abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:16:47 #276
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_35094774
En jongens, al wat gedaan?? Abootje op de sportschool, hardloopschoentjes gekocht, naar de stad voor mooie kleren? Durf te wedden dat niemand dat heeft gedaan, en das dan gelijk het probleem. Aanpakken, niet huilen!
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:34:21 #277
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_35095472
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 20:40 schreef Moja het volgende:
Omdat de onzekere mensen die ik ken onzettend vaak klagen, negatief zijn en overal wat achter zoeken, niks durven...gewoon a-relaxed om mee om te gaan

dat vind ik gewoon niet aantrekkelijk. Of het nou gewoon een vriend/vriendin is of op liefdesgebied
Mja dat vind ik wat al te eenzijdig en negatief. Wat ik trouwens zeg als een enigzins onzeker persoon.

Denk dat het ook zo is dat een onzeker persoon zichzelf negatief presenteert en daardoor een verkeerd beeld oproept. Dus dan krijg je een negatieve indruk over onzekere personen en valt het klagen e.d. meer op dan bij iemand die zelfverzekerd is.

Het is natuurlijk ook wel lastig als je dan onzeker bent. Mensen reageren negatief op de onzekerheid, waardoor diezelfde onzekerheid weer versterkt wordt.
  dinsdag 14 februari 2006 @ 23:35:59 #278
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_35095556
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Demophon het volgende:
Kijk, er is een groot verschil of mensen in zijn algemeenheid onzeker zijn, of gewoon specifiek wat betreft naar het stappen of versieren naar anderen toe.
Goed punt.

Het versieren van vrouwen kan zelfs de meest zelfverzekerde man onzeker maken. Hem daar dan op afrekenen zou wat kortzichtig en oppervlakkig zijn.
pi_35095643
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 22:33 schreef PrinceLu het volgende:

[..]

Je kan niet té zelfverzekerd zijn, vind ik. Kijk, arrogantie is wat anders, hoewel ik dat zelf ook beregeil vind , maar een vrouw die compleet in vrede is met zichzelf en zich nérgens onzeker over voelt, is wat mij betreft toch wel een 'catch'.
Mja, té zelverzekerd is jezelf overschatten. Lijkt me ook niet prettig he.
pi_35096218
Zelfverzekerd zijn is altijd prima, maar overdrijven hoeft echt niet!

Er zijn trouwens zoveel leuke verlegen meisjes die op zoek zijn naar een gewone aardige jongens die er gewoon leuk uitzien! En die meisjes zijn ook zoveel leuker dan arrogante populaire meisjes met hordes jongens om zich heen! Laat zien dat je aandacht voor ze hebt, zonder te overdrijven.

Ik zou zeggen: Doe je ogen open, en luister naar wat ThaGuitarmaistro zegt, DOE IETS! Elke extra minuut die je in dit topic spendeert gaat ten koste van je zelfvertrouwen.

Elke jongen kan meisjes versieren (wat heb ik een hekel aan die term maarja ), ik ben het bewijs . Het enige wat je nodig hebt is een positieve instelling, en er zijn echt geen 19 topics nodig om daar achter te komen.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:08:11 #281
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_35115737
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 23:16 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
En jongens, al wat gedaan?? Abootje op de sportschool, hardloopschoentjes gekocht, naar de stad voor mooie kleren? Durf te wedden dat niemand dat heeft gedaan, en das dan gelijk het probleem. Aanpakken, niet huilen!
Wat een vooroordeel, zit al 3 jaar op een sportschool en heb een ruim budget voor kleding. net of dat het hoofd criterium is van wel of geen vriendin krijgen
pi_35116136
quote:
Ja ik heb net gefitnesst, mooie hardloopschoentjes, een kast vol leuke kleren en een land vol aanbidders
Er wordt inderdaad veel te moeilijk gedaan, angst overheerst. Niet aantrekkelijk
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_35116717
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:

[..]

Wat een vooroordeel, zit al 3 jaar op een sportschool en heb een ruim budget voor kleding. net of dat het hoofd criterium is van wel of geen vriendin krijgen
Volgens de maestro is dat waarschijnlijk wel het probleem. Hij kan natuurlijk via zijn beeldscherm ook zien hoe wij gekleed gaan
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:34:26 #284
71115 Rnej
I walk the line
pi_35117003
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:16 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ja ik heb net gefitnesst, mooie hardloopschoentjes, een kast vol leuke kleren en een land vol aanbidders
Er wordt inderdaad veel te moeilijk gedaan, angst overheerst. Niet aantrekkelijk
*fotoboek bekijkt......*

pi_35117024
quote:
Ziekelijk beeld over uiterlijk??

Dit topic van jou was ik al eerder tegengekomen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 15 februari 2006 @ 16:35:27 #286
71115 Rnej
I walk the line
pi_35117044
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:08 schreef Sargon het volgende:

[..]

ik weeg 115, en heb geeneen broek zonder scheur erin

keb geen moeite met vriendinnetje vinden hoor...

dus idd redelijk vooroordeel
pi_35117923
quote:
Op dinsdag 14 februari 2006 21:57 schreef Demophon het volgende:

[..]

Kijk, er is een groot verschil of mensen in zijn algemeenheid onzeker zijn, of gewoon specifiek wat betreft naar het stappen of versieren naar anderen toe.
Ja, maar vraag je je dan niet af waarom die mensen zo onzeker zijn op dat punt? Omdat ze zichzelf vaak niet interessant, leuk, knap, slim of weet ik veel wat vinden. Dus dan gaat het denk ik wel degelijk verder alleen op dat punt onzeker zijn. Als je iemand wilt versieren/leren kennen laat je zien wie je bent en stel je je kwetsbaar op (je kunt altijd afgewezen worden) Onzekere mensen gaan er vaak al vanuit dat ze niet leuk genoeg zijn als persoon.

Wat natuurlijk helemaal niet zo hoeft te zijn. Maar wat ik heb gezien bij mensen die onzeker zijn is dat ze in nieuwe situaties eigenlijk niet echt zichzelf zijn en heel weinig van zichzelf laten zien.

Dan kan iemand je ook moeilijk leuk of interessant gaan vinden lijkt mij .

Dit is alleen hoe ik het zie hoor, hoeft natuurlijk niet waar te zijn
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:19:15 #288
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_35123590
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:34 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ziekelijk beeld over uiterlijk??

Dit topic van jou was ik al eerder tegengekomen.
Ik kan soms doorslaan, oke

Maar blijkbaar willen ze hier iets, ik geef handvaten om dat misschien te kunnen realiseren
  woensdag 15 februari 2006 @ 19:21:30 #289
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_35123709
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:27 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Volgens de maestro is dat waarschijnlijk wel het probleem. Hij kan natuurlijk via zijn beeldscherm ook zien hoe wij gekleed gaan
Je wil toch tips?

En ja, ik kan via jullie berichten voor een gedeelte het probleem zien ( heb daar ook voor geleerd )
Ik geef handvaten voor het verbeteren van zelfvertrouwen. Kun je dom en lacherig over doen, maar dan zul je in deel 100 nog steeds zielig meehuilen.

Daarbij, je hebt een fotoboek. Niet zo'n snuggere opmerking dat ik dingen niet kan zien.

Tuurlijk, het draait niet allemaal om uiterlijk. Maar ik zie hier een hoop mensen die een gebrekkig zelfvertrouwen hebben en klagen over hun figuur ( RealZeus bijvoorbeeld )
Daarom zeg ik dit. Om hen dingen uit te laten proberen waardoor zij misschien meer zelfvertrouwen kunnen ontwikkelen. Huilen en klagen heeft geen zin...

( ja, soms is de waarheid hard...)
  woensdag 15 februari 2006 @ 21:32:41 #290
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_35130188
quote:

[..]

Volgens mij wordt het nu een beetje omgedraaid. Jij ziet er al goed uit (tenminste dat denk ik, is ook maar een vooroordeel aan de hand van je fotoboek) en gaat daarna hardlopen + fitnessen mooie kleren etc. En je bent ook nog eens een vrouw
Dat is iets anders dan : Niet aantrekkelijk -> sporten + kleren -> wel aantrekkelijk.

Overigens vind ik mezelf niet zielig hoor, dus mij zul je hier niet zien "huilen" zoals het wordt genoemd.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 15 februari 2006 @ 22:15:58 #291
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_35132438
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 21:32 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Overigens vind ik mezelf niet zielig hoor, dus mij zul je hier niet zien "huilen" zoals het wordt genoemd.
Weet ik wel, maar sommigen klagen zo over zichzelf en zijn er zo erg mee bezig in hun hoofd.
In zo'n geval moet je proberen je zelfvertrouwen op te krikken, en ik gaf ze enkele tips hoe ik het gedaan heb en wat bij mij heeft gewerkt.... Er zijn overigens nog vele andere manieren, waren enkel voorbeeldjes.
  donderdag 16 februari 2006 @ 02:21:27 #292
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_35141085
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 16:54 schreef Moja het volgende:

[..]

Maar wat ik heb gezien bij mensen die onzeker zijn is dat ze in nieuwe situaties eigenlijk niet echt zichzelf zijn en heel weinig van zichzelf laten zien.

Dan kan iemand je ook moeilijk leuk of interessant gaan vinden lijkt mij .
Dit vind ik een beetje raar. Als iemand je niet kent, kan hij toch niet zien hoe je werkelijk bent, en ziet die persoon je dus hoe je nou bent, en denkt daardoor dat dat de normale jij bent.

Dus kan hij/zij je alleen beoordelen over hoe je op dat moment doet, terwijl je zo eigenlijk niet ben... en als dat dan toevallig negatief is.. tsja.. maar het kan ook zijn dat die persoon leuk wordt gevonden in zijn andere persoonlijkheid.
Zo niet, dan toch...
pi_35141494
quote:
Op maandag 13 februari 2006 22:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

@ Realzeus

ik volg dit al een tijdje en zie dat je constant klaagt over je uiterlijk. Je bent te dik vind je zelf.
Waarom, in vredesnaam, DOEN mensen er dan niks aan?? Dit soort dingen zijn zo enorm eenvoudig aan te pakken. Je kunt enorm veel aan je uiterlijk doen.
Je kunt wel blijven piepen over je lichaam, als je niks doet zal het zo blijven, misschien wel erger worden.
Als je door sport en supplementatie + een dieet een goed figuur kunt ontwikkelen met de juiste kleding, stijgt je zelfvertrouwen enorm. Je gaat jezelf mooier vinden. Heb je gelijk meer kans.
Leer een muziekinstrument bespelen! ( piano's zijn ze dol op !)
Ga een sport beoefenen! Koop mooie kleding!
Ik heb het idee dat iedereen hier maar zit te huilen en er gewoon verder niks aan doet.
Ik zal je een geheimpje verklappen: dan kun je ook naar je vrouwtje fluiten.

Aan de slag met zn allen!!
Dan zou ik toch eens beter lezen.Ik ben al aan het sporten en lijnen,maar dat is niet het enige wat zelfvertrouwen veroorzaakt.Dat je jezelf mooier gaat vinden klopt helemaal.Maar als je nog steeds niet weet wat je tegen een meisje moet zeggen heb je er al wat minder aan.Een instrument bespelen kan ik niet,mijn handen kunnen niet tegelijk wat anders(rechts snel,links langzaam),maar ik kan wel mooi zingen.Koop mooie kleding.Leuk bedacht,maar smaken verschillen.
Kortom,je noemt allemaal dingen die al gebeuren.
Er moet in mijn hoofd gewoon een knopje om,maar ik weet de schakelaar nog niet zo goed te vinden ,dat is het.
pi_35142517
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 03:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dan zou ik toch eens beter lezen.Ik ben al aan het sporten en lijnen,maar dat is niet het enige wat zelfvertrouwen veroorzaakt.Dat je jezelf mooier gaat vinden klopt helemaal.Maar als je nog steeds niet weet wat je tegen een meisje moet zeggen heb je er al wat minder aan.Een instrument bespelen kan ik niet,mijn handen kunnen niet tegelijk wat anders(rechts snel,links langzaam),maar ik kan wel mooi zingen.Koop mooie kleding.Leuk bedacht,maar smaken verschillen.
Kortom,je noemt allemaal dingen die al gebeuren.
Er moet in mijn hoofd gewoon een knopje om,maar ik weet de schakelaar nog niet zo goed te vinden ,dat is het.
Uhm, een meisje is ook maar een mens hoor..waarom maak je het zo veel groter dan het is
pi_35142539
quote:
Op donderdag 16 februari 2006 02:21 schreef Topmaat het volgende:

[..]

Dit vind ik een beetje raar. Als iemand je niet kent, kan hij toch niet zien hoe je werkelijk bent, en ziet die persoon je dus hoe je nou bent, en denkt daardoor dat dat de normale jij bent.

Dus kan hij/zij je alleen beoordelen over hoe je op dat moment doet, terwijl je zo eigenlijk niet ben... en als dat dan toevallig negatief is.. tsja.. maar het kan ook zijn dat die persoon leuk wordt gevonden in zijn andere persoonlijkheid.
Uh ja dat zeg ik toch ook?

Ik bedoel ook niet dat diegene een hele andere persoonlijkheid aanneemt...meer geen persoonlijkheid.
pi_35142743
quote:
Op woensdag 15 februari 2006 19:21 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Je wil toch tips?

En ja, ik kan via jullie berichten voor een gedeelte het probleem zien ( heb daar ook voor geleerd )
Ik geef handvaten voor het verbeteren van zelfvertrouwen. Kun je dom en lacherig over doen, maar dan zul je in deel 100 nog steeds zielig meehuilen.

Daarbij, je hebt een fotoboek. Niet zo'n snuggere opmerking dat ik dingen niet kan zien.

Tuurlijk, het draait niet allemaal om uiterlijk. Maar ik zie hier een hoop mensen die een gebrekkig zelfvertrouwen hebben en klagen over hun figuur ( RealZeus bijvoorbeeld )
Daarom zeg ik dit. Om hen dingen uit te laten proberen waardoor zij misschien meer zelfvertrouwen kunnen ontwikkelen. Huilen en klagen heeft geen zin...

( ja, soms is de waarheid hard...)
Jij je geeft tips, maar misschien zijn die tips helemaal niet van toepassing. Je hoort zelf al dat er mensen zijn die sporten. Er is meer dan ze hier posten. Misschien zien ze er niet verkeerd uit, lopen ze in mooie kleding etc. Dat bedoelde ik met kan je niet zien. Natuurlijk wordt hier al gauw "geklaagd".

Huilen en klagen heeft inderdaad geen zin, maar wat als ze jouw tips al te harte hebben genomen? Dan is er wat anders aan de hand.

Mijn zelfvertrouwen heeft ook deukjes opgelopen, want elke keer als het misgaat ga ik me niet beter voelen hoor.
  Redactie Frontpage donderdag 16 februari 2006 @ 09:37:25 #297
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_35143562
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Tot voor kort hoorde ik ook bij de doelgroep van dit topic.
Er is dus nog hoop mensen
Ik was tot vijf jaar geleden ook nog een knaap. En zelfs ik heb de liefde van mijn leven gevonden, dus je moet de moed niet verliezen, er gloort nog hoop! Veel succes met de tocht naar ontknaping!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_35143674
Met mij gaat het nu goed, gister een feestje, en allemaal leuke gesprekjes gehad met meisjes
Dus de volgende keer gaat een praatje maken dan alleen maar makkelijker.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 16 februari 2006 @ 09:56:08 #299
141509 weedsmokingmofa
I smoke w33d and I'm a mo
pi_35144008
als je er eenmaal 1 vind dan heb je ineens allemaal zelfvertrouwen, kwam iets te laat dacht ik, maar ik gnig ervoor, ik sloeg dat glas bier naar achter (niet dronken, dat is geen slimme move) en gign er op af, bam, nu al 2 jaar samen
And that is how I met your mother.
  donderdag 16 februari 2006 @ 10:23:46 #300
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_35144668
quote:

[..]

En nog zo lelijk,

zie je dat t wel kan
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')