abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 23:57:24 #1
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33564208
Ik merk de laatste tijd dat ik nogal "ziekelijk" naar mijn ( en soms ook naar andermans ) uiterlijk kijk.
Wat ik daarmee bedoel is dat ik constant bezig ben met hoe ik eruit zie.
Ik ben opzich niet lelijk en hoor vaak van anderen dat ik er goed uitzie. Maar ik kijk misschien wel 20x per dag in de spiegel, om te kijken naar mijn huid of naar hoe mijn haar zit.
Als ik bijvoorbeeld s'avonds een puistje zie zitten, slaap ik slechter, en de volgende morgen is het eerste waar ik aan denk of het puistje al verdwenen of minder geworden is. Ook smeer ik constant met creme's voor mn huid.
Ik heb zelfs een medicijn tegen acne besteld via internet, waarvan mijn dokter het niet wilde voorschrijven omdat mijn acne te licht is ( je ziet er nu helemaal niks meer van, althans, anderen niet ) Wanneer ik nu ook maar een klein bultje boven het UV-licht in de badkamer zie, begin ik gelijk te krabben en te smeren. Een ander mens zou het in geen jaren ontdekken
Ik ben ook steeds bezig met sporten ( bodybuilding ) en heb vaak gedachtes over steroidegebruik om mezelf nog gespierder te maken dan dat ik nu al ben.

Eigenlijk komt het erop neer dat hoe ik eruit zie, bepaalt hoe ik me voel. Als mijn huid gaaf is, voel ik mezelf heel goed. Zit mn haar minder, kan ik nergens anders meer aan denken.
Het lijkt op een soort van extreme ijdelheid....

Herkent iemand dit? Ik vind het eigenlijk best irritant, dus misschien heeft iemand tips??
pi_33564314
Ik kijk ook vaak in de spiegel, doe m'n best om mezelf te verzorgen en er goed uit te zien. Met een puistje word ik ook niet vrolijker. Maar slecht slapen, nee
Unspoken words were understood
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:06:21 #3
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33564601
Nouja, slecht slapen is ook overdreven, maar ik voel me gewoon gelijk een stuk minder.... beetje overdone maarja.
  zaterdag 31 december 2005 @ 00:06:36 #4
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_33564620

[ Bericht 100% gewijzigd door ThaGuitarmaistro op 31-12-2005 00:06:57 ]
pi_33565100
Als m'n haar kut zit erger ik me daar verrot aan. Ook als ik het later op school ofzo zie in een spiegel/ruit.

Dat vind ik al vrij extreem
Unspoken words were understood
pi_33566310
herkenbaar.
You're not alone!
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  zaterdag 31 december 2005 @ 01:05:27 #7
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33567010
Laten we de prestatiemaatschappij bedanken voor het feit dat alles maar meer en meer gepushed wordt om steeds sneller/beter/mooier te worden en ons steeds harder erop af te rekenen, voed het vuur.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_33567561
Ik zorg wel dat ik er goed uitzie en als ik een puistje ontdek baal ik even, maar ben het na 5 min. toch weer vergeten. Boeit me eigenlijk echt niet! Weet toch dat ik er altijd goed uitzie!

[ Bericht 42% gewijzigd door Sport_Life op 31-12-2005 02:05:55 ]
pi_33568390
Dat heb ik eigenlijk ook wel, ik probeer ook altijd te voorkomen dat er iets mis kan gaan.
Zoals niet teveel door de regen lopen zodat je haar niet door de war gaat ofzo, en als me huid erg vettig is dat ik meteen me huid reinig als ik thuis ben. Maar soms heb ik er ook wel schijt aan, zoals bijv. na kleren passen ofzo maar soms daarna erger ik me ook weer omdat me haar niet helemaal goed zit. Het ligt maar net aan me mood eigenlijk. Ik hoef er niet vanaf , maar erger hoeft het ook weer niet.
I'm dead Pete. Dead people don't like company. (Johnny Quid)
pi_33572374
Dat bodybuilding kan ik nog wel inkomen, maar dat van die cremes vind ik wel een beetje neigen naar nichterigheid.
pi_33572422
heb ik ook hoor, en daarmee samenhangend een dodelijke angst voor op een foto komen
pi_33572474
Nog geen één vrouw in dit topic.
pi_33572788
Tjeeee ... en dat voor de heren

Grappig om te lezen dat er veel van jullie daar zo mee bezig zijn. Ik kan aandacht voor de verzorging bij een man zeer waarderen dat hoeft zeker niet iets te zijn .. puur weggelegd voor de vrouw.
Sterker nog ... ik heb een hekel aan onverzorgde mannen
Fris gepoetst en gewassen een luchtje, haren verzorgd en handen/ voetjes netjes verzorgd en schoon. en waarom geen creme als je gezicht of lijf strak staat van de droog ... heeft niets met nichterigheid te maken.

Maar het moet niet doorslaan hoor ... Ik vind het verhaal van de TS wel daarnaar neigen. Je lijf staat in dienst van jou en niet andersom hoor daarin moet je jezelf wel beheersen.

Ik als vrouw hou ook van verzorging maar puur wat de noodzaak heeft om er gezond en verzorgd uit te zien. een puistje is niet leuk maar hallo ook geen drama hoor.
Dat neigt wel naar nichterigheid
Hij: "Je zult er morgenvroeg spijt van hebben......."
Ik: "Dan slapen we toch tot morgenmiddag??..."
pi_33572946
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 11:04 schreef Mabelle het volgende:
Tjeeee ... en dat voor de heren

Grappig om te lezen dat er veel van jullie daar zo mee bezig zijn. Ik kan aandacht voor de verzorging bij een man zeer waarderen dat hoeft zeker niet iets te zijn .. puur weggelegd voor de vrouw.
Sterker nog ... ik heb een hekel aan onverzorgde mannen
Fris gepoetst en gewassen een luchtje, haren verzorgd en handen/ voetjes netjes verzorgd en schoon. en waarom geen creme als je gezicht of lijf strak staat van de droog ... heeft niets met nichterigheid te maken.

Maar het moet niet doorslaan hoor ... Ik vind het verhaal van de TS wel daarnaar neigen. Je lijf staat in dienst van jou en niet andersom hoor daarin moet je jezelf wel beheersen.

Ik als vrouw hou ook van verzorging maar puur wat de noodzaak heeft om er gezond en verzorgd uit te zien. een puistje is niet leuk maar hallo ook geen drama hoor.
Dat neigt wel naar nichterigheid
Ja ik vind er verzorgd uit zien..erg belangrijk<maar nog nooit slapenloze nachten gehad van een puistje( ben wel blij bijna nooit last van)
En als een jongen zich verzorgt is alleen maar een pluspunt,mijn vriend is ook zo een persoon,maar zou hem vreemd aankijken als hij zou flippen door aanwezigheid van een puist of oneffenheid in zijn face:..doe maar gewoon doe je gek genoeg..
Salsa Española
pi_33573024
Meisjes die gaan huilen wanneer de kapper een fout maakt met hun kapsel ....

Ook zoiets.
pi_33575475
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 23:57 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
het UV-licht in de badkamer
UV-licht?
Of TL-licht?
quote:
Het lijkt op een soort van extreme ijdelheid....
Het komt op mij meer over als een extreme vorm van onzekerheid, laag zelfbeeld. Dat je probeert te compenseren met een 'perfect' uiterlijk.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:44:51 #18
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_33575732
Hmmm... Dit klinkt voor mij heel herkenbaar (alleen kost het mij wat meer tijd en is het beeld van mezelf negatiever). Kun je niet proberen het voor jezelf wat meer te relativeren? Dat je minder dicht op de spiegel gaat staan? Of gebruik maakt van een spiegel die gewoon in het daglicht hangt? Zodat je niet elk oneffenheidje ziet? Misschien kan dat je wat meer rust geven...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_33575913
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:44 schreef boekenworm het volgende:
Hmmm... Dit klinkt voor mij heel herkenbaar (alleen kost het mij wat meer tijd en is het beeld van mezelf negatiever). Kun je niet proberen het voor jezelf wat meer te relativeren? Dat je minder dicht op de spiegel gaat staan? Of gebruik maakt van een spiegel die gewoon in het daglicht hangt? Zodat je niet elk oneffenheidje ziet? Misschien kan dat je wat meer rust geven...
quote:
Geslacht: Vrouw
pi_33576132
Mijn vriendin is nu al zo'n 1,5(!) uur bezig met douchen en 't uitzoeken van haar outfit voor als we dadelijk gaan shoppen.En ze is nog lang niet klaar.....
pi_33577140
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 12:56 schreef Aequalitas het volgende:
Mijn vriendin is nu al zo'n 1,5(!) uur bezig met douchen en 't uitzoeken van haar outfit voor als we dadelijk gaan shoppen.En ze is nog lang niet klaar.....
pi_33577785
Als je last hebt van puistjes is het een goed idee om er tea tree olie op te smeren. Droogt het puistje uit.
En er staan nog meer tips op beauty.plein.nl.
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:41:06 #23
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33577845
Ben je ook op andere vlakken zo'n control freak?
Vampire Romance O+
pi_33577890
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:41 schreef MouseOver het volgende:
Ben je ook op andere vlakken zo'n control freak?
Tegen wie heb je het?
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:43:52 #25
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_33577975
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:42 schreef silverpearl het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het?
ts
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo