Ik lees nog even mee dat doe ik nl altijd voordat ik definitief verdwijnquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
slaap lekker![]()
en tot morgen
![]()
![]()
Ik hoor nog steeds een kraanquote:
Ja hoor Bart ze snappen de hint. Het is prive. Dus is BB weer geen BB en mogen we het niet zienquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef M-en-A het volgende:
hahahaha bartje vertelt even dat zijn berichtjes op de pc nu prive zijn en wijst met zijn vinger dat de camera omhoog moet![]()
![]()
Is het niet bij jou danquote:
Slaap lekker BONG en FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
En ik ga ook maar eens mijn mandje in
Tis al stik laat en morgen weer bedtijds op dus ik zou zeggen tot ziens!![]()
Slaap lekker bongquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Truste FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Foreverblue het volgende:
Mensen, Bart gaat weer beuken op zijn toetsenbord... dus ik ga slapen... ik wens iedereen alvast een lekker slapen toe![]()
Neequote:
Truste bong slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef BONG4002 het volgende:
Niks, was gewoon een foutje.....quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ik lees nog even mee dat doe ik nl altijd voordat ik definitief verdwijn
wat bedoel je daar >>![]()
nou mee????
Doeidoeiquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben nu echt pleite tot morgen![]()
![]()
das nieuw
je bedoelt dat het in het washok nat was..............quote:
Nope, het is lekkende Bartquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
je bedoelt dat het in het washok nat was..............
Ik zit net te bedenken, misschien hebben ze het niet in de gaten dat ze de wateropvang van de droger ook leeg moeten maken, hahaha
Slaap zequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ben nu echt pleite tot morgen![]()
![]()
das nieuw
ow nou sorry voor mijn reactie dan ik dacht heb ik iets verkeerds gezegd ofzo,quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks, was gewoon een foutje.....
Dat doet de schoonmaakster toch altijd?? moeten we dat zelf doenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik zit net te bedenken, misschien hebben ze het niet in de gaten dat ze de wateropvang van de droger ook leeg moeten maken, hahaha
Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze een lekkende kraan hoort.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:47 schreef A-en-M het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow nou sorry voor mijn reactie dan ik dacht heb ik iets verkeerds gezegd ofzo,
nogmaals sorry en welterusten dag allemaal![]()
![]()
Ja, schitterendquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:43 schreef M-en-A het volgende:
hahahaha bartje vertelt even dat zijn berichtjes op de pc nu prive zijn en wijst met zijn vinger dat de camera omhoog moet![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dat doet de schoonmaakster toch altijd?? moeten we dat zelf doen dan alles zelf doen![]()
Ja, maar ik ben er al achter volgens mij hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze een lekkende kraan hoort.![]()
Ja slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:48 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow nou sorry voor mijn reactie dan ik dacht heb ik iets verkeerds gezegd ofzo,
nogmaals sorry en welterusten dag allemaal![]()
![]()
Je moet ook mailen naar viool, die lees ze voor, en bedankt de mensenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Hoe dan ook, heb goeie mail relatie met talpa opgebouwd, ik blijf mailen ze blijven negeren, heb vanavond gevraagd voor hoeveel poen Bartjedie malle bakkebaarden weg haalt
![]()
Stream 4 net geluisterd, dat klinkt inderdaad als een lekkende kraanquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er al achter volgens mij hoor![]()
Ik heb 1 stream en daar hoor ik dat geluid in de verte op, dus Bart??????? Aan het typen?????
Enlighten me![]()
Ik heb zon stream waar ik Bart zie typen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben er al achter volgens mij hoor![]()
Ik heb 1 stream en daar hoor ik dat geluid in de verte op, dus Bart??????? Aan het typen?????
Enlighten me![]()
Anita engquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:41 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg alleen dat Viool er gezonder uitziet meer niet eh![]()
Anita is echt eng, qua uiterlijk dan, qua gedrag is Viool echt eng............de Queen, zeg maar![]()
quote:
Moet je zeker wel met iets aardigs jegens fiool beginnen??quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:52 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Je moet ook mailen naar viool, die lees ze voor, en bedankt de mensen
Thank Youquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Stream 4 net geluisterd, dat klinkt inderdaad als een lekkende kraan![]()
Maar is volgens mij echt het getyp van Bart op de achtergrond![]()
Slaap lekker dan, al is het maar van korte duurquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik realiseer me ineens dat voor mij de wekker over minder dan 4 uurtjes weer af loopt.
Ik wens jullie nog veel plezier, voor straks slaap lekker en tot morgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ghe he en dan met je bierpens er naast zitten en zeggen dat ze nog maar 30 keer hoeft op te drukkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anita engDat ze eruit ziet als een twintiger wil niet zeggen dat ze eng is
Ik zou willen dat ik zodra ik een vriendin/vrouw heb die 45 is dat ze er zo uitziet
Echt wel
Sorry blijf dan nog vooral ff, dan was het het andere oogquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat ik naar bed was gegaan.
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 02:51 schreef M-en-A het volgende:
luitjes ik realiseer me ineens dat voor mij de wekker over minder dan 4 uurtjes weer af loopt.
Ik wens jullie nog veel plezier, voor straks slaap lekker en tot morgen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vrees van wel. De psychische gesteldheid van Viool laat het niet toe om negativiteit over zichzelf te lezen. Ze raakt daar zo van over haar toeren, dat ze gevaarlijk wordt voor haar omgeving. Moet ze weer worden platgespoten enzo... kunnen ze tijdens HBB niet hebben natuurlijkquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Moet je zeker wel met iets aardigs jegens fiool beginnen??![]()
Welke bierpensquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:55 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ghe he en dan met je bierpens er naast zitten en zeggen dat ze nog maar 30 keer hoeft op te drukken![]()
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 2 februari 2006 02:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Anita engDat ze eruit ziet als een twintiger wil niet zeggen dat ze eng is
Ik zou willen dat ik zodra ik een vriendin/vrouw heb die 45 is dat ze er zo uitziet
Echt wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |