Mja dat vind ik wat al te eenzijdig en negatief. Wat ik trouwens zeg als een enigzins onzeker persoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef Moja het volgende:
Omdat de onzekere mensen die ik ken onzettend vaak klagen, negatief zijn en overal wat achter zoeken, niks durven...gewoon a-relaxed om mee om te gaan![]()
dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Of het nou gewoon een vriend/vriendin is of op liefdesgebied![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Demophon het volgende:
Kijk, er is een groot verschil of mensen in zijn algemeenheid onzeker zijn, of gewoon specifiek wat betreft naar het stappen of versieren naar anderen toe.
Mja, té zelverzekerd is jezelf overschatten. Lijkt me ook niet prettig he.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef PrinceLu het volgende:
[..]
Je kan niet té zelfverzekerd zijn, vind ik. Kijk, arrogantie is wat anders, hoewel ik dat zelf ook beregeil vind, maar een vrouw die compleet in vrede is met zichzelf en zich nérgens onzeker over voelt, is wat mij betreft toch wel een 'catch'.
Wat een vooroordeel, zit al 3 jaar op een sportschool en heb een ruim budget voor kleding. net of dat het hoofd criterium is van wel of geen vriendin krijgenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
En jongens, al wat gedaan?? Abootje op de sportschool, hardloopschoentjes gekocht, naar de stad voor mooie kleren? Durf te wedden dat niemand dat heeft gedaan, en das dan gelijk het probleem. Aanpakken, niet huilen!
Ja ik heb net gefitnesst, mooie hardloopschoentjes, een kast vol leuke kleren en een land vol aanbiddersquote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
En jongens, al wat gedaan?? Abootje op de sportschool, hardloopschoentjes gekocht, naar de stad voor mooie kleren? Durf te wedden dat niemand dat heeft gedaan, en das dan gelijk het probleem. Aanpakken, niet huilen!
Volgens de maestro is dat waarschijnlijk wel het probleem. Hij kan natuurlijk via zijn beeldscherm ook zien hoe wij gekleed gaanquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel, zit al 3 jaar op een sportschool en heb een ruim budget voor kleding. net of dat het hoofd criterium is van wel of geen vriendin krijgen
*fotoboek bekijkt......*quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja ik heb net gefitnesst, mooie hardloopschoentjes, een kast vol leuke kleren en een land vol aanbidders![]()
Er wordt inderdaad veel te moeilijk gedaan, angst overheerst. Niet aantrekkelijk![]()
Ziekelijk beeld over uiterlijk??quote:Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
ik weeg 115, en heb geeneen broek zonder scheur erinquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel, zit al 3 jaar op een sportschool en heb een ruim budget voor kleding. net of dat het hoofd criterium is van wel of geen vriendin krijgen
Ja, maar vraag je je dan niet af waarom die mensen zo onzeker zijn op dat punt? Omdat ze zichzelf vaak niet interessant, leuk, knap, slim of weet ik veel wat vinden. Dus dan gaat het denk ik wel degelijk verder alleen op dat punt onzeker zijn. Als je iemand wilt versieren/leren kennen laat je zien wie je bent en stel je je kwetsbaar op (je kunt altijd afgewezen worden) Onzekere mensen gaan er vaak al vanuit dat ze niet leuk genoeg zijn als persoon.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Demophon het volgende:
[..]
Kijk, er is een groot verschil of mensen in zijn algemeenheid onzeker zijn, of gewoon specifiek wat betreft naar het stappen of versieren naar anderen toe.
Ik kan soms doorslaan, okequote:Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ziekelijk beeld over uiterlijk??
Dit topic van jou was ik al eerder tegengekomen.
Je wil toch tips?quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Volgens de maestro is dat waarschijnlijk wel het probleem. Hij kan natuurlijk via zijn beeldscherm ook zien hoe wij gekleed gaan![]()
Volgens mij wordt het nu een beetje omgedraaid. Jij ziet er al goed uit (tenminste dat denk ik, is ook maar een vooroordeel aan de hand van je fotoboek) en gaat daarna hardlopen + fitnessen mooie kleren etc. En je bent ook nog eens een vrouwquote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ja ik heb net gefitnesst, mooie hardloopschoentjes, een kast vol leuke kleren en een land vol aanbidders![]()
Er wordt inderdaad veel te moeilijk gedaan, angst overheerst. Niet aantrekkelijk![]()
Weet ik wel, maar sommigen klagen zo over zichzelf en zijn er zo erg mee bezig in hun hoofd.quote:Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Overigens vind ik mezelf niet zielig hoor, dus mij zul je hier niet zien "huilen" zoals het wordt genoemd.
Dit vind ik een beetje raar. Als iemand je niet kent, kan hij toch niet zien hoe je werkelijk bent, en ziet die persoon je dus hoe je nou bent, en denkt daardoor dat dat de normale jij bent.quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef Moja het volgende:
[..]
Maar wat ik heb gezien bij mensen die onzeker zijn is dat ze in nieuwe situaties eigenlijk niet echt zichzelf zijn en heel weinig van zichzelf laten zien.
Dan kan iemand je ook moeilijk leuk of interessant gaan vinden lijkt mij.
Dan zou ik toch eens beter lezen.Ik ben al aan het sporten en lijnen,maar dat is niet het enige wat zelfvertrouwen veroorzaakt.Dat je jezelf mooier gaat vinden klopt helemaal.Maar als je nog steeds niet weet wat je tegen een meisje moet zeggen heb je er al wat minder aan.Een instrument bespelen kan ik niet,mijn handen kunnen niet tegelijk wat anders(rechts snel,links langzaam),maar ik kan wel mooi zingen.Koop mooie kleding.Leuk bedacht,maar smaken verschillen.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
@ Realzeus
ik volg dit al een tijdje en zie dat je constant klaagt over je uiterlijk. Je bent te dik vind je zelf.
Waarom, in vredesnaam, DOEN mensen er dan niks aan?? Dit soort dingen zijn zo enorm eenvoudig aan te pakken. Je kunt enorm veel aan je uiterlijk doen.
Je kunt wel blijven piepen over je lichaam, als je niks doet zal het zo blijven, misschien wel erger worden.
Als je door sport en supplementatie + een dieet een goed figuur kunt ontwikkelen met de juiste kleding, stijgt je zelfvertrouwen enorm. Je gaat jezelf mooier vinden. Heb je gelijk meer kans.
Leer een muziekinstrument bespelen! ( piano's zijn ze dol op !)
Ga een sport beoefenen! Koop mooie kleding!
Ik heb het idee dat iedereen hier maar zit te huilen en er gewoon verder niks aan doet.
Ik zal je een geheimpje verklappen: dan kun je ook naar je vrouwtje fluiten.
Aan de slag met zn allen!!
Uhm, een meisje is ook maar een mens hoor..waarom maak je het zo veel groter dan het isquote:Op donderdag 16 februari 2006 03:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan zou ik toch eens beter lezen.Ik ben al aan het sporten en lijnen,maar dat is niet het enige wat zelfvertrouwen veroorzaakt.Dat je jezelf mooier gaat vinden klopt helemaal.Maar als je nog steeds niet weet wat je tegen een meisje moet zeggen heb je er al wat minder aan.Een instrument bespelen kan ik niet,mijn handen kunnen niet tegelijk wat anders(rechts snel,links langzaam),maar ik kan wel mooi zingen.Koop mooie kleding.Leuk bedacht,maar smaken verschillen.
Kortom,je noemt allemaal dingen die al gebeuren.
Er moet in mijn hoofd gewoon een knopje om,maar ik weet de schakelaar nog niet zo goed te vinden ,dat is het.
Uh ja dat zeg ik toch ook?quote:Op donderdag 16 februari 2006 02:21 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje raar. Als iemand je niet kent, kan hij toch niet zien hoe je werkelijk bent, en ziet die persoon je dus hoe je nou bent, en denkt daardoor dat dat de normale jij bent.
Dus kan hij/zij je alleen beoordelen over hoe je op dat moment doet, terwijl je zo eigenlijk niet ben... en als dat dan toevallig negatief is.. tsja.. maar het kan ook zijn dat die persoon leuk wordt gevonden in zijn andere persoonlijkheid.
Jij je geeft tips, maar misschien zijn die tips helemaal niet van toepassing. Je hoort zelf al dat er mensen zijn die sporten. Er is meer dan ze hier posten. Misschien zien ze er niet verkeerd uit, lopen ze in mooie kleding etc. Dat bedoelde ik met kan je niet zien. Natuurlijk wordt hier al gauw "geklaagd".quote:Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Je wil toch tips?
En ja, ik kan via jullie berichten voor een gedeelte het probleem zien ( heb daar ook voor geleerd )
Ik geef handvaten voor het verbeteren van zelfvertrouwen. Kun je dom en lacherig over doen, maar dan zul je in deel 100 nog steeds zielig meehuilen.
Daarbij, je hebt een fotoboek. Niet zo'n snuggere opmerking dat ik dingen niet kan zien.
Tuurlijk, het draait niet allemaal om uiterlijk. Maar ik zie hier een hoop mensen die een gebrekkig zelfvertrouwen hebben en klagen over hun figuur ( RealZeus bijvoorbeeld )
Daarom zeg ik dit. Om hen dingen uit te laten proberen waardoor zij misschien meer zelfvertrouwen kunnen ontwikkelen. Huilen en klagen heeft geen zin...
( ja, soms is de waarheid hard...)
Ik was tot vijf jaar geleden ook nog een knaap. En zelfs ik heb de liefde van mijn leven gevonden, dus je moet de moed niet verliezen, er gloort nog hoop! Veel succes met de tocht naar ontknaping!quote:Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tot voor kort hoorde ik ook bij de doelgroep van dit topic.
Er is dus nog hoop mensen
En nog zo lelijk,quote:Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Thisbe het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |