Heb nog wel een playboy voor jequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
ben helemaal de weg kwijt met je, kan me vingers niet bijeen houden, tik nou eenmaal met 10 vingers![]()
Maar zij had het over mijquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet verder niet hoe Dizzy lizzy het trekt, maar ik had het dus tegen haar![]()
Tot die tijd kunnen we haar misschien 24/7 opsluiten en haar bestuderen, al denk ik niet dat iemand dat vol gaat houdenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Zag laatst een heel intresant stuk op discovery over een plek waar lijken vergaan en waar er studie naar het rottings proces wordt gedaan, heel boeiend en een heel nobel eind doel
nah ik doe niet zoveel lesbos dingen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Weet verder niet hoe Dizzy lizzy het trekt, maar ik had het dus tegen haar![]()
Dat is op zeker zoquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jou veel te lang geen knuffel meer gegeven![]()
mooi dan krijg je eenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was vanmiddag al thuisgekomen hoor![]()
ff boertje laten sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah ik doe niet zoveel lesbos dingen hoor![]()
Schijnt wel mooi te zijn, Lesbosquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
nah ik doe niet zoveel lesbos dingen hoor![]()
gelukkig snappen meerderen met mij het niet helemaal,quote:
Volgens mij is er maar 1 die het wel begrijpt zelfs, al betwijfel ik of dat ie het eigenlijk zelf nog begrijptquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
gelukkig snappen meerderen met mij het niet helemaal,Ben niet alleen gek
![]()
![]()
![]()
Have a nice day.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
Schijnt wel mooi te zijn, Lesbos![]()
Het eiland dan, heh, Newsman![]()
Slaap zequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen, tot morgen![]()
Snappie, kanjer, slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:22 schreef Snaptnix het volgende:
Ik ga maar weer eens slapen, tot morgen![]()
M, slaap lekkerquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap ze, en ik ga ook mijn mandje in
Oi, dat is zo, nu niet wegzakken hehquote:
Trustequote:Op donderdag 2 februari 2006 03:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap ze, en ik ga ook mijn mandje in
Doet me denken aan Sonjaquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oi, dat is zo, nu niet wegzakken heh![]()
Komt goed, echt waarLekker slapen, morgen gezond weer op
![]()
Zie je wel, je hebt je humor al terugquote:
Sorryquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:29 schreef SuperMOM het volgende:
Sorrie ben er weg van!!!!Trusteeeeeeeeeee
![]()
![]()
Ik ben niet anders van je gewendquote:
Wat is het erfstuk ? De rozekrans of de tante ?quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:32 schreef newsman het volgende:
Pffffffffff, ik zit met een rozekrans om van me tante, ze is een non 90 jaar oud. Familie erf stuk.
Goeie humorquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Wat is het erfstuk ? De rozekrans of de tante ?
als je dat wilt hoeft niet maar mag wel, ik ken het leven ook inmiddels dan mag je me bellen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 03:34 schreef newsman het volgende:
Gaat verder niet om jullie, gaat om de lompe manier, hoe mensen je behandelen. Das het meeste kutte ervan.
kom gewoon ff op me msnquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:37 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
als je dat wilt hoeft niet maar mag wel, ik ken het leven ook inmiddels dan mag je me bellen.
Moet je me eerst ff terug mailen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |