapen, maar dat heeft ze nu maar niet gedaan omdat Ferri nu op hun kamer is gaan slapen.
.......denk dat Ferri dat ook fijner vindt![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat krijg ik nu aan m'n fiets hangen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef mamamo1974 het volgende:
Ga ik vanochtend er klaar voor zitten om mijn allereerste berichtje te typen, valt fok er direct uit
![]()
Hoitrouwens van dit nieuwelingetje
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat Ferry dat wel heeeeel fijn vind ja. Zal toch al erg genoeg schrikken als ie wakker wordt![]()
Dank u, dank uquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Kwam het door jou???????
Nee hoor, grapje, welkom hier hoor![]()
![]()
Moet ik je nu werkelijk welkom heten, weet niet of ik dat nu nog wel wil. Je hebt Fok ter ziele gebrachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef mamamo1974 het volgende:
Ga ik vanochtend er klaar voor zitten om mijn allereerste berichtje te typen, valt fok er direct uit
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze net aan Mickey
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Goed verslag, cuall in de SV.
Ik had ook al mee zitten schrijven toen Fok down was.
Ik vond vooral die strubbelingen tussen Chiel en Bart opvallend. Bart kon toch niet tegen hem op..
Viola houdt toch helemaal niet van etenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
........Viola houdt niet van gebak zegt ze, maar deze.....![]()
Hai Bongetjequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
En daar is Bongetje ook weer![]()
FOK lag er een stevig tijdje uit btw
Ik heb maar eens mijn PC schoongemaakt (defrag en dat soort zaken), komt dat toch nog eens van pasquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Bongetje
Ja erg lang inderdaad![]()
Dus jij bent degene die zorgde dat de server crashtequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef mamamo1974 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
En daar is Bongetje ook weer![]()
FOK lag er een stevig tijdje uit btw
Cuallquote:
Hai FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa... Fok doet het weer...![]()
En Micky is terug![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
Micky mag wel in de keuken roken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Cuall![]()
Beetje uitgerust na de lange nacht?
En het belangrijkste... Snappie is er ook nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai FB. Micky terug, FB terug. Wat een mooie dag is het toch
![]()
Nee, maar ze heeft taart meegenomen voor Viola. Dan is het ook goed he. Ze krijgt nu alleen geen rondleiding door het huis, dan moet ze later nog maar eens terugkomen en daar grof voor betalenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ze is nu gast...................zou ze wel betalen?
Mooi zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben vandaag vrij en heb lekker uitgeslapen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Snaptnix het volgende:
Wil Ferry gvd nu dat stomme petje afzetten....![]()
lekker grof tegen klantenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft taart meegenomen voor Viola. Dan is het ook goed he. Ze krijgt nu alleen geen rondleiding door het huis, dan moet ze later nog maar eens terugkomen en daar grof voor betalen![]()
Dan moet je toch echt nog even wachten. Dinsdag mag je weer meedoen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Zit er al weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
Hai regenwormquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Zit er al weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef cuall het volgende:
[..]
hij vind zelf ook dat zijn haar er niet uitziet
![]()
Eetsmakelijkquote:
Shit wil de prijs nachtje slapen in hotel winnen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt nog even wachten. Dinsdag mag je weer meedoen...
Nu maar hopen dat de regie meer naar de badkamer overschakeltquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef cuall het volgende:
[..]
hij vind zelf ook dat zijn haar er niet uitziet
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de regie meer naar de badkamer overschakelt
Duidelijke capsquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef Foreverblue het volgende:
Aangezien Fok er vanmorgen uit lag... hierbij een aantal caps die ik toch maar heb gemaakt (aard van het beestje verhaal) :
de Tanja plee's zijn ook weer gearriveerd gaat er iemand bevallen waarschijnlijk Violaquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef Foreverblue het volgende:
Aangezien Fok er vanmorgen uit lag... hierbij een aantal caps die ik toch maar heb gemaakt (aard van het beestje verhaal) :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |