Wat krijg ik nu aan m'n fiets hangen?quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef cuall het volgende:
Viola had vannacht eigenlijk naakt willen gaan slapen, maar dat heeft ze nu maar niet gedaan omdat Ferri nu op hun kamer is gaan slapen.
.......denk dat Ferri dat ook fijner vindt![]()
Denk dat Ferry dat wel heeeeel fijn vind ja. Zal toch al erg genoeg schrikken als ie wakker wordtquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef cuall het volgende:
Viola had vannacht eigenlijk naakt willen gaan slapen, maar dat heeft ze nu maar niet gedaan omdat Ferri nu op hun kamer is gaan slapen.
.......denk dat Ferri dat ook fijner vindt![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat krijg ik nu aan m'n fiets hangen?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef mamamo1974 het volgende:
Ga ik vanochtend er klaar voor zitten om mijn allereerste berichtje te typen, valt fok er direct uit
![]()
Hoitrouwens van dit nieuwelingetje
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk dat Ferry dat wel heeeeel fijn vind ja. Zal toch al erg genoeg schrikken als ie wakker wordt![]()
Dank u, dank uquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Kwam het door jou???????
Nee hoor, grapje, welkom hier hoor![]()
![]()
Moet ik je nu werkelijk welkom heten, weet niet of ik dat nu nog wel wil. Je hebt Fok ter ziele gebrachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef mamamo1974 het volgende:
Ga ik vanochtend er klaar voor zitten om mijn allereerste berichtje te typen, valt fok er direct uit
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja dat vertelde ze net aan Mickey
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:05 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Goed verslag, cuall in de SV.
Ik had ook al mee zitten schrijven toen Fok down was.
Ik vond vooral die strubbelingen tussen Chiel en Bart opvallend. Bart kon toch niet tegen hem op..
Viola houdt toch helemaal niet van etenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:00 schreef cuall het volgende:
[..]
........Viola houdt niet van gebak zegt ze, maar deze.....![]()
Hai Bongetjequote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
En daar is Bongetje ook weer![]()
FOK lag er een stevig tijdje uit btw
Ik heb maar eens mijn PC schoongemaakt (defrag en dat soort zaken), komt dat toch nog eens van pasquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai Bongetje
Ja erg lang inderdaad![]()
Dus jij bent degene die zorgde dat de server crashtequote:Op donderdag 2 februari 2006 12:57 schreef mamamo1974 het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
En daar is Bongetje ook weer![]()
FOK lag er een stevig tijdje uit btw
Cuallquote:
Hai FBquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:09 schreef Foreverblue het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa... Fok doet het weer...![]()
En Micky is terug![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:10 schreef Snaptnix het volgende:
Micky mag wel in de keuken roken
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Cuall![]()
Beetje uitgerust na de lange nacht?
En het belangrijkste... Snappie is er ook nogquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hai FB. Micky terug, FB terug. Wat een mooie dag is het toch
![]()
Nee, maar ze heeft taart meegenomen voor Viola. Dan is het ook goed he. Ze krijgt nu alleen geen rondleiding door het huis, dan moet ze later nog maar eens terugkomen en daar grof voor betalenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Ze is nu gast...................zou ze wel betalen?
Mooi zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben vandaag vrij en heb lekker uitgeslapen.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:11 schreef Snaptnix het volgende:
Wil Ferry gvd nu dat stomme petje afzetten....![]()
lekker grof tegen klantenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, maar ze heeft taart meegenomen voor Viola. Dan is het ook goed he. Ze krijgt nu alleen geen rondleiding door het huis, dan moet ze later nog maar eens terugkomen en daar grof voor betalen![]()
Dan moet je toch echt nog even wachten. Dinsdag mag je weer meedoen...quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Zit er al weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
Hai regenwormquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
![]()
![]()
Zit er al weer helemaal klaar voor.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef cuall het volgende:
[..]
hij vind zelf ook dat zijn haar er niet uitziet
![]()
Eetsmakelijkquote:
Shit wil de prijs nachtje slapen in hotel winnen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt nog even wachten. Dinsdag mag je weer meedoen...
Nu maar hopen dat de regie meer naar de badkamer overschakeltquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:13 schreef cuall het volgende:
[..]
hij vind zelf ook dat zijn haar er niet uitziet
![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de regie meer naar de badkamer overschakelt
Duidelijke capsquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef Foreverblue het volgende:
Aangezien Fok er vanmorgen uit lag... hierbij een aantal caps die ik toch maar heb gemaakt (aard van het beestje verhaal) :
de Tanja plee's zijn ook weer gearriveerd gaat er iemand bevallen waarschijnlijk Violaquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:17 schreef Foreverblue het volgende:
Aangezien Fok er vanmorgen uit lag... hierbij een aantal caps die ik toch maar heb gemaakt (aard van het beestje verhaal) :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |